BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: PSV - Feyenoord (woensdag 17 december 2014, 20:45) 4-3

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
sevillana
 sevillana - donderdag 18 december 2014 - 21:17   quote  deeplink  
teleurstelling overheerst nog bij mij, ook al zijn we al weer een redelijk aantal uren verder. met name teleurgesteld in de leiding van Kuipers, beetje makkelijk om in de rust toe te geven dat je het mis had bij die 1e goal van PSV/de Jong, daar kopen we helemaal niets meer voor.
ar
 ar - donderdag 18 december 2014 - 21:42   quote  deeplink  
Same here sev,ik had ook een wat mindere nacht gehad,terwijl je toch wel wat gewend bent lijkt me.Die laatste goal kan ik nog steeds niet bevatten.
Els
 Els - donderdag 18 december 2014 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 december 2014 - 21:17 schreef sevillana het volgende:
teleurstelling overheerst nog bij mij, ook al zijn we al weer een redelijk aantal uren verder. met name teleurgesteld in de leiding van Kuipers, beetje makkelijk om in de rust toe te geven dat je het mis had bij die 1e goal van PSV/de Jong, daar kopen we helemaal niets meer voor.
Maar als we het nou eens rustig beredeneren, is het eigenlijk heel tragisch.
Kuipers geeft toe dat hij het niet zag omdat hij zich op de bal concentreerde. Hoe ver zal die bal van de spelers Kongolo en De Jong af zijn geweest? Jij en ik hadden het zeker gezien. Hij niet, terwijl hij aangesteld is om de situaties te beoordelen. Daar heb je dus een breder zicht voor nodig. Maar als hij slechts het kleine oppervlak van de bal kon beoordelen, is er dan misschien sprake van een ernstige vorm van staar?
En heeft Kuipers indirect zijn afscheid aangekondigd?
Wat een scheidsrechter die alleen de bal maar kan zien, daar heb je in het veld toch helemaal niets aan?
Zoals hij bij de 3-2 ten overvloede bewees!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 december 2014 door Els --
sevillana
 sevillana - donderdag 18 december 2014 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 december 2014 - 22:14 schreef Els het volgende:

[..]

Maar als we het nou eens rustig beredeneren, is het eigenlijk heel tragisch.
Kuipers geeft toe dat hij het niet zag omdat hij zich op de bal concentreerde. Hoe ver zal die bal van de spelers Kongolo en De Jong af zijn geweest? Jij en ik hadden het zeker gezien. Hij niet, terwijl hij aangesteld is om de situaties te beoordelen. Daar heb je dus een breder zicht voor nodig. Maar als hij slechts het kleine oppervlak van de bal kon beoordelen, is er dan misschien sprake van een ernstige vorm van staar?
En heeft Kuipers indirect zijn afscheid aangekondigd?
Wat een scheidsrechter die alleen de bal maar kan zien, daar heb je in het veld toch helemaal niets aan?
Zoals hij bij de 3-2 ten overvloede bewees!
Mee eens, .. maar zou de KNJB het ook zo zien en hem degraderen naar de 4e klasse zaterdag?
Gerard_FR
 Gerard_FR - donderdag 18 december 2014 - 23:39   quote  deeplink  
Er is maar 1 logische verklaring waarom 4 man 2 doelpunten onterecht goedkeuren,
die wedstrijd is gewoon gokocht, corruptie heb je overal.
Els
 Els - donderdag 18 december 2014 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 december 2014 - 23:14 schreef sevillana het volgende:

[..]

Mee eens, .. maar zou de KNJB het ook zo zien en hem degraderen naar de 4e klasse zaterdag?
Lijkt me wel ;)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 19 december 2014 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 december 2014 - 21:17 schreef sevillana het volgende:
teleurstelling overheerst nog bij mij, ook al zijn we al weer een redelijk aantal uren verder. met name teleurgesteld in de leiding van Kuipers, beetje makkelijk om in de rust toe te geven dat je het mis had bij die 1e goal van PSV/de Jong, daar kopen we helemaal niets meer voor.
Probeer deze eens, kun je wel gebruiken man..
2s9er2r.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 19 december 2014 - 00:36   quote  deeplink  
PSV en Feyenoord bezorgen FOX Sports kijkcijferrecord

2quqlcj.jpg

De topper tussen PSV en Feyenoord was woensdagavond een waar spektakelstuk en dat was terug te zien in de kijkcijfers. Gemiddeld hebben namelijk 583.000 mensen naar de kraker gekeken op FOX Sports. Dat is een nieuw record voor de betaalzender.

Marktonderzoekt meldt dat er nooit eerder gemiddeld zoveel mensen naar een wedstrijd keken op FOX Sports. Het oude record komt uit vorig seizoen. Toen namen 545.000 abonnees de moeite om naar de wedstrijd Ajaks - PSV te kijken.

Het enerverende duel tussen PSV en Feyenoord eindigde in een 4-3 overwinning voor de Eindhovenaren. Bij de rust stonden de Rotterdammers nog met 1-2 voor, maar die stand werd uiteindelijk omgebogen naar 3-2. Door treffers van Colin Kazim-Richards en Memphis Depay in de slotfase werd de eindstand op 4-3 in het voordeel van PSV bepaald.
Bron:Soccernews
Terminator1908
 Terminator1908 - vrijdag 19 december 2014 - 01:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 december 2014 - 12:07 schreef RenatoBos het volgende:
Georginio Wijnaldum na afloop van PSV - Feyenoord
[ filmpje ]
(http://youtu.be/PlEYf8ysJRk)
NSBR
Terminator1908
 Terminator1908 - vrijdag 19 december 2014 - 01:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 december 2014 - 15:15 schreef Appie53 het volgende:
Hadden wij maar zoveel eurootjes als pisv, maar ja wij doen opleiding, pisv koopclub.
Kan je helaas nog niet tegen op.
Ajaks is ook een koopclub
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 19 december 2014 - 10:40   quote  deeplink  
'Een kerstkaartje van PSV voor scheidsrechter Björn Kuipers is op zijn plaats'

large_958d456ab61b732b0f48ac5e54d906c52a58c0e0.jpg

Valentijn Driessen is niet onder de indruk van de kwaliteiten van scheidsrechter Björn Kuipers. In de ogen van de journalist ging de arbiter niet alleen woensdag in de fout tijdens PSV tegen Feyenoord, maar ook onlangs gedurende het duel tussen Ajaks en de Eindhovenaren.

'Een kerstkaartje van PSV voor scheidsrechter Björn Kuipers is op zijn plaats. Zonder twee paar ogen op de achterlijn van de vijfde en zesde man blijft Kuipers een doorsnee-arbiter. Bij Ajaks-PSV vergat hij Karim Rekik een rode kaart en Sigthorsson een penalty te geven. Woensdag verzuimde hij twee doelpunten van Luuk de Jong af te keuren na achtereenvolgens een overtreding en buitenspel. Zogenaamd 'onze' beste arbiter beïnvloedt daarmee de Eredivisie-ranglijst.'

Ondanks de arbitrale dwaling heeft Driessen wel genoten van het duel tussen PSV en Feyenoord, zo schrijft hij zijn column voor De Telegraaf. 'Geweldig hoeveel spektakel PSV en Feyenoord woensdag boden. Na een waanzinnig scoreverloop mag PSV zich één wedstrijd voor de winterstop herfstkampioen noemen.'
Bron:Voetbalprimeur
Barabas
 Barabas - vrijdag 19 december 2014 - 10:53   quote  deeplink  
Duidelijk....
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 19 december 2014 - 10:53   quote  deeplink  
Ik heb er zelf ook aan meegedaan maar we moeten er nu maar mee op houden
over de TUKKER we schieten er toch niks mee op
de gloeilampen hebben de 3 punten en de 4 mensen van de KNVB wel een heel mooi Philips kerstkado
R()b
 R()b - zaterdag 20 december 2014 - 00:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 - 10:53 schreef de bluffer het volgende:
Ik heb er zelf ook aan meegedaan maar we moeten er nu maar mee op houden
over de TUKKER we schieten er toch niks mee op
de gloeilampen hebben de 3 punten en de 4 mensen van de KNVB wel een heel mooi Philips kerstkado
Je kan daar gewoon nooit over ophouden, gewoon niet te geloven dit kan alleen in Nederland of een 3e wereld land.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 20 december 2014 - 10:07   quote  deeplink  
Even dit gisteren naar snorrie gekeken, er zat een gast ( weet niet wie het was) die vond dat 2 doelpunten afgekeurd moesten worden. Heb gelijk de beelden weer bekeken en tja idd buitenspel echte hinderen van de keeper in zijn ik dacht 5 meter gebied. Wordt het allen nog zuurder van op naar NAC
Els
 Els - zaterdag 20 december 2014 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 december 2014 - 10:07 schreef piet de paler het volgende:
Even dit gisteren naar snorrie gekeken, er zat een gast ( weet niet wie het was) die vond dat 2 doelpunten afgekeurd moesten worden. Heb gelijk de beelden weer bekeken en tja idd buitenspel echte hinderen van de keeper in zijn ik dacht 5 meter gebied. Wordt het allen nog zuurder van op naar NAC
Zit er wel een beetje met een eigen belang. Sportredacteur van de Telegraaf. Ajax is ook flink benadeeld door het scoreverloop en uitslag. En daarom had hij het ook over de wedstrijd van Ajax die Kuipers floot en geen rode kaart en strafschop gaf.
VVout
 VVout - zaterdag 20 december 2014 - 11:06   quote  deeplink  
Klaar mee mensen, morgen de volgende wedstrijd.

7616812.jpg
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 20 december 2014 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 december 2014 - 10:52 schreef Els het volgende:

[..]

Zit er wel een beetje met een eigen belang. Sportredacteur van de Telegraaf. Ajax is ook flink benadeeld door het scoreverloop en uitslag. En daarom had hij het ook over de wedstrijd van Ajax die Kuipers floot en geen rode kaart en strafschop gaf.
Ja, opvallend. De fouten van Kuipers waren voor hem een brug naar de benadeling van 020 toe, en herhaald voordeel voor psv.
Barabas
 Barabas - zaterdag 20 december 2014 - 18:11   quote  deeplink  
Zonder de Televaagassistent bij Snor en Co. hebben we allemaal zelf al kunnen zien dat de rol van de arbiter dubieus was. Ik heb nog steeds een nare smaak in mijn mond van deze dwalingen. Met name het gewicht van de fouten: We staan nu op een zo goed als onoverbrugbare achterstand op de bevoordeelde partij en een evt titel kunnen we nu zeker op onze buik schrijven.

Het zou niet mogelijk moeten zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 december 2014 door Barabas --
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 20 december 2014 - 18:14   quote  deeplink  
Anderzijds hebben we al teveel in de beginfase verspeeld.
Zegt alles over de beperkte financiële ruimte t.o.v. die 2 kutclubs.
En het ontbreken van een echte spits natuurlijk.
van geil
 van geil - zaterdag 20 december 2014 - 18:47   quote  deeplink  
en visie
Barabas
 Barabas - zaterdag 20 december 2014 - 18:49   quote  deeplink  
We zijn sinds 1 september compleet. De competitie begon te vroeg of het raam ging te laat dicht.

Dat is de hoofdoorzaak.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 december 2014 door Barabas --
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 20 december 2014 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 december 2014 - 18:47 schreef van geil het volgende:
en visie
Daar kan nog wel wat in gebeuren ja.
Maar gaat tevens hand in hand met mogelijkheden.
Gerard_FR
 Gerard_FR - vrijdag 14 augustus 2015 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 december 2014 - 22:28 schreef Stylzz het volgende:
Dit is de 3-2.
Wat dacht je hiervan?
[ afbeelding ]
Hinderlijk buitenspel.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 14 augustus 2015 - 22:14   quote  deeplink  
Versie nieuwe competitie 2015/2016 ik denk dat we voor deze confrontatie klaar zijn .......
tomson
 tomson - vrijdag 14 augustus 2015 - 23:08   quote  deeplink  
Wat een schijt up is dit dan 😝

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: PSV - Feyenoord (woensdag 17 december 2014, 20:45) 4-3









0.0143668