|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 juli 2015 - 20:53 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Altijd mijn eigen grenzen behalve bij jou ....voor jou maak ik graag een uitzondering Remco Echt waar? maar dat is al lang geleden pik.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Klopt....maar je hapt ook niet meer, althans niet meer op mijn reacties |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Uberhaubt niet meer... Geen belang meer bij... Als jij wat probeert denk ik altijd. "same old story" |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Doe eens lief tegen elkaar sukkels.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat doe ik alleen omdat ik jullie mag he😉 |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Das wel echt zoetjes voor een lijp kakkerlakkie :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zal ik Robert ten Brink maar gaan inlichten zekers. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: die
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Die bagger programma's kijk ik nooit.... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dat bedoel ik, gezellig hier. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hoe kun je dan voor ajaks zijn..(?) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Genetisch bepaald....mijn opa mijn vader mijn broers...en het is Ajax slome |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Eens, mijn meid is bijna drie en daar moet je niet mee kutten. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Die van mij bijna 10 en zit nu in Italië....voor haar leuk, voor mij minder ;-( |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
10 jaar gaat nog, maar ze is al snel weer een paar jaartjes ouder en wat dan -.- en ze komt toch al weer snel terug, was toch maar een maandje.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 juli 2015 door VVout -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 08 juli 2015 - 21:59 schreef VVout het volgende:10 jaar gaat nog, maar ze is al snel weer een paar jaartjes ouder en wat dan -.- en ze komt toch al weer snel terug, was toch maar een maandje. Ja wat dan....daar wil ik nog even niet aan denken |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 08 juli 2015 - 21:59 schreef VVout het volgende:10 jaar gaat nog, maar ze is al snel weer een paar jaartjes ouder en wat dan -.- en ze komt toch al weer snel terug, was toch maar een maandje. Weet je VVout...ik heb genoeg aan een klauwhamer....ik ga er van uit dat het allemaal goed komt met mijn meissie |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dat is het beste wat we kunnen doen, hopen dat het goed komt en er voor zijn mocht het nodig zijn. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 08 juli 2015 - 23:17 schreef VVout het volgende:Dat is het beste wat we kunnen doen, hopen dat het goed komt en er voor zijn mocht het nodig zijn. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kl... Amsterdammers, ghèhè.
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ja wat is het nou klote of klere.. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Allebei natuurlijk :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Mannen met klote.....en het kOlere |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hé moguh, al wat bekomen van je Maroks. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Die ontloop ik...anders gaat die weer zeiken over de islam en dat werd ik ff zat....vooral ze nu in de ramadan zitten.
Ik heb een andere auto die ga ik ff na mijn hand zetten |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Je gaat er toch geen ajaks minidresjes inhangen he Peet..(?) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Proest, en een MP3 speler met Jordaanse gordelmuziek. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee man heb ik nooit gedaan...en het is Ajax slome |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Na dat Marokaanse gejengel is dat een verademing VVout.... Krijg toch allemaal de kolere...mijn dochter zong dat toen ze drie was ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik schakel bureau slachtofferhulp in..! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nog ff volhouden, dadelijk Suikerfeest. Mag de tabak en vloei weer uit de kast en kunnen ze ook weer lekker nakken. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 09 juli 2015 - 22:47 schreef VVout het volgende:Nog ff volhouden, dadelijk Suikerfeest. Mag de tabak en vloei weer uit de kast en kunnen ze ook weer lekker nakken. Mwa heb het wel gezien hier.....ga wat anders zoeken |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat je dat je kind laat zingen, dat kan echt niet Peet..! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Mijn kind kan heel mooi zingen gap.....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 juli 2015 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
RenatoBos