|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nu nog Clasie paaien...maar ik ben niet bang voor ze hoor...1 zwaluw maakt nog geen zomer |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Het dun loopt je nu al door de broek denk ik S L O M E.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 april 2015 - 15:59 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Nu nog Clasie paaien...maar ik ben niet bang voor ze hoor...1 zwaluw maakt nog geen zomer Denk ook niet dat Kuyt de man is die feyenoord kampioen gaat maken, want wij worden volgend seizoen gewoon weer kampioen ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Zou je graag willen Bossie..... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 april 2015 - 16:03 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Denk ook niet dat Kuyt de man is die feyenoord kampioen gaat maken, want wij worden volgend seizoen gewoon weer kampioen ;-) Pcies ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 april 2015 - 16:03 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Denk ook niet dat Kuyt de man is die feyenoord kampioen gaat maken, want wij worden volgend seizoen gewoon weer kampioen ;-) Stop met denken Ron, je hallucineert.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Dat doen jullie feynoorders al jaren: Denken elk seizoen voor de titel mee te doen en dan geloven jullie ook nog eens in sprookjes... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 april 2015 - 16:27 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Dat doen jullie feynoorders al jaren: Denken elk seizoen voor de titel mee te doen en dan geloven jullie ook nog eens in sprookjes... Correctie elke jaar tweedes geëindigd mag je mee doen voor de titel noemen lijkt me. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 april 2015 - 17:09 schreef RenatoBos het volgende:[..] Correctie elke jaar tweedes geëindigd mag je mee doen voor de titel noemen lijkt me. In geval van feyenoord wel. 2e plaats: Het hoogst haalbare voor onze rotterdamse vrienden ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ach, de concurrentie van Twente valt voorlopig weg dus het zal de aankomende jaren weer tussen de traditionele top 3 gaan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
ajax1 . . . . . feyenoord. . . psv.... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Eerst maar weer afwachten wat het volgend seizoen gaat worden hè, een beetje bescheidenheid zou je sieren. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op maandag 13 april 2015 - 13:35 schreef VVout het volgende:[..] Eerst maar weer afwachten wat het volgend seizoen gaat worden hè, een beetje bescheidenheid zou je sieren. Ach, als je mij een beetje kent, weet je dat ik veel liever 2e had geworden achter feyenoord dan nu achter psv....
Maar het liefst ben ik eind maart al kampioenen mag feyenoord 2e worden ;-)
Maar daar zal jij het niet mee eens zijn waarschijnlijk :-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 april 2015 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 13 april 2015 - 13:35 schreef VVout het volgende:[..] Eerst maar weer afwachten wat het volgend seizoen gaat worden hè, een beetje bescheidenheid zou je sieren. Amsterdommers en bescheidenheid.......NOT.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Is toch altijd een discutabel punt zie ik maar weer ;) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: waar jij en ik gewoon over feyenoord en rotterdammers praten, heeft hij, die rare cockmeeuw, het over amsterderdommers.... vorm van splaakgeblek ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 april 2015 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 13 april 2015 - 16:38 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] waar jij en ik gewoon over feyenoord en rotterdammers praten, heeft hij, die rare cockmeeuw, het over amsterderdommers.... vorm van splaakgeblek ;-) Nee autocorrectie.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 13 april 2015 - 16:38 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] waar jij en ik gewoon over feyenoord en rotterdammers praten, heeft hij, die rare cockmeeuw, het over amsterderdommers.... vorm van splaakgeblek ;-) Hij kan het wel hoor......ik heb hem al een paar keer betrapt, maar zo bescheiden als ik ben heb hem de geleigenheid gegeven om het aan te passen, tsja ik vind Renato wel lief en ik vond het lullig voor zijn reputatie ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Waarvoor mijn dank vrind..😘 |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Kom op zeg.. 35 jaar man.. En loopt de laatste jaren gemiddeld 1 op 3..
Nee, erg leuk voor het Nederlandse voetbal en Feyenoord dat ie terug komt, maar die gaat jullie geen kampioen maken..
Hoe verging het Feyenoord eigenlijk de laatste keer toen er meerdere helden werden teruggehaald?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 april 2015 - 16:27 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Dat doen jullie feynoorders al jaren: Denken elk seizoen voor de titel mee te doen en dan geloven jullie ook nog eens in sprookjes... Wat las ik nou laatst. 3 keer kampioen in de laatste 33 jaar ofzo?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 april 2015 - 18:49 schreef Eide het volgende:Ach, de concurrentie van Twente valt voorlopig weg dus het zal de aankomende jaren weer tussen de traditionele top 3 gaan. Je kan bijna spreken van een traditionele top 2. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ben je op oorlogspad Cootje..(?) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ach ja, je moet wat he op zo'n echte maandag.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Snap maar hoezo echte..(?) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Is zo de trend van daarover, moet die ouwe weer uit het buitenland terug komen om het recht te breien. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Inderdaad VV gooi hem eruit.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Wegens tegenvallende omzet wordt dit café (voorlopig) gesloten. Begin volgend seizoen zal bij voldoende belanstelling dit café feestelijk worden heropend en hopen wij alle stamgasten weer te mogen verwelkomen. Voor nu bedankt voor uw gezellige aanwezigheid en tot volgend seizoen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
nog één laatste rondje dan. Proost!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zit die gast aan de pillen of zo..(?) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat een verschrikkelijke ploeg is dat Real ook, gewoon keihard een rode kaart aansmeren door iemand die de hele pot al loopt te schoppen ern er zelf constant mee weg komt..
Schandalig weer.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Nou, ze hebben in ieder geval hun zin..
real was beter, maar kan pas scoren na een aangenaaide rode kaart..
Meteen weg gezapt.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 22 april 2015 - 22:19 schreef remco k het volgende:Wat een verschrikkelijke ploeg is dat Real ook, gewoon keihard een rode kaart aansmeren door iemand die de hele pot al loopt te schoppen ern er zelf constant mee weg komt.. Schandalig weer.. Zat op de radio te luisteren die verslaggever zei dat die Ramos viel alsof ie 5 keer door een kalasjnikov was geraakt.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 22 april 2015 - 22:39 schreef RenatoBos het volgende:[..] Zat op de radio te luisteren die verslaggever zei dat die Ramos viel alsof ie 5 keer door een kalasjnikov was geraakt.. Was dat maar zo. Dan was die kaart en de overwinning terecht geweest. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 22 april 2015 - 22:30 schreef remco k het volgende:Nou, ze hebben in ieder geval hun zin.. real was beter, maar kan pas scoren na een aangenaaide rode kaart.. Meteen weg gezapt.. Echt vreselijk eng, vanaf het begin vol aan het toneelspelen. Zouden die pinguïns dat niet zien? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 23 april 2015 - 03:25 schreef VVout het volgende:[..] Echt vreselijk eng, vanaf het begin vol aan het toneelspelen. Zouden die pinguïns dat niet zien? Ik wordt er weer boos van.. Gewoon een schandalige vertoninig.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
O O Remco is boos, red het meubilair.. |
|
|
|