BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Het voetbal cafe

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Voetbal Nieuws
tomson
 tomson - zaterdag 24 januari 2015 - 00:08   quote  deeplink  
Hier alles nog heel ?
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 24 januari 2015 - 00:09   quote  deeplink  
Zeker man, alles wel..
tomson
 tomson - zaterdag 24 januari 2015 - 00:11   quote  deeplink  
😷
tomson
 tomson - zaterdag 24 januari 2015 - 00:12   quote  deeplink  
Juupliek kijken..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 24 januari 2015 - 00:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 januari 2015 - 00:11 schreef tomson het volgende:
😷
Ja hangt inderdaad een brandluchtje hier..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 24 januari 2015 - 00:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 januari 2015 - 00:12 schreef tomson het volgende:
Juupliek kijken..
Zo mijn nest in..
tomson
 tomson - zaterdag 24 januari 2015 - 00:15   quote  deeplink  
Arbeid ?
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 24 januari 2015 - 00:16   quote  deeplink  
Net 5 ochtenden gehad, vanavond de nacht in..
tomson
 tomson - zaterdag 24 januari 2015 - 00:18   quote  deeplink  
Dan kan je de rust goed gebruiken
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 24 januari 2015 - 00:19   quote  deeplink  
Yep..

Alles goed..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 24 januari 2015 - 00:34   quote  deeplink  
Wel handig die ondertiteling van die Zeeuw(meeuwen).....slaap lekker gappies ;-)
VVout
 VVout - zaterdag 24 januari 2015 - 09:54   quote  deeplink  
Mogûh, zal maar gelijk de deur intrappen. Wat een soap die keet van jullie en wat staat die ongediertebestrijdert bij jullie weer vooringenomen te schreeuwen en generaliserend te wijzen. Ja het is een shame maar niet de mijne, het is rampzalig dat spullen voorgoed verloren gaan en een stukje geschiedenis met de grond wordt gelijk gemaakt echt wel. Maar dan check je ff jullie forum en dan ben ik bang dat de shame alleen maar groter gaat worden, probleem er zitten gewoon te veel patiënten van diverse instellingen in de stadions die het leven met iets anders verwarren echt volledig het spoor bijster.
Eide
 Eide - zaterdag 24 januari 2015 - 11:04   quote  deeplink  
Emotie reageert VVout, je weet hoe dat gaat. Ik weet ook nog wel van wat voor kaliber de reacties waren bij jullie toen er relatief veel onschuldigere "grappen" werden uitgehaald met het standbeeld van Coen Moulijn. Nu wil ik vooral niets goed praten op die manier... maar je weet zelf hoe het gaat.

Bijzonder hoe vanuit allerlij hoeken nu wordt gewezen op hoe het misschien wel uit een heel andere hoek komt. Dat is natuurlijk mogelijk, en misschien waren die gasten die het Ajax shirtje over het standbeeld van Moulijn trokken ook wel helemaal geen Ajacieden maar uit op escalatie...

Maar het heeft wel alle schijn van een actie vanuit Rotterdamse hoek.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 24 januari 2015 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 januari 2015 - 09:54 schreef VVout het volgende:
Mogûh, zal maar gelijk de deur intrappen. Wat een soap die keet van jullie en wat staat die ongediertebestrijdert bij jullie weer vooringenomen te schreeuwen en generaliserend te wijzen. Ja het is een shame maar niet de mijne, het is rampzalig dat spullen voorgoed verloren gaan en een stukje geschiedenis met de grond wordt gelijk gemaakt echt wel. Maar dan check je ff jullie forum en dan ben ik bang dat de shame alleen maar groter gaat worden, probleem er zitten gewoon te veel patiënten van diverse instellingen in de stadions die het leven met iets anders verwarren echt volledig het spoor bijster.
Je hebt aan beide kanten good and bad guys VVout...ik kan met jou makkelijk een biertje drinken en lullen over voetbal(en andere dingen) ook al vind ik jou club een kutclub en andersom.
Geen haar op mijn lijf die er aan denkt om jou een knal te verkopen laat staan iets te slopen of in de fik steken, gewoon omdat onze gezonde verstand de bovenhand heeft.

Helaas verpesten de bad guys het voetbal voor ons en de clubs en ik denk dat dit nog een vervelend staartje gaat krijgen
Eide
 Eide - zaterdag 24 januari 2015 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 januari 2015 - 11:27 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Helaas verpesten de bad guys het voetbal voor ons
+1
VVout
 VVout - zaterdag 24 januari 2015 - 12:00   quote  deeplink  
Ach een shirtje over een standbeeld trekken en het risico lopen dat je een knal krijgt voor je harses is van een heel ander kaliber.

Ik kan me herinneren geloof ik dat het eerste serieuze geval een fragmentatiebom was in de Meer, vanaf toen is het aan het verharden door echt enkele individuen welke weer door enkele opvolging vinden. Kut dat door onsportiviteit zoveel naar de klote wordt geholpen.
Eide
 Eide - zaterdag 24 januari 2015 - 12:36   quote  deeplink  
Yup.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 24 januari 2015 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 januari 2015 - 12:00 schreef VVout het volgende:
Ach een shirtje over een standbeeld trekken en het risico lopen dat je een knal krijgt voor je harses is van een heel ander kaliber.

Ik kan me herinneren geloof ik dat het eerste serieuze geval een fragmentatiebom was in de Meer, vanaf toen is het aan het verharden door echt enkele individuen welke weer door enkele opvolging vinden. Kut dat door onsportiviteit zoveel naar de klote wordt geholpen.
Ik heb er 1 hier rondlopen van 21 (geen Hooligan)die is niet te stoppen vooral als die RedBull gezopen heeft, man ik word er af en toe knettergek van....kan je nagaan die gasten die zich Hooligan vinden, dan heb je er een stuk of 50 bij elkaar.
Ik weet niet wat er met die jeugd is, getrouwd met hun mobieltjes (owee als die stuk is)en af en toe voor geen rede vatbaar, de maand duurt bij hun 3 weken want dan is alles op.
Volgen geen nieuws of niks want dat interreseert ze geen reet, grote bek tegen leeraren(je zal het maar wezen)en anderen met gezag.
Tegen mij durft hij niet....ik ben old school, van mij krijgt hij een ros maar zijn maten zijn net zo
VVout
 VVout - zaterdag 24 januari 2015 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 januari 2015 - 13:05 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik heb er 1 hier rondlopen van 21 (geen Hooligan)die is niet te stoppen vooral als die RedBull gezopen heeft, man ik word er af en toe knettergek van....kan je nagaan die gasten die zich Hooligan vinden, dan heb je er een stuk of 50 bij elkaar.
Ik weet niet wat er met die jeugd is, getrouwd met hun mobieltjes (owee als die stuk is)en af en toe voor geen rede vatbaar, de maand duurt bij hun 3 weken want dan is alles op.
Volgen geen nieuws of niks want dat interreseert ze geen reet, grote bek tegen leeraren(je zal het maar wezen)en anderen met gezag.
Tegen mij durft hij niet....ik ben old school, van mij krijgt hij een ros maar zijn maten zijn net zo
Een ros is het minst erg wat ze kunnen krijgen, ze moeten blij zij dat ze te vreten hebben, onderwijs kunnen genieten en een toekomst kunnen opbouwen. Ik ben wat dat gaat ook vrij old school, in de natuur laten pa en ma leeuw of olifant of wat dan ook zich ook niet door hun kinderen de wet voor lezen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 24 januari 2015 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 januari 2015 - 13:16 schreef VVout het volgende:

[..]

Een ros is het minst erg wat ze kunnen krijgen, ze moeten blij zij dat ze te vreten hebben, onderwijs kunnen genieten en een toekomst kunnen opbouwen. Ik ben wat dat gaat ook vrij old school, in de natuur laten pa en ma leeuw of olifant of wat dan ook zich ook niet door hun kinderen de wet voor lezen.
Dat vinden ze vanzelf sprekend, ze staren zich blind op mobieltjes en snelle auto's....toekomst ?? ze halen net niet het eind van de maand met hun geld.

Daarom begrijp ik die jonge voetballertjes enigszins wel, geld geld geld....want dan hebben ze de snelle auto's en bling bling....hoe meer je hebt hoe meer je wil dat is de jeugd
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 24 januari 2015 - 14:24   quote  deeplink  
OP naar de her opkomst van de kostschool of echte heropvoedings kampen.
Weg met de mobieltjes van scholen en wel de wetten aanpassen en maken zodat als er één wordt afgepakt, ook niet meer terug kunnen eisen.

Back to old school!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 24 januari 2015 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 januari 2015 - 14:24 schreef Ronald 1960 het volgende:
OP naar de her opkomst van de kostschool of echte heropvoedings kampen.
Weg met de mobieltjes van scholen en wel de wetten aanpassen en maken zodat als er één wordt afgepakt, ook niet meer terug kunnen eisen.

Back to old school!!
Als ik die S5 (vroeger werd je daarop het leger uitgetrapt) afpak dan lig ik hier met een mes in mijn pens, dat ding is heilig man, hij gaat er zelfs mee douchen en schijten
Pietje
 Pietje - zaterdag 24 januari 2015 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 januari 2015 - 09:54 schreef VVout het volgende:
Op zich heb je wel gelijk VVout, wat betreft de bevolking op de tribunes. Blijft onverlet, dat we het hier hebben over een misdrijf, waar onvoorwaardelijke gevangenisstraf op staat.

Dat er dan lieden op het Feyenoord-forum met allerlei grappen aankomen, en dus criminaliteit kennelijk kunnen billijken, is niet goed te praten. Hoe anders was het op jouw forum, toen Coen Moulijn destijds gesierd was in een Ajax-shirtje. De rapen waren gaar. Vergeleken bij wat er gisteren is gebeurd, was de Coen-actie maar een bagatel. Serieus, de actie van gisteren was een brug te ver, ongeacht welke criminelen van welke club dan ook, dit op hun geweten hebben.

Ik werd gisteren thuis opgebeld door een goede vriend, rechercheur bij de Amsterdamse politie, die gisterenavond al melding maakte van het feit, dat de brand in het Ajax supportershome is aangestoken: er was een deur ingetrapt en er waren meerdere brandhaarden. Een geluk bij een ongeluk is, dat er duidelijke camerabeelden zijn en dat er DNA-sporen veiliggesteld zijn. Het is dus een kwestie van tijd tot die ratten worden opgepakt. Gelukkig is er een nieuwe wet van toepassing, die hooligans en ander soort relschoppers verplicht, om de veroorzaakte schade te moeten vergoeden uit hun salaris of uit hun uitkering. Indien minderjarig mogen hun ouders dit ophoesten.

Verder hoorde ik vanmiddag van mijn politievriend, dat Feyenoord-supporters de brand hebben opgeëist op de training. Die beelden zijn inmiddels opgevraagd door de Amsterdamse politie. Geloof me VVout, die tyfusratten hebben verkeerd gegokt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 januari 2015 door Pietje --
Eide
 Eide - zaterdag 24 januari 2015 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 januari 2015 - 15:01 schreef Pietje het volgende:
Geloof me VVout, die tyfusratten hebben verkeerd gegokt.
Ik hoop het.
Pietje
 Pietje - zaterdag 24 januari 2015 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 januari 2015 - 15:03 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik hoop het.
Komt goed!
VVout
 VVout - zaterdag 24 januari 2015 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 januari 2015 - 15:01 schreef Pietje het volgende:

[..]

... Geloof me VVout, die tyfusratten hebben verkeerd gegokt.
Dat je al laat vastleggen op de camera, het trots op de tribune verkondigd (wat natuurlijk in de satirische zin logisch is en weinig zegt over de werkelijke daders) bovendien dan natuurlijk de daad op zich, zegt eigenlijk alles over de personen zelf. Deze hebben nog minder hersens dan een speldluis! Dat er natuurlijk met enig leedvermaak op gereageerd wordt is natuurlijk ook niet te voorkomen, zelfs ik moest er om lachen tot je natuurlijk echt over de ernst van de zaak gaat nadenken.

Daar zal dan ook het probleem zitten, er zal niet over zijn nagedacht en daar heb je er meer van. Deze mensen moeten natuurlijk door gerecht en misschien zelfs wel door eigen achterban op de vingers getikt worden.
Pietje
 Pietje - zaterdag 24 januari 2015 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 januari 2015 - 15:15 schreef VVout het volgende:

[..]

Dat je al laat vastleggen op de camera, het trots op de tribune verkondigd (wat natuurlijk in de satirische zin logisch is en weinig zegt over de werkelijke daders) bovendien dan natuurlijk de daad op zich, zegt eigenlijk alles over de personen zelf. Deze hebben nog minder hersens dan een speldluis! Dat er natuurlijk met enig leedvermaak op gereageerd wordt is natuurlijk ook niet te voorkomen, zelfs ik moest er om lachen tot je natuurlijk echt over de ernst van de zaak gaat nadenken.

Daar zal dan ook het probleem zitten, er zal niet over zijn nagedacht en daar heb je er meer van. Deze mensen moeten natuurlijk door gerecht en misschien zelfs wel door eigen achterban op de vingers getikt worden.
Dat ben ik helemaal met je eens, behalve het feit dat zelfs jij er (even) om moest lachen. Ik kan me nog goed herinneren toe er een actie was van de Ajax-supporters (AFCA) met hun onbeschofte slogan "Bommen op Rotterdam". Ten eerste kon ik daar beslist niet om lachen en ten tweede heb ik daartegen bij hun schriftelijk geprotesteerd met een verzoek om rectificatie/verontschuldiging. Helaas heb ik nooit een reactie gekregen. Zo kunnen Feyenoord-supporters natuurlijk ook reageren...
Eide
 Eide - zaterdag 24 januari 2015 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 januari 2015 - 15:15 schreef VVout het volgende:

[..]

Dat je al laat vastleggen op de camera,
Er hangen beveiligingscamera's rondom het supportershome. Dat was destijds een voorwaarde om weer open te mogen nadat het home een tijdje dicht had gezeten. Als de daders daarom goed te zien zijn en bekend zijn bij de politie als deel van een fanatieke supportersgroep wordt het vrij eenvoudig in combinatie met DNA.

Als ze niet bekend zijn komen de gezichten vanzelf wel in de sociale media zoals dat tegenwoordig wel vaker gebeurt bij onderzoeken van de politie. Gezien de spanning tussen de groepen zou dat overigens best een gevaarlijke ontwikkeling kunnen zijn.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 24 januari 2015 - 16:08   quote  deeplink  
Zouden ze zo dom geweest zijn om hun gezicht niet te bedenken dan als er bewakingscamera's om het home hangen aan alle kanten?
VVout
 VVout - zaterdag 24 januari 2015 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 januari 2015 - 16:08 schreef Ronald 1960 het volgende:
Zouden ze zo dom geweest zijn om hun gezicht niet te bedenken dan als er bewakingscamera's om het home hangen aan alle kanten?
Dat bedoel ik... maar het zijn hoe dan ook een stelletje klojo's.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 24 januari 2015 - 16:42   quote  deeplink  
Ik snap die vreselijke haat onderling toch al niet. Onze club en jullie club zijn de twee grootse clubs van Nederland die het voetbal in ons land en daarbuiten op de kaart hebben gezet. Geen twente, psv, met alle respect, of welke andere Nederlandse club kan hier aan tippen!
Je hoeft elkaar niet lief te hebben, maar dit slaat gewoon helemaal nergens op!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 24 januari 2015 - 16:52   quote  deeplink  
Kunnen we nu ff met zijn alle roepen dat Ajaks kut is mannen..(?)
VVout
 VVout - zaterdag 24 januari 2015 - 17:03   quote  deeplink  
Natuurlijk is Ajax kut, doe mij maar meister Proper poetst veel grondiger.
Eide
 Eide - zaterdag 24 januari 2015 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 januari 2015 - 17:03 schreef VVout het volgende:
doe mij maar meister Proper poetst veel grondiger.
Poetst die kale jou? Bah zeg.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 24 januari 2015 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 januari 2015 - 16:52 schreef RenatoBos het volgende:
Kunnen we nu ff met zijn alle roepen dat Ajaks kut is mannen..(?)
Het is AJAX slome.....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 24 januari 2015 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 januari 2015 - 17:07 schreef Eide het volgende:

[..]

Poetst die kale jou? Bah zeg.
Inderdaad, ik moet er ook niet aan denken.....maar ieder zijn ding Eide, we laten hem in zijn waarde met zijn proper
VVout
 VVout - zaterdag 24 januari 2015 - 17:26   quote  deeplink  
Kaal kutje, niks mis mee anders zit er weer van alles tussen je tanden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 januari 2015 door VVout --
Eide
 Eide - zaterdag 24 januari 2015 - 17:27   quote  deeplink  
Ja joh, spierballenshirtje, oorbelletje. Dat is er wel een die van het 'hand in hand' met z'n 'kameraden' is...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 24 januari 2015 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 januari 2015 - 17:26 schreef VVout het volgende:
Kaal kutje, niks mis mee anders zit er weer van alles tussen je tanden.
Juist niet....ff goed flossen
VVout
 VVout - zaterdag 24 januari 2015 - 17:31   quote  deeplink  
Hoe bedoel je hand in hand ?

https://www.youtube.com/watch?v=qJmgLqQ-uog
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 24 januari 2015 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 januari 2015 - 17:27 schreef Eide het volgende:
Ja joh, spierballenshirtje, oorbelletje. Dat is er wel een die van het 'hand in hand' met z'n 'kameraden' is...
Je bedoeld Renato en Tommy ;-)
VVout
 VVout - zaterdag 24 januari 2015 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 januari 2015 - 17:27 schreef Eide het volgende:
Moet je nodig zeggen, die Grieksen hielden orgie na orgie en legden een complete pijplijding aan!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 24 januari 2015 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 januari 2015 - 17:34 schreef VVout het volgende:

[..]

Moet je nodig zeggen, die Grieksen hielden orgie na orgie en legden een complete pijplijding aan!
Die wisten wat feesten was.....wij zondag ook ;-)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 24 januari 2015 - 17:59   quote  deeplink  
Zondag huilbuien boven Amsterdom..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 24 januari 2015 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 januari 2015 - 17:59 schreef RenatoBos het volgende:
Dak is dicht slome....
VVout
 VVout - zaterdag 24 januari 2015 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 januari 2015 - 17:59 schreef RenatoBos het volgende:
Een verhitte sfeer, dan nu al.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 24 januari 2015 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 januari 2015 - 18:47 schreef VVout het volgende:

[..]

Een verhitte sfeer, dan nu al.
Ik ben super relaxt....vanuit mijn parallelle wereld heb ik gezien dat wij winnen ;-)
VVout
 VVout - zaterdag 24 januari 2015 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 januari 2015 - 22:40 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik ben super relaxt....vanuit mijn parallelle wereld heb ik gezien dat wij winnen ;-)
Die loopt een jaar achter, sorry Neeman wel op blijven letten!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 24 januari 2015 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 januari 2015 - 23:03 schreef VVout het volgende:

[..]

Het is Nenam.....pffff is het echt zo moeilijk skipper
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 24 januari 2015 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 januari 2015 - 23:03 schreef VVout het volgende:

[..]

Jullie lopen al lichtjaren achter als het gaat om winnen van prijzen!!

Zo, welterusten vrienden. en dat het morgen een mooie pot mag worden en wij zullen zegevieren!!

I'll be there.....

Mazzel....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5132
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Het voetbal cafe

0.0266838