BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Het voetbal cafe

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Voetbal Nieuws
Eide
 Eide - maandag 09 februari 2015 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 februari 2015 - 13:53 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Gezien het feit hoe je reageert en blijft reageren, zegt meer over jou😝❗️
De reacties van Ronald zijn anders keurig. Kan ik van die van jou niet zeggen. Maar goed, we weten allemaal dat je gewoon loopt te trollen en provoceren. En dat zegt inderdaad heel erg veel over iemand.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 09 februari 2015 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 februari 2015 - 13:58 schreef Eide het volgende:

[..]

De reacties van Ronald zijn anders keurig. Kan ik van die van jou niet zeggen. Maar goed, we weten allemaal dat je gewoon loopt te trollen en provoceren. En dat zegt inderdaad heel erg veel over iemand.
Hahaha, thanks man ;-)

Ik dacht al komt er nu helemaal niemand meer in het voetbal café behalve ik en een gefrustreerde P(ietertje)SV-er
Pieter08
 Pieter08 - maandag 09 februari 2015 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 februari 2015 - 19:14 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Hahaha, thanks man ;-)

Ik dacht al komt er nu helemaal niemand meer in het voetbal café behalve ik en een gefrustreerde P(ietertje)SV-er
Even voor de goede orde: ik ben niet gefrustreerd en pak het vooral niet persoonlijk. Ik heb alleen maar een ongelooflijke hekel aan 020. That's all.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 09 februari 2015 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 februari 2015 - 19:22 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Even voor de goede orde: ik ben niet gefrustreerd en pak het vooral niet persoonlijk. Ik heb alleen maar een ongelooflijke hekel aan 020. That's all.
Het maakt mij verder ook helemaal niets uit. Wat ik wel opmaak aan je manier van reageren, overigens net als veel anderen, is dat de haat naar ajax, (nog altijd de grootste club van Nederland en dat zal altijd zo blijven) groter is dan de liefde voor je eigen club, zonder dat het ook maar op één of andere manier goed is onderbouwd.

Nog één keer dan: Als een ander eens een keer kampioen wordt, so be it, maar:

Wij Zijn AJAX, Wij Zijn De Beste!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 februari 2015 door Ronald 1960 --
Pieter08
 Pieter08 - maandag 09 februari 2015 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 februari 2015 - 20:23 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Het maakt mij verder ook helemaal niets uit. Wat ik wel opmaak aan je manier van reageren, overigens net als veel anderen, is dat de haat naar ajax, (nog altijd de grootste club van Nederland en dat zal altijd zo blijven) groter is dan de liefde voor je eigen club, zonder dat het ook maar op één of andere manier goed is onderbouwd.

Nou kijk Ronald, die laatste zin is de start van de haat naar 020. Bij mij in iedergeval wel. Die arrogantie van wij zijn beter dan de rest, daar hebben ontzettend veel mensen erg veel moeite mee. In de jaren '40 - '45 was er ook iemand die woorden van gelijke strekking riep. Denk daar maar eens over na. Dan zul je tot de conclusie komen dat de 020 haat niet ongegrond is.
Vincent1970
 Vincent1970 - maandag 09 februari 2015 - 20:55   quote  deeplink  
Van Gaal met een snorretje :-)
Verder complete bullshit Pieter.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 09 februari 2015 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 februari 2015 - 20:49 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Nou kijk Ronald, die laatste zin is de start van de haat naar 020. Bij mij in iedergeval wel. Die arrogantie van wij zijn beter dan de rest, daar hebben ontzettend veel mensen erg veel moeite mee. In de jaren '40 - '45 was er ook iemand die woorden van gelijke strekking riep. Denk daar maar eens over na. Dan zul je tot de conclusie komen dat de 020 haat niet ongegrond is.
Wat een vergelijking......
De statistieken all over de Nederlandse competitie bewijzen het toch :-)
Pieter08
 Pieter08 - maandag 09 februari 2015 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 februari 2015 - 20:56 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Wat een vergelijking......
De statistieken all over de Nederlandse competitie bewijzen het toch :-)
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garanties voor de toekomst!
VVout
 VVout - maandag 09 februari 2015 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 februari 2015 - 20:23 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Hè Ronald, niets is groter dan dat ene woord hè.... Feyenoord. Je gaat weer lekker hoor.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 09 februari 2015 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 februari 2015 - 21:13 schreef VVout het volgende:

[..]

Hè Ronald, niets is groter dan dat ene woord hè.... Feyenoord. Je gaat weer lekker hoor.
Go Ahead Eagles
Heerenveen
Feyenoord
AJAX
psv
..... :-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 februari 2015 door Ronald 1960 --
Eide
 Eide - maandag 09 februari 2015 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 februari 2015 - 20:49 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

In de jaren '40 - '45
Ga je nu serieus de Tweede Wereldoorlog betrekken in een absurde poging jou aversie tegen Ajax te verklaren? Hoe vreemd ben jij gap... maar om die vergelijking dan even te gebruiken: toen was er ook iemand die haat gebruikte as wapen tegen andere middels absurde pogingen die haat te rationaliseren.

Ga daar dan maar eens over nadenken.
Pieter08
 Pieter08 - maandag 09 februari 2015 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 februari 2015 - 21:44 schreef Eide het volgende:

[..]

Ga je nu serieus de Tweede Wereldoorlog betrekken in een absurde poging jou aversie tegen Ajax te verklaren? Hoe vreemd ben jij gap... maar om die vergelijking dan even te gebruiken: toen was er ook iemand die haat gebruikte as wapen tegen andere middels absurde pogingen die haat te rationaliseren.

Ga daar dan maar eens over nadenken.
Je hebt helemaal gelijk, maar laat jouw vriendjes zich dan ook normaal gedragen en die verschrikkelijke uitspraak achterwege laten.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 09 februari 2015 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 februari 2015 - 21:56 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk, maar laat jouw vriendjes zich dan ook normaal gedragen en die verschrikkelijke uitspraak achterwege laten.
Je mag elkaar toch wel Sarren, met respect, maar niet van die rare vergelijkingen trekken....
Pieter08
 Pieter08 - maandag 09 februari 2015 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 februari 2015 - 21:59 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Je mag elkaar toch wel Sarren, met respect, maar niet van die rare vergelijkingen trekken....
Eens, daarom trek ik het ook niet persoonlijk. Alleen die ene verschrikkelijke uitspraak van jou (en daar ben je helaas niet de enige in) werkt bij mij en vele anderen als de bekende rode lap voor een stier.
Eide
 Eide - maandag 09 februari 2015 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 februari 2015 - 21:56 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

WZAWZDB is gewoon een supportersuiting die regelmatig van de tribune rolt. Net zoals er in elk stadion van Nederland aan zelfverheerlijking wordt gedaan. Ook in Eindhoven, gezien het "Simply the best" van Tina Turner dat daar geregeld uit de speakers knalt. Het zal misschien aan mij liggen hoor, maar ik hoor dat soort uitingen en liederen honderd keer liever dan de haatliedjes, discriminierende geluiden en dergelijke. Provocatie hoort erbij. Echt proberen te kwetsen en geweld in mijn optiek nadrukkelijk niet.

Zo roept de gemiddelde Feyenoorder dagelijks dat zij toch vooral het beste publiek hebben... is dat zo? Ik heb meer respect voor een seizoenkaarthouder bij (pak em beet) NAC die week na week, jaar na jaar naar de doffe ellende die NAC is komt kijken dat een gemiddelde seizoenkaarthouder bij Ajax, PSV of Feyenoord.

Kortom; volgens mij heeft elke club zo z'n dingetjes. Ik denk ook niet dat de ene club daar nu heel anders in is dan de andere. Ik ben Ajacied en heb ik Amsterdam gewoond. Ik woon tegenwoordig vlak bij Eindhoven en ken veel PSV fans. Ik moet de verschillen nog tegenkomen hoor, behalve dat ze allemaal ervan zijn overtuigd dat ze beter zijn dan alle andere fans...

Het zal wel denk ik dan en ik vind de rivaliteit dan weer mooi. En dan zal ik het niet nalaten een keer "Wij zijn Ajax, wij zijn de beste" er doorheen te gooien. Wat een beetje prikken naar elkaar hoort erbij.
Pieter08
 Pieter08 - maandag 09 februari 2015 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 februari 2015 - 22:10 schreef Eide het volgende:

[..]

WZAWZDB is gewoon een supportersuiting die regelmatig van de tribune rolt. Net zoals er in elk stadion van Nederland aan zelfverheerlijking wordt gedaan. Ook in Eindhoven, gezien het "Simply the best" van Tina Turner dat daar geregeld uit de speakers knalt. Het zal misschien aan mij liggen hoor, maar ik hoor dat soort uitingen en liederen honderd keer liever dan de haatliedjes, discriminierende geluiden en dergelijke. Provocatie hoort erbij. Echt proberen te kwetsen en geweld in mijn optiek nadrukkelijk niet.

Zo roept de gemiddelde Feyenoorder dagelijks dat zij toch vooral het beste publiek hebben... is dat zo? Ik heb meer respect voor een seizoenkaarthouder bij (pak em beet) NAC die week na week, jaar na jaar naar de doffe ellende die NAC is komt kijken dat een gemiddelde seizoenkaarthouder bij Ajax, PSV of Feyenoord.

Kortom; volgens mij heeft elke club zo z'n dingetjes. Ik denk ook niet dat de ene club daar nu heel anders in is dan de andere. Ik ben Ajacied en heb ik Amsterdam gewoond. Ik woon tegenwoordig vlak bij Eindhoven en ken veel PSV fans. Ik moet de verschillen nog tegenkomen hoor, behalve dat ze allemaal ervan zijn overtuigd dat ze beter zijn dan alle andere fans...

Het zal wel denk ik dan en ik vind de rivaliteit dan weer mooi. En dan zal ik het niet nalaten een keer "Wij zijn Ajax, wij zijn de beste" er doorheen te gooien. Wat een beetje prikken naar elkaar hoort erbij.
Ik volg je helemaal, maar houdt die uitspraak dan maar voor in de Arena.
Eide
 Eide - maandag 09 februari 2015 - 22:22   quote  deeplink  
Ach, roep jij af en toe 020, schrijf ik af en toe WZAWZDB. Staan we quitte. ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 februari 2015 door Eide --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 10 februari 2015 - 05:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 februari 2015 - 22:04 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Eens, daarom trek ik het ook niet persoonlijk. Alleen die ene verschrikkelijke uitspraak van jou (en daar ben je helaas niet de enige in) werkt bij mij en vele anderen als de bekende rode lap voor een stier.
Ik kan me heel goed voorstellen dat veel mensen van andere clubs dit niet leuk vinden, maar het is de waarheid. De geschiedenis herhaalt zich voor ons:
De jaren 70, de jaren 90 en nu de jaren 10. Natuurlijk hebben jullie in '88 een puike prestatie geleverd en ook in de voorgaande decennia mooie resultaten behaald, maar dan nog kan dat niet tippen aan onze club. Zet de prijzenkasten dan ook nog ff naast elkaar en je begrijpt misschien een beetje waar ons motto op is gebasseerd. WZAWZDB, AFCA CBS.
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 10 februari 2015 - 08:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 februari 2015 - 05:07 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Ik kan me heel goed voorstellen dat veel mensen van andere clubs dit niet leuk vinden, maar het is de waarheid. De geschiedenis herhaalt zich voor ons:
De jaren 70, de jaren 90 en nu de jaren 10. Natuurlijk hebben jullie in '88 een puike prestatie geleverd en ook in de voorgaande decennia mooie resultaten behaald, maar dan nog kan dat niet tippen aan onze club. Zet de prijzenkasten dan ook nog ff naast elkaar en je begrijpt misschien een beetje waar ons motto op is gebasseerd. WZAWZDB, AFCA CBS.
De jaren 10 klopt niet. PSV is de eerste 10 jaren van deze eeuw 7 keer landskampioen geweest. Kijkend naar de hele eeuw tot nu toe dan is het 7 - 6 in het voordeel van PSV en binnenkort dus 8 - 6.
Vincent1970
 Vincent1970 - dinsdag 10 februari 2015 - 08:41   quote  deeplink  
2010-2014 Pieter...
Had het ook liever anders gezien.
VVout
 VVout - dinsdag 10 februari 2015 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 februari 2015 - 08:02 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

De jaren 10 klopt niet. PSV is de eerste 10 jaren van deze eeuw 7 keer landskampioen geweest. Kijkend naar de hele eeuw tot nu toe dan is het 7 - 6 in het voordeel van PSV en binnenkort dus 8 - 6.
De jaren 10 beginnen in 2010 Pieter, maar ok ik vind het ook niet fijn en had het graag anders gezien.
tomson
 tomson - dinsdag 10 februari 2015 - 12:10   quote  deeplink  
Hoofdpijnkroeg
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 10 februari 2015 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 februari 2015 - 12:10 schreef tomson het volgende:
Hoofdpijnkroeg
Maar wel lachen toch ;-)
VVout
 VVout - dinsdag 10 februari 2015 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 februari 2015 - 12:10 schreef tomson het volgende:
Hoofdpijnkroeg
Latere zorg, ghèhè.
Eide
 Eide - woensdag 11 februari 2015 - 00:14   quote  deeplink  
Bizar wat er in Engeland voor de uitzendrechten is betaald. Voor de beeldvorming: in her seizoen 2016/17 zal de nummer laatst van de Premier League 133 miljoen aan TV gelden ontvangen. Bi-zar.

Om dat in perspectief te plaatsen: hierdoor krijgen clubs als Leicester City en Burnley (laatste en voorlaatste in de PL) een begroting die hoger is dan die van Ajax en Feyenoord samen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 februari 2015 door Eide --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 11 februari 2015 - 08:50   quote  deeplink  
Ik las het net. Toch denk ik dat ajax echt iets goeds van plan is met geld wat ze nu hebben. Er is een spreekwoord dat luidt:

"Met geld, maak je geld"

Als ze dat bij ajax slim gaan doen, denk ik dat aansluiting bij de (sub)top van europa mogelijk is.

Overigens vraag ik me af in Engeland, waar toch ook crisis is, waar komt al dat geld vandaan...??
VVout
 VVout - woensdag 11 februari 2015 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 februari 2015 - 08:50 schreef Ronald 1960 het volgende:
Ik las het net. Toch denk ik dat ajax echt iets goeds van plan is met geld wat ze nu hebben. Er is een spreekwoord dat luidt:

"Met geld, maak je geld"

Als ze dat bij ajax slim gaan doen, denk ik dat aansluiting bij de (sub)top van europa mogelijk is.

Overigens vraag ik me af in Engeland, waar toch ook crisis is, waar komt al dat geld vandaan...??
Crisis heerst in het normale bedrijfsleven en bij de bevolking, een klein deel bezit gewoon onvoorstelbaar veel geld. Dit kleine groepje mensen heeft er een hobby van gemaakt onderling in de voetbalwereld een beetje r.l. te gamen, met geld van weet ik hoe ze dit bij elkaar geschraapt hebben.

Onvoorstelbaar dat iets wat zo onnodig is, afgespiegeld op de werkelijke levensbehoefte zoveel moet kosten eigenlijk.
Eide
 Eide - woensdag 11 februari 2015 - 13:20   quote  deeplink  
Dat vind ik wat te eenvoudig gesteld VVout. Uiteindelijk is het vraag en aanbod. Niemand verplicht ons in het stadion te gaan zitten, Eredivisie Live aan te schaffen, clubkleding te kopen, je auto bij Opel te kopen of TV te kijken via Ziggo.

Die 7 miljard aan TV gelden (geschat als de Europese rechten ook verkocht worden) wordt direct en indirect betaald door de kijkers. Indirect omdat zij de doelgroep zijn van de sponsoren en reclames. Direct te betalen om voetbal te kijken. In Engeland betaal je 62 euro per maand voor Sky Sports... en dan heb je dus niet eens alle wedstrijden want de vrijdag en zaterdag wedstrijden worden door een ander bedrijf uitgezonden. Als je daar alles wilt zien ben je zomaar 100 euro per maand kwijt. En dat wordt grif betaald.
VVout
 VVout - woensdag 11 februari 2015 - 13:28   quote  deeplink  
Eenvoudig of niet, het geeft alleen al aan dat het één geldmolen is voor iets wat een leuk spelletje zou moeten zijn. Voor echt belangrijke levensbehoefte moet je bergen verzetten om zoveel geld bij elkaar te krijgen.
Eide
 Eide - woensdag 11 februari 2015 - 13:49   quote  deeplink  
Absoluut. De bedragen zijn absurd. Maar uiteindelijk doen we dat zelf. Of we... in Nederland bestaat er eigenlijk geen maatschappelijk draagvlak om zoveel geld uit te geven zoals dat nu in Engeland gaat gebeuren.

Dat is enerzijds vervelend omdat we financieel niet meer kunnen bijbenen nu zelfs de armste Engelse clubs een budget hebben dat de Nederlandse top doet verbleken maar anderzijds misschien maar goed ook.
VVout
 VVout - woensdag 11 februari 2015 - 14:01   quote  deeplink  
Kan niet echt goed blijven gaan dit, ze hebben nog geen geld om fatsoenlijk eten te kopen en koken in Engeland en eten friet en hamburgers omdat ze denken dat ze dan goedkoper uit zijn. Ze geven anderzijds onvoorstelbaar veel geld uit voor voetbal, ook in Z-Europese landen zijn ze daarin net zo maf. Z-Amerika kost een wedstrijdkaartje meer als dat hutje in de favela waar ze wonen en toch maar tot het oneindige geld uitgeven aan dat spelletje, echt onvoorstelbaar als je dat samenvat.
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 11 februari 2015 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 februari 2015 - 14:01 schreef VVout het volgende:
Kan niet echt goed blijven gaan dit, ze hebben nog geen geld om fatsoenlijk eten te kopen en koken in Engeland en eten friet en hamburgers omdat ze denken dat ze dan goedkoper uit zijn. Ze geven anderzijds onvoorstelbaar veel geld uit voor voetbal, ook in Z-Europese landen zijn ze daarin net zo maf. Z-Amerika kost een wedstrijdkaartje meer als dat hutje in de favela waar ze wonen en toch maar tot het oneindige geld uitgeven aan dat spelletje, echt onvoorstelbaar als je dat samenvat.
Mijns inziens is dit de toekomstige doodsteek voor het voetbal in Engeland. Het is namelijk een grote luchtbel geworden. Nu lijkt de ski de limit, maar wat als na het contract nog maar de helft wordt geboden? Dan moeten de clubs gaan saneren omdat hiermee geen rekening wordt gehouden want voetbal is en blijft emotie. Op dat moment breekt de pleuris uit in Engeland bij de meeste clubs met alle gevolgen van dien.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 11 februari 2015 - 20:31   quote  deeplink  
Toch wel lekker om in zo'n klein landje te zitten waar alles en iedereen aan regels wordt gebonden. Geld is er niet, voor niets niet. De kans dat gemeenten met een enorme schuld blijven zitten als de club failiet gaat is hier niet zo groot als in Engeland, Spanje enz.
VVout
 VVout - woensdag 11 februari 2015 - 20:34   quote  deeplink  
Ook in Nederland hebben we ons al aan Fox verkocht, had dit toch liever niet gezien maar ja.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 11 februari 2015 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 februari 2015 - 20:34 schreef VVout het volgende:
Ook in Nederland hebben we ons al aan Fox verkocht, had dit toch liever niet gezien maar ja.
Tja, levert alleen iets minder op ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 15 februari 2015 - 21:22   quote  deeplink  
Zo, is het café gesloten?
Eide
 Eide - zondag 15 februari 2015 - 22:20   quote  deeplink  
Eerst wij ziek, nu zij ziek. Van de afgelopen weken hebben de meesten hoofdpijn gekregen zonder een druppel gedronken te hebben.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 15 februari 2015 - 23:30   quote  deeplink  
Hahaha, hoe zou dat nou toch komen..... ;-)
VVout
 VVout - maandag 16 februari 2015 - 10:22   quote  deeplink  
Kots!!!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 16 februari 2015 - 10:34   quote  deeplink  
Ruim je hetzelf ff op ook dan..
VVout
 VVout - maandag 16 februari 2015 - 10:44   quote  deeplink  
Dat mogen onze vrienden doen, die hebben voor de slechte lucht gezorgd hier binnen.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 16 februari 2015 - 10:46   quote  deeplink  
Ghehe..😜
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 16 februari 2015 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 februari 2015 - 10:44 schreef VVout het volgende:
Dat mogen onze vrienden doen, die hebben voor de slechte lucht gezorgd hier binnen.
Ik zou zeggen: Mannen doe jullie best ;-)
VVout
 VVout - maandag 16 februari 2015 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 februari 2015 - 13:51 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Ik zou zeggen: Mannen doe jullie best ;-)
Ja, ook een goed idee. Feyenoord uitnodigen, is eens wat anders dan nummerborden afvinken.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 19 februari 2015 - 09:24   quote  deeplink  
Match-Day voor ajax, feyenoord en psv.

Het wordt tijd dat onze trots (in bovengenoemde volgorde natuurlijk ;-)) weer eens gaan presteren na de winterstop in Europa. De volgende ronde moet worden bereikt!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 19 februari 2015 - 10:04   quote  deeplink  
Niet helemaal eens met bovenstaande maar vooruit..😉
VVout
 VVout - donderdag 19 februari 2015 - 10:45   quote  deeplink  
Het wordt gewoon tijd dat we met zijn alle Europese tickets gaan veroveren en we er in de toekomst prominent aanwezig mogen zijn. Competitie is gewoon een heel ander verhaal maar in de Europacup finale komen gewoon Feyenoord & Ajax te staan, waarna Ajax eindelijk de verdiende afstraffing gaat krijgen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 februari 2015 door VVout --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 19 februari 2015 - 10:51   quote  deeplink  
alle drie bij de laatste 4 ;-)
Stylzz
 Stylzz - donderdag 19 februari 2015 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2015 - 23:41 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik ben geen zeeuw en mijn promilage is nooit onder de 0,5 ....tuluk gaat het de goede kant op ;-)
Zeg lamme, waar zit je ergens?
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 19 februari 2015 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 februari 2015 - 10:51 schreef Ronald 1960 het volgende:
alle drie bij de laatste 4 ;-)
dat wordt een lastig verhaal....
psv helaas thuis verloren van Zenit. Feyenoord een knap resultaat in Rome 1-1 en ajax met 1-0 gewonnen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 februari 2015 door Ronald 1960 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Het voetbal cafe

0.0301959