|
|
Ronald 1960
|
|
|
Hey Peet, bij jullie thuis is het vast heel rustig nu? ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 25 januari 2015 - 21:43 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Is opzich ook knap toch? Slecht spelen en wel de punten pakken En daarbij zijn er ook wedstrijden geweest de afgelopen jaren waar wij wel beter waren dan jullie en die wonnen wij ook ;-) Kan ik me niet herinneren..d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Last van je lange termijn geheugen?! Jou korte termijn geheugen gaat niet verder terug dan de laatste 2 onderlinge ontmoetingen blijkbaar... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En dat terwijl mijn omgeving andersom beweert wat mijn geheugen betreft.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Tja, als jullie allemaal niet verder terug kunnen denken dan de laatste 2 onderlinge ontmoetingen, is het wel heel triest gesteld met jullie..... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Als generaliseren het enigste is wat jij maar kan gaat het met jou niet veel beter.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Het gaat ook helemaal niet goed met mij, maar wel steeds een beetje beter ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
En nu ga ik slapen! Trusten allemaal |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Julie jullie jullie is j*devolk he |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Je hebt een punt. Voortaan zeg ik rotterdamse vrienden ;-) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Het gaat echt steeds beter met hem.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Met mij nog niet en al helemaal niet, als je merkt dat Telegraf &Co. samen met die Judas van een Cillissen Kazim willen naaien. Echt kleuter gedrag zeg, achteraf is de wedstrijd gespeeld, ga je gewoon verder met de volgende en hou je verder je bek dicht. Het begint echt een naar modeverschijnsel te woorden dat achteraf iemand een oor aan naaien. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Calimerogrdrag past die Cillissen goed, Kâzim gaf het direct na de wedstrijd al aan wat voor een jankmuil het is.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zag je hoe die van grote afstand (wat een lefvertoon) bidons naar Kazim smeet om zich vervolgens achter zijn teamgenoten te verschuilen. Das een ekte ekte Ajacied die Cillissen.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: En aan het eind van het seizoen gaat het helemaal goed, want dan zijn we weer boven onze rotterdamse vrienden geëindigd ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Bijna alle statistieken van onze rotterdamse vriende waren gisteren beter dan die van onze club. Bijna alle, want de statistieken van onze keeper waren beter. Oké, allebei de nul gehouden, maar Cillessen heeft veel meer reddingen verricht ;-) En voor ik het vergeet, onze nieuwe 2e keeper Milik, met een prachtige reflex met zijn hoofd op de doellijn.... ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 januari 2015 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 26 januari 2015 - 13:26 schreef Ronald 1960 het volgende:Bijna alle statistieken van onze rotterdamse vriende waren gisteren beter dan die van onze club. Bijna alle, want de statistieken van onze keeper waren beter. Oké, allebei de nul gehouden, maar Cillessen heeft veel meer reddingen verricht ;-) En voor ik het vergeet, onze nieuwe 2e keeper Milik, met een prachtige reflex met zijn hoofd op de doellijn.... ;-) Kom op jullie zijn niet van jullie eigen helft geweest, dus kenneth heeft zo goed als niks te doen gehad. Hij had het zo goed een boek mee kunnen nemen in het veld want dan had ie hem bijna in een ruk uit kunnen lezen. Das geen vergelijk dus..d:-) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hahaha... de dikke van Dale ofzo |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Om maar een boek te noemen inderdaad d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Kama Sutra....blijft tie nog warm bij |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Slecht weekend gehad kerel?
Chelsea uit de FA Cup, Feyenoord uit de titelrace... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Who's the Boss ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 januari 2015 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 - 12:00 schreef VVout het volgende:Ach een shirtje over een standbeeld trekken en het risico lopen dat je een knal krijgt voor je harses is van een heel ander kaliber. Ik kan me herinneren geloof ik dat het eerste serieuze geval een fragmentatiebom was in de Meer, vanaf toen is het aan het verharden door echt enkele individuen welke weer door enkele opvolging vinden. Kut dat door onsportiviteit zoveel naar de klote wordt geholpen. Ben het helemaal met je eens man.. Zonde.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Valt best mee hoor. Maar Renato doet stout.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee joh bij mij overheerst het heerlijke gevoel wetende dat wij jullie zwaar de baas zijn. Dat dat niet uitgedrukt word in punten boeit me nu werkelijk geen reet.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Scoorde nooit een voldoende voor Nederlands op mijn rapport Co.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: rotterdamse vrienden op het veld en wij op de ranglijst ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Als ik dan sommige post voorbij zie komen dan doen we het zo slecht nog niet......er is nog hoop ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
wadt een nievoo hieroo ;-) |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ligt eraan hoe hij het bedoelt, hij kan het natuurlijk 'allerenigst' vinden... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Geloof mij....ik ken Renato en die zal het woord "allerenigst" nooit gebruiken....sterker nog hij kent het niet eens (ik ook niet) ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zo die gasten waren goed herkenbaar op de beelden bij het metrostation..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 januari 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout