BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Het voetbal cafe

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Voetbal Nieuws
Eide
 Eide - vrijdag 20 februari 2015 - 12:57   quote  deeplink  
Zullen we eens wedden dat behalve de teringbende het wel mee blijkt te vallen in Rome? Vorig jaar werd er ook zo'n heisa gemaakt over het gedrag van Ajax fans in de Italiaanse media terwijl achteraf bleek dat die zich keurig hadden gedragen en alleen bij één blokkade van de bus richting het stadion even waren uitgestapt om de weg vrij te maken. Wel werden er verschillende fans neergestoken maar daar hoorde j niemand over in Italië.

En nu dus moord en brand over de Feyenoord aanhang. Ik geloof meteen dat er lui bij zijn geweest die zich achterlijk hebben gedragen en de beelden van verschillende locaties die zijn achterlaten als vuilnisbelt zijn niet ok. Maar ik heb toch sterk het idee dat het allemaal wel wat minder erg zal zijn geweest als men in Italië doet suggereren.

Laat natuurlijk onverminderd overeind dat je je als gast in een ander land gewoon hebt te gedragen (net als in eigen land trouwens) en dat het rellen niet hoort. Laat ze de verantwoordelijken dus ook maar zwaar aanpakken. Maar ik verwacht er eigenlijk niet zo heel veel van.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 20 februari 2015 - 13:00   quote  deeplink  
Eens Eide..

Moet er bij jouw eens een feestende mensenmassa door je straat denderen dan ziet ie er ook als een vuilnisbelt uit. Ti's goed dat ze dat daar op 1 plek hebben gehouden zodat ze het makkelijk kunnen opruimen.
Mij lijkt het ook allemaal erg overtrokken..
VVout
 VVout - vrijdag 20 februari 2015 - 13:41   quote  deeplink  
Elke grotere plaats na een gezellig feestje ziet er uit alsof er een bom is ingeslagen, nadat je de boel hebt opgeruimd valt alles dan toch weer reuze mee. Ik spreek daar uit eigen ervaring daar ik zelf regelmatig met party's met enkele honderden man organiseer.

Je vraagt je vaak na afloop af hoe het mogelijk is dat er zo weinig schade is, een klein malheur reken je van te voren in hoe jammer dan ook. Snap dan ook goed dat je met foto's van een evenement achteraf jankerts aardig voor je kunt winnen, het ziet er namelijk echt niet uit -.-
VVout
 VVout - vrijdag 20 februari 2015 - 14:39   quote  deeplink  
Mis dat roze randje eigenlijk.

http://ajax.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=120411&abbr=voetbalcentraal
Eide
 Eide - vrijdag 20 februari 2015 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Ik vond het uitshirt vorig jaar best mooi eigenlijk. Behalve die achterlijke Duitse strepen natuurlijk. Die horen niet op ons prachtig shirt thuis. En de optocht aan nepshirts is al begonnen merk ik.
VVout
 VVout - vrijdag 20 februari 2015 - 15:14   quote  deeplink  
Club tradities mogen best wel een beetje gerespecteerd worden toch, elke keer weer dat geknutsel aan die shirts buiten model en stof om vind ik respectloos.
Eide
 Eide - vrijdag 20 februari 2015 - 15:29   quote  deeplink  
Uiteindelijk boeit dat uitshirt mij niet zo veel. Met uitshirts heb ik toch niets. Maar de thuisshirts moeten gewoon goed zijn met in het achterhoofd hoe de fans graag willen dat het shirt is. En Bij Ajax hangen de fans enorm aan de juiste breedte van de rode baan en dat er geen tierelantijntjes zoals die lelijke adidas strepen op zitten. Wit is wit. Rood is rood. En het liefst zouden we het oude logo terug hebben.

En ik denk dat ze er bij jullie ook wel zo over denken, hoewel ik vanuit Rotterdam geen negatieve klanken over die adidas strepen hoor.
VVout
 VVout - vrijdag 20 februari 2015 - 15:36   quote  deeplink  
Naja, ze misstaan niet vind ik persoonlijk. Zolang het geen Gouden gids geel wordt ben ik al lang blij.
Eide
 Eide - vrijdag 20 februari 2015 - 15:39   quote  deeplink  
Ach, PSV gaat over naar Umbro. Ben eens benieuwd wat er over een paar jaar bij Ajax gebeurt als het contract met Adidas afloopt.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 20 februari 2015 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 15:39 schreef Eide het volgende:
Ach, PSV gaat over naar Umbro. Ben eens benieuwd wat er over een paar jaar bij Ajax gebeurt als het contract met Adidas afloopt.
Kappa.
Eide
 Eide - vrijdag 20 februari 2015 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 19:14 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Kappa.
Dat verwacht ik dan weer niet ;) Worden de mouwen helemaal vreselijk.
Eide
 Eide - zaterdag 21 februari 2015 - 11:04   quote  deeplink  
Zouden in Italië Parma durven laten omvallen?
VVout
 VVout - zaterdag 21 februari 2015 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 11:04 schreef Eide het volgende:
Zouden in Italië Parma durven laten omvallen?
Daar zal toch hopelijk wel iemand opstaan om ze uit de brand te helpen, hopelijk geen Arabier, Chinees of Rus natuurlijk daar heb ik mijn neus echt van vol.
Eide
 Eide - zaterdag 21 februari 2015 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 11:12 schreef VVout het volgende:

[..]

Daar zal toch hopelijk wel iemand opstaan om ze uit de brand te helpen, hopelijk geen Arabier, Chinees of Rus natuurlijk daar heb ik mijn neus echt van vol.
Wie is daar gek genoeg voor? Schuld bij de belastingdienst, schulden bij de bank, schulden bij de spelers. Er gaan miljoenen in zitten en dan heb je nog niets staan en speel je volgend jaar in de serie B.
VVout
 VVout - zaterdag 21 februari 2015 - 12:30   quote  deeplink  
Wordt een moeilijk verhaal. Lijkt wel een afspiegeling van het land zelf in Europa. Griekenland is nu in het nieuws, die zie ik binnenkort ook wel weer aantreden.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 23 februari 2015 - 00:25   quote  deeplink  
verkeerde cafe

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 februari 2015 door Ronald 1960 --
VVout
 VVout - maandag 23 februari 2015 - 08:06   quote  deeplink  
Best stil hier, buiten een verdwaalde en onthutste persoon van daarnet.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 23 februari 2015 - 08:57   quote  deeplink  
waar dan?
VVout
 VVout - maandag 23 februari 2015 - 10:52   quote  deeplink  
Is die weer, al bijgekomen van jullie partijtje voetbal. Ik zit er bij ons nog steeds zonder woorden, gelukkig werden ze de 2e helft nog wakker.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 23 februari 2015 - 11:39   quote  deeplink  
Ach, ik lig er gelukkig niet wakker van en dat doen die grootverdienders tenslotte ook niet ;-).

Ik hoop dat we donderdag wel een stap on de goede richting kunnen zetten. Ik geeft daarbij ajax en feyenoord nog de beste kansen, voor psv wordt het een stuk lastiger, behalve als zij vroeg in de wedstrijd de 0-1 kunnen maken.

Feyenoord in een kolkende kuip zie ik wel zitten en ajax in een leeg stadion ook nog wel, misschien is dat wel een geluk bij een ongeluk voor ons ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 februari 2015 door Ronald 1960 --
VVout
 VVout - maandag 23 februari 2015 - 11:49   quote  deeplink  
Dan nog ff onderuit tegen PSV en de 2e plaats komt weer in zicht. Natuurlijk kan je er dan op wachten dat wij weer ergens punten gaan morsen, zinloos hier hoop uit te putten.
remco k
 remco k - maandag 23 februari 2015 - 14:06   quote  deeplink  
Maar ach. Wat is die tweede plek eigenlijk waard. Alsof er ook maar een ploeg in nl die zich zou weten te plaatsten ten koste van een ploeg als bijvoorbeeld Arsenal.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 23 februari 2015 - 14:08   quote  deeplink  
foutje.

Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 23 februari 2015 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2015 - 11:49 schreef VVout het volgende:
Dan nog ff onderuit tegen PSV en de 2e plaats komt weer in zicht. Natuurlijk kan je er dan op wachten dat wij weer ergens punten gaan morsen, zinloos hier hoop uit te putten.
Hahaha, ja dat is de algemene verwachting van de meesten hier op het forum.
Toch zal ik niet heel verbaasd zijn als ajax met een overwinning uit Eindhoven vertrekt. Het zijn van die wedstrijden waar meer naar boven komt als tegen de zogenaamde mindere clubs, maar die ervaring hebben jullie tenslotte ook ;-)

Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 23 februari 2015 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2015 - 14:06 schreef remco k het volgende:
Maar ach. Wat is die tweede plek eigenlijk waard. Alsof er ook maar een ploeg in nl die zich zou weten te plaatsten ten koste van een ploeg als bijvoorbeeld Arsenal.
Waarom niet?
Als we van United, Barca en van City kunnen winnen, waarom dan niet van Arsenal?

remco k
 remco k - maandag 23 februari 2015 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2015 - 14:13 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Waarom niet?
Als we van United, Barca en van City kunnen winnen, waarom dan niet van Arsenal?
Omdat het seizoen dan op het punt van beginnen staat, en de Nederlandse ploegen traidtioneel slecht starten aan de competitie. Daarnaast is het een uitzondering en moet je niet 1 maar twee knock out rondes door zien te komen..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 23 februari 2015 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2015 - 18:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Omdat het seizoen dan op het punt van beginnen staat, en de Nederlandse ploegen traidtioneel slecht starten aan de competitie. Daarnaast is het een uitzondering en moet je niet 1 maar twee knock out rondes door zien te komen..
Ik zie niet in waarom dat niet zou kunnen. Ook in Engeland start de competitie dan net pas.
remco k
 remco k - maandag 23 februari 2015 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2015 - 21:14 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Ik zie niet in waarom dat niet zou kunnen. Ook in Engeland start de competitie dan net pas.
Omdat die ploegen zich jaar op jaar gewoon wel weten te plaatsen en wel goed voetbal spelen aan het begin van het seizoen. Ploegen zoals Arsenal spelen juist vaak goed in het begin van het seizoen, maar verliezen de punten vaak in de uitputtingsslag later in het seizoen..

En wanneer is het voor het laatst dat een NL ploeg vanaf de 2e plek daadwerkelijk in de CL terecht kwam..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 23 februari 2015 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2015 - 21:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Omdat die ploegen zich jaar op jaar gewoon wel weten te plaatsen en wel goed voetbal spelen aan het begin van het seizoen. Ploegen zoals Arsenal spelen juist vaak goed in het begin van het seizoen, maar verliezen de punten vaak in de uitputtingsslag later in het seizoen..

En wanneer is het voor het laatst dat een NL ploeg vanaf de 2e plek daadwerkelijk in de CL terecht kwam..
Was dat niet ajax voor dat we vier keer kampioen werden?

edit: Seizoen 2010/2011: Ajax - PAOK Saloniki
Thuis: 1-1.
Uit: 3-3.

VVout
 VVout - dinsdag 24 februari 2015 - 11:06   quote  deeplink  
Het is weer zover, PSV al volop met de wedstrijd tegen Ajax bezig. Voor de zoveelste keer de strijd in Europa al aan het op geven, nou als dat zo is kunnen ze voor mij part verrotten. PSV een schande voor het Nederlandse voetbal in Europa, ga je land verdedigen man.

Oh ja begin vooral niet te zeiken over Rome, dit is absoluut niet representatief maar een probleem van mensen waar we allemaal vraagtekens bij hebben.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 24 februari 2015 - 11:27   quote  deeplink  
Ik ben het met je eens VVout! niets aan toe te voegen.
Eide
 Eide - dinsdag 24 februari 2015 - 11:40   quote  deeplink  
Yup, ze hebben in Eindhoven Europa al weer opgegeven. Wat een knuppels zijn het ook.
VVout
 VVout - dinsdag 24 februari 2015 - 13:28   quote  deeplink  
Cillisen ziet er altijd uit, hoe ik er na een vreselijk ordinair zuipweekend uitzie!

Alleen keept ie iets beter dan mij...

Heeft ie nog steeds geen eigen topic verdient, dat hem steeds weer opduikt in het Vermeer naar de mooiste club van Nederland topic.
remco k
 remco k - dinsdag 24 februari 2015 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2015 - 11:06 schreef VVout het volgende:
Het is weer zover, PSV al volop met de wedstrijd tegen Ajax bezig. Voor de zoveelste keer de strijd in Europa al aan het op geven, nou als dat zo is kunnen ze voor mij part verrotten. PSV een schande voor het Nederlandse voetbal in Europa, ga je land verdedigen man.

Oh ja begin vooral niet te zeiken over Rome, dit is absoluut niet representatief maar een probleem van mensen waar we allemaal vraagtekens bij hebben.
Helemaal mee eens..
VVout
 VVout - donderdag 26 februari 2015 - 15:16   quote  deeplink  
En hebben we er allemaal zin in vanavond?
Eide
 Eide - donderdag 26 februari 2015 - 15:54   quote  deeplink  
Op zich wel maar het een afspraak om 19:00 :( Wordt dus de samenvatting kijken.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 26 februari 2015 - 17:37   quote  deeplink  
De afspraak kort houden man begint toch pas om 21:05..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 26 februari 2015 - 17:38   quote  deeplink  
Helemaal klaar voor en bij deze veel succes voor de Nederlandse clubs gewenst!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 26 februari 2015 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 - 17:38 schreef Ronald 1960 het volgende:
Helemaal klaar voor en bij deze veel succes voor de Nederlandse clubs gewenst!
Sportief Ron..!!

Dan wens ik alle Israëlische clubs ook een keer succes..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 26 februari 2015 - 19:59   quote  deeplink  
psv er uit! ajax zeker door, nu feyenoord nog.....
Eide
 Eide - donderdag 26 februari 2015 - 21:37   quote  deeplink  
Dat PSV er uit zou gaan was al een tijdje duidelijk. Na die 0-1 thuis merkte je aan alles bij PSV dat ze alleen nog maar met Ajax bezig waren. Geen geloof, geen wil. Mentaliteit van lik m'n reet.
Eide
 Eide - donderdag 26 februari 2015 - 22:23   quote  deeplink  
Feyenoord is ook wel klaar. Wat een knurft van een scheidsrechter zeg.
remco k
 remco k - donderdag 26 februari 2015 - 22:26   quote  deeplink  
Jep, En erg jammer, want het was totaal niet nodig..
Eide
 Eide - donderdag 26 februari 2015 - 22:39   quote  deeplink  
Die scheidsrechter lijkt alsof hij zo gaat huilen. Wat een rare snuiter.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 26 februari 2015 - 23:50   quote  deeplink  
Tja, wat moet je nog zeggen over scheidsrechters......

Feit is dat wij, AJAX, uiteindelijk toch weer de enige Nederlandse club zijn die ons land verder vertegenwoordigt in europa ;-)

Jammer van psv en vooral Feyenoord, de punten hadden we heel goed kunnen gebruiken voor ons landje....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 februari 2015 door Ronald 1960 --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 01 maart 2015 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2015 - 11:06 schreef VVout het volgende:

..... en dus zowel op europees niveau als in de competitie de kous op de kop gekregen. 3-0 verloren van Zenith en nu thuis 1-3 verloren van ajax. Het blijven wedstrijden op zich.....

Utrecht uit is altijd lastig. Vermeer heeft ook weer de nul gehouden en dus bleef het zoals het begon: 0-0
VVout
 VVout - maandag 02 maart 2015 - 01:00   quote  deeplink  
Gewoon een klote zondag, maar dat geld niet voor iedereen.
Eide
 Eide - maandag 02 maart 2015 - 07:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 01:00 schreef VVout het volgende:
Gewoon een klote zondag, maar dat geld niet voor iedereen.
Qua resultaat niet nee.

En dan staat Feyenoord PSV ook nog op het programma. Voorlopig is elke uitslag daar goed nieuws voor ons.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 02 maart 2015 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 07:50 schreef Eide het volgende:

[..]

Qua resultaat niet nee.

En dan staat Feyenoord PSV ook nog op het programma. Voorlopig is elke uitslag daar goed nieuws voor ons.
Met je laatste zin ben ik het niet eens! Laat feyenoord maar lekker winnen van psv en daarna kijken hoe alles er dan voor staat ;-)
Eide
 Eide - maandag 02 maart 2015 - 14:29   quote  deeplink  
Als Feyenoord wint is dat leuk met het oog op de druk op PSV maar dan houden ze nog altijd zoveel punten voorsprong over dat van serieuze druk geen sprake is. Als Feyenoord verliest wordt het gat met hen dusdanig groot dat die eigenlijk uitgeschakeld zijn voor de 3e plaats en hoef je alleen nog naar AZ te kijken.

En dus is elke uitslag prima voor ons. Moeten we natuurlijk wel zelf "even" blijven winnen. En dat ligt gezien het spel van de afgelopen weken/maanden nu ook niet meteen voor de hand.

Wie zien wel. PSV zit in een zetel en ik verwacht niet dat daar nog verandering in komt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Het voetbal cafe

0.0319690