|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee man...die laten we de stoeltjes uit de Arena rukken |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Stoeltjes is toch verklede supporters..flink karweitje dan voor onze Co, zal die waarderen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Blijft rare lui dat volk.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gewoon volgende wedstrijd weer Feyenoordsupporters voor de uitwedstrijd toelaten, is de sfeer gelijk 10 maal beter in die betonnen bak bij jullie. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Na het akkefietje bij ons supportershome denk ik dat we er de komende 10 jaar naar kunnen fluiten. En ik vrees dat er nog een wraakactie aanzit te komen. Dat is bij eerdere gevallen ook steeds gebeurt. Ik hoop van niet maar ik weet wat voor tuig er links en rechts rond loopt. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Stomste is dat het gewoon een paar Utrechters of Gelderlanders geweest zouden geweest kunnen zijn. Die Utrechters lusten jullie ook rauw en zijn ook zeker een paar fanatiekelingen daar die ik zoiets toevertrouw. Hoe dan ook, voorlopig hoeven we geen sfeervolle klassieker te verwachten met dank aan een paar doorgeslagen antivoetballers. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 april 2015 - 23:35 schreef VVout het volgende:Stomste is dat het gewoon een paar Utrechters of Gelderlanders geweest zouden geweest kunnen zijn. Die Utrechters lusten jullie ook rauw en zijn ook zeker een paar fanatiekelingen daar die ik zoiets toevertrouw. Hoe dan ook, voorlopig hoeven we geen sfeervolle klassieker te verwachten met dank aan een paar doorgeslagen antivoetballers. Whatever.....feit is dat wij wat oudere gewoon samen een biertje kunnen drinken....die doorgesnoven jeugd is geen land mee te bezeilen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Haha maar ook wij zijn jong geweest.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Toen hadden we kuilen....geen drempels |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Toen was die shit ook veel beter dan hedendaags😁 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Echt wel ...
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Je kan er niet vroeg genoeg bij zijn..😉 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Voor de mensen die wat willen leren over voetbal adviseer ik om het komende uur even sport 1 te kijken..
Een ware gala voorstelling van Barcelona tegen Getafe, het is rust en staat 5-0.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik kijk wel hoe Bayern ze de volgende ronde uit de CL knikkert. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 april 2015 - 20:47 schreef remco k het volgende:Voor de mensen die wat willen leren over voetbal adviseer ik om het komende uur even sport 1 te kijken.. Een ware gala voorstelling van Barcelona tegen Getafe, het is rust en staat 5-0.. Nah...geef mij maar werkvoetballers 😆 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Pfff straks vraagt ie ons nog om naar Ajaks te gaan kijken die mafkaan.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Hahaha, alles beter dan de kampioen van dromen over een titel ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Die hebben ze toch ooit wel een X gewonnen ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Mannen, wat een triest bericht over de vrouw van Feyenoord keeperstrainer Patrick Lodewijks. Vanochtend bij een verkeersongeval op de A2 is zij overleden.
Patrick en kids, Sterkte met het dragen van dit enorm grote verlies. Feyenoord fans, gecondoleerd! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Klasse Ron..
Echt triest bericht, heb me de gehele middag af zitten vragen wat er van mij moet komen mocht mij dit overkomen, ik zou gek worden, ik heb echt een top vrouwtje en zou niet zonder haar verder kunnen.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Poeh, heftig. Je moet er niet aan denken. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 29 april 2015 - 17:09 schreef Ronald 1960 het volgende:Mannen, wat een triest bericht over de vrouw van Feyenoord keeperstrainer Patrick Lodewijks. Vanochtend bij een verkeersongeval op de A2 is zij overleden. Patrick en kids, Sterkte met het dragen van dit enorm grote verlies. Feyenoord fans, gecondoleerd! Vreselijk, je kust je vrouw 's ochtend gedag en je zegt tot vanmiddag.....en ze komt nooit meer Familie Lodewijks heel veel sterkte en kracht om dit te verwerken |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Verschrikkelijk moet zoiets zijn. Ik kan er niks anders van maken en ben altijd even stil van dit soort berichten. Bah. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik heb 20 jaar geleden mijn vrouw verloren aan kanker....ik was toen 31. Na de diagnose heeft ze nog anderhalf jaar geleefd....nou ja leven ik zag haar dood gaan. Wat ik bedoel te zeggen wij leefde er beide naar toe....je weet dat het gaat gebeuren....het vonnis is er, geen arts die het kon veranderen
Dit geval is uit het leven rukken....ik heb altijd moeite gehad met dit soort berichten....een ieder die zo uit het leven weg gehaald wordt is vreselijk...bekend of niet het gebeurd dagelijks
Elke dag kan je zeggen RIP(ik heb een hekel aan die uitdrukking)
Door zulke omstandigheden kan je toch nooit in vrede rusten....ik zal dat nooit kunnen, laat staan willen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik begrijp je heel goed Peet..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 april 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Geen woorden voor te vinden... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: doe maar dan, ff één om bij te komen ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Haha nee hoor, prima combo.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: en zij winnen af en toe nog wel een titel ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hoe bedoel je, dat jullie niks gewonnen hebben..(?) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
't was me weer het weekendje anti voetbal wel, ook weer achter de rug. Snel dit seizoen afsluiten, eens zien wat de laatste wedstrijden ons gaan brengen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op maandag 04 mei 2015 - 09:55 schreef VVout het volgende:'t was me weer het weekendje anti voetbal wel, ook weer achter de rug. Snel dit seizoen afsluiten, eens zien wat de laatste wedstrijden ons gaan brengen. .....het einde van de competitie ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
WoW scherp Ron, smoking weed..(?) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
neh, ik draag geen smoking en ik weed ook niet waarom ik dat zou moeten gaan doen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Neuhneuh ik zeg ook niet dat je dat moet, vroeg het me af vanwege die "droge" opmerking..😉 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ja aan jouw hoef ik het niet te vragen he..pass please.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gewoon een slang van de tafelpakken, er zijn er nog over. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ff wachten nog, morgen weer terug in nederwiet.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 04 mei 2015 - 16:23 schreef RenatoBos het volgende:Neuhneuh ik zeg ook niet dat je dat moet, vroeg het me af vanwege die "droge" opmerking..😉 hier is zat hash en coke...pillen weet ik niet |
|
|
|