|
|
Eide
|
|
|
Vertrek van Hiddink aanstaande? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Loopt nog met een sisser af, maar is wel om te janken. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Zonder Robben doet het Nederlands elftal wel een heel fors jasje uit. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Go Maxie go, nog een uurtje tot de start van de race :) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Niet gezien maar gelezen dat hij keurig 7e is geworden. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Mooi resultaat voor Max en ook voor Sainz met een 8e plaats en dan eindigen vlak voor je grote broer Red Bull die op de 9e en 10e plaats finishte, ghèhè. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Knap resultaat van beide coureurs van Roso team |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: F1 is net zo spannend als schaatsen en darten...niet dus |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Gekeken, dan kan ja mee praten. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Hahaha, je eigen de pest pokke trappen op 2 dunne wieltjes om als eerste over een streep te rijden, dat is wat..... of 2x 11 mannen achter een bal aan rennen en proberen in een net te schieten van 7,32 x 2,44 meter.....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 maart 2015 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Het is maar net waar je van houdt denk ik dan. Zo mag ik graag American football kijken. Ik ken er ook zat die het verschrikkelijk vinden. Smaken verschillen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Geef mij maar dameshockey.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Jong Oranje solliciteert naar een pak slaag. Het middenveld is helemaal nergens en Karsdorp is geloof ik al 5 keer gepoort door z'n directe tegenstander. Die Fransen tikken dit -21 ploegje van Nederland helemaal zoek. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Uiteindelijk 4-1 voor jong Frankrijk, maar wel een heerlijke goal van Menig ;-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Dat was dan ook wel het enige lichtpuntje voor Jong Oranje. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 - 11:02 schreef Eide het volgende:Ik weet in ieder geval één copy/paste site waar ik nooit meer komt. En ik mag lijden dat Boudewijn jullie nooit opneemt in z'n lijstje. Wat een kinderachtig gedoe zeg. Dan de Telegraf of het AD maar, haha. Als je het echt niet meer weet de VI ;) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Die hebben ten minste eigen "journalisten" die zelf speuren, interviews doen en dergelijke. Al die flut sites als Voetbalzone, VP en ver uit de meeste club sites kopiëren allemaal dezelfde berichtjes van elkaar. En als er dus eentje een onzin stukje plaatst, plaatsen ze die allemaal.
Het ergste is eigenlijk dat de media die wel op basis van journalistiek opereren kwalitatief eigenlijk niet beter zijn. Voorbeeldje is die recente fittie over de prijsverhoging van seizoenkaarten bij Ajax. De Televaag komt met een suggestief stukje vol met fouten. Al die copy/paste sites kopiëren het blind en dan moet nota bene de AFCA supportersvereniging (die van 410 en de F-side) met genuanceerde berichtgeving komen.
De wereld gaat kapot VVout. KAPOT zeg ik je ;) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 - 12:48 schreef Eide het volgende:Die hebben ten minste eigen "journalisten" die zelf speuren, interviews doen en dergelijke. Al die flut sites als Voetbalzone, VP en ver uit de meeste club sites kopiëren allemaal dezelfde berichtjes van elkaar. En als er dus eentje een onzin stukje plaatst, plaatsen ze die allemaal. Het ergste is eigenlijk dat de media die wel op basis van journalistiek opereren kwalitatief eigenlijk niet beter zijn. Voorbeeldje is die recente fittie over de prijsverhoging van seizoenkaarten bij Ajax. De Televaag komt met een suggestief stukje vol met fouten. Al die copy/paste sites kopiëren het blind en dan moet nota bene de AFCA supportersvereniging (die van 410 en de F-side) met genuanceerde berichtgeving komen. De wereld gaat kapot VVout. KAPOT zeg ik je ;) Heb al geboekt voor Mars ;) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Op dinsdag 31 maart 2015 - 11:02 schreef Eide het volgende: Ik weet in ieder geval één copy/paste site waar ik nooit meer komt. En ik mag lijden dat Boudewijn jullie nooit opneemt in z'n lijstje. Wat een kinderachtig gedoe zeg.
Waar is deze post ? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 01 april 2015 - 12:46 schreef tomson het volgende:Op dinsdag 31 maart 2015 - 11:02 schreef Eide het volgende: Ik weet in ieder geval één copy/paste site waar ik nooit meer komt. En ik mag lijden dat Boudewijn jullie nooit opneemt in z'n lijstje. Wat een kinderachtig gedoe zeg. Waar is deze post ? Ik geloof dat Boudewijn aan het snoeien is geweest :) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Overigens: Wat een verademing gister met Klaassen op het middenveld in plaats van Wijnaldum. Het verschil tussen die twee, en dan met name bij voetbal op de helft van de tegenstander, is als dag en nacht.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 april 2015 door Eide -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Deze tent kunnen ze ook wel weer sluiten :-( |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Is ook weinig te beleven de laatste tijd, misschien als jullie op dat kudtgras bij Heracles nog punten laten leggen dat er weer wat te rellen valt :) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Hahaha, dan kunnen we de tent altijd weer heropenen :-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
stilte voor de storm..... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee man gewoon open houden...er moet wat meer klandizie komen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wat dacht je van meer bier.
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wat dacht je van meer blond VV..(?) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Die zijn binnen de rookwaar aan het promoten :)
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Aha en ik ben een smokert..😃 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:"Conference Utrecht???"
Schriftelijke vragen van de leden De Graaf en Wilders (beiden PVV) aan de ministers van Sociale Zaken en Werkgelegenheid en van Binnenlandse Zaken:
1.) Kent u het bericht 'Utrecht vreest komst Belgische martelsjeik'? (*)
2.) Deelt u onze mening dat het absurd is om een visum te verstrekken aan islamitische voormannen, die hebben bewezen terroristische bedoelingen te hebben of zelfs voorwaardelijk gestraft zijn voor martelpraktijken?
3.) Bent u bereid de stichting Al Fitrah te ontbinden en hun moskee te sluiten, nu zij heeft bewezen terreurpredikers uit te nodigen?
4.) Bent u bereid alsnog de visa van de in het bericht genoemde terreurimams in te trekken en een zwarte lijst aan te leggen van (veroordeelde) haatpredikers die Nederland nooit in mogen komen? Zo neen, waarom niet? Wist dit niet, maar ze zijn nu toch wel goed gek dat je dit in Utrecht toe laat. Deels veroordeeld en ze dan toch aan het woord laten, staat de wereld nog niet genoeg op zijn kop. Dagelijks worden er onschuldige mensen afgeslacht voor idealen die ronduit wreed te noemen zijn.
De politiek is echt het spoor bijster man en sorry dat ik zo of topic gaat maar dit????? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Tering, en dat in een cafe met een biertje op... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Was ook wat me overvalde, mijn bier sloeg gelijk dood... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 april 2015 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Biermuseum Brugge...top tent ! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Daarin zijn onze zuiderburen onverslaanbaar bier en frieten :) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Met stoof en zure mayo 😆 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Bier en zure mayo ?? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Gatver..? Het water loopt me uit de bek.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Vervang het bier dan voor appelsap, stukken lekkerder.. |
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
quote: Haha met gebit en al |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee ik vervang de mayo wel voor bitterballen |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
FF zonder gekheid. Ik vind het voor feyenoord een goede zaak dat Kuyt terug komt! |
|
|
|