|
|
m0n0cl3
|
|
|
Dit is erg zonde. Eerst schöne geblesseerd afgehaakt en nu Serero. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: schone was al rijp voor een wissel.
serero, dat is wel jammer maar er zijn genoeg alternatieven voor de nummer 6 positie.
maak mij meer zorgen om of moissander en siggy er in staan.
zet menig op de positie van schone en zet riedewald op 6. daar word je team echt niet veel zwakker op |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Gewoon Riedewald erin, die doet het ook aardig op nummer 6. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Geen Schone, geen Serero. Lijkt dus Riedewald en Kishna te worden voor de basis. Of eventueel Menig die ook goed bezig is. Mijn schrikbeeld is Sightorsson op linksbuiten.... helaas zie ik dat ook zomaar gebeuren. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 17 november 2014 - 11:25 schreef Eide het volgende:Geen Schone, geen Serero. Lijkt dus Riedewald en Kishna te worden voor de basis. Of eventueel Menig die ook goed bezig is. Mijn schrikbeeld is Sightorsson op linksbuiten.... helaas zie ik dat ook zomaar gebeuren. Oh God, alsjeblieft niet zeg. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Terwijl ik over Kishna en Menig schreef bedacht ik me dat FdB Siggie ook wel eens op links heeft gebruikt. Ik ben er eigenlijk bijna van overtuigd dat we Siggie, Milik en El Ghazi als voorhoede gaan krijgen als ik er zo eens over zit te pijnzen. Ik hoop van niet maar vrees er wel voor. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik ben er ook van overtuigd dat Siggy gaat spelen. Waarschijnlijk dus als linksbuiten. Moet ook zeggen dat hij die functie binnen het elftal perfect in heeft gevuld in de keren dat ie daar stond...;-0 |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Dat wordt flink puzzelen voor de keuzeheren... Een prettige gedachte nu is wel, dat Ajax een behoorlijk brede selectie heeft. Er kan dus het nodige geschoven worden. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op maandag 17 november 2014 - 12:10 schreef Pietje het volgende:Dat wordt flink puzzelen voor de keuzeheren... Een prettige gedachte nu is wel, dat Ajax een behoorlijk brede selectie heeft. Er kan dus het nodige geschoven worden. 'Maar wel met Milik in de spits graag.... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Daar ga ik wel van uit, eerlijk gezegd! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Droom Andersen loopt uit op nachtmerrie: gebit van Deen veranderd in slagveld dinsdag 18 november 2014 om 20:58 door Ruben Winkels
Lucas Andersen heeft dinsdag maar even kunnen genieten van zijn debuut in de nationale ploeg van Denemarken. De middenvelder van Ajax moest zich al na 26 minuten in het vriendschappelijke duel met Roemenië laten vervangen.
Andersen kreeg een klap op zijn mond en moest noodgedwongen de strijd staken. Hij laat zich in een ziekenhuis in Boekarest onderzoeken. Volgens Deense media is het gebit van de middenvelder veranderd in een slagveld. Andersen is in ieder geval meerdere tanden kwijt.
Ajax zag afgelopen week Lasse Schöne al eerder terugkeren van de nationale ploeg van Denemarken. Hij had te veel last van een knieblessure die hij had opgelopen in de uitwedstrijd van de Amsterdamse club bij SC Cambuur.
Er was ook slecht nieuws rond Thulani Serero. De kleine middenvelder viel zaterdag met een hamstringblessure uit bij Zuid-Afrika. Ajax hervat zaterdag de competitie met een thuiswedstrijd tegen sc Heerenveen.
bron
wie volgt?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 november 2014 door Pietje -- |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ja daar hebben wij het wel eens over als we het over het middenveld hebben dan vinden sommige 3/4 middenvelders genoeg maar zie wat er gebeurd je heb zo gauw te maken met schorsingen en blessures en dan moet je niet zwakker worden en nu mis je waarschijnlijk Serero/Andersen en hopelijk valt de blessure van Klaasen mee, daarom is een goudaankoop van Sinkgraven geen overbodige luxe.Ik denk aan zaterdag Riedewald-Klaasen en Duarte/Viergever. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Ik denk dat Riedewald speelt voor Serrero, of dat tegen PSG gebeurd dat weet ik niet. Ik denk dat Serero ook tegen PSG niet bij zal zijn.
Voor schone lijkt mij menig op dit moment de beste alternatief, alleen denk ik dat frank siggy opstelt.
Voor Andersen zie ik leuk talent wel spelen. alsof het schadelijk zou zijn als Nouri zijn debuut zal maken.
Maar ik zie liever geen Kishna(geweldige voetballer maar is mentaal zwak, probleem geval), ook geen duarte en geen viergever op de plek van Anderssen. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Nouri man nog effe dan gaan we f pupillen opstellen laat die jongen eerst lekker genieten van zijn jeugd misschien volgend seizoen af en toe in de A selectie en proberen de hardheid van de JL te weerstaan dat zal al moeilijk genoeg worden voor hem. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
De Boer kennende gaat ie gewoon met Riedewal Klaassen en Duarte spelen.. Ik snap uberhaubt al niet dat die jongen volledig wordt afgeschreven.. Hebben wij Ajacieden daar dan nu nog niet van geleerd??
En misschien haalt de Boer wel een of twee spelers van Jong Ajax bij de selectie. Een Kishna dan op linksbuiten . En een Menig speelt bij Jong Ajax ook regelmatig op het middenveld.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Klaassen - hamstring klachten Schone - overbelasting in de knie Andersen - gebitsschade Serero - hamstring klachten
------
Als ze alle 4 te geblesseerd blijken voor het duel tegen Heerenveen ben ik wel eens benieuwd wat voor middenveld De Boer uit de hoge hoed tovert. Je lijkt dan af te stevenen op een middenveld met Duarte, Riedewald en Viergever. Laten we hopen dat Serero (lichte klachten) en Klaassen (eveneens lichte klachten) er gewoon bij kunnen zijn. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ik heb nergens gelezen dat Klaasen niet speelt hij had vorige week lichte klachten dus ik denk dat hij speelt.De rest zal niet spelen dus wordt inproviseren voor Frankie |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 17 november 2014 - 11:28 schreef Eide het volgende:Terwijl ik over Kishna en Menig schreef bedacht ik me dat FdB Siggie ook wel eens op links heeft gebruikt. Ik ben er eigenlijk bijna van overtuigd dat we Siggie, Milik en El Ghazi als voorhoede gaan krijgen als ik er zo eens over zit te pijnzen. Ik hoop van niet maar vrees er wel voor. Hoeft geen nadeel te zijn. El Ghazi voor de voorzetten. Milik eerste paal en Siggi tweede paal. De laatste verder niet al teveel in het spel betrekken. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Dan moet El Ghazi wel de bal krijgen en met een verzwakt middenveld zal dat niet makkelijk worden denk ik. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik verwacht klaassen en riedewald wel. En dan Duarte op de plek van Andersen en kishna op de plek van schone. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 20 november 2014 - 12:55 schreef remco k het volgende:Ik verwacht klaassen en riedewald wel. En dan Duarte op de plek van Andersen en kishna op de plek van schone. Ik hoop het, dan zou het nog relatief meevallen. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ja nu kunnen de reserves zich bewijzen of ze Ajax waardig zijn. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Dat antwoord hebben we toch wel uit de verschillende oefen- en bekerduels? Ajax zonder met name Klaassen scheelt toch enorm. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 20 november 2014 - 12:55 schreef remco k het volgende:Ik verwacht klaassen en riedewald wel. En dan Duarte op de plek van Andersen en kishna op de plek van schone. Zowel Andersen als Schone voluit meegetraind dus zal wel loslopen |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 20 november 2014 - 11:34 schreef Eide het volgende:Klaassen - hamstring klachten Schone - overbelasting in de knie Andersen - gebitsschade Serero - hamstring klachten ------ Als ze alle 4 te geblesseerd blijken voor het duel tegen Heerenveen ben ik wel eens benieuwd wat voor middenveld De Boer uit de hoge hoed tovert. Je lijkt dan af te stevenen op een middenveld met Duarte, Riedewald en Viergever. Laten we hopen dat Serero (lichte klachten) en Klaassen (eveneens lichte klachten) er gewoon bij kunnen zijn. Klaassen had toch "slechts" lichte liesklachten en er is toch helemaal geen sprake geweest over zijn niet meespelen tegen Heerenveen,. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Klinkt goed, zijn wel net de twee waarvan je dacht dat het wel eens lastig zou kunnen worden. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Volgens de laatste berichten zou het gelukkig allemaal inderdaad meevallen. Alleen de blessure van Serero zou nog te ernstig zijn. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 20 november 2014 - 11:34 schreef Eide het volgende:Klaassen - hamstring klachten Schone - overbelasting in de knie Andersen - gebitsschade Serero - hamstring klachten ------ Als ze alle 4 te geblesseerd blijken voor het duel tegen Heerenveen ben ik wel eens benieuwd wat voor middenveld De Boer uit de hoge hoed tovert. Je lijkt dan af te stevenen op een middenveld met Duarte, Riedewald en Viergever. Laten we hopen dat Serero (lichte klachten) en Klaassen (eveneens lichte klachten) er gewoon bij kunnen zijn. En allen speelden! ;-) |
|
|
|