|
|
Eide
|
|
|
Wat een klasbak die Pogba. 22 jaar en na de wedstrijd de man zijn die van ploeggenoot naar ploeggenoot gaat om ze toe te spreken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Rot toch op man. Daar hielden beide spelers elkaar vast. En die goal van neymar mag je niet afkeuren. Hij beweegt zijn hand immers niet naar de bal. Iets wat juve in d eerste helft we deed en dat had wel een penalty moeten wezen.
Meer dan terechte winnaar. De beste club het beste en mooiste voetbal en de beste speler van de wereld. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ik heb eerlijk gezegd niet zo veel met Barca. Ja, de historische band met Ajax en het aantrekkelijke voetbal maar Barca is evengoed symptomatisch voor alles wat verkeerd is in het hedendaagse voetbal. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
hey mede kroeggangers:
Vandaag is de dag dag nenam's lichtje branden mag ;-)
Vandaag is onze grootste poster JARIG!!
Gefeliciteerd gap, ik zou zeggen neem een lekker biertje, PROOSDT!!!
;-))
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 juni 2015 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Al via andere kanalen gewenst maar van harte gappie :) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ha Neman, gefeliciteerd ook. Misschien wel of misschien niet je ding, maar maak er wat moois van. Ik haal er een uit de koelkast nu en proost op je ouwe :) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 08 juni 2015 - 20:21 schreef VVout het volgende:Ha Neman, gefeliciteerd ook. Misschien wel of misschien niet je ding, maar maak er wat moois van. Ik haal er een uit de koelkast nu en proost op je ouwe :) Tis Nenam ouwe.....
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 08 juni 2015 - 16:36 schreef Ronald 1960 het volgende:hey mede kroeggangers: Vandaag is de dag dag nenam's lichtje branden mag ;-) Vandaag is onze grootste poster JARIG!! Gefeliciteerd gap, ik zou zeggen neem een lekker biertje, PROOSDT!!! ;-)) Proost ouwe...... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: En had me nog voorgenomen Nenam te schrijven, speciaal omdat je jarig was haha. Ben je weer een beetje bijgekomen van je bierfeest. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Jaman, legt nu uit te zieken.Kan er niet meer zo best tegen op zijn ouwe dag. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Klopt ....ik zit weer tegen een longontsteking aan...kutzooi |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Beterschap, weet je zeker dat het niet die rookdampen zijn van der neffen ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik zal het eens onderzoeken..😎 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Narsingh in Oranje. Is in Nederland al geen topper op rechtsbuiten... in oranje gewoon 2 maten te licht. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En dan wel scoren. Ach, heeft hij toch iets goed gedaan. Een goal voor Sneijder of Depay was terechter geweest. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Blij met een overwinning tegen Letland, OK? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Tja. Zoals Hiddink het aanpakt is het lastig vertrouwen hebben. En dan is 0-2 tegen Letland al een prima resultaat kennelijk. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Vakantie, iedereen met zijn pik het zand in en een paar cocktails in je mik schudden, 8 Augustus gaan we er weer voor. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 - 23:01 schreef VVout het volgende:Vakantie, iedereen met zijn pik het zand in en een paar cocktails in je mik schudden, 8 Augustus gaan we er weer voor. 28 of 29 juli voor ons. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
8 november en 7 februari gehaktdag!! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Worden 6 punten he VV..(?) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Dat is wel gebruikelijk voor ons inderdaad. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Was.. Mijn beste vriend WAS.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ook wel waar. Vorig seizoen slecht 4 punten. Viel erg tegen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Als dat al erg tegen viel ga jij het dit seizoen taai krijgen.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
We zullen zien. Met het beroerde spel van afgelopen seizoen bleef de rest al op respectabele afstand. Ik verwacht aankomend seizoen een beter Ajax. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Op basis van wat dan?
De terugkerende man van 40 die 9 goals maakte het laatste jaar in een hele zwakke competitie??
Laat me niet lachen man..
Ajax gaat het komend jaar niet meer moeilijk krijgen tegen de subtoppers in Nederland, en ja dat is Feyenoord geworden.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Alleen al op basis van je reactie.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Echt wel, hunnie geloven nog in hun goeroe maar Frons gaat er het komend seizoen echt niets van bakken. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Deed hij dit seizoen ook niet. Toch eenvoudig tweede. Het is maar hoe hoog de lat ligt. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dat wordt Limbo dansen dan voor jullie :) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Makkie...zelfs met mijn bierpens....zorgen dat ik geen stijve heb en ik ga er zo onder door Skipper |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Iets met bijen ouwe...heeft niks met voetballen te maken |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 - 21:51 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Makkie...zelfs met mijn bierpens....zorgen dat ik geen stijve heb en ik ga er zo onder door Skipper Das weer een andere lat, een potje stiften is natuurlijk nooit nie verkeerd. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hehehehe......lamlul |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nix lamlul, die doet het nog prima! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Bij de handte Bossie.....ik hou van die gozer maar soms word je er moe van |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Heerlijk geslapen VV, broodjes in de oven gedaan, ruikt heerlijk in huis.. Wat sjouw jij dan, lig je aan wal..( h |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Lijnen los, heb het gangetje er weer in. Echt lekker bij een goeie 28 graden en een vaarwindje, dadelijk nog een paar braadworstjes en een steak op de gril. Lekker hoor zo werken. |
|
|
|