BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Het voetbal cafe

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Voetbal Nieuws
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 11 juli 2015 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juli 2015 - 15:30 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zo te zien vaart tie op zee....kom je alleen maar meeuwen tegen ;-)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 11 juli 2015 - 15:41   quote  deeplink  
Neuzen kom je overal tegen maat..😉
Eide
 Eide - zaterdag 11 juli 2015 - 15:42   quote  deeplink  
Is feyenoord al kampioen?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 11 juli 2015 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Deze doet pijn hier gap ;-)
Eide
 Eide - zaterdag 11 juli 2015 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juli 2015 - 15:53 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Deze doet pijn hier gap ;-)
Als ze van die pagina naar de Coolsingel zouden trekken was het iig niet goed geweest.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 11 juli 2015 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juli 2015 - 16:01 schreef Eide het volgende:

[..]

Als ze van die pagina naar de Coolsingel zouden trekken was het iig niet goed geweest.
;)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 11 juli 2015 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Feyenoord hoeft van mij geen kampioen te worden. Zal het nog maar eens proberen uit te leggen. Wij zijn clubsupporters en geen successupporters..
Eide
 Eide - zaterdag 11 juli 2015 - 16:52   quote  deeplink  
Nee precies, een 2e plek is ook reden voor de Coolsingel dus waarom zou je dan nog voor het kampioenschap gaan :)
VVout
 VVout - zaterdag 11 juli 2015 - 17:29   quote  deeplink  
Je gaat te veel met Maroks om Neeman.
Eide
 Eide - zaterdag 11 juli 2015 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juli 2015 - 16:41 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Feyenoord hoeft van mij geen kampioen te worden.
Eens.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 11 juli 2015 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juli 2015 - 17:29 schreef VVout het volgende:
Je gaat te veel met Maroks om Neeman.
Ik ga daar juist niet mee om...het werkt niet bij mij.
Een sudanees en 1 uit genuie dat dan weer wel
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 11 juli 2015 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juli 2015 - 16:41 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Feyenoord hoeft van mij geen kampioen te worden. Zal het nog maar eens proberen uit te leggen. Wij zijn masochistisch en geen successupporters..
Tsja zelfs het poepen doet pijn....ik schijt erop is allang niet meer van toepassing
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 11 juli 2015 - 23:54   quote  deeplink  
Waarom probeer ik het ook uit te leggen..
VVout
 VVout - zondag 12 juli 2015 - 08:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juli 2015 - 23:54 schreef RenatoBos het volgende:
Precies, die het aangaat weten het en de rest is van het pad.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 juli 2015 - 12:17   quote  deeplink  
😉
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 12 juli 2015 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Doe het dan ook niet...jij en VVout zijn wel een leuk setje, kunnen we jullie inhuren ??
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 juli 2015 - 20:34   quote  deeplink  
Sorry wij zijn beide hetero..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 12 juli 2015 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2015 - 20:34 schreef RenatoBos het volgende:
Sorry wij zijn beide hetero..
....daar twijfel ik niet aan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 juli 2015 door Nenam_tiL --
remco k
 remco k - maandag 13 juli 2015 - 08:23   quote  deeplink  
quote:
Je probeert er een leuk verhaal van te maken, ik heb alleen sterk het idee dat je het verhaal zelf maa bent gaan geloven juist om het maar goed te praten dat die prijzen zo lang uitblijven..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 13 juli 2015 - 10:56   quote  deeplink  
Dat zie je toch echt verkeerd Remco..
remco k
 remco k - maandag 13 juli 2015 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2015 - 10:56 schreef RenatoBos het volgende:
Dat zie je toch echt verkeerd Remco..
O, sorry dan.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 13 juli 2015 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2015 - 11:07 schreef remco k het volgende:

[..]

O, sorry dan.
Neem je niets kwalijk maat, kun je gewoon niks aandoen..
remco k
 remco k - maandag 13 juli 2015 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2015 - 11:11 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Neem je niets kwalijk maat, kun je gewoon niks aandoen..
Dat klopt, ik kan niets doen aan het negatieve eigenbeeld van eigenlijk alle Feyenoorders..

Tevreden en blij zijn met de tweede plek heeft jullie al meerdere titels gekost..
Eide
 Eide - maandag 13 juli 2015 - 14:56   quote  deeplink  
Je kan moeilijk beweren dat Feyenoord er niet een of twee keer de selecties voor heeft gehad de afgelopen jaren.
remco k
 remco k - maandag 13 juli 2015 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2015 - 14:56 schreef Eide het volgende:
Je kan moeilijk beweren dat Feyenoord er niet een of twee keer de selecties voor heeft gehad de afgelopen jaren.
Dat bedoel ik. Koemand had twee jaar geleden gewoon kampioen MOETEN worden. Maar nee, in de havenstad zijn ze blij met plek twee en vieren ze er feest om..

En om dat gebrek aan echte winnaarsmentaliteit is het meer dan terecht dat ze geen kampioen worden..

Zelfs in die lampenstad klaagt men nog harder dan daar bij minder goede prestaties..
Eide
 Eide - maandag 13 juli 2015 - 18:02   quote  deeplink  
Ik snap die vreugde van toen wel in de context van het diepe gat waar feyenoord uit is gekropen maar daarna moet de ambitie hoger liggen. En dan (excuseer mij de serieuze toon) snap ik sommige reacties niet. Misschien is die tomeloze ambitie die anderen uitleggen als arrogantie juist wat het verschil wel maakt.
VVout
 VVout - maandag 13 juli 2015 - 19:14   quote  deeplink  
Als je als club bijna op de fles gaat en geen middelen hebt en toch zo ver komt dan scheld je de spelers de tyfus omdat ze maar 2e worden. Feyenoord komt van ver en helaas keer op keer aan het ontsporen vanaf de 80er jaren, hopelijk is het nu eens gedaan. Echt onsnappelijke gedachtekronkels hier.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 13 juli 2015 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2015 - 19:14 schreef VVout het volgende:
Als je als club bijna op de fles gaat en geen middelen hebt en toch zo ver komt dan scheld je de spelers de tyfus omdat ze maar 2e worden. Feyenoord komt van ver en helaas keer op keer aan het ontsporen vanaf de 80er jaren, hopelijk is het nu eens gedaan. Echt onsnappelijke gedachtekronkels hier.
Dan moet dat nieuwe stadion er maar eens komen....dat scheelt al een stuk
VVout
 VVout - maandag 13 juli 2015 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2015 - 19:46 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dan moet dat nieuwe stadion er maar eens komen....dat scheelt al een stuk
Een na de grootste stadion van Nederland en het sfeervolste, capaciteit van die lampen is 1/3 minder en 24 jaar ouder bv. Het zal daar echt aan leggen, maar OK een nieuw stadion zou mooi zijn meegenomen.
remco k
 remco k - maandag 13 juli 2015 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2015 - 18:02 schreef Eide het volgende:
Ik snap die vreugde van toen wel in de context van het diepe gat waar feyenoord uit is gekropen maar daarna moet de ambitie hoger liggen. En dan (excuseer mij de serieuze toon) snap ik sommige reacties niet. Misschien is die tomeloze ambitie die anderen uitleggen als arrogantie juist wat het verschil wel maakt.
De eerste keer die twee plek was inderdaad een prestatie, de tweede keer moesten ze gewoon kampioen worden..
VVout
 VVout - maandag 13 juli 2015 - 20:16   quote  deeplink  
Daar was de vreugde ook gemengd en heerste er bij vele een teleurstelling, net zoals we nu geen Europees voetbal spelen.
remco k
 remco k - maandag 13 juli 2015 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2015 - 20:16 schreef VVout het volgende:
Daar was de vreugde ook gemengd en heerste er bij vele een teleurstelling, net zoals we nu geen Europees voetbal spelen.
Over het algemeen hoorde ik overal dat Koeman het ook dat seizoen zo goed heet gedaan. Ik vind dat je als je een goede ploeg hebt gewoon moet uitspreken dat je kampioen moet worden..
scout_2
 scout_2 - zondag 19 juli 2015 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op [url=/topic-28669/p56/#133opleiding aavacature 13 juli - 20:04[/url] schreef VVout het volgende:

[..]

Een na de grootste stadion van Nederland en het sfeervolste, capaciteit van die lampen is 1/3 minder en 24 jaar ouder bv. Het zal daar echt aan leggen, maar OK een nieuw stadion zou mooi zijn meegenomen.
en waarom mathijsen en of boularhouz# niet die vacature van de B's overlaten nemen plus een opleiding, mocht hij er geschikt voot zijn ?
in plaats van een mega loon een gratis opleiding onder de voorwaarde dat hij er ook echt voor gaat.
VVout
 VVout - zondag 19 juli 2015 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2015 - 11:19 schreef scout_2 het volgende:

[..]

en waarom mathijsen en of boularhouz# niet die vacature van de B's overlaten nemen plus een opleiding, mocht hij er geschikt voot zijn ?
in plaats van een mega loon een gratis opleiding onder de voorwaarde dat hij er ook echt voor gaat.
Dat heb ik in ons topic ook al geopperd, weet natuurlijk niet of ze er zelf zin aan hebben.
Eide
 Eide - zondag 19 juli 2015 - 12:16   quote  deeplink  
Het is weer begonnen lui :)
VVout
 VVout - zondag 19 juli 2015 - 12:55   quote  deeplink  
Yes, ik vond ook dat het lang genoeg geduurd heeft.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 19 juli 2015 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2015 - 12:55 schreef VVout het volgende:
Yes, ik vond ook dat het lang genoeg geduurd heeft.
Eerst de Tour de France nog....
VVout
 VVout - zondag 19 juli 2015 - 14:26   quote  deeplink  
De aanstaande dopingafaire bedoel je en het samenspannen van renners zodat de puurheid van de sport zelf om zeep wordt geholpen.

OK, zeur zeur zeik zeik, maar niet mijn sport.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 19 juli 2015 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2015 - 14:26 schreef VVout het volgende:
De aanstaande dopingafaire bedoel je en het samenspannen van renners zodat de puurheid van de sport zelf om zeep wordt geholpen.

OK, zeur zeur zeik zeik, maar niet mijn sport.
Doping, corruptie, commercie ....alle sporten worden om zeep geholpen VVout
VVout
 VVout - zondag 19 juli 2015 - 16:52   quote  deeplink  
Ach, doping bestaat al een hele tijd natuurlijk, maar de hype en dat verschillende instanties de moraalridder aan het uithangen zijn dat stoort me.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 19 juli 2015 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2015 - 16:52 schreef VVout het volgende:
Ach, doping bestaat al een hele tijd natuurlijk, maar de hype en dat verschillende instanties de moraalridder aan het uithangen zijn dat stoort me.
Tuurlijk VVout.....gelukkig gebeurd dat alleen in het wielrennen...Pffff
VVout
 VVout - zondag 19 juli 2015 - 23:48   quote  deeplink  
Atletiek en wielrennen zijn toch wel de sporttakken die in de spots staan op dit moment.
tomson
 tomson - maandag 20 juli 2015 - 03:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juli 2015 - 08:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Uberhaubt niet meer... Geen belang meer bij... Als jij wat probeert denk ik altijd. "same old story"
Ghehe
tomson
 tomson - maandag 20 juli 2015 - 03:28   quote  deeplink  
quote:
Klok loopt niet gelijk. Het is inmiddels een 16 jaar nogwa geleden. Maar het zegt wat over loyaliteit, een eergevoel. Met de muziek meelopen is makkelijk. Toen jullie in 95 de cl pakte was half NL ineens ajacied en 4 kampioenschappen op rij maken dat ook leuk voor de volgers natuurlijk. , en nu lampendorp de titel weer eens pakte zie je weer voorzichtig PSV shirtjes opduiken her en der. Maar om bijna 17 jaar op dat logo te kloppen van das mijn cluppie en de treiterijen van die van jullie te pikken op vrijwillige basis is karakter voor nodig. Het zijn de echte winnaars die partij durven kiezen voor de underdog. Op school ook : de jochies die voor Feyenoord zijn dat zijn meestal de uitgesproken mannetjes. Met een stevig karakter en niet bang uitgevallen. Het is niet makkelijk maar ik zou niet anders willen, kgijg t ook nooit uit mn hoofd, altijd met de club of alles daaromheen bezig. Trots !!!!
tomson
 tomson - maandag 20 juli 2015 - 03:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juli 2015 - 22:47 schreef VVout het volgende:
Nog ff volhouden, dadelijk Suikerfeest. Mag de tabak en vloei weer uit de kast en kunnen ze ook weer lekker nakken.
Prima feestje dat suikerfeest. Dat brengt hier in de buurt goed geld in t laatje.
Ken mensen die een stukje zeedijk hebben en daar wat schaapjes op laten lopen.
Die ene gozer heeft t niet eens zo gek bekeken : die kent zo'n hippie vrouwtje die is dol op die "bio" wol, doet ze zelf looien en wassen en verven en spinnen enzo.. om er dan onderbroeken van te breien en condooms te punniken enzo. die daarom samen met haar hippe vrinden die schapen hun jasje komt uittrekken en mijn maat daar vorstelijk voor betaalt. Geen poot uitsteken dus, en mag ik dan effe vange ? En de schaapjes krijgen elk jaar de RAM op visite, die heeft een blauw verfblokje om zijn nek. Wanneer de ram zijn werk doet dan hebben de vrouwtjes ineens een blauwe kont. En f dan komt er als t meezit een lief lammetje. Blijkt het lammetje een jongetje te zijn : sorry broer.. na een week of 6 de kop eraf.. lamsvlees. Een vrouwtje heeft mazzel, die mag na een jaar of 3,4 en een paar lammetjes en wollen jassies later gezellig met ome Achmed mee.. en nu komen we dus bij jouw post. Het suikerfeest. Dat is in t cafĂ© straks dus ook feest want de schapen "vliegen" deze week de weilanden uit en de euros vliegen de andere kant op. Rondje van mn maat dus hehehe😎
VVout
 VVout - maandag 20 juli 2015 - 07:42   quote  deeplink  
Een mooi verhaal Tommie en is dat Suikerfeest in de kroeg? De tent zal dan wel voorzien zijn van een Allah-proof dak zeker, want een paar glaasjes Raki en dergelijke zullen er wel naar binnen gaan. Bio lamskoteletjes van de dijk mogen natuurlijk ook niet ontbreken en al dat andere lekkers, veel plezier.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 juli 2015 - 11:38   quote  deeplink  
Bah lamsvlees brrrrrrr😖
VVout
 VVout - maandag 20 juli 2015 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 11:38 schreef RenatoBos het volgende:
Bah lamsvlees brrrrrrr😖
Lekker man...
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 juli 2015 - 13:32   quote  deeplink  
Smaken verschillen..
VVout
 VVout - maandag 20 juli 2015 - 14:31   quote  deeplink  
Bifteki's dan, gaat er bij mij ook altijd in, heerlijk met gebakken aardappelschijfjes en look, jam.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6005
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Het voetbal cafe

0.0447709