|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Gaat niet gebeuren.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Slaap lekker man... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Hahahaha, vier jij nu maar feest, doen wij het na de wedstrijd van aankomende zondag ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 - 23:07 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Hahahaha, vier jij nu maar feest, doen wij het na de wedstrijd van aankomende zondag ;-) Ach ik ben sowieso dronken zondag......3-1 winnen, nou dan slemp ik er wel een paar weg ;-) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 - 23:10 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ach ik ben sowieso dronken zondag......3-1 winnen, nou dan slemp ik er wel een paar weg ;-) Alsjeblieft een cadeautje, ben de rotste niet ...
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Mooi zo want al die negativiteit kunnen we dan niet gebruiken natuurlijk. Een feest moet een feest blijven natuurlijk.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 21 januari 2015 - 06:27 schreef RenatoBos het volgende:[..] Mooi zo want al die negativiteit kunnen we dan niet gebruiken natuurlijk. Een feest moet een feest blijven natuurlijk.. Vind ik ook.....en feesten kunnen wij wel in Amsterdam
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De gay parade word weer druk bezocht zie ik.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik merk dat jij nooit in Amsterdam komt ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Daar wil je toch niet gesignaleerd worden..d:-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Om de twee weken ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik haal je wel een keertje op....gaan we naar het Leidseplein |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Doe maar een biertje.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: 1-0 of 10-0, maakt niet zo veel uit. Het blijven 3 punten die we verder uitlopen op jullie ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 21 januari 2015 - 22:01 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] 1-0 of 10-0, maakt niet zo veel uit. Het blijven 3 punten die we verder uitlopen op jullie ;-) Hehehehe....scherp ouwe |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Het ging over biertjes jomo's.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Die heb ik al op jullie forum voorbij zien komen ....maar jullie lopen hand in hand slome |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dus jullie neuken elkaar.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Niet dat ik weet....ik doe het met een Feijenoordse |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Neem nog een bamischijf.... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: ga fietsen maken ....gek
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 januari 2015 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Dan weet jij meer dan ik, dus vertel, want jij bent er blijkbaar bij geweest...... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Wat zegt ie eigenlijk? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Geen idee....zou wel zeeuws zijn |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Heb ie z'n eige filmpie op de site geset dan? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Mot je hem vrage Ron....tis wel een toffe gozer;-) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Dacht t niet.. krijg ik gelijk n ban 😂 |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja hoor.....overigens ken ik die al |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Die krijg je hier niet.... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Tuurlijk ken jij die al... harde kern he 😂 |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hehehehe ik harde kern ???.....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 januari 2015 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
good night, sleep .... ach welterusten mannen! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Gelukkig maak jij betere foto's ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 januari 2015 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Maak nou gewoon een relaxe zelfie met een pot bier in je jatten, kinderachtige shit man! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
AFCA = Alweer Fikt Clubhuis Af |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Tja, lachen natuurlijk tot en onvermijdelijke reactie komt. En waarschijnlijk zal dat niet iets onschuldigs zijn als een shirtje over het standbeeld van Coen Moulijn. Dat soort apathen snappen niet wat ze veroorzaken.
Kansloos, zielig en diep triest.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 januari 2015 door Eide -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Satirisch gezien om je kapot te lachen, maar verder een diep trieste zaak als je bedenkt waar de mensheid toe in staat is in naam van geloof of overtuiging en voorliefde. |
|
|
|