|
|
Ronald 1960
|
|
|
by the way: wel erg stil hier voor een café...... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
... nog steeds sprakeloos ... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Hey VVout, Wie heeft jouw voorkeur als trainer(s) voor het nieuwe seizoen bij feyenoord? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Laat het eerst maar van Gastel en Gio proberen per direct en als het goed loopt mogen ze lekker verder hobbyen.
Die slissebak gelijk naar Twente graag, enkele reis koffers volgen. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op maandag 02 maart 2015 - 23:40 schreef VVout het volgende:Laat het eerst maar van Gastel en Gio proberen per direct en als het goed loopt mogen ze lekker verder hobbyen. Die slissebak gelijk naar Twente graag, enkele reis koffers volgen. weet niet of het verstandig is om nu al die 2 voor de groep te zetten. Lijkt mij prettiger voor die jongens om vanaf de voorbereiding te werken met de groep. Aan de andere kant zou het voor de groep ook een omslagpunt kunnen zijn zodat ze weer beter gaan spelen. Maar ik denk bovenal dat feyenoord er wel goed aan doet om deze jongens van de club volgend seizoen voor de spelersgroep te zetten. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Zonder NenaM is t vrij rustig idd |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 02 maart 2015 - 23:40 schreef VVout het volgende:Laat het eerst maar van Gastel en Gio proberen per direct en als het goed loopt mogen ze lekker verder hobbyen. Die slissebak gelijk naar Twente graag, enkele reis koffers volgen. Duidelijk. +1 Heeft zichzelf onmogelijk gemaakt met dat gedraaikont. Komt uit dezelfde koker als dat ziekmelden bij fietstas toen het lastig werd. Zogenaamd de rust bewaren ? NNou meer onrust en onzekerheid kun je niet creëren . Nog niet eens gesproken over het laffe wisdelbeleid en zijn krampachtig vasthouden aan zijn ouwe spelers die onze talenten in de weg zitten. Lang genoeg het voordeel van de twijfel gegeven, was nooit enthousiast over zijn komst maar heb m toch geaccepteerd als onze slissert. Maar het wordtet de week irritanter om naar die gast te luisteren. . Zelfs als we winnen zit hij constant on het defensief. Nee gelijk wegwezen, dan kan ik die paar laatste wedstrijden van dit verneukte seizoen nog met plezier naar mn cluppie gaan kijken. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ben er weer...nog niet helemaal maar komt goed |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Liever een reset... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Servus, Neeman terug van weg geweest. Ff in een zwart gat beland lees ik. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Het wordt wel weer een enerverende zomer in hoofdcoach land. Rutten vertrekt. Schreuder lijkt z'n biezen te kunnen gaan pakken. Ik kan mij niet voorstellen dat men in Utrecht wegloopt met Alfen. Stegeman zit als interrim bij Heracles. Maaskant is bij NAC aangesteld tot het einde van het seizoen. Gerard de Nooijer zit als interrim zonder papieren bij Dordrecht hoewel we die volgend jaar niet meer in de Eredivisie zien. Foeke Booy zit op de schopstoel in Deventer. ADO is een zooitje, geen idee want de lokale Chinees van dienst deze zomer beslist. Wordt een behoorlijke tombola. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Daar zeg je inderdaad wat ja..aardig lijstje.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: En dit waren slechts namen die ik zelf kon verzinnen. :) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
....En wij hebben Frank de Boer, maar die blijft nog een seizoen iig ... ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 maart 2015 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Foeke Booy stopt na dit seizoen bij de Eagles. Bevestigd hij net bij Foxsports. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
FF = Foeke Feyenoord.....?? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Denk je, zat zelf ook al met gemende ideeën. Wat moet ik daar nou eventueel van denken, heb er nog steeds z'n gek gevoel bij met die naam. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ik denk niet dat Foeke Booy de nieuwe trainer van feyenoord gaat worden.Denk dat feyenoord er goed aan doet een echte feyenoord-man daar neer te zetten. Al of niet met Bosveldt en v. Bronckhorst daar naast.... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Daar ben ik benieuwd naar. Of Feyenoord het aandurft met Van Gastel of Van Bronckhorst in zee te gaan. Beetje de vraag of men voor de toekomst kiest of terug blijft grijpen op "veilige keuzes" van ervaren trainers waarvan je weet dat ze niet zo lang houdbaar zijn. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dan moet van Gastel zelf ook willen. Hij ziet zich voor altijd aan Feyenoord verbonden nu en vreest dat als hij voor het trainerschap kiest hij op termijn wel eens buiten de boot kan vallen als hij voor trainer kiest |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Dat moet feyenoord dan maar respecteren vind ik, behalve als feyenoord daar echt niets in die conctructie ziet. Misschien toch beter om een ervaren feyenoord-man daar neer te zetten en daarbij v. Bronckhorst. Van Gastel daar dan achter met de jeugd. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Jullie Kuip-soap doet trouwens GTST verbleken. Elke dag wel een nieuwe wending. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hou daar maar over op, werkelijk een soap inderdaad..
Das ook nog een optie om JP bij de jeugd te behouden. Zie hem zelf al een aantal jaren als toekomstig trainer eigenlijk.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Geachte forum-leden: Rondje van mij omdat ik weer OPA ben geworden. Nu van een prachtige kleinzoon! ..... en vanavond gelijk ajax kijken samen ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
quote:Op donderdag 12 maart 2015 - 10:36 schreef Ronald 1960 het volgende:Geachte forum-leden: Rondje van mij omdat ik weer OPA ben geworden. Nu van een prachtige kleinzoon! ..... en vanavond gelijk ajax kijken samen ;-) Gefeliciteerd kerel |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Je bent maar alleen de laatste tijd Ronald, waar is de rest..(?) agentes in elkaar aan het slaan of zo..(?) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Keihard aanpakken die randdebielen. Je blijft met je poten van anderen af. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Eens man, voorbeeld stellen voor de rest van het land. Wat stoer om met drie mannen een vrouw in elkaar te slaan zeg.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 - 12:12 schreef RenatoBos het volgende:Eens man, voorbeeld stellen voor de rest van het land. Wat stoer om met drie mannen een vrouw in elkaar te slaan zeg.. Dat is nu weer niet duidelijk. De berichten melden dat ze alle drie zouden zijn uitgestaat en dat die dame uit de auto is gesleurd. Er staat niet dat er is geslagen en de verwonding is ook de schouder. Niet dat dat een verlichtende factor is overigens maar goed.
Dus laat maar uitzoeken. Tot die tijd de heren schorsen. En als duidelijk is wie waaraan schuldig is hard aanpakken. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Wilde net zeggen dat er bij jullie ook altijd wat te beleven is.. maar het was hier al onderwerp van gesprek ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 - 12:33 schreef Eide het volgende:[..] Dat is nu weer niet duidelijk. De berichten melden dat ze alle drie zouden zijn uitgestaat en dat die dame uit de auto is gesleurd. Er staat niet dat er is geslagen en de verwonding is ook de schouder. Niet dat dat een verlichtende factor is overigens maar goed. Dus laat maar uitzoeken. Tot die tijd de heren schorsen. En als duidelijk is wie waaraan schuldig is hard aanpakken. Schorsen..?? Gewoon ontslaan, met als reden dat ze ongeoorloofd afwezig zijn, zo makkelijk gaat dat inde maatschappij tegenwoordig..ze lieten haar gewoon gewond achter, ze had wel dood kunnen gaan.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
UPDATE: OM laat weten dat jeugdspelers Ajax zijn vrijgelaten. Eén van de drie nog verdachte in mishandelingszaak |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Nog maar 1 van de 3 verdacht. Was wat geweest als Ajax meteen mensen was gaan ontslaan. Er is eenr eden dat we in Nederland werken aan de hand van bewijs en niet op basis van gevoelens en emotie.
Ik ben ik landen geweest waar ze dat wel doen. Waar zelfrichting heel gewoon is. En dat er op die manier mensen worden gedood die achteraf onschuldig blijken... ach. Geloof me, in zo'n klimaat wil je niet wonen.
Laat het OM nu eerst maar met de beschuldigingen en later een veroordeling komen. De mannen zijn geschorst en de rust volgt als dat rechtmatig en gerechtelijk juist is. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 - 16:26 schreef remco k het volgende:UPDATE: OM laat weten dat jeugdspelers Ajax zijn vrijgelaten. Eén van de drie nog verdachte in mishandelingszaak Ze waren met zijn drieën...dus hadden die andere twee in moeten grijpen, en haar zeker niet achterlaten. In mijn ogen zijn ze alle drie net zo schuldig....opbokken dus |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 - 18:47 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ze waren met zijn drieën...dus hadden die andere twee in moeten grijpen, en haar zeker niet achterlaten. In mijn ogen zijn ze alle drie net zo schuldig....opbokken dus Zeker niet net zo schuldig hoewel ik met je eens ben dat ze hadden moeten ingrijpen. Maar zelfs dat is mogelijk binnen hetgeen we weten. Nogmaals: ze mogen, bij mishandeling of aanzetten tot mishandeling, van mij heel stevig ingrijpen. Maar dat moeten ze wel goed doen en om de goede redenen. En niet schuldig is niet schuldig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 maart 2015 door Eide -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik ben van mening dat ze net zo berecht moeten worden als elk ander in dit land die hiervoor gepakt wordt..
Het enige dat ik erg vind met wat we nu weten is dat het een vrouw betreft, je slaat simpelweg geen vrouwen, maar vechtpartijtjes en ruzies zijn er alle dagen heel veel in Nederland, en het woordje voorbeeldfunctie voor A spelers vind ik wat overdreven.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Voor hun is het normaal een vrouw af te tuigen.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Yep...van vrouwen moet je met je handen afblijven, tenzij ze het willen maar dat heeft meer met liefde te maken ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik zit maar graag met mijn handen aan vrouwen trouwens.. |
|
|
|