|
|
Ronald 1960
|
|
|
Zo, nu lekker slapen en morgen gezond weer op ;-)
Oh ja redelijke wedstrijd gezien, jammer van de tegengoal, maar slaap er niet minder om :-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik ben geen zeeuw en mijn promilage is nooit onder de 0,5 ....tuluk gaat het de goede kant op ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 februari 2015 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Wiiiiiijjjjj w00000rdennn KAMPIOEN, wij worden kampioen, .....MAAR NU EVEN NIET......!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Goh wat rot voor je Ronald...deal with it 😉 1 ding is een feit. Wanneer je als concurrent niet profiteert, is er weinig lol aan natuurlijk. Bij ons zit er ook wat zand in de motor. Verschil is daarbij wel dat wij als het op transfer mogelijkheden aankomt gewoon armoedzaaiers zijm en het mokumse banksaldo het bij jullie bijna lachwekkend maakt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 februari 2015 door tomson -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Terugkerende trend als het allemaal een beetje tegenzit : fans verkleden zich als tribunestoeltje 😂
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ahaaaaa is dat het ik dacht dat het stadion half leeg was maar die gassies zijn verkleed😂😂 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Je kunt lullen wat je wilt maar die gasten van vak 410 maken er wel een feest van ondanks het verlies..
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 februari 2015 - 03:11 schreef RenatoBos het volgende:Je kunt lullen wat je wilt maar die gasten van vak 410 maken er wel een feest van ondanks het verlies.. [ filmpje ] Dat was omdat Mark geld had uitgegeven voor een speler, één van die te koesteren momentjes. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ach wat. Dat wij nu geen kampioen worden is natuurlijk jammer. Ik had het onze rotterdamse vrienden in dat geval gegund, maar NIET psv! Ik heb totaal geen haat naar Feyenoord. Natuurlijk wil ik altijd winnen en boven jullie eindigen. Helaas laten jullie ook te vaak verstek gaan, maar gun jullie het kampioenschap veel meer dan alle andere clubs. Behalve ajax natuurlijk |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 februari 2015 - 11:06 schreef Ronald 1960 het volgende:Ach wat. Dat wij nu geen kampioen worden is natuurlijk jammer. Ik had het onze rotterdamse vrienden in dat geval gegund, maar NIET psv! Ik heb totaal geen haat naar Feyenoord. Natuurlijk wil ik altijd winnen en boven jullie eindigen. Helaas laten jullie ook te vaak verstek gaan, maar gun jullie het kampioenschap veel meer dan alle andere clubs. Behalve ajax natuurlijk Eens Ron, maar dat wist je al ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zie je wel, jullie kunnen best wel een beetje lief zijn als jullie jullie best ervoor doen, biertje mannen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik snap nog steeds niet dat ze die Overnars hun geld laten beheren overigens, die gozert kotst dat Ajaks uit getuige de laatste 20 seconden in onderstaand filmpje..
http://youtu.be/3NRq86NjBD4
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 februari 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 februari 2015 - 13:42 schreef RenatoBos het volgende:Zie je wel, jullie kunnen best wel een beetje lief zijn als jullie jullie best ervoor doen, biertje mannen.. Doe maar 2! Op de 2e plaats van ons aller ajax ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 februari 2015 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Daarom..
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Die zijn dan voor onze rotterdamse vrienden, die worden tenslotte toch weer derde (3e) ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Klopt. 2 stuks voor ons ajax, 2e plek. Die 3 is dus voor feyenoord, de 3e plek ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: hmmmmmm denk het niet Ron..
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Ik hecht niet zo heel erg veel waarde aan wat 'jij' denkt ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Haha, drie biertjes maat..(?) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Geniet ervan ti's je gegund..d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Laatste nachtdienstje, ben er vandoor.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ajax is niet echt zijn club zegt ie??? Ik snap of Ajax of hem niet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik beide niet, wel met zijn opmerking dat ie niks met ajaks heeft. Dat dan weer wel.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gewoon je zakken vullen bij een club die niet verder kijkt dan hun neus lang is, dan zit je in dit geval in lengte van dagen goed. Daarnaast gewoon je ding doen bij de Eagles hoe bizar haha... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Leuke wedstrijd dit weekend dan voor Overnars.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zwolle d'r op en d'r over.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 februari 2015 - 11:06 schreef Ronald 1960 het volgende:Ach wat. Dat wij nu geen kampioen worden is natuurlijk jammer. Ik had het onze rotterdamse vrienden in dat geval gegund, maar NIET psv! Ik heb totaal geen haat naar Feyenoord. Natuurlijk wil ik altijd winnen en boven jullie eindigen. Helaas laten jullie ook te vaak verstek gaan, maar gun jullie het kampioenschap veel meer dan alle andere clubs. Behalve ajax natuurlijk Jammer Ronaldje, maar wij worden kampioen. Wen daar maar vast aan!!! En by THE way, wij gunnen 020 niks, niks en nog minder niks. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ruik ik hier een "weggegeven" overwinning voor ons in Eindhoven 😎 |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Renato, elke wedstrijd is natuurlijk belangrijk. Maar iedere PSV'er kijkt uit naar 1 maart als 020 naar Eindhoven komt. Wij gaan jullie dan helpen om 3 punten in te lopen op onze gemeenschappelijke vijand 😜 |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 februari 2015 - 23:24 schreef Pieter08 het volgende:Renato, elke wedstrijd is natuurlijk belangrijk. Maar iedere PSV'er kijkt uit naar 1 maart als 020 naar Eindhoven komt. Wij gaan jullie dan helpen om 3 punten in te lopen op onze gemeenschappelijke vijand 😜 Jullie probleem is dat jullie al denken dat jullie kampioen zijn. De kans dat je het ook wordt is levensgroot op dit moment, maar dat dachten jullie de voorgaande jaren ook. En ja ik gun het Feyenoord meer dan psv, gewoon omdat Feyenoord na ajax de grootste club is en kijk ook even uit welk dal Feyenoord komt. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
By the way, probeer eens gewoon de club normaal bij de naam te noemen ;-) |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
quote: Goed lezen Ronaldje, er staat toch 020😝 |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Hé Pietertje, kom maar jochie, ff wisselen.... |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
quote: Zou je willen hoor. Mooi niet WIJ worden kampioen❗️ |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Ach ja, jullie ook weer een keer blij :-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
He Pieterje, ook wij hebben vandaag weer gewonnen. Op z'n psv's :-) |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
quote: Wij doen het tenminste nog zelf. Jullie kunnen alleen maar winnen als de tegenstander ze zelf in het eigen doel schiet. Overigens die van het Hart is toch een 020 huurling? Verdacht hoor!!! Matchfixing!!! GAE weer uit de geldzorgen dus.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 februari 2015 door Pieter08 -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2015 - 17:29 schreef Pieter08 het volgende:[..] Wij doen het tenminste nog zelf. Jullie kunnen alleen maar winnen als de tegenstander ze zelf in het eigen doel schiet. Overigens die van het Hart is toch een 020 huurling? Verdacht hoor!!! Matchfixing!!! GAE weer uit de geldzorgen dus. Inderdaad psv-ertje, voor wat hoort wat :-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 februari 2015 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
quote: En dan nog durven zeiken naar anderen toe. Hebben ze in 020 geen spiegels? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Weet je wat jij moet doen? Gewoon ajax, feyenoord, twente, utrecht of wat dan ook leren zeggen, want dat heb je blijkbaar nooooit geleerd.....
En het levert je direct ook meer respect op :-) |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2015 - 21:04 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Weet je wat jij moet doen? Gewoon ajax, feyenoord, twente, utrecht of wat dan ook leren zeggen, want dat heb je blijkbaar nooooit geleerd..... En het levert je direct ook meer respect op :-) Zie hier 020, Feyenoord, Fc Twente en Fc Utrecht❗️Goed hè❗️😝😜 |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Bijna, je kan het, kom op..... |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
quote: Beter gaat niet lukken. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Gezien je niveau, had ik ook niet anders verwacht! |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
quote: Gezien het feit hoe je reageert en blijft reageren, zegt meer over jou😝❗️ |
|
|
|