|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Uit jouw stukje VVout.....
Kijken we naar het opleidingsniveau van mensen tussen 15 en 65 jaar in Amsterdam ten opzichte van alle Nederlanders dan zien we dat Amsterdammers gemiddeld hoger zijn opgeleid. Bijna 48 procent van de Amsterdammers is hoogopgeleid, terwijl dat landelijk gezien voor ruim 27 procent van de bevolking geldt. Laag opgeleid is in heel Nederland ruim 31 procent, voor Amsterdam ligt dat percentage bijna tien procentpunten lager.
en veder....
Wij beoordelen de stelling ongeveer een op de acht Amsterdammers is licht verstandelijk beperkt, daarom als ongefundeerd. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 februari 2015 - 10:36 schreef Nenam_tiL het volgende:Uit jouw stukje VVout..... Kijken we naar het opleidingsniveau van mensen tussen 15 en 65 jaar in Amsterdam ten opzichte van alle Nederlanders dan zien we dat Amsterdammers gemiddeld hoger zijn opgeleid. Bijna 48 procent van de Amsterdammers is hoogopgeleid, terwijl dat landelijk gezien voor ruim 27 procent van de bevolking geldt. Laag opgeleid is in heel Nederland ruim 31 procent, voor Amsterdam ligt dat percentage bijna tien procentpunten lager.en veder.... Wij beoordelen de stelling ongeveer een op de acht Amsterdammers is licht verstandelijk beperkt, daarom als ongefundeerd. Heet jij Hummel10, dacht het niet hè. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ach, als je een collega al niet eens mag feliciteren met zijn overstap van Heerenveen naar ajax, ben je wel erg kortzichtig bezig toch en dan te bedenken dat Vermeer eerst enorm werd bekritiseerd om het netjes te zeggen, maar nu De Held van onze Rotterdamse vrienden is..... Dus zeg het maar..... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee maar ik heb wel Amsterdamse roots en daarom reageer ik namens mijn opa's en oma's en mijn vader en moeder die dat niet meer kunnen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 februari 2015 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Sorry zal voortaan niet alle Feyenoorders over 1 kam scheren! ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 februari 2015 - 11:19 schreef Ronald 1960 het volgende:Ach, als je een collega al niet eens mag feliciteren met zijn overstap van Heerenveen naar ajax, ben je wel erg kortzichtig bezig toch en dan te bedenken dat Vermeer eerst enorm werd bekritiseerd om het netjes te zeggen, maar nu De Held van onze Rotterdamse vrienden is..... Dus zeg het maar..... Je bedoeld Bilal.....hahahahaha las het net |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Zijn er toch nog goede Feyenoorders ;-) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Haha, maar het was idd. wel een drama die text. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 februari 2015 - 11:19 schreef Ronald 1960 het volgende:Ach, als je een collega al niet eens mag feliciteren met zijn overstap van Heerenveen naar ajax, ben je wel erg kortzichtig bezig toch en dan te bedenken dat Vermeer eerst enorm werd bekritiseerd om het netjes te zeggen, maar nu De Held van onze Rotterdamse vrienden is..... Dus zeg het maar..... Nee natuurlijk niet, dan wijs je je ex collega er op dat hij de fout van zijn leven heeft gemaakt. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 februari 2015 - 17:18 schreef VVout het volgende:[..] Nee natuurlijk niet, dan wijs je je ex collega er op dat hij de fout van zijn leven heeft gemaakt. Je zegt het al collega....die zijn niet zo kortzichtig als sommige supporters |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Spelers doen daar niet aan, of dacht je dat Vermeer nu accuut geen contact meer heeft met vrienden bij Ajax? Of dat Anwar el Ghazi geen vrienden meetr heeft in Rotterdam nu hij bij Ajax speelt? En zo zijn Jari Schuurman en Donny van de Beek zeer goede vrienden van elkaar buiten het veld om maar eens iets te noemen.
Die gasten kennen elkaar al jaren van de jeugdselecties van Oranje en dergelijke en hebben daardoor een heel andere band. Op het veld zullen ze echt even geen vriendjes zijn maar daar buitenom is het natuurlijk een heel andere zaak. Helaas snappen nogal wat "fanatieke supporters" (lees idioten) dat niet. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Haha eens maar beetje kortzichtig van mij er zijn dus blijkbaar ook zwakbegaafde Amsterdammers.. ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Vermeer is zeker ook jouw held, nu hij bij onze rotterdamse vrienden onder de lat springt ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 februari 2015 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 februari 2015 - 19:57 schreef Hummel10 het volgende:[..] Haha eens maar beetje kortzichtig van mij er zijn dus blijkbaar ook zwakbegaafde Amsterdammers.. ;-) Ja....Peter R de Vries |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Waarom ????.....gooi het eruit gap |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Die maken wij samen dan af.. Die hoort niet in ons shirt.. Ik zou me kapot schamen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wat dan, niveau te hoog?? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Precies.....op bokken |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Integendeel juist.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Maar ik wil het gezellig houden vandaar..
Biertjuh..? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tja dat jij gelijk reageert verbaast me niet..jouw bloed moet haast wel geel zien inmiddels😜 |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Soms wel het beste! Meestal eigenlijk in mijn geval.. ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Kuuuuuuuuuuuuttttt......
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Dit is echt wel strafbaar, Zwaar letsel toebrengen aan bier!! Wie denkt die vent wel niet dat ie is....... Om te janken..... :-(
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 februari 2015 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 februari 2015 - 21:58 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Dit is echt wel strafbaar, Zwaar letsel toebrengen aan bier!! Wie denkt die vent wel niet dat ie is....... Om te janken..... :-( Ik had hem naar Renato gestuurd....ik denk voor hij straks gaat werken even een oppeppertje |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 februari 2015 - 22:03 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik had hem naar Renato gestuurd....ik denk voor hij straks gaat werken even een oppeppertje Jij spoort ook echt niet, wat heb ik daar aan voor mijn werk, je weet wat ik doe he..😂 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Net klaar met klussen, droge bek en kom je hier mee das lekker. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ff grillen en dan met het bord op schoot voetbal kijken, zin aan ook.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik heb de prak al binnen.....ik vroeg me al af waarom we zo vroeg aten |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Volgens mij ben jij daar nu wel achter, maar jouw avond is ook weer goed (de mijne trouwens ook) De 2e plek is weer een stuk verder weg voor onze rotterdamse vrienden.... ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Heeft Sinkgraven ook nog gescoord voor onze rotterdamse vrienden....??
oh nee, die speelt nu voor ajax ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 04 februari 2015 - 21:47 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Volgens mij ben jij daar nu wel achter, maar jouw avond is ook weer goed (de mijne trouwens ook) De 2e plek is weer een stuk verder weg voor onze rotterdamse vrienden.... ;-) Mocht het ons niet lukken.... dan heb ik liever dat Feijenoord kampioen wordt dan die lampekappen....alleen die Kazim vind ik een pisbak |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op woensdag 04 februari 2015 - 22:56 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Mocht het ons niet lukken.... dan heb ik liever dat Feijenoord kampioen wordt dan die lampekappen....alleen die Kazim vind ik een pisbak Dat weet ik gap, en daar ben ik het dus ook mee eensmaar het is soms net of de haat naar onze club van onze rotterdamse vrienden groter is dan de liefde voor hun eigen club. Daar heb ik wel moeite mee. Vandaar mijn voorgaande reactie's ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 05 februari 2015 - 08:03 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Dat weet ik gap, en daar ben ik het dus ook mee eensmaar het is soms net of de haat naar onze club van onze rotterdamse vrienden groter is dan de liefde voor hun eigen club. Daar heb ik wel moeite mee. Vandaar mijn voorgaande reactie's ;-) Ik niet....maakt mij alleen maar arroganter ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Dat dan weer wel, hahaha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dat maakt ze nog pissiger Hhahahhaha....stadsdeel "de Pijp".... ouwe CBS |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kan iemand die twee hierboven een genotsbal door de strot douwen..(?) |
|
|
|