BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Het voetbal cafe

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Voetbal Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 mei 2019 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 mei 2019 - 17:14 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik keek naar Ajax vandaag dat de titel zo goed als zeker pakt! En jij? Wat deed feijenoord vandaag? En maar lachen om AJAX!!! Whahahaha
Valt me een beetje tegen van je had dit niet van jou verwacht..
remco k
 remco k - zondag 12 mei 2019 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 mei 2019 - 14:44 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ik weet niet waar jij naar kijkt..
Ik keek een mooie pot met een geweldig Ajax. Stukje F1 gekeken. En daarna City afgekeken.

Heerlijk middagje. Twee mooie kampioenschappen gezien. Al gun ik het Liverpool ook zeker om de titel weer te winnen.

En jij, wat heb jij gekeken vandaag?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 mei 2019 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 mei 2019 - 19:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik keek een mooie pot met een geweldig Ajax. Stukje F1 gekeken. En daarna City afgekeken.

Heerlijk middagje. Twee mooie kampioenschappen gezien. Al gun ik het Liverpool ook zeker om de titel weer te winnen.

En jij, wat heb jij gekeken vandaag?
Je had het over heel Holland bakt..ik heb tieten zitten kijken op het strand en wat gezwommen, was vandaag een heerlijke dag op Samos..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 13 mei 2019 - 09:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 mei 2019 - 18:00 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Valt me een beetje tegen van je had dit niet van jou verwacht..
Hahaha ouwe! Touche! ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 13 mei 2019 - 09:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 mei 2019 - 20:29 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Je had het over heel Holland bakt..ik heb tieten zitten kijken op het strand en wat gezwommen, was vandaag een heerlijke dag op Samos..
En je rijd in auto rond met zo'n mooi kenteken! ;-)

Maar komende dagen ook nog een beetje lekker weer? Hoorde van iemand die op Zakynthos zit dat het de komende dagen minder gaat worden!
remco k
 remco k - maandag 13 mei 2019 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 mei 2019 - 20:29 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Naaktstrand?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 13 mei 2019 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 mei 2019 - 09:03 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahaha ouwe! Touche! ;-)
Ghehe feel the love d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 13 mei 2019 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 mei 2019 - 09:04 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En je rijd in auto rond met zo'n mooi kenteken! ;-)

Maar komende dagen ook nog een beetje lekker weer? Hoorde van iemand die op Zakynthos zit dat het de komende dagen minder gaat worden!
Hier prima weer af en toe een wolkje maar thats it. zakynthos ligt aan de Italiaanse kant ook ik kan bijna naar Turkije zwemmen.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 13 mei 2019 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 mei 2019 - 09:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Naaktstrand?
Nee Remco een net strand..
remco k
 remco k - maandag 13 mei 2019 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 mei 2019 - 09:48 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Nee Remco een net strand..
Naakt kan ook netjes zijn he.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 13 mei 2019 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 mei 2019 - 10:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Naakt kan ook netjes zijn he.
Gemiddelde leeftijd medio mei hier in Griekenland is 65+ maat..
remco k
 remco k - maandag 13 mei 2019 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 mei 2019 - 11:02 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Gemiddelde leeftijd medio mei hier in Griekenland is 65+ maat..
Hahaha, dan sla ik even over.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 13 mei 2019 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 mei 2019 - 11:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Hahaha, dan sla ik even over.
O echt ik dacht das echt wat voor jou als gilfhuntert..jij gaat toch altijd op zaterdag op date met een schop op je schouders over de plaatselijke begraafplaats..
remco k
 remco k - maandag 13 mei 2019 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 mei 2019 - 12:12 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

O echt ik dacht das echt wat voor jou als gilfhuntert..jij gaat toch altijd op zaterdag op date met een schop op je schouders over de plaatselijke begraafplaats..
Das op zondag ouwe.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 13 mei 2019 - 13:29   quote  deeplink  
Haha heerlijk ouwe dwaas d:-))
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 13 mei 2019 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 mei 2019 - 09:48 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Hier prima weer af en toe een wolkje maar thats it. zakynthos ligt aan de Italiaanse kant ook ik kan bijna naar Turkije zwemmen.
Hahahaha dat is natuurlijk ook weer zo. Tis geen Nederland waar als het regent in Zeeland ook Groningen onder water staat! ;-)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 13 mei 2019 - 14:03   quote  deeplink  
Of de sloten in het centrum van abcoude noord overlopen..let it rain let it rain..
VVout
 VVout - maandag 13 mei 2019 - 14:12   quote  deeplink  
laughing-smiley-267.jpg
remco k
 remco k - dinsdag 14 mei 2019 - 09:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 mei 2019 - 13:29 schreef RenatoBos het volgende:
Haha heerlijk ouwe dwaas d:-))
Maar ff serieus he, wat verwacht jij de komende jaren van je clubbie? Moet het hier maar vragen want mag niet bij jullie posten van vriendje Boudewijn?
VVout
 VVout - dinsdag 14 mei 2019 - 09:23   quote  deeplink  
Ik verwacht dat we ons bij jullie niet snel aansluiten, de rest ook PSV moet kunnen als het een beetje mee zit. Daar geld regeert, heeft Ajax meer mogelijkheden maar zoals je zelf hebt kunnen vaststellen in de CL, is geld niet alles. Het staat en valt ook met de drive van de club met de mensen er achter, dit is voorlopig nog heel erg onduidelijk en de tijd vliegt. Ik hoop op het beste, maar verwacht er nog niet veel van komend seizoen.
remco k
 remco k - dinsdag 14 mei 2019 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 mei 2019 - 09:23 schreef VVout het volgende:
Ik verwacht dat we ons bij jullie niet snel aansluiten, de rest ook PSV moet kunnen als het een beetje mee zit. Daar geld regeert, heeft Ajax meer mogelijkheden maar zoals je zelf hebt kunnen vaststellen in de CL, is geld niet alles. Het staat en valt ook met de drive van de club met de mensen er achter, dit is voorlopig nog heel erg onduidelijk en de tijd vliegt. Ik hoop op het beste, maar verwacht er nog niet veel van komend seizoen.
Ik zie onszelf ook echt niet als het Bayern van Nederland hoor. Een paar slechte aankopen doen en een deel van het geld is gewoon weg he..

Reden dat ik het vraag, ik hoor alleen maar "hoop" spreken bij Feyenoord, eigenlijk geen concrete plannen, ik hoor maar weinig echte onvrede, het lijkt allemaal een beetje gelaten.

Vroeg me af hoe een aantal van jullie daar over denken..
VVout
 VVout - dinsdag 14 mei 2019 - 16:42   quote  deeplink  
Gelaten is een groot woord, eerder is het volgens mij van beschermende aard. Het gaat namelijk aan je hart als je er te lang over nadenkt.

Ik kan alleen maar hopen dat we het allemaal mis hebben en er wel een plan boven komt drijven, denk dat iedereen dit nog aankijkt voor ze pas echt uit hun dak gaan.
remco k
 remco k - dinsdag 14 mei 2019 - 17:10   quote  deeplink  
Ben erg benieuwd. Heb 100x liever Feyenoord als voornaamste concurrent voor de titel dan het provincie clubje.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 14 mei 2019 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 mei 2019 - 13:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zie onszelf ook echt niet als het Bayern van Nederland hoor. Een paar slechte aankopen doen en een deel van het geld is gewoon weg he..

Reden dat ik het vraag, ik hoor alleen maar "hoop" spreken bij Feyenoord, eigenlijk geen concrete plannen, ik hoor maar weinig echte onvrede, het lijkt allemaal een beetje gelaten.

Sluit me aan bij VV. Overigens wanklank genoeg hoor lees het forum maar en de liederen in het stadion nemen ook enkel maar toe..
MightyAce
 MightyAce - woensdag 15 mei 2019 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 mei 2019 - 13:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Zoals het er nu voorstaat gaan we meedoen voor de play-offs volgend seizoen. Meerdere jaren opbouwen en dan hopelijk weer wat verder omhoog kijken. De top twee maakt voorlopig de dienst uit in NL.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 06 juni 2019 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 mei 2019 - 16:42 schreef VVout het volgende:
Gelaten is een groot woord, eerder is het volgens mij van beschermende aard. Het gaat namelijk aan je hart als je er te lang over nadenkt.

Ik kan alleen maar hopen dat we het allemaal mis hebben en er wel een plan boven komt drijven, denk dat iedereen dit nog aankijkt voor ze pas echt uit hun dak gaan.
En toch, hoe raar het ook klinkt, zijn de afgelopen jaren voor feijenoord nou niet de slechtste geweest. Toch 5 prijzen gepakt. Je zou denken dat het financieel daardoor ook beter zou gaan, maar het lijkt bij feijenoord juist minder te worden. Jammer vind ik dat wel een beetje. Klinkt misschien raar uit mijn mond, maar ik zie liever Ajax strijdend winnen van feijenoord met een 2-1 ofzo, dan dat je op voorhand al denkt aan een telraam.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 06 juni 2019 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 mei 2019 - 11:55 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Zoals het er nu voorstaat gaan we meedoen voor de play-offs volgend seizoen. Meerdere jaren opbouwen en dan hopelijk weer wat verder omhoog kijken. De top twee maakt voorlopig de dienst uit in NL.
Rare vraag, maar ga je dan niet financieel enorm achterop raken? Het verschil is nu al levensgroot. Straks heb je een nieuw stadion, maar sta je met een elftal op het veld wat gewoon dramatisch is omdat er geen centen zijn om beter te krijgen.
MightyAce
 MightyAce - donderdag 06 juni 2019 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 juni 2019 - 10:11 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Rare vraag, maar ga je dan niet financieel enorm achterop raken? Het verschil is nu al levensgroot. Straks heb je een nieuw stadion, maar sta je met een elftal op het veld wat gewoon dramatisch is omdat er geen centen zijn om beter te krijgen.
Acherop raken? Dat financiële gat bestaat al jaren en wordt alleen maar groter. Een nieuw stadion is bedoeld om winst te maken voor de partijen die daarin investeren lijkt me.

Snap dat je blij bent met de successen van je club, maar de kloof die is ontstaan verzwakt de eredivisie denk ik.
remco k
 remco k - donderdag 06 juni 2019 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 juni 2019 - 10:30 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Acherop raken? Dat financiële gat bestaat al jaren en wordt alleen maar groter. Een nieuw stadion is bedoeld om winst te maken voor de partijen die daarin investeren lijkt me.

Snap dat je blij bent met de successen van je club, maar de kloof die is ontstaan verzwakt de eredivisie denk ik.
Ik vraag me af of de begroting straks dusdanig stijgt dat men wel echt jaarlijks het verschil kunnen maken.

Nu heeft Ajax ook al ieder jaar de hoogste begroting en weet men dat niet om te zetten in het winnen van de meeste prijzen in Nederland.

Ajax gaat ook nu geen spelers kopen van 25 miljoen plus vermoed ik. En met spelers uit het buitenland tussen de 5 en 15 miljoen moet je überhaupt geluk hebben en een goede scouting bezitten als club.

Ik vraag me echt af of Ajax wel dat bayern van Nederland kan en gaat worden waar velen het over hebben. Ik denk het namelijk niet.
MightyAce
 MightyAce - donderdag 06 juni 2019 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 juni 2019 - 19:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vraag me af of de begroting straks dusdanig stijgt dat men wel echt jaarlijks het verschil kunnen maken.

Nu heeft Ajax ook al ieder jaar de hoogste begroting en weet men dat niet om te zetten in het winnen van de meeste prijzen in Nederland.

Ajax gaat ook nu geen spelers kopen van 25 miljoen plus vermoed ik. En met spelers uit het buitenland tussen de 5 en 15 miljoen moet je überhaupt geluk hebben en een goede scouting bezitten als club.

Ik vraag me echt af of Ajax wel dat bayern van Nederland kan en gaat worden waar velen het over hebben. Ik denk het namelijk niet.
Afgelopen zomer is het geld gaan rollen bij jullie... Leverde twee prijzen en een halve finale CL op. Dus het geld regeert al hoor.
remco k
 remco k - donderdag 06 juni 2019 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 juni 2019 - 21:14 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Afgelopen zomer is het geld gaan rollen bij jullie... Leverde twee prijzen en een halve finale CL op. Dus het geld regeert al hoor.
Je ziet aan de grote uitgaande transfers dat we gewoon heel veel geluk hebben met frenkie en waarschijnlijk de Ligt. Met name frenkie is het spel omheen gebouwd. Niet voor niets zijn er veel spelers die hem nu al tot de internationale top noemen. Dat type speler kan je niet halen voor 15 miljoen. Daar moet je gewoon geluk mee hebben.

Dit jaar gaan we zien wat die extra centen echt tot gevolg kunnen hebben.
VVout
 VVout - maandag 10 juni 2019 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 juni 2019 - 10:09 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En toch, hoe raar het ook klinkt, zijn de afgelopen jaren voor feijenoord nou niet de slechtste geweest. Toch 5 prijzen gepakt. Je zou denken dat het financieel daardoor ook beter zou gaan, maar het lijkt bij feijenoord juist minder te worden. Jammer vind ik dat wel een beetje. Klinkt misschien raar uit mijn mond, maar ik zie liever Ajax strijdend winnen van feijenoord met een 2-1 ofzo, dan dat je op voorhand al denkt aan een telraam.
Het waren gewoon jaren die er mochten zijn, hoe je nu afzakt is voor de gemiddelde successupporter niet te verteren natuurlijk.

Ergerlijk is gewoon dat spelers niet dat opleveren wat je nodig hebt om verder te komen en de rare verliespartijen die niet nodig zijn. Heb iedereen ook gewezen op het gevaar van Trencin onder Tscheu la Ling en daar ga je dan (Heel erg dubbel) dan ook nog onderuit. Ken die club van wat Slowaken waar ik mee omgaat en het is indrukwekkend hoe ze het daar opbouwen. Heel apart want we waren bij Feyenoord ook best goed bezig en als het dan beter gaat komen er toch weer van die rare inkopen en verdampt het geld. Ik hoop dat het gene wat er in het jeugdcomplex is gestoken er weer uit gaat komen.

Hoop ook dat er op beide kanten wat aan die hersenlozen gedaan wordt die eigenlijk gewoon met naam en gezicht bekend zijn en voor iedereen de beleving van het voetbal verzieken. Tot die tijd blijft de klassieker een zo veel mindere beleving op zich, ken je grenzen maar ga er ook niet te pietluttig over doen.

Valt allemaal veel te veel over te zeggen, hoop gewoon op meer succes natuurlijk voor Feyenoord dan voor jullie das een feit maar de strijd aangaan maakt het spannend en de moeite waart, dus begrijp je volledig.
tomson
 tomson - donderdag 20 juni 2019 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 juni 2019 - 21:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Je ziet aan de grote uitgaande transfers dat we gewoon heel veel geluk hebben met frenkie en waarschijnlijk de Ligt. Met name frenkie is het spel omheen gebouwd. Niet voor niets zijn er veel spelers die hem nu al tot de internationale top noemen. Dat type speler kan je niet halen voor 15 miljoen. Daar moet je gewoon geluk mee hebben.

Dit jaar gaan we zien wat die extra centen echt tot gevolg kunnen hebben.
Daar kun je Neres ook bijvoegen als die Chinezen echt over de brug komen.
VVout
 VVout - zondag 21 juni 2020 - 11:17   quote  deeplink  
Tijd voor een beetje tegengas in tijden van gekleurde berichtgeving en hypocriete succeslifters.

https://verdedigvrijheidvanmeningsuiting.petities.nl/

quote:
Petitie
Wij

een groep verontruste burgers

constateren

Dat er een groep mensen is die anderen probeert te chanteren wanneer ze een mening hebben die niet gelijk is aan die van hen.
Wij verwerpen rascisme ten zeerste, maar de vrijheid van meningsuiting moet behouden blijven.
Het chanteren van mensen via werkgever en adverteerders leidt tot een giftig en ziek debat
Dit dient onmiddellijk te stoppen.
Adverteerders moeten standvastig zijn en niet zwichten

en verzoeken

de politiek en in het bijzonder minister-president Rutte zich hierover uit te spreken:

Er is geen groter goed dan de vrijheid van meningsuiting.
Racisme in alle vormen dient bestreden te worden
Intolerantie jegens een andere mening ook.
Behoud het vrije publieke debat!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 juni 2020 door VVout --
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 augustus 2020 - 19:28   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 augustus 2020 door RenatoBos --
VVout
 VVout - zondag 23 augustus 2020 - 17:18   quote  deeplink  
Maar bij een punt gelaten, in 2e instantie zie ik ;)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Het voetbal cafe

0.0517330