BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Uitspraak tegen slopertjes van de bekerfinale 2014

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
tomson
 tomson - woensdag 19 november 2014 - 15:47   quote  deeplink  
http://www.rechtspraak.nl/Organisatie/Rechtbanken/Rotterdam/Nieuws/Pages/Taakstraffen-in-rechtszaak-ongeregeldheden-bekerfinale.aspx

2907nnkkajaxvuurwerk.jpg

Maar bij de laatste Feyenoord-j***n waren de camerabeelden wel goed genoeg om precies te zien dat 1 van onze een sleutel en een enveloppie vasthad. Wat dan dankzij die 020teef binnen een uur bij de telegraf op de site stond. Pleuriskliek... een sleuteltje wel, maar een kudde losgeslagen snavels die als toegift na de halve tribune ook nog even de plees moesten slopen. Ik hou niet van calimerotheorietjes, maar hier zie ik toch een duidelijk verschil. En dat ook nog bij de rechtbank op t Wilhelminaplein ook he ? Fuck your justice !!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 november 2014 door tomson --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 19 november 2014 - 15:52   quote  deeplink  
http://forum.headliner.nl/sg-1/
tomson
 tomson - woensdag 19 november 2014 - 15:53   quote  deeplink  
Wat is daarmee ?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 19 november 2014 - 15:53   quote  deeplink  
Belachelijke straffen overigens..
tomson
 tomson - woensdag 19 november 2014 - 15:54   quote  deeplink  
Gelukkig zat er al iets van gerechtigheid in de uitslag. Al had ik hier graag ook een hardere aanpak gezien.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 19 november 2014 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 november 2014 - 15:53 schreef tomson het volgende:
Wat is daarmee ?
Had je beter daar kunnen plaatsen toch..
tomson
 tomson - woensdag 19 november 2014 - 15:55   quote  deeplink  
Wij staan al 2 jaar buitenspel als we t in ons hoofd halen een fakkeltje braaf in ons handje te houden d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 19 november 2014 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 november 2014 - 15:54 schreef tomson het volgende:
Gelukkig zat er al iets van gerechtigheid in de uitslag. Al had ik hier graag ook een hardere aanpak gezien.
Geweldige wedstrijd van die Zwollenaren..
tomson
 tomson - woensdag 19 november 2014 - 16:00   quote  deeplink  
Ik vind het wel heel relevant. Stond me vorige week op de plee onder vak R nog helemaal kapot te ergeren aan allerlei neusenkrabbels die overal in de pleehokjes in de muren gekrast staan. Een half jaar later kijk ik nog steeds tegen die fokking jodesterretjes van ze aan. En dat was dan nog het minste waarmee ze onze Kuip die dag mee besmeurden. Ja daar word ik best pissig van.
Leonidas
 Leonidas - woensdag 19 november 2014 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 november 2014 - 16:00 schreef tomson het volgende:
Ik vind het wel heel relevant. Stond me vorige week op de plee onder vak R nog helemaal kapot te ergeren aan allerlei neusenkrabbels die overal in de pleehokjes in de muren gekrast staan. Een half jaar later kijk ik nog steeds tegen die fokking jodesterretjes van ze aan. En dat was dan nog het minste waarmee ze onze Kuip die dag mee besmeurden. Ja daar word ik best pissig van.
Een pleehokje lijkt mij een uitstekende plaats voor een neuzenkrabbel. Blijf je er ook niet te lang zitten.
van geil
 van geil - woensdag 19 november 2014 - 21:40   quote  deeplink  
inderdaad , zeer mild.
tomson
 tomson - donderdag 20 november 2014 - 13:15   quote  deeplink  
Die zijn gewoon gematst.
Barabas
 Barabas - donderdag 20 november 2014 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 november 2014 - 15:55 schreef tomson het volgende:
Wij staan al 2 jaar buitenspel als we t in ons hoofd halen een fakkeltje braaf in ons handje te houden d:-)
Inderdaad
Barabas
 Barabas - donderdag 20 november 2014 - 15:44   quote  deeplink  
Taakstraf is overigens geen lolletje of zo... Beter dan zitten, maar toch.
tomson
 tomson - donderdag 20 november 2014 - 15:45   quote  deeplink  
Grotendeels voorwaardelijk. Stelt toch geen reet voor joh. 240 onvoorwaardelijk dat is pas kut :)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 20 november 2014 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2014 - 15:44 schreef Barabas het volgende:
Taakstraf is overigens geen lolletje of zo... Beter dan zitten, maar toch.
Geen lolletje, man je wilt niet weten hoe ik me vermaakt hebt tijdens, das een dolle boel..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Uitspraak tegen slopertjes van de bekerfinale 2014









0.0063600