|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
spannend. wie zou toch de 11e speler worden? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik denk El Tornado, heeft blijkbaar een goede pegel in zijn rechter.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
en waarschijnlijk straks gouden wondersloffen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Volgens mij is de Cler verkleed als Sint.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vond het anders een typische "De Cler"- uitspraak van de Sint.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zaterdag ff met zijn allen zoeken.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
kunnen we die schoenen niet beter aan ...... geven? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Spannend,
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Rdamnoord
|
|
|
Als ik een topic plaats word die afgezeken.Wat the fuck is dit dan ?Duidelijk onzin van iemand die ze eigen verveeld.Dadelijk de kerstman en in april de paashaas.Dit is duidelijk bullshit |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Omdat jij een fokverbod heb heb je natuurlijk geen kinderen anders zou je het misschien wel begrijpen.. Een kerst en paastopic, goed idee man.. |
|
|
|
|
Rdamnoord
|
|
|
Ja jij geilt wel op topics he.Weer 1 erbij.weer een bereiking van je leven. Er trouwens heb wel kinderen dus geen verbod. maar snap wel dat het woord fokverbod in je familie voorkomt want die lusten wel en geitje of varkentje te nemen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Joh zielepiet maak gewoon een topic als je er zin an hebt en zit niet te zeiken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Rdamnoord
|
|
|
quote: Dat probeer ik duidelijk te maken eikelpiet |
|
|
|
|
Rdamnoord
|
|
|
quote:Op woensdag 26 november 2014 - 14:20 schreef Rdamnoord het volgende:Als ik een topic plaats word die afgezeken.Wat the fuck is dit dan ?Duidelijk onzin van iemand die ze eigen verveeld.Dadelijk de kerstman en in april de paashaas.Dit is duidelijk bullshit Voor eikelpiet |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 26 november 2014 - 17:28 schreef Rdamnoord het volgende:Ja jij geilt wel op topics he.Weer 1 erbij.weer een bereiking van je leven. Er trouwens heb wel kinderen dus geen verbod. maar snap wel dat het woord fokverbod in je familie voorkomt want die lusten wel en geitje of varkentje te nemen. En nou in het Nederlands graag want ik snap er geen reet van.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 26 november 2014 - 17:28 schreef Rdamnoord het volgende:Ja jij geilt wel op topics he.Weer 1 erbij.weer een bereiking van je leven. Er trouwens heb wel kinderen dus geen verbod. maar snap wel dat het woord fokverbod in je familie voorkomt want die lusten wel en geitje of varkentje te nemen. Ah! Een dierenliefhebber. Kuttopic. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Jij loopt te janken dat je topic word afgezeken, nou en. Gewoon niet wakker van leggen dus.
Jep ik ben een gigantische eikel en een boom van een lul, lekker man. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zijn alle acteurs al bekend? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Sinterklaas en het geheim van de gouden schoenen - Aflevering 5 van 5
(http://youtu.be/SUfoZeGas_M)
Jaalalalaaaaalaaalalalalalaaaaalalalalaaaaaaalalalalalala la la lalalalalalaaaaaaaaa |
|
|
|