BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: PSV - Feyenoord (woensdag 17 december 2014, 20:45) 4-3

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
tomson
 tomson - woensdag 17 december 2014 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 december 2014 - 23:08 schreef MMM het volgende:
3-2:

[ afbeelding ]
Zit diep in de ardennen en heb net weer wifi... maar die foto zegt genoeg.
Gerard_FR
 Gerard_FR - woensdag 17 december 2014 - 23:17   quote  deeplink  
Als er vandaag iemand kut was dan is het kuipers wel.
Snel 3 gele kaarten uitdelen aan Feyenoord en overtredingen van pisvee door de vingers zien.
Kutkuipers.
Els
 Els - woensdag 17 december 2014 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 december 2014 - 22:59 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Heb je helemaal gelijk in! Maar had je dit dan niet verwacht op den duur? Dat ook het verdedigend centraal duo foutjes ging maken ...
Ergens wel, maar ik had gehoopt dat de prestaties en uitstraling van Vermeer voldoende zou zijn om het niveau achterin wat te vergroten. Ik mis zoveel bij dit Feyenoord, maar vooral koelbloedigheid, onverzettelijkheid en karakter.
Gerard_FR
 Gerard_FR - woensdag 17 december 2014 - 23:47   quote  deeplink  
Bij een onverzettelijke karakter verdediger kom ik al snel uit bij Theo de tank en ijzeren Rinus, of de Wolf en Frazer.
Mag niet meer in Nederland, dat verklaart al die halfzachte verdedigers.
Els
 Els - woensdag 17 december 2014 - 23:49   quote  deeplink  
Dat zijn inderdaad hele mooie voorbeelden.
Gerard_FR
 Gerard_FR - woensdag 17 december 2014 - 23:56   quote  deeplink  
En Ron beton ook natuurlijk, die laat zijn kwaliteiten nu tenminste nog zien waar ze wel gewaardeerd worden.
Gerard_FR
 Gerard_FR - donderdag 18 december 2014 - 00:10   quote  deeplink  
Zijn ook wel types die een spits als de jong in tweeën schoppen,
en terecht ook, maar dat terzijde.
daan limbos
 daan limbos - donderdag 18 december 2014 - 00:13   quote  deeplink  
Koelböoedigheid, onverzettelijkheid en karakter, dat zit gedeeltelijk in je genen, maar daar moet een trainer 100% voor gaan omdat er in te stampen, desnoods in te trappen, ze verdienen tenslotte allemaal wel "ietsje meer" da modaal. ik ben bang dat deze trainer toch wat te soft is voor dit harde vak. Inderdaad, "Fredje Net Niet".
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 18 december 2014 - 00:45   quote  deeplink  
Ah, met terugwerkende kracht;

Yay.

Fuck.

Yay.

Fuck.

Fuck.

Yay.

FUUUUUCCCKK!1!!1!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 18 december 2014 - 00:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 december 2014 - 00:45 schreef Bosifyable het volgende:
Ah, met terugwerkende kracht;

Yay.

Fuck.

Yay.

Fuck.

Fuck.

Yay.

FUUUUUCCCKK!1!!1!
image.png
Terminator1908
 Terminator1908 - donderdag 18 december 2014 - 01:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 december 2014 - 23:03 schreef tomson het volgende:

[..]

Ik
Hahahahaha
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 18 december 2014 - 02:29   quote  deeplink  
FEYENOORD GEEFT VERDIEND PUNT UIT HANDEN TEGEN KOPLOPER PSV

2zp3uzc.jpg

Feyenoord vertrekt woensdagavond met opgeheven hoofd, maar met lege handen uit Eindhoven. Op bezoek bij koploper PSV gaf de ploeg in blessuretijd een meer dan verdiend punt uit handen: 4-3. Feyenoord stond in een gedenkwaardige topper in Eindhoven lange tijd op voorsprong door goals van Elvis Manu en Karim El Ahmadi, maar PSV knokte zich terug dankzij in totaal drie doelpunten van spits Luuk de Jong. Vlak voor tijd leek Colin-Kazim Richards een punt te redden, maar in blessuretijd deed Memphis Depay de ploeg van Fred Rutten alsnog de das om.

Meer nog dan in de score was Feyenoord vooral de morele winnaar van de eerste helft. Hoewel het vertrouwen richting de topper een tikje had gekregen vanwege de afwezigheid van Jens Toornstra (geblesseerd) en Jean-Paul Boëtius (ziek), bleek ook het op twee posities gewijzigde elftal van Rutten de koploper in eigen huis bij vlagen omver te kunnen blazen.

Met name de openingsfase van Feyenoord in Eindhoven was imponerend. De thuisploeg werd meer dan eens van het kastje naar de muur getikt, terwijl al binnen twintig minuten twee levensgrote kansen werden gecreëerd. Alleen de eerste werd daadwerkelijk benut, zij het dat dit kantje boord was. Het schot van Manu na een knappe steekpass van Jordy Clasie leek te zacht, maar de aanvaller had het geluk dat PSV-verdediger Jeffrey Bruma de bal onbedoeld het laatste tikje gaf.

316n8qx.jpg

Feyenoord had zichzelf al vijf minuten later in een zetel kunnen hijsen, toen de ploeg een levensgrote kans creëerde via Karim El Ahmadi. Zijn voorzet bleef hangen voor het doel, waarna de inkomende Khalid Boulahrouz de bal met links over schoot.

Feyenoord hield daarmee PSV in leven en bood de thuisploeg de kans om zich te herpakken. Het elftal van Cocu schakelde na twintig minuten een tandje bij en bracht de bezoekers daardoor verschillende keren in verlegenheid. De storm die PSV creëerde ging pas na een kwartier liggen. Op dat moment had Kenneth Vermeer diverse keren redding moeten brengen en tevens de gelijkmaker moeten toestaan. De doelman was kansloos op een inzet van Luuk de Jong die vrij voor hem opdook. De spits had in zijn vooractie zijn directe tegenstander Terence Kongolo omver getrokken, maar omdat de overtreding niet werd gezien door scheidsrechter Björn Kuipers werd het doelpunt ten onrechte goedgekeurd.

Dat Feyenoord nog voor rust opnieuw op voorsprong kwam, was voor een groot deel te danken aan Clasie. De aanvoerder heerste op het middenveld en bekroonde zijn uitstekende eerste helft met zijn tweede assist. Vlak voor rust verraste hij de PSV-defensie met een steekpass richting El Ahmadi, die de bal met links verlengde en zo doelman Zoet passeerde: 1-2.

whdyyb.jpg

De rollen in Eindhoven waren na rust omgedraaid, wat vooral te danken was aan één man: PSV-spits De Jong. Hij kopte na een uur spelen in een tijdsbestek van een paar minuten twee keer raak: eerst uit een afgemeten voorzet van Memphis Depay, even later uit een hoekschop van Jetro Willems. Feyenoord gaf daarmee een zwaarbevochten voorsprong te makkelijk uit handen en moest zodoende in het laatste halfuur helemaal van voor af aan beginnen.

In die fase was duidelijk dat het ijzersterke eerste uur veel kracht had gekost, waardoor Feyenoord uiteindelijk steeds meer de lange bal in plaats van het combinatiespel ging hanteren. Op die wijze knokte Feyenoord zich desondanks naar de gelijkmaker, die kort voor tijd viel. Invaller Bilal Basaçikoglu knikte toen een voorzet van Tonny Vilhena zodanig terug, dat Kazim-Richards de bal alleen nog binnen hoefde te lopen. Hij leek daarmee een meer dan verdiend punt te redden voor Feyenoord, maar diep in blessuretijd viel er alsnog een treffer aan de andere kant. Georginio Wijnaldum behield toen oog in oog met Vermeer het overzicht en stelde Depay in staat om Feyenoord een mokerslag toe te dienen.

38vtu.jpg

PSV Feyenoord 4-3

Scoreverloop:
13 0-1 Manu
22 1-1 De Jong
42 1-2 El Ahmadi
60 2-2 De Jong
63 3-2 De Jong
88 3-3 Kazim-Richards
90+2 4-3 Depay

Scheidsrechter: Kuipers

Geel: El Ahmadi, Wilkshire, Nelom, Clasie (Feyenoord), Willems (PSV)

Opstellingen:
Feyenoord: Vermeer; Boulahrouz (88 Te Vrede), Van Beek, Kongolo, Nelom; Clasie, Immers, El Ahmadi; Wilkshire (65 Vilhena), Kazim-Richards en Manu (76 Basaçikoglu).
PSV: Zoet; Arias, Bruma, Rekik, Willems; Guardado, Wijnaldum, Hendrix; Narsingh (69 Jozefzoon), De Jong en Depay.

6rncll.jpg

STATISTIEKEN

PSV
44 % Balbezit
5 Hoekschoppen
3 Buitenspel
23 Inworpen
17 Vrije trappen
14 Doelpogingen
8 Overtredingen
1 Gele Kaarten
0 Rode Kaarten

FEYENOORD
56% Balbezit
4 Hoekschoppen
2 Buitenspel
21 Inworpen
11 Vrije trappen
13 Doelpogingen
16 Overtredingen
4 Gele Kaarten
0 Rode Kaarten
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 18 december 2014 - 02:34   quote  deeplink  
TELEURSTELLING GROOT IN FEYENOORD-KAMP

15x4tq9.jpg

Hoewel Feyenoord woensdagavond in Eindhoven gezien het wedstrijdbeeld met opgeheven hoofd van het veld kon stappen, was de dreun van de 4-3 nederlaag tegen PSV logischerwijs hard aangekomen in het Rotterdamse kamp. Net toen de ploeg zichzelf met de late gelijkmaker had beloond voor haar veerkracht en vechtlust en een dikverdiend punt mee naar huis leek te kunnen nemen, viel alsnog de beslissing in het voordeel van de koploper. Middenvelders Jordy Clasie en Karim El Ahmadi waren het er na afloop over eens dat Feyenoord het gelijkspel te makkelijk uit handen had gegeven.

Als je kort voor tijd op gelijke hoogte komt, is het zaak om een punt te koesteren, zeker uit tegen PSV, sprak El Ahmadi, de maker van Feyenoords tweede doelpunt. Hij zette zijn ploeg daarmee kort voor rust op een 1-2 voorsprong. In die fase voelden we aan dat we hier konden winnen. Via Khalid Boulahrouz hadden we zelfs op 0-2 kunnen komen. Na rust drongen zij aan en werd het voor ons moeilijker, alleen was het niet zo dat we werden weggespeeld. Het is een grote domper dat we de wedstrijd op deze manier hebben verloren.

9u97io.jpg

Ondanks de zure wijze waarop Feyenoord in het Philips Stadion met lege handen was achtergebleven, had El Ahmadi in het spectaculaire duel met de koploper ook positieve punten ontdekt. In mijn ogen hebben we vandaag andermaal laten zien dat we mee kunnen in de top van Nederland. Het is heel jammer dat we daar op dit moment niets voor kopen en dat onze achterstand nu weer groter is geworden, alleen kunnen we daar niets meer aan veranderen. We moeten verder en zondag reageren.

Aanvoerder Clasie sloot zich aan bij de laatste woorden van zijn collega op het middenveld. Vanavond hebben we bewezen dat we PSV pijn kunnen doen, sprak hij. Daar moeten we op voortborduren, zodat we ons komend weekend weer kunnen oprichten. Het is heel belangrijk om er dan weer te staan.

Hoewel Clasie alweer voorzichtig vooruitkeek, ging hij niet voorbij aan de wijze waarop Feyenoord in Eindhoven onderuit was gegaan. Daar ben ik heel boos over, zoals iedereen dat op dit moment zal zijn. We hebben goed gespeeld, maar het gaat om momenten, om details, zoals bij zon situatie in blessuretijd. Net toen we terug waren gekomen tot 3-3, terwijl de eerste helft al veel kracht had gekost, gaven we het helemaal uit handen. De manier waarop mag echt nooit gebeuren.

i5stc3.jpg
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 18 december 2014 - 02:34   quote  deeplink  
KUIPERS: JE KUNT NIET FLUITEN VOOR IETS WAT JE NIET HEBT WAARGENOMEN

Scheidsrechter Björn Kuipers na afloop van de Eredivisie-topper PSV-Feyenoord. Het spectaculaire duel eindigde in 4-3 voor de Eindhovenaren, en kende een aantal discutabele momenten.

http://foxsports.nl/video/250448-kuipers-je-kunt-niet-fluiten-voor-iets-wat-je-niet-hebt-waargenomen.html
piet de paler
 piet de paler - donderdag 18 december 2014 - 06:33   quote  deeplink  
Ja zuur ik troost mijzelf dt ik weer een zeer goede ( meer spannende) wedstrijd heb gezien, en tja PSV is er nog lang niet. Gewoon door ballen en kijken waar je uit gaat komen. Ik vond trouwens Clasie, en El ahmsdi sterk spelen ook Kazim en Boula. Maar daar kopen we niks mee. Hup Fryenoord
R()b
 R()b - donderdag 18 december 2014 - 06:33   quote  deeplink  
Moet de politiek in gaan, heeft 60 minuten met 4 man kunnen nadenken wat te zeggen na afloop.
En dan een beetje interessant doen voor de kijker met wat slechte basis Engels.
Gewoon 2 zware zware blunders of niet durven fluiten of geef het een naam.
Daarna is hij opeens keeperstrainer,coach en analist tegelijk, hoe bedoel je Vermeer kon er niet meer bij...
Is geen eens aan de orde, hij moet het spel vloeiend houden en niet de expert gaan uithangen of voorspellingen doen.
En dan is het maar 'pech' dat Feyenoord dit overkomt, kan je miljoenen schelen einde van de rit door die spruitenboer.
Crimineel gedrag dit en nog trots zijn ook, enkelband en meldplicht voor Kuipers als Feyenoord speelt.
MMM
 MMM - donderdag 18 december 2014 - 08:32   quote  deeplink  
Nog helemaal ziek van.
de bluffer
 de bluffer - donderdag 18 december 2014 - 10:05   quote  deeplink  
Nederlaag is niet verdiend, kijk eens naar dat eerste doelpunt van
de gloeilampen die tukker van een fluiter had toch moeten fluiten (schandalig) voor een overtreding of niet soms, misschien hebben ze allemaal een kerst kado gekregen uit de winkels (C1000) van die fluiter, dan was het gewoon 0-2 geworden
bedankt Tukker
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 18 december 2014 - 10:10   quote  deeplink  
Wat een wedstrijd van twee zeer positief ingestelde teams. Zo moet voetbal gespeeld worden!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 18 december 2014 - 10:17   quote  deeplink  
Behalve dat de scheids op beslissende momentjes niet thuisgaf (tot dat moment heerste Feyenoord; wie weet hoe het was gegaan als zij dat eerste doelpunt niet hadden gemaakt?). Pisvee kreeg teveel. Een gelijkspel was een goede afspiegeling van het wedstrijdbeeld geweest, maar helaas voor ons is voetbal niet altijd even eerlijk verdeeld. Soms krijg je de punten wel mee, nu niet... en dat is nou net waarom zij wel kampioen worden en wij wellicht niet... maar het seizoen is nog niet voorbij!!

Ik was minder positief dan de mensen van Fox, maar dat kwam misschien ook wel omdat ik superkritisch was, omdat je winnen moest! Ik vond Boula geweldig, want Depay heb je amper gezien (wel een geweldige voorzet trouwens bij die ene goal, eerlijk is eerlijk). Ook vond ik Kazim echt goed. Is een keer wat anders!! Clasie en El Ahmadi waren ook goed en ik vond de invallers goed, met name Basaçikoglu (wat een sprongkracht, twee keer... vlak voor die goal ook al een keer. Prima spelertje, zoals ik eerder al zei, daar gaan we nog veel plezier aan beleven!!). Man van de wedstrijd vond ik van Feyenoordkant toch wel Kongolo. Wat een beest. Hij was geweldig!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 december 2014 door Arie.Klooster --
de bluffer
 de bluffer - donderdag 18 december 2014 - 10:19   quote  deeplink  
Dat een (top?) scheidsrechter nog durft te zeggen in de rust dat hij fout zat bij dat eerste doelpunt van de gloeilampen, ik vind dat de KNVB hem voor minstens 2 wedstrijden moet sschorsen
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 18 december 2014 - 10:23   quote  deeplink  
Hij kan niet fluiten voor iets wat hij niet gezien heeft, maar het is (misschien) wel beslissend geweest (zullen we natuurlijk nooit weten omdat we niet weten hoe het verder gegaan zou zijn als hij het doelpunt afgekeurd had...).

Het mag dan misschien in ons nadeel zijn in dit geval, maar ik hoop toch niet dat ze steeds meer technologieën gaan toepassen. Dat wordt de sport zo klinisch, bah. Doellijntechnologie en een soort van Hawkeyemomentje (bijvoorbeeld iedere helft één keer?), maar verder moet het echt niet gaan. Dat wij het nu zitten af te geven op een scheids of dat we discussieren over het goed of slecht beoordelen van een scheids is toch een geweldig aspect van het voetbal? Dat gaat weg als je alle menselijke fouten eruit haalt. Dat is juist een charme van het voetbal. De pisvee-ers vinden dat Narsingh Vermeer niet hinderde, de Feyenoorders wel (overigens had Vermeer die bal nooit meer gehad, daarom zal hij ook niet geprotesteerd hebben neem ik aan, dus heeft Kuipers in mijn ogen die goal wel terecht goedgekeurd...)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 december 2014 door Arie.Klooster --
de bluffer
 de bluffer - donderdag 18 december 2014 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 december 2014 - 10:23 schreef Arie.Klooster het volgende:
Hij kan niet fluiten voor iets wat hij niet gezien heeft, maar het is (misschien) wel beslissend geweest (zullen we natuurlijk nooit weten omdat we niet weten hoe het verder gegaan zou zijn als hij het doelpunt afgekeurd had...).

Het mag dan misschien in ons nadeel zijn in dit geval, maar ik hoop toch niet dat ze steeds meer technologieën gaan toepassen. Dat wordt de sport zo klinisch, bah. Doellijntechnologie en een soort van Hawkeyemomentje (bijvoorbeeld iedere helft één keer?), maar verder moet het echt niet gaan. Dat wij het nu zitten af te geven op een scheids of dat we discussieren over het goed of slecht beoordelen van een scheids is toch een geweldig aspect van het voetbal? Dat gaat weg als je alle menselijke fouten eruit haalt. Dat is juist een charme van het voetbal. De pisvee-ers vinden dat Narsingh Vermeer niet hinderde, de Feyenoorders wel (overigens had Vermeer die bal nooit meer gehad, daarom zal hij ook niet geprotesteerd hebben neem ik aan, dus heeft Kuipers in mijn ogen die goal wel terecht goedgekeurd...)
Hij heeft het wel gezien, hij zei dat in de rust tegen Fred
de bluffer
 de bluffer - donderdag 18 december 2014 - 10:43   quote  deeplink  
Ik hoop dat de sfeer voor a.s. zondag weer normaal is in de selectie
Stylzz
 Stylzz - donderdag 18 december 2014 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 december 2014 - 10:10 schreef Pieter08 het volgende:
Wat een wedstrijd van twee zeer positief ingestelde teams. Zo moet voetbal gespeeld worden!
klopt, jammer dat dan de scheidsrechter plus zijn team niet mee kunnen in het niveau.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 18 december 2014 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 december 2014 - 10:38 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Hij heeft het wel gezien, hij zei dat in de rust tegen Fred
Dan heb je niet goed geluisterd. Hij keek naar wat anders, niet naar Kongolo/De Jong. Dat heeft hij juist gemist...

Even van voetbalprimeur gehaald (let op het eerste zinnetje wat hij voor de camera's van Fox zegt!):

"Ik had volledig zicht op de situatie met de bal, dus ik zie dat moment met het vasthouden niet", zei Kuipers na de spectaculaire 4-3 wedstrijd. "Dat ziet mijn assistent ook niet, want hij kon dat vanuit zijn positie niet zien. Hij heeft ook de focus op buitenspel. Het zicht van de vierde man werd door spelers geblokt die hem in de weg staan, dus die heeft het zicht ook niet."

"Je ziet nog wel dat ik twijfel: waarom ligt die speler daar, is hij uitgegleden, is er een overtreding gemaakt? Ik krijg die input niet en je kunt niet fluiten voor iets wat je niet hebt waargenomen. Het is jammer dat De Jong deze overtreding maakt. Had ik het wel gezien, dan was het fluiten en een vrije trap."

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 december 2014 door Arie.Klooster --
Barabas
 Barabas - donderdag 18 december 2014 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 december 2014 - 08:32 schreef MMM het volgende:
Nog helemaal ziek van.
Zo... Zeg dat wel. Beroerd zelfs. Paar zeer discutabele momenten.
Barabas
 Barabas - donderdag 18 december 2014 - 11:50   quote  deeplink  
We zijn uitgeschakeld voor de titel door 2 dwalingen. Zeer teleurstellend, onverdiend en onterecht.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 18 december 2014 - 12:07   quote  deeplink  
Georginio Wijnaldum na afloop van PSV - Feyenoord

(http://youtu.be/PlEYf8ysJRk)
MMM
 MMM - donderdag 18 december 2014 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 december 2014 - 11:46 schreef Barabas het volgende:

[..]

Zo... Zeg dat wel. Beroerd zelfs. Paar zeer discutabele momenten.
Kwam moeilijk in slaap, nog lang wakker van gelegen.

Wat een klote zooi, hadden gewoon moeten winnen.
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 18 december 2014 - 13:15   quote  deeplink  
Mogen jullie die neuzen begin volgend jaar afdrogen!!!
R()b
 R()b - donderdag 18 december 2014 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 december 2014 - 11:16 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Dan heb je niet goed geluisterd. Hij keek naar wat anders, niet naar Kongolo/De Jong. Dat heeft hij juist gemist...

Even van voetbalprimeur gehaald (let op het eerste zinnetje wat hij voor de camera's van Fox zegt!):

"Ik had volledig zicht op de situatie met de bal, dus ik zie dat moment met het vasthouden niet", zei Kuipers na de spectaculaire 4-3 wedstrijd. "Dat ziet mijn assistent ook niet, want hij kon dat vanuit zijn positie niet zien. Hij heeft ook de focus op buitenspel. Het zicht van de vierde man werd door spelers geblokt die hem in de weg staan, dus die heeft het zicht ook niet."

"Je ziet nog wel dat ik twijfel: waarom ligt die speler daar, is hij uitgegleden, is er een overtreding gemaakt? Ik krijg die input niet en je kunt niet fluiten voor iets wat je niet hebt waargenomen. Het is jammer dat De Jong deze overtreding maakt. Had ik het wel gezien, dan was het fluiten en een vrije trap."
Ja en zo lusten we er nog wel 400.
Moet lekker naast Wilders plaatsnemen.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 18 december 2014 - 14:16   quote  deeplink  
"Feyenoord is de beste tegenstander die we tot nu toe troffen"

1ic0bb.jpg

PSV won woensdag met 4-3 het inhaalduel van Feyenoord. Toch was er bij de Eindhovenaren veel respect voor de ploeg van Fred Rutten. Ook Jetro Willems besefte dat er gewonnen was van een zware opponent.

"Ik denk dat dit de beste tegenstander is, die we tot nu toe zijn tegengekomen. Feyenoord was de ploeg in vorm, totdat ze ons tegenkwamen", zo vertelt de linksback aan het Eindhovens Dagblad. "Ik kwam de kleedkamer in en zei: 'Dit is echt Gods wonder.'"

In dat wonder had Willems overigens wel zijn aandeel. De back legde een dik kwartier na rust een hoekschop op het hoofd van Luuk de Jong, die zodoende kon aantekenen voor de 3-2 tussenstand.
Bron:Soccernews
de bluffer
 de bluffer - donderdag 18 december 2014 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 december 2014 - 13:15 schreef Pieter08 het volgende:
Mogen jullie die neuzen begin volgend jaar afdrogen!!!
Dat doen we
Appie53
 Appie53 - donderdag 18 december 2014 - 15:15   quote  deeplink  
Hadden wij maar zoveel eurootjes als pisv, maar ja wij doen opleiding, pisv koopclub.
Kan je helaas nog niet tegen op.
van geil
 van geil - donderdag 18 december 2014 - 15:20   quote  deeplink  
Piep piep
Terminator1908
 Terminator1908 - donderdag 18 december 2014 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 december 2014 - 10:19 schreef de bluffer het volgende:
Dat een (top?) scheidsrechter nog durft te zeggen in de rust dat hij fout zat bij dat eerste doelpunt van de gloeilampen, ik vind dat de KNVB hem voor minstens 2 wedstrijden moet sschorsen
dat tweede doelpunt was ook ongeldig.het hinderen van vermeer maja kuipers heeft gedaan wat de knjb zei dus die krijgt geen schorsing anders komt hun corruptie aan het licht
Gerard_FR
 Gerard_FR - donderdag 18 december 2014 - 15:30   quote  deeplink  
We pakken ze wel in de kuip.

Slotje!
tomson
 tomson - donderdag 18 december 2014 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 december 2014 - 15:20 schreef van geil het volgende:
Piep piep
Hallo
van geil
 van geil - donderdag 18 december 2014 - 15:56   quote  deeplink  
Narro_smiley.jpg#smiley%201000x1000
Barabas
 Barabas - donderdag 18 december 2014 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 december 2014 - 12:33 schreef MMM het volgende:

[..]

Kwam moeilijk in slaap, nog lang wakker van gelegen.

Wat een klote zooi, hadden gewoon moeten winnen.
Dat vind ik dus ook. Vond ons beduidend beter. We hebben gewoon 2 a 3 zwakke schakels en als de arbitrage dan ook nog eens verzaakt.... Beroerd hoor....
MMM
 MMM - donderdag 18 december 2014 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 december 2014 - 16:33 schreef Barabas het volgende:

[..]

Dat vind ik dus ook. Vond ons beduidend beter. We hebben gewoon 2 a 3 zwakke schakels en als de arbitrage dan ook nog eens verzaakt.... Beroerd hoor....
Eens. Maar dit was ook zo tegen Twente, Vitesse en 020.. En nu dus tegen PSV.

Die 4 wedstrijden had je gewoon kunnen en misschien wel MOETEN winnen. Bizar.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 18 december 2014 - 18:48   quote  deeplink  
Even zonder de geijkte kritiek op deze jongen door de zelfde mensen . Maar tjonge wat is die Kazim sterk. Ik zou hem graag eens vanaf links of rechts zien. Heb je gezien hoe makkelijk hij spelers wegzet. Stel je nu eens voor als hij regelmatiger gaat scoren, dan kan het nog steeds wat worden
van geil
 van geil - donderdag 18 december 2014 - 19:24   quote  deeplink  
mij valt meer op dat hij constant gaat liggen.
bij aannames passing en vooral als hij schiet.
meer n sterke slapjanus .
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 18 december 2014 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 december 2014 - 18:12 schreef MMM het volgende:

[..]

Eens. Maar dit was ook zo tegen Twente, Vitesse en 020.. En nu dus tegen PSV.

Die 4 wedstrijden had je gewoon kunnen en misschien wel MOETEN winnen. Bizar.
Dan hadden we dik bovenaan gestaan..
Vincent1970
 Vincent1970 - donderdag 18 december 2014 - 19:39   quote  deeplink  
Willem II, Heerenveen en Utrecht thuis hebben we het maar niet meer over...
piet de paler
 piet de paler - donderdag 18 december 2014 - 20:21   quote  deeplink  
Kop op ik geniet van dit Feyenoord, strijd passie, en tja bij voetbal hoort verlies.
MMM
 MMM - donderdag 18 december 2014 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 december 2014 - 20:21 schreef piet de paler het volgende:
Kop op ik geniet van dit Feyenoord, strijd passie, en tja bij voetbal hoort verlies.
Als je echt top bent hoort verliezen daar niet bij.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 18 december 2014 - 21:01   quote  deeplink  
Noem mij eens een ploeg die nooitverliest dan
MMM
 MMM - donderdag 18 december 2014 - 21:13   quote  deeplink  
Zucht. Niet te letterlijk nemen. Maar 4 keer gelijk en verliezen in 16 wedstrijden is belachelijk veel als je kampioen wilt worden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: PSV - Feyenoord (woensdag 17 december 2014, 20:45) 4-3









0.0130801