BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: PSV - Feyenoord (woensdag 17 december 2014, 20:45) 4-3

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 01 december 2014 - 20:59   quote  deeplink  
DAT DE DATUM TOCH NIET ZO DEFINITIEF IS ALS VANMIDDAG WERD GEDACHT!

RT @FR1908Nieuws Roda JC wil vooralsnog niet meewerken aan het verzetten van hun bekerduel met PSV. Morgen definitief besluit over datum PSV - Feyenoord. #AD
Stylzz
 Stylzz - maandag 01 december 2014 - 21:00   quote  deeplink  
LOL, ja dat krijg je bij een derde partij.
Appie53
 Appie53 - maandag 01 december 2014 - 23:08   quote  deeplink  
Blatter kan ook naar de KNVB!
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 02 december 2014 - 05:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2014 - 20:59 schreef Bosifyable het volgende:
DAT DE DATUM TOCH NIET ZO DEFINITIEF IS ALS VANMIDDAG WERD GEDACHT!

RT @FR1908Nieuws Roda JC wil vooralsnog niet meewerken aan het verzetten van hun bekerduel met PSV. Morgen definitief besluit over datum PSV - Feyenoord. #AD
Gewoon naar het einde van het seizoen verplaatsen, indien nodig spelen en anders maar niet.
VVout
 VVout - dinsdag 02 december 2014 - 09:21   quote  deeplink  
Wat een soapstory dit, KNVB ten top -.-
van geil
 van geil - dinsdag 02 december 2014 - 14:24   quote  deeplink  
21 Januari.
dan hebben we Twente pisvee en 020 in 1 week.
MMM
 MMM - dinsdag 02 december 2014 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Nog altijd geen beslissing uit Kerkrade; 21 januari andere optie

De KNVB, Feyenoord en PSV wachten nog altijd op een beslissing van de lokale autoriteiten in Kerkrade over de verplaatsing van PSV - Feyenoord. Dit meldt Jeroen Kapteijns, voetbalverslaggever van De Telegraaf, op Twitter.

Volgens de journalist is een verplaatsing naar 23 december voor beide clubs geen optie. De buitenlandse spelers van Feyenoord en PSV zouden dan bijvoorbeeld niet meer optijd weg kunnen naar familie. Wanneer de wedstrijd niet op 17 december ingehaald kan worden, zal de wedstrijd naar alle waarschijnlijkheid verplaatst worden naar woensdag 21 januari. Wanneer de wedstrijd naar deze datum verplaatst zal worden, speelt Feyenoord in zeven dagen tegen FC Twente, PSV en Ajax.
Haha, natuurlijk. Let er maar op, zal wel 21 januari worden.
MMM
 MMM - dinsdag 02 december 2014 - 14:38   quote  deeplink  
Feyenoord moet hier NOOIT mee akkoord gaan.
Sensi
 Sensi - dinsdag 02 december 2014 - 14:46   quote  deeplink  
Dan ga ik wel ff een partij flippen hoor hee als het 21 januari word. Kut Roda ook...
VVout
 VVout - dinsdag 02 december 2014 - 15:14   quote  deeplink  
Gewoon kut volk daar in Eindhoven, waarom nou niet met de combibus naar het stadion, daar rijd je zowat mee naar binnen. Moet zo nodig weer met de trein, en die hebben in die tijd natuurlijk hun treinen nodig in die avondspits. We hadden gewoon vandaag moeten spelen. Ik snap Roda best wel, als je aan het lot van de KNVB over wordt gelaten moet je maar afwachten wat het wordt.
daan limbos
 daan limbos - dinsdag 02 december 2014 - 15:16   quote  deeplink  
Eigenlijk is de oplossing heel makkelijk: laat deze wedstrijd in de Kuip spelen en op de datum, dat de thuis in Rotterdam gespeeld zou moeten worden, ga je naar Eindhoven. Kan het simpeler?
JanM
 JanM - dinsdag 02 december 2014 - 15:19   quote  deeplink  
Het is allemaal de schuld van Mulder ;-P
VVout
 VVout - dinsdag 02 december 2014 - 16:25   quote  deeplink  
Je vergeet Immers Jan.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 december 2014 - 18:13   quote  deeplink  
Nee die vergeet ie niet..
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 02 december 2014 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2014 - 15:19 schreef JanM het volgende:
Het is allemaal de schuld van Mulder ;-P
Als ie opgerot zou zijn , zou er veel minder kommer en kwel zijn ...
ar
 ar - dinsdag 02 december 2014 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2014 - 21:47 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Als ie opgerot zou zijn , zou er veel minder kommer en kwel zijn ...
Dat is wel heel kort door de bocht...zoveel last heb je niet meer van Mulder.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 december 2014 - 22:10   quote  deeplink  
Hey, ti's de waarheid he..
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 03 december 2014 - 08:32   quote  deeplink  
Volkomen idioot als Feyenoord tegen die Brabo's moet spelen binnen een week waar ook 020 en TukTukland tegenstander zijn.
salemi
 salemi - woensdag 03 december 2014 - 09:01   quote  deeplink  
Roda gaat wel overstag. Zij maken het alleen zo ingewikkeld omdat zij centjes willen zien. Geef ze eens ongelijk. In die Juplier League verdien je het zout in de pap niet. Dus als de KNJB die mensen nou gewoon dat geld geeft, is alles opgelost. Het is de KNJB die heeft lopen blunderen in deze. Maar het maakt niet uit wanneer je tegen de concurrentie moet spelen. Als je kampioen wilt worden zal je de rechtstreekse confrontatie met je concurrenten allemaal moeten winnen, omdat je gewoon zeven en zes punten op hen achter staat. en je moet Twente ook nog eens achter je houden. Dus waar hebben we het over?
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 03 december 2014 - 09:04   quote  deeplink  
Ik zie toch liever een week waarin je tegen een niet overtuigend AZ speelt, dan PSV en vervolgens tegen het beroerde NAC, in plaats van achtereenvolgens Twente, PSV en Ajax.
de bluffer
 de bluffer - woensdag 03 december 2014 - 10:01   quote  deeplink  
Ik snap nog steeds niet dat deze wedstrijd afgelopen zondag om 20.00 uur
gespeeld kon worden
de bluffer
 de bluffer - woensdag 03 december 2014 - 10:04   quote  deeplink  
Ik denk dat verder in Europa helemaal geen probleem was geweest maar alleen
hier in Nederland
de bluffer
 de bluffer - woensdag 03 december 2014 - 10:05   quote  deeplink  
dank zij onze SUPER voetbalbond
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 03 december 2014 - 10:22   quote  deeplink  
Ik ben benieuwd wat hier uit komt. Pisvee werd tegemoet gekomen door het duel te verplaatsen, omdat het anders niet eerlijk zou zijn (ik weet eigenlijk niet of hier om gevraagd is of dat het in de regeltjes staat), maar wat als er nu 21 januari uit de bus rolt? Daar zou ik het als ik Feyenoord was ook niet mee eens gaan, want dan worden wij benadeeld omdat we ajakkes, nepduitsers en pisvee in een week tijd krijgen... Of moeten wij dan niet zeuren omdat je soms geluk dan wel pech kunt hebben in het programma? Ik denk dat je best een punt zult hebben omdat de kans dat je ongeschonden uit de strijd komt nou eenmaal kleiner is als je ze allemaal direct na elkaar krijgt dan als je ze krijgt zoals ze aanvankelijk geprogrammeerd stonden. Dan is het dus ook competitievervalsing.....
JanM
 JanM - woensdag 03 december 2014 - 12:23   quote  deeplink  
Als je kampioen wilt worden moet je van iedereen winnen! En wie kan garanderen dat we afgelopen zondag sowieso gewonnen hadden mag nu opstaan ;-P
de bluffer
 de bluffer - woensdag 03 december 2014 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2014 - 12:23 schreef JanM het volgende:
Als je kampioen wilt worden moet je van iedereen winnen! En wie kan garanderen dat we afgelopen zondag sowieso gewonnen hadden mag nu opstaan ;-P
dat ben ik met het beste middenveld van NEDERLAND
het was 1-3 geworden
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 03 december 2014 - 12:41   quote  deeplink  
Je leeft dan wel met een heel andere mentaliteit naar die wedstrijd toe. Onoverwinnelijk gevoel na zo'n partij tegen Sevilla. Nu verlies je wellicht net 0-4 van Twente, en dan weet je dat je nog twee uitwedstrijden tegen PSV en Ajax krijgt.
de bluffer
 de bluffer - woensdag 03 december 2014 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2014 - 12:41 schreef Bosifyable het volgende:
Je leeft dan wel met een heel andere mentaliteit naar die wedstrijd toe. Onoverwinnelijk gevoel na zo'n partij tegen Sevilla. Nu verlies je wellicht net 0-4 van Twente, en dan weet je dat je nog twee uitwedstrijden tegen PSV en Ajax krijgt.
Wij winnen gewoon van de Tukkers
VVout
 VVout - woensdag 03 december 2014 - 12:57   quote  deeplink  
Je gaat gewoon drie keer winnen anders maak je geen kans op het kampioenschap. Een maandje later ook weer verder komen in de UEFA rondes, gaat echt een mooi jaartje worden.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 03 december 2014 - 12:57   quote  deeplink  
Tuurlijk winnen we van Twente bluffie..
Barabas
 Barabas - woensdag 03 december 2014 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2014 - 12:41 schreef Bosifyable het volgende:
Je leeft dan wel met een heel andere mentaliteit naar die wedstrijd toe. Onoverwinnelijk gevoel na zo'n partij tegen Sevilla. Nu verlies je wellicht net 0-4 van Twente, en dan weet je dat je nog twee uitwedstrijden tegen PSV en Ajax krijgt.
Hoe verzin je het! 0-4 tegen Twente....
tomson
 tomson - woensdag 03 december 2014 - 13:36   quote  deeplink  
Wie van Twente moet ze scoren ? Kregen afgelopen weekend nog voetballes van Grunn... maar dit is wel heel vies uitgespeeld, zoveel is wel duidelijk.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 03 december 2014 - 15:15   quote  deeplink  
De 17de is definitief

emoticon_13.gif
VVout
 VVout - woensdag 03 december 2014 - 15:28   quote  deeplink  
Hoe kan het ook anders -.-

Dacht eerst aan januari, schrok me alweer de pleuris.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 december 2014 door VVout --
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 03 december 2014 - 15:44   quote  deeplink  
Het is zo'n 'stel dat, what if, moet je je voorstellen dat' post hè Barabas en Tomson. Niet te serieus over worden :')
tomson
 tomson - woensdag 03 december 2014 - 15:45   quote  deeplink  
Euhhh welke post ?
Sensi
 Sensi - woensdag 03 december 2014 - 17:23   quote  deeplink  
17de, ken ik mee leven. Precies over 2 weken, staat genoteerd in agenda: Wat lampen eruit draaien en 3 punten mee naar Rotterdam nemen.
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 03 december 2014 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2014 - 15:45 schreef tomson het volgende:
Euhhh welke post ?
De laatste. Met 'wie moet ze dan gaan scoren bij Twente?'. Gemakshalve ga ik er maar vanuit dat het naar aanleiding van mijn post was.
sevillana
 sevillana - woensdag 03 december 2014 - 18:44   quote  deeplink  
hup Roda
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 04 december 2014 - 17:06   quote  deeplink  
El Ahmadi over middenveld PSV: "Ik denk dat het close zal zijn"

9qzevq.jpg

PSV en Feyenoord nemen het op 17 december dan eindelijk tegen elkaar op. Karim El Ahmadi kijkt uit naar de topper, maar is tevens op zijn hoede, vertelt hij in gesprek met Voetbal International.

El Ahmadi gaf eerder al aan dit seizoen voor de titel te gaan met Feyenoord. "Ik geloof dat het kan, alleen kun je ook niet heen om de achterstand die we hebben op PSV en Ajaks. Die is groot, maar in deze fase van de competitie nog wel te overzien, blijkt uit het verleden", aldus de zelfverzekerde Marokkaanse international, die afgelopen zomer overkwam van Aston Villa.

De controleur is wel onder de indruk van PSV en baalde dat de wedstrijd afgelopen zondag niet door kon gaan. "Niet alleen omdat wij in een flow zitten. PSV-uit is een mooie test. Ik vind dat zij een goede ploeg hebben, met een fantastische Andrès Guardado. Hem vond ik tijdens het WK al erg sterk spelen. Ik keek ernaar uit me met hem te meten. Ons middenveld tegen dat van hen, ik denk dat het close zal zijn."

El Ahmadi baalt nog steeds dat Feyenoord afgelopen zomer pas zo laat in actie kwam op de transfermarkt. "Als wij echt iets willen, moeten we van PSV winnen, dan staat alles weer dicht bij elkaar. Daarom blijft het zonde dat Feyenoord de selectie pas zo laat in de voorbereiding bij elkaar kreeg. De consequentie daarvan was dat het even duurde voordat het begon te draaien, met die achterstand op PSV en Ajaks als een logisch vervolg. Maar nu zijn we goed, worden we steeds beter en zijn we ontzettend fit."
Bron:Soccernews
ar
 ar - donderdag 04 december 2014 - 17:18   quote  deeplink  
Ons middenveld is beter omdat wij sowieso strijd leveren.
van geil
 van geil - donderdag 04 december 2014 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 december 2014 - 17:18 schreef ar het volgende:
Ons middenveld is beter omdat wij sowieso strijd leveren.
dat we met z'n vijven er op staan scheelt ook.
Pieter08
 Pieter08 - maandag 08 december 2014 - 17:57   quote  deeplink  
Nog 9 dagen naar deze kraker toe.
VVout
 VVout - maandag 08 december 2014 - 18:00   quote  deeplink  
En of het gaat kraken in Eindhoven, hou je maar vast.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 08 december 2014 - 18:01   quote  deeplink  
We bezorgen die boeren een kutkerst..
Pieter08
 Pieter08 - maandag 08 december 2014 - 18:02   quote  deeplink  
De uitslag van deze wedstrijd gaat veel zeggen over het verloop van de competitie.
Barabas
 Barabas - maandag 08 december 2014 - 18:02   quote  deeplink  
Hope so!
Pieter08
 Pieter08 - maandag 08 december 2014 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 december 2014 - 18:01 schreef RenatoBos het volgende:
We bezorgen die boeren een kutkerst..
Renato, pas maar op. De wedstrijd wordt niet in de Kuip gespeeld.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 08 december 2014 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 december 2014 - 18:03 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Renato, pas maar op. De wedstrijd wordt niet in de Kuip gespeeld.
Uit zijn wij beter Pieter..!!!
Pieter08
 Pieter08 - maandag 08 december 2014 - 18:10   quote  deeplink  
De statistieken zeggen wat anders Renato

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: PSV - Feyenoord (woensdag 17 december 2014, 20:45) 4-3









0.0076589