|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat de fik mag overslaan naar de aRENa.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Brand brand brand in dat bordeel.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 - 09:47 schreef Eide het volgende:[..] Tja, lachen natuurlijk tot en onvermijdelijke reactie komt. En waarschijnlijk zal dat niet iets onschuldigs zijn als een shirtje over het standbeeld van Coen Moulijn. Dat soort apathen snappen niet wat ze veroorzaken. Kansloos, zielig en diep triest. Eens...dit is NIET grappig, buiten het feit dat er historisch en emotioneel materiaal verloren is gegaan wat nooit meer te vervangen is, behoor je met je poten van andermans spullen af te blijven. Ik zeg NIET dat Feijenoord supporters hier verantwoordelijk voor zijn, een brand kan altijd ontstaan maar mocht dit wel zo zijn dan hebben ze hier een grens overschreden. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Tja...
Ik had jou wat hoger zitten eerlijk gezegd. Je zakt in mijn ogen behoorlijk door een ondergrens. Jammer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jankert.. had het andersom geweest had je de reacties van de Ajacieden moeten lezen. Mag ik nu mijn vermaak biet hebben dan |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Bij mij zakte jij door die ondergrens toen je je vinger al weer naar ons Feyenoord wees zonder dat daar nog maar iets van bekend is. Dan kun je van mij zulke reacties verwachten.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zie het gewoon als vermaak en neem het niet te serieus lullo. Dacht dat je mij inmiddels wel een beetje kende maar blijkbaar niet.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Het was dan natuurlijk sowieso een haard van fanatieke oproerkraaiers, zal best gebrand hebben. Voordat er nu commentaar hierop komt, wat voor soort supporter zal daar nu kind aan huis zijn geweest? Ik denk persoonlijk dat het degene zijn die nu al bezig zijn met een wraakactie tegen Feyenoord zonder dat er feiten bekend zijn wie het op zijn geweten heeft toch! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 - 13:02 schreef VVout het volgende:Het was dan natuurlijk sowieso een haard van fanatieke oproerkraaiers, zal best gebrand hebben. Voordat er nu commentaar hierop komt, wat voor soort supporter zal daar nu kind aan huis zijn geweest? Ik denk persoonlijk dat het degene zijn die nu al bezig zijn met een wraakactie tegen Feyenoord zonder dat er feiten bekend zijn wie het op zijn geweten heeft toch! Dezelfde soort mensen die op varkenoord samenkomen voor de wedstrijd VVout.....en laat ik er nu er paar kennen.....die zullen nooit zo iets doen Tuurlijk komt de harde kern daar ook, maar ook dat geld voor varkenoord |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 - 13:02 schreef VVout het volgende:Het was dan natuurlijk sowieso een haard van fanatieke oproerkraaiers, zal best gebrand hebben. Voordat er nu commentaar hierop komt, wat voor soort supporter zal daar nu kind aan huis zijn geweest? Ik denk persoonlijk dat het degene zijn die nu al bezig zijn met een wraakactie tegen Feyenoord zonder dat er feiten bekend zijn wie het op zijn geweten heeft toch! Dat vrees ik wel VVout. Ik hoop dat het geen brandstichting is geweest maar ik denk dat maar weinig mensen dat serieus geloven. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
He Renato, als je de reactie vervelend vindt moet je de aanleiding niet plaatsen. Jankert.
Voor de supporters van Ajax betekent dat supporterhome gewoon heel veel. Dit is de 4e keer dat er brand is, en de voorgaande 3 keer was het ook brandstichting. Zo vlak voor de Klassieker lijkt brandstichting wel weer heel voor de hand liggend.
Voor mij is dit geen lolletje. Zo ga je niet met elkaar om. Rivaliteit is mooi. Grappen moeten kunnen maar dit is pure criminaliteit. En daar is in mijn ogen niet om te lachen. En als jij mij ondertussen een beetje kent weet je dat ik gewoon zeg wat ik denk. Ook als een ander dat misschien liever niet leest. Ook als een ander denkt dat iets een lolletje is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 januari 2015 door Eide -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tuurlijk is het criminaliteit maar niet van mij he. Voor mij is het humor Eide. Zoals je zegt grappen moeten kunnen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ff wat anders, krijg deze net binnen..
Mogelijk verlaat Frank de Boer Ajax nog deze maand. Wegens de achterstand op PSV wordt de klassieker gezien als een vuurproef voor de oefenmeester. Er wordt inmiddels al nagedacht over een mogelijk opvolger voor de hoofdcoach. Het is nog niet bekend wie de Amsterdamse club uit de brand gaat helpen, maar een shortlist van de favorieten onder supporters gaat als een lopend vuurtje rond: Ernie Brandts, Rini Coolen, Marcel Brands, Edwin Vurens en Jurrie Koolhof. De betrouwbaarheid van dit bericht is nog even gissen, maar waar rook is is vuur!
😂 |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 - 13:38 schreef RenatoBos het volgende:Ff wat anders, krijg deze net binnen.. Mogelijk verlaat Frank de Boer Ajax nog deze maand. Wegens de achterstand op PSV wordt de klassieker gezien als een vuurproef voor de oefenmeester. Er wordt inmiddels al nagedacht over een mogelijk opvolger voor de hoofdcoach. Het is nog niet bekend wie de Amsterdamse club uit de brand gaat helpen, maar een shortlist van de favorieten onder supporters gaat als een lopend vuurtje rond: Ernie Brandts, Rini Coolen, Marcel Brands, Edwin Vurens en Jurrie Koolhof. De betrouwbaarheid van dit bericht is nog even gissen, maar waar rook is is vuur! 😂 flauw
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 januari 2015 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Niet gelijk in de brand vliegen hè! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Non, je suis Charlie |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hoorde datzelfde Ajaks Joshua Burnet ook net heeft aangetrokken.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 januari 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zal volgende keer weer gewoon Frons, Ajaks en amsterdom schrijven dan, sorry.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hahaha en hoe vaak moet ik je corrigeren dan als je het weer eens vergeet ;-) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ja ja ...
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee man ......gewoon een pb |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
In en in triest dat ons AFCA Supporters home is afgefikt. Ik hoop niet dat het aangestoken is. Ik vestig de hoop dat er kortsluiting of iets dergelijks is geweest. Dit bevorderd absoluut niet de band tussen de supportersgroepen van onze clubs. Wij, althans de meesten onder ons, laten dit gelukkig niet tussen ons staan. Is het wel aangestoken, dan is te hopen dat de dader(s) worden gepakt!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 - 16:32 schreef Ronald 1960 het volgende:In en in triest dat ons AFCA Supporters home is afgefikt. Ik hoop niet dat het aangestoken is. Ik vestig de hoop dat er kortsluiting of iets dergelijks is geweest. Dit bevorderd absoluut niet de band tussen de supportersgroepen van onze clubs. Wij, althans de meesten onder ons, laten dit gelukkig niet tussen ons staan. Is het wel aangestoken, dan is te hopen dat de dader(s) worden gepakt!! Eens gap... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Als dit echt het werk is is van gasten uit ons kamp dan is het simpelweg weer een nieuw hoofdstuk in de ellenlange vijandelijkheden over en weer tussen onze clubs. Maar omdat dit in de aanloop van de klassieker gebeurt kan het net zo goed een actie zijn van idioten uit een heel andere hoek, die op deze manier 2 vliegen in 1 klap slaan. Omdat de verdenking gegarandeerd naar onze kant zou wijzen is het natuurlijk een prachtig moment om er mee weg te komen. Utrecht, den Haag, Twente, PSV... het kan uit elke hoek komen. Feit blijft dat ze overal een hekel aan Ajax hebben, en er is ook altijd nog een mogelijkheid dat het wel gewoon een ongeluk was. Maar dat wij de zwarte piet hier toegespeeld krijgen snap ik wel, ik hoop alleen dat zal blijken dat dit niet het geval is anders hebben we voor altijd geen kans meer dat er nog eens uitsupporters meegaan bij de klassieker. Maar ik ben de bekerfinale ook nog niet vergeten want ik kijk nog steeds tegen gekraste jodensterren aan als ik achter de tribune naar de wc ga.De Ajax aanhang heeft vorig jaar toch ook weer aangetoond ook niet echt respect te hebben voor onze tempel... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kan zelfs nog uit eigen gelderen komen, geen beter moment die padvindershut af te fakkelen als onder het mom van de klasieker. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Jij hebt er tenminste verstand van ;-)
Sorry Stylzz, kon het ff niet laten ;-)
(kopie uit jullie eigen topic :-I )
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 januari 2015 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 - 20:34 schreef tomson het volgende:Als dit echt het werk is is van gasten uit ons kamp dan is het simpelweg weer een nieuw hoofdstuk in de ellenlange vijandelijkheden over en weer tussen onze clubs. Maar omdat dit in de aanloop van de klassieker gebeurt kan het net zo goed een actie zijn van idioten uit een heel andere hoek, die op deze manier 2 vliegen in 1 klap slaan. Omdat de verdenking gegarandeerd naar onze kant zou wijzen is het natuurlijk een prachtig moment om er mee weg te komen. Utrecht, den Haag, Twente, PSV... het kan uit elke hoek komen. Feit blijft dat ze overal een hekel aan Ajax hebben, en er is ook altijd nog een mogelijkheid dat het wel gewoon een ongeluk was. Maar dat wij de zwarte piet hier toegespeeld krijgen snap ik wel, ik hoop alleen dat zal blijken dat dit niet het geval is anders hebben we voor altijd geen kans meer dat er nog eens uitsupporters meegaan bij de klassieker. Maar ik ben de bekerfinale ook nog niet vergeten want ik kijk nog steeds tegen gekraste jodensterren aan als ik achter de tribune naar de wc ga.De Ajax aanhang heeft vorig jaar toch ook weer aangetoond ook niet echt respect te hebben voor onze tempel... Ben ik met je eens....respect is sowieso ver te zoeken bij bepaalde gasten en dat zijn die gasten die dit soort dingen doen. De uitslag zal ten alle tijden kortsluiting zijn....wat of wie het ook gedaan heeft. Ze (de autoriteiten) gaan echt geen olie op het vuur gooien.
Ondertussen blijft het wel hangen en de vraag is dan ook Tommy....zijn dit supporters of zijn het randdebielen die je ten alle tijden zal hebben. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 - 20:54 schreef VVout het volgende:Kan zelfs nog uit eigen gelderen komen, geen beter moment die padvindershut af te fakkelen als onder het mom van de klasieker. Het meest belachelijke wat ik vandaag gelezen heb dat het jihad strijders zijn geweest omdat wij aan de Joden gelieerd worden.....pfffffff |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 - 20:56 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ben ik met je eens....respect is sowieso ver te zoeken bij bepaalde gasten en dat zijn die gasten die dit soort dingen doen. De uitslag zal ten alle tijden kortsluiting zijn....wat of wie het ook gedaan heeft. Ze (de autoriteiten) gaan echt geen olie op het vuur gooien. Ondertussen blijft het wel hangen en de vraag is dan ook Tommy....zijn dit supporters of zijn het randdebielen die je ten alle tijden zal hebben. Dit zijn geen voetbalsupporters! Niet van ajax en niet van feyenoord!!
Dit zijn achterlijke gladiolen (sorry voor de bloem soort) zonder verstand!! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
De dood of de gladiolen, als we het we het toch over dit bloemetje hebben dus de komende zondag. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 - 21:55 schreef VVout het volgende:De dood of de gladiolen, als we het we het toch over dit bloemetje hebben dus de komende zondag. Drama queen......gewoon 3-1 |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 - 21:00 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Dit zijn geen voetbalsupporters! Niet van ajax en niet van feyenoord!! Dit zijn achterlijke gladiolen (sorry voor de bloem soort) zonder verstand!! Doorgesnoven knetterpotjes waar je geen reet aan heb |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Nog zo'n achterlijke gladiool, net onkruid! |
|
|
|