Als ik een topic plaats word die afgezeken.Wat the fuck is dit dan ?Duidelijk onzin van iemand die ze eigen verveeld.Dadelijk de kerstman en in april de paashaas.Dit is duidelijk bullshit
Ja jij geilt wel op topics he.Weer 1 erbij.weer een bereiking van je leven. Er trouwens heb wel kinderen dus geen verbod. maar snap wel dat het woord fokverbod in je familie voorkomt want die lusten wel en geitje of varkentje te nemen.
Op woensdag 26 november 2014 - 14:20 schreef Rdamnoord het volgende: Als ik een topic plaats word die afgezeken.Wat the fuck is dit dan ?Duidelijk onzin van iemand die ze eigen verveeld.Dadelijk de kerstman en in april de paashaas.Dit is duidelijk bullshit
Op woensdag 26 november 2014 - 17:28 schreef Rdamnoord het volgende: Ja jij geilt wel op topics he.Weer 1 erbij.weer een bereiking van je leven. Er trouwens heb wel kinderen dus geen verbod. maar snap wel dat het woord fokverbod in je familie voorkomt want die lusten wel en geitje of varkentje te nemen.
En nou in het Nederlands graag want ik snap er geen reet van..
Op woensdag 26 november 2014 - 17:28 schreef Rdamnoord het volgende: Ja jij geilt wel op topics he.Weer 1 erbij.weer een bereiking van je leven. Er trouwens heb wel kinderen dus geen verbod. maar snap wel dat het woord fokverbod in je familie voorkomt want die lusten wel en geitje of varkentje te nemen.