|
|
tomson
|
|
|
Das helemaal een schande en de reden dat oranje van mij mag affikken haha |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
De keuze voor Hiddink was op zich niet vreemd. Wat vreemd was is dat men een ruim ervaren trainer als Koeman dan eerst onder de vleugels van Hiddink had willen plaatsen. Dat sloeg natuurlijk nergens op. Ik geef Koeman ook groot gelijk dat hij daarvoor heeft gepast.
De oplossing daarna me Blind is zo mogelijk nog vreemder. Blind heeft welgeteld 1 jaar ervaring als hoofdcoach toen hij na het ontslag van Koeman zo'n 14 maanden het heft in handen had bij Ajax... tot hij zelf werd ontslagen. En verder heeft Blind alleen als assistent overal gezeten zonder ogenschijnlijk ambitie te hebben voor een stapje hogerop. En dan plots wijs je zo iemand aan als toekomstig trainer van Oranje.
Ik vind dat vreemd. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Daarom...stinkt een uur in de wind. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Blind, wind...sinterklaas in het land ouwe ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 20 november 2014 - 15:17 schreef Eide het volgende:De keuze voor Hiddink was op zich niet vreemd. Wat vreemd was is dat men een ruim ervaren trainer als Koeman dan eerst onder de vleugels van Hiddink had willen plaatsen. Dat sloeg natuurlijk nergens op. Ik geef Koeman ook groot gelijk dat hij daarvoor heeft gepast. De oplossing daarna me Blind is zo mogelijk nog vreemder. Blind heeft welgeteld 1 jaar ervaring als hoofdcoach toen hij na het ontslag van Koeman zo'n 14 maanden het heft in handen had bij Ajax... tot hij zelf werd ontslagen. En verder heeft Blind alleen als assistent overal gezeten zonder ogenschijnlijk ambitie te hebben voor een stapje hogerop. En dan plots wijs je zo iemand aan als toekomstig trainer van Oranje. Ik vind dat vreemd. Kan me ook njet voorstellen dat iemand dit een logische gang van zaken vind.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Heeft ie in de Blind getekend, weet zelf nog niet hoe hard hij op zijn kin gaat landen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Complete 'neus' verbrijzeld.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ach, Danny is een van die wijze Zeeuwen die wel via Rotterdam de weg naar Ajax vond. Er is altijd een plekkie voor je vrij ouwe zeemeeuw ;) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 november 2014 - 11:01 schreef Eide het volgende:Ach, Danny is een van die wijze Zeeuwen die wel via Rotterdam de weg naar Ajax vond. Er is altijd een plekkie voor je vrij ouwe zeemeeuw ;) Whahahahaha......kom er maar in Bossie ;-)....en Tommie ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Haha Danny en wijs d:-)))) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 november 2014 - 11:01 schreef Eide het volgende:Ach, Danny is een van die wijze Zeeuwen die wel via Rotterdam de weg naar Ajax vond. Er is altijd een plekkie voor je vrij ouwe zeemeeuw ;) Pfff scholletje.. de grootste glibber van het westelijk halfrond. Hier in Souburg zien de meesten hem liever komen als gaan hahaha.. En dat moet dan bondscoach worden ? Jullie weten de uitkomst dan ook wel zeker he ?
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Als ik hem hier op Souburg zie oversteken geef ik gas bij Tom.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
O ja mannen bedankt weer voor de ban op het ajaksforum.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Tsja. Zo zielig zijn bepaalde mensen.. Maar wel de stoere jonge uithangen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Inderdaad ik word bedreigt en er dan ook nog eens afgedonderd, de omgekeerde wereld.. Zielig gast is dat.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 23 november 2014 - 19:41 schreef RenatoBos het volgende:[..] Inderdaad ik word bedreigt en er dan ook nog eens afgedonderd, de omgekeerde wereld.. Zielig gast is dat.. Huilie huilie hoolie - gans
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 23 november 2014 - 19:41 schreef RenatoBos het volgende:[..] Inderdaad ik word bedreigt en er dan ook nog eens afgedonderd, de omgekeerde wereld.. Zielig gast is dat.. Bedreigt ???? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nou ja bedreigt, was meer stoere praat van hem. Hij zei:" Het enige wat jij kan krijgen is een stomp op die poffertjesporum van je!".. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Stompen is natuurlijk onzin. Die heeft zeker nog niet gezien wat een fokking reus dat jij bent. Peet waarschuw die jongens voordat het helemaal misgaat ;) Hij heeft nu nog tijd om zich te bedenken :p |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kan Boudewijn hem niet een ban geven voor jankgedrag, wat een zielepiet zeg. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ti's wel een aardige jongen hoor, hij nodigde mij nog uit voor een wedstrijdje in de aRENa.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Naja zeg. Ik kan nu allerlei associaties oproepen aan de duisterste tijden die er tussen onze clubs waren , maar al dat geweld ben ik intussen al jaren overheen gegroeid. .. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 23 november 2014 - 23:02 schreef RenatoBos het volgende:Ti's wel een aardige jongen hoor, hij nodigde mij nog uit voor een wedstrijdje in de aRENa.. ... vind je? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ja best wel, baal er nu nog van dat ik heb moeten bedanken.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Maar dan wel bij B. zitten te janken, kukukelekuuuu (3x) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat weet ik niet, maar heb wel een ban na die wisseling.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ach en zo gebeurt dat omgekeerd ook wel weer. Jammer dat het zo moet. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De melders zijn wel altijd dezelfde sneue figuren, en dat geldt ook voor beide kampen. . |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dat bedoel, gewoon enge naaierts zulke gasten. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Eens....ik ben ook geen heilige en schiet ook wel eens uit mijn slof, een ban een week uitzitten heb ik vaker gedaan en is ook niet erg, maar bannen voor maanden of jaren slaat werkelijk nergens op. Ik ben van mening dat iedereen overal moet kunnen posten, behalve op wedstrijd topics tijdens de wedstrijden, dan moet je niet provoceren voor de rest een beetje trollen moet kunnen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 24 november 2014 - 20:19 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Eens....ik ben ook geen heilige en schiet ook wel eens uit mijn slof, een ban een week uitzitten heb ik vaker gedaan en is ook niet erg, maar bannen voor maanden of jaren slaat werkelijk nergens op. Ik ben van mening dat iedereen overal moet kunnen posten, behalve op wedstrijd topics tijdens de wedstrijden, dan moet je niet provoceren voor de rest een beetje trollen moet kunnen De enige keer dat ik in een topic gepost heb waar ik achteraf van dacht : was dat wel zo verstandig ? Dat was t Vermeer topic. Voor de rest ben ik nooit echt onbeleefd of zo. Geldt volgens mij voor RB net zo goed. Men mag best wel tegen een geintje kunnen, het is geen zondagsschool he. En dat gelul over dat iedereen op zijn eigen forum moet blijven is helemaal onzin. Dit is juist een medium om onderling contacten te kunnen leggen en discussies te voeren ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 november 2014 door tomson -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 24 november 2014 - 21:07 schreef tomson het volgende:[..] De enige keer dat ik in een topic gepost heb waar ik achteraf van dacht : was dat wel zo verstandig ? Dat was t Vermeer topic. Voor de rest ben ik nooit echt onbeleefd of zo. Geldt volgens mij voor RB net zo goed. Men mag best wel tegen een geintje kunnen, het is geen zondagsschool he. En dat gelul over dat iedereen op zijn eigen forum moet blijven is helemaal onzin. Dit is juist een medium om onderling contacten te kunnen leggen en discussies te voeren ? Helemaal mee eens Tommie....Infamous, Renato, jij, Remco, VVout enz zwerven over het hele forum en dat gaat toch prima...ik wil nog wel eens grof uit de hoek komen of wat peper op het forum gooien maar ik word vanzelf gecorrigeerd of krijg een bek terug. Ik kan daar goed tegen hoor....wat jij zegt, we zijn geen kleuters of koorknapies |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 24 november 2014 - 21:28 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Helemaal mee eens Tommie....Infamous, Renato, jij, Remco, VVout enz zwerven over het hele forum en dat gaat toch prima...ik wil nog wel eens grof uit de hoek komen of wat peper op het forum gooien maar ik word vanzelf gecorrigeerd of krijg een bek terug. Ik kan daar goed tegen hoor....wat jij zegt, we zijn geen kleuters of koorknapies +1.. Blijkbaar zijn er collega Ajacieden die daar anders over denken.. Droevig gedrag.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Wat Tomson zegt....van beide kanten en inderdaad droevig gedrag en nergens voor nodig. Vroeger (jaja gaan we weer) liep het wel eens uit de hand, vandaag de dag "kennen" de meeste elkaar wel en gaat het een stuk gemoedelijker dus Boudewijn kappen met die kut bannen van je of hoogstens een week of zo |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En wat zou Renato verkeerd gezegd hebben dan?? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Niks....althans in mijn ogen niet, van mij mag hij gewoon posten |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Waarom heb jij daar een ban?? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Overigens goedenavond allen. Ik werd op dit café attent gemaakt door Nenam... Toch wat gemist dus. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik heb me even helemaal ingelezen hier. Wat mij betreft is elke supporter van welke club dan ook, welkom op het Ajaxforum, mits hij of zij niet provocerend uitlaat. Dus, Renato, ik zal Boudewijn PB'en en vragen of de ban ongedaan kan worden gemaakt. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 24 november 2014 - 22:26 schreef Pietje het volgende:Ik heb me even helemaal ingelezen hier. Wat mij betreft is elke supporter van welke club dan ook, welkom op het Ajaxforum, mits hij of zij niet provocerend uitlaat. Dus, Renato, ik zal Boudewijn PB'en en vragen of de ban ongedaan kan worden gemaakt. Boudewijn krijgt het druk...heb hetzelfde gedaan ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Mooi! Hierbij ook een openlijke oproep aan anderen!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: ....en niet alleen voor Renato maar iedereen met een ban. We zijn jaren verder, schone lei en begin maar met bannetjes van hooguit een week als iemand te ver gaat |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
:) Wel typisch dat bepaalde mensen die zorgvuldig het imago van "stoere" kerel cultiveren, het eerste aan de meldknop hangen. En dat zelfs wanneer er niks bijzonders gebeurt. Alleen gefrustreerd dat iemand zich níet laat wegzetten.... Dit soort gedrag begint waar het intellect en de vocabulaire tekort schieten (indien überhaupt aanwezig) Naja het geeft mij eigenlijk een enorme drive om hier op terug te komen. En hoewel ik niet bedreigd werd, komen ze wel aan mijn maat. Dan laat ik niet meer los ook.. dus als je meeleest : ik wil best met je afspreken hoor; dan mag je de grote praat waarmaken. Want deze jongen staat er in real life om bekend dat ie voor niemand opzij hoeft te stappen hahaha...grote jongen die de stoere praatjes waarmaakt bij de meeuwen, vraag dat maar aan NenaM B-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 november 2014 door tomson -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Zonder op de PvdA te willen lijken (in meerdere opzichten): het eerlijke verhaal moet wel verteld worden!
Renato weet dat er niet provocerend, al is het maar heel licht, op het 'andere' forum gereageerd moet worden. De opmerking in het jong ajax topic over de B2 is licht, maar vooral de discussie erna is procoverend genoeg voor een post-verbodje.
Renato wist dat heel goed, weet dat nog steeds heel goed maar kon zich niet meer inhouden, vraag het hemzelf maar. De meeste vaste reageerders zullen het misschien geen probleem vinden, maar ook voor de enkele die zich niet durven uit te spreken of de honderden(!) die alleen meelezen wil ik een podium bieden voor alleen Ajax fans.
Daarbij is dit topic er nu die ook goed gelezen wordt! Dit is het forum voor alle supporters samen. Gewoon ff de notificatie aanzetten en je mist voortaan niets meer... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 24 november 2014 - 22:56 schreef tomson het volgende:Want deze jongen staat er in real life om bekend dat ie voor niemand opzij hoeft te stappen hahaha...grote jongen die de stoere praatjes waarmaakt bij de meeuwen, vraag dat maar aan NenaM B-) Dit soort 'afspraken' wil ik dus ook niet in dit forum of topic! Ongeacht wie het is of hoe serieus het bedoeld is. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
lichte provacatie Oke Boudewijn. Maar bedreigen en met een agressieve ondertoon uitdagen is ook niet oke. En ik scheld verder ook niemand uit dus verwacht ik dat ook niet van een ander ! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 24 november 2014 - 22:57 schreef Boudewijn het volgende:Zonder op de PvdA te willen lijken (in meerdere opzichten): het eerlijke verhaal moet wel verteld worden! Renato weet dat er niet provocerend, al is het maar heel licht, op het 'andere' forum gereageerd moet worden. De opmerking in het jong ajax topic over de B2 is licht, maar vooral de discussie erna is procoverend genoeg voor een post-verbodje. Renato wist dat heel goed, weet dat nog steeds heel goed maar kon zich niet meer inhouden, vraag het hemzelf maar. De meeste vaste reageerders zullen het misschien geen probleem vinden, maar ook voor de enkele die zich niet durven uit te spreken of de honderden(!) die alleen meelezen wil ik een podium bieden voor alleen Ajax fans. Daarbij is dit topic er nu die ook goed gelezen wordt! Dit is het forum voor alle supporters samen. Gewoon ff de notificatie aanzetten en je mist voortaan niets meer... Dus omdat Renato dit cafe geopend heeft denk jij van alles af te wezen...zo werkt het niet ouwe. Die meelezers heb ik schijt aan....laat die zich maar aanmelden en hun mond open doen, ik geloof er namelijk geen reet van |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 24 november 2014 - 22:59 schreef Boudewijn het volgende:[..] Dit soort 'afspraken' wil ik dus ook niet in dit forum of topic! Ongeacht wie het is of hoe serieus het bedoeld is. Ik heb niemand uitgenodigd he... Maar als ze tegen mijn maat beginnen zijn ze bij mij welkom hoor |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 24 november 2014 - 22:56 schreef tomson het volgende::) Wel typisch dat bepaalde mensen die zorgvuldig het imago van "stoere" kerel cultiveren, het eerste aan de meldknop hangen. En dat zelfs wanneer er niks bijzonders gebeurt. Alleen gefrustreerd dat iemand zich níet laat wegzetten.... Dit soort gedrag begint waar het intellect en de vocabulaire tekort schieten (indien überhaupt aanwezig) Naja het geeft mij eigenlijk een enorme drive om hier op terug te komen. En hoewel ik niet bedreigd werd, komen ze wel aan mijn maat. Dan laat ik niet meer los ook.. dus als je meeleest : ik wil best met je afspreken hoor; dan mag je de grote praat waarmaken. Want Ik weet niet precies wat er zich allemaal heeft afgespeeld, maar ik vind het bijzonder triest. Renato (en jij) is / zijn wat mij betreft van harte welkom op het Ajaxforum! Net zoals ik zo nu en dan probleemloos op het Feyenoordforum post. Wat ik wel raar vind is het feit, dat Boudewijn kennelijk op één verzoekje een ban heeft uitgedeeld. Ik had namelijk begrepen, dat er MEERDERE verzoeken moesten zijn via de meldknop.
Maar laat je niet uitdagen. Doe geen dingen waar je misschien achteraf spijt van zou kunnen krijgen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 24 november 2014 - 23:02 schreef tomson het volgende:[..] Ik heb niemand uitgenodigd he... Maar als ze tegen mijn maat beginnen zijn ze bij mij welkom hoor Begrijpelijk....ik zou hetzelfde doen |
|
|
|