|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Qua onderling resultaat doel je dan op.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
quote: Klopt, per saldo wint PSV in Eindhoven en Feyenoord in de Kuip. Anderzijds, vorig jaar won Feyenoord in Eindhoven volgens de staistieken wint Feyenoord daarna een hele tijd niet meer. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tsja, je moet je ergens aan vasthouden. 0-2. Omdat het klopt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 08 december 2014 - 18:17 schreef Pieter08 het volgende:[..] Klopt, per saldo wint PSV in Eindhoven en Feyenoord in de Kuip. Anderzijds, vorig jaar won Feyenoord in Eindhoven volgens de staistieken wint Feyenoord daarna een hele tijd niet meer. Maar dit seizoen pakken wij de punten juist in de uitwedstrijden.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Ik hoop maar dat de statistieken kloppen. Mogen jullie daarna die neuzen van de mat spelen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 08 december 2014 - 18:17 schreef Pieter08 het volgende:[..] Klopt, per saldo wint PSV in Eindhoven en Feyenoord in de Kuip. Anderzijds, vorig jaar won Feyenoord in Eindhoven volgens de staistieken wint Feyenoord daarna een hele tijd niet meer. Prettige kerst alvast :) |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Dank je Wout. Ook voor jou ondanks de 17e 😜 |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Eerst maar eens tegen AZ een goed resultaat neer zetten , dan pas aan dat Pisvolk uit Eindhoven denken ... |
|
|
|
|
Rdamnoord
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ga je mond spoelen. |
|
|
|
|
Rdamnoord
|
|
|
Doe ik , met een bavaria hahahahaha |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hahahahaha! Total loss na 1 biertje. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 08 december 2014 - 20:03 schreef lijdensweg het volgende:Eerst maar eens tegen AZ een goed resultaat neer zetten , dan pas aan dat Pisvolk uit Eindhoven denken ... is ook zo. en eigenlijk belangrijker |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vergeten we Luik niet heren..(?) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Daar mogen ze van mij het 2de elftal opstellen ... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En dan geld laten liggen en het risico van een sterkere tegenstander, dacht het niet L. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Das nou de logica van onze L he.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ha mogûh, ja en dat van onze moneyman. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nadat de speeldatum voor de competitiewedstrijd PSV Feyenoord definitief was vastgesteld op woensdagavond 17 december om 20.45 uur, hebben Feyenoord-supporters die deze wedstrijd niet kunnen bezoeken tot afgelopen woensdag 10 december de mogelijkheid gehad om af te zien van hun kaart. In eerste instantie heeft Feyenoord gemeld dat de geannuleerde kaarten niet opnieuw in de verkoop worden gebracht. Het aantal is echter dermate groot (115 stuks) dat Feyenoord heeft besloten de kaarten alsnog te verkopen.
De verkoop van deze laatste kaarten start zaterdag 12 december om 9.00 uur. De kaartverkoop geschiedt alleen via TicketBox. Er zijn dus geen kaarten verkrijgbaar via Internet of telefonisch via Feyenoord Service & Tickets.
Aangezien het een beperkt aantal kaarten betreft, bestaat de kans dat velen wederom worden teleurgesteld en voor niets afreizen naar een TicketBox-verkooppunt. Desondanks wenst Feyenoord een uitverkocht bezoekersvak in Eindhoven met maximale steun van het meereizende legioen. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
quote:Op donderdag 11 december 2014 - 18:20 schreef RenatoBos het volgende:Nadat de speeldatum voor de competitiewedstrijd PSV Feyenoord definitief was vastgesteld op woensdagavond 17 december om 20.45 uur, hebben Feyenoord-supporters die deze wedstrijd niet kunnen bezoeken tot afgelopen woensdag 10 december de mogelijkheid gehad om af te zien van hun kaart. In eerste instantie heeft Feyenoord gemeld dat de geannuleerde kaarten niet opnieuw in de verkoop worden gebracht. Het aantal is echter dermate groot (115 stuks) dat Feyenoord heeft besloten de kaarten alsnog te verkopen. De verkoop van deze laatste kaarten start zaterdag 12 december om 9.00 uur. De kaartverkoop geschiedt alleen via TicketBox. Er zijn dus geen kaarten verkrijgbaar via Internet of telefonisch via Feyenoord Service & Tickets. Aangezien het een beperkt aantal kaarten betreft, bestaat de kans dat velen wederom worden teleurgesteld en voor niets afreizen naar een TicketBox-verkooppunt. Desondanks wenst Feyenoord een uitverkocht bezoekersvak in Eindhoven met maximale steun van het meereizende legioen. Ik begrijp wel waarom er zoveel hun kaarten hebben teruggegeven. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
At youre service , erop en erover |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
Gewoon net zo spelen als dat dat anticlupje az tegen ons heeft gespeeld alleen dan wel met overwinning weggaan uit dat gloeilampendorp |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Ik vrees een 3-1 voor dat Pisvolk ... Ik denk dat we een teleurstellende afsluiting van het jaar krijgen !!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik ook! Voor mooi voetbal moet je niet in Eindhoven wezen !!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 14 december 2014 - 21:26 schreef lijdensweg het volgende:Ik vrees een 3-1 voor dat Pisvolk ... Ik denk dat we een teleurstellende afsluiting van het jaar krijgen !!! Heb ik nou weer niet. 1-2 of 2-1. Zo'n zit mee of tegen wedstrijd. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
PSV heeft geen goede trainer, dat scheelt. maar individueel loopt er wel wat. t kan zo maar 4-0 of 1-2 worden. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
quote:Op zondag 14 december 2014 - 21:57 schreef van geil het volgende:PSV heeft geen goede trainer, dat scheelt. maar individueel loopt er wel wat. t kan zo maar 4-0 of 1-2 worden. Dan ga ik voor de 4 - 0!!! |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote: Haha ik heb toevallig jullie gezien een helft maar jullie stellen niet veel voor voetballend gezien.feyenoord is beter kwa voetbal en beter als Twente dus Feyenoord moet kunnen winnen van psv maja dat had vandaag ook gemoeten tegen az kwa spelbeeld.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 december 2014 door Terminator1908 -- |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote: Nee wel voor koopvoetbal moet je in eindhoven wezen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Winnen. Niets anders telt.
Anders kunnen we weer lekker een kleurloos seizoen uitspelen voor plek 3. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Boëtius rechts, Manu links? |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
quote:Op zondag 14 december 2014 - 22:22 schreef Terminator1908 het volgende:[..] Haha ik heb toevallig jullie gezien een helft maar jullie stellen niet veel voor voetballend gezien.feyenoord is beter kwa voetbal en beter als Twente dus Feyenoord moet kunnen winnen van psv maja dat had vandaag ook gemoeten tegen az kwa spelbeeld. Verkeerde arrogantie. Dat past niet bij Feyenoord. Dit soort wedstrijden staan op zich en naar mijn mening heeft de thuisploeg een voordeel. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als het dan woensdag net zo leeg zit als vandaag.. Tering wat een droefenis, bij 020 ook al veel lege plekken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 december 2014 door MMM -- |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
33000 toeschouwers bij een capaciteit van 35000. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Niet eens uitverkocht tegen een club als Twente. |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote:Op zondag 14 december 2014 - 22:29 schreef Pieter08 het volgende:[..] Verkeerde arrogantie. Dat past niet bij Feyenoord. Dit soort wedstrijden staan op zich en naar mijn mening heeft de thuisploeg een voordeel. Hahahaha scheidt nou toch uit man Feyenoord speelt verruit het beste voetbal van Nederland alleen loopt weer onnodig achter de feiten aan en die thuisvoordeel van jullie boeit mij geen ene reet want jullie hebben net als de Bijlmer alleen maar gloryhunters.
Feyenoord gaat gewoon winnen en hoe interesseert me niet en jullie mogen dan zgn winterkampioen zijn p |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
En die arrogantie past zeker niet bij jullie en de Bijlmer aangezien jullie alles maar kopen.maar altijd lachen als dat bij jullie in de cl misgaat haha tjah dan krijgen jullie het koopgedrag om den spreekwoordelijke oren hahaha |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
quote:Op zondag 14 december 2014 - 22:34 schreef Terminator1908 het volgende:[..] Hahahaha scheidt nou toch uit man Feyenoord speelt verruit het beste voetbal van Nederland alleen loopt weer onnodig achter de feiten aan en die thuisvoordeel van jullie boeit mij geen ene reet want jullie hebben net als de Bijlmer alleen maar gloryhunters. Feyenoord gaat gewoon winnen en hoe interesseert me niet en jullie mogen dan zgn winterkampioen zijn p We will see. Woensdagavond om 22.30 uur |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
quote:Op zondag 14 december 2014 - 22:38 schreef Terminator1908 het volgende:En die arrogantie past zeker niet bij jullie en de Bijlmer aangezien jullie alles maar kopen.maar altijd lachen als dat bij jullie in de cl misgaat haha tjah dan krijgen jullie het koopgedrag om den spreekwoordelijke oren hahaha Proef ik hier de nodige mate van jaloezie. 020, jullie en PSV moeten gewoon ieder jaar een paar goede ervaren spelers kopen om Europees weer een rol van betekenis te kunnen spelen. Dus ik hoop dat Feyenoord straks ook weer in staat is om een paar goede spelers te "kopen". |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
Nee hoor geen jaloezie.meer afgunst hehehe |
|
|
|