BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: PSV - Feyenoord (woensdag 17 december 2014, 20:45) 4-3

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 15 december 2014 - 00:42   quote  deeplink  
Geen Jens dus, hopelijk kunnen we de drie punten toch mee naar huis nemen..
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 15 december 2014 - 06:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2014 - 22:34 schreef Pieter08 het volgende:
33000 toeschouwers bij een capaciteit van 35000.
Goh, heel Eindhoven uitgerukt met zijn aangrenzende dorpies ....
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 15 december 2014 - 06:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2014 - 22:51 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

We will see. Woensdagavond om 22.30 uur
Inderdaad: We will see , al geef ik jullie nu wel de beste papieren om te winnen ...
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 15 december 2014 - 06:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2014 - 22:29 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Verkeerde arrogantie. Dat past niet bij Feyenoord. Dit soort wedstrijden staan op zich en naar mijn mening heeft de thuisploeg een voordeel.
Het past wel bij jullie ( Pisvolk ) om op dit forum te gaan reageren als het 'goed' ga ! Bij mindere resultaten zie ik jullie nooit.
Typisch iets voor angsthazen met hun staart tussen de benen ...
Stylzz
 Stylzz - maandag 15 december 2014 - 07:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2014 - 22:34 schreef Pieter08 het volgende:
33000 toeschouwers bij een capaciteit van 35000.
Lijkt me duidelijk dat dan bescheidenheid gepast is. Zit pas vol als de gloryhunters ook komen.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 15 december 2014 - 08:04   quote  deeplink  
0-1
Stylzz
 Stylzz - maandag 15 december 2014 - 08:09   quote  deeplink  
PSV speelt als az, maar dan minder compact. Dus die lopen zo tegen een aanval of 4 a 5 van ons op.
De vraag is, ga je scoren zonder Toornstra.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 15 december 2014 - 08:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 december 2014 - 08:09 schreef Stylzz het volgende:
PSV speelt als az, maar dan minder compact. Dus die lopen zo tegen een aanval of 4 a 5 van ons op.
De vraag is, ga je scoren zonder Toornstra.
Niet met Rutten zijn opstelling. Maar toch een toevallige prutsbal. 0-1
tomson
 tomson - maandag 15 december 2014 - 08:49   quote  deeplink  
De treinen in België rijden vandaag weer niet. Ook Rutten zijn schuld zeker ?
Pieter08
 Pieter08 - maandag 15 december 2014 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 december 2014 - 06:50 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Het past wel bij jullie ( Pisvolk ) om op dit forum te gaan reageren als het 'goed' ga ! Bij mindere resultaten zie ik jullie nooit.
Typisch iets voor angsthazen met hun staart tussen de benen ...
Dat is een aanname. Mijn favourite club zal bekend zijn, maar daar achter gun ik Feyenoord alles.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 15 december 2014 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 december 2014 - 12:58 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Dat is een aanname. Mijn favourite club zal bekend zijn, maar daar achter gun ik Feyenoord alles.
Dat is helemaal geen aanname, het is een FEIT!!!
van geil
 van geil - maandag 15 december 2014 - 19:14   quote  deeplink  
zo is dat L
piet de paler
 piet de paler - maandag 15 december 2014 - 20:13   quote  deeplink  
We zullen Jens wel missen, ik hoorde gisteren de optie om Schaken in te brengen pfffffff is dat nu wel een goed idee
Terminator1908
 Terminator1908 - maandag 15 december 2014 - 20:51   quote  deeplink  
enige remedie en nog een beetje goede afsluiting van dit tering jaar is 2 keer winnen.van psv en nac!en dit keer hoeft het niet met mooi voetbal.dat werkt toch averechts.kijk maar naar pisvlek en de bijlmer.met niet voetbal winnen die ook hun wedstrijden!

come on feyenoord!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 16 december 2014 - 07:34   quote  deeplink  
Competitie vervalsing, nu is 1 van onze beste spelers geblesseerd.
MMM
 MMM - dinsdag 16 december 2014 - 10:11   quote  deeplink  
Fred denkt aan El Ahmadi op de plek van Toornstra. Zou niet mijn idee zijn. El Ahmadi heeft geen goed schot en scoort dus ook zelden terwijl Toornstra vaak voor de goal komt
daan limbos
 daan limbos - dinsdag 16 december 2014 - 10:20   quote  deeplink  
Heeft even niets met PSV-Feyenoord te maken, maar dit topic wordt door veel supporters gelezen. Ik heb drie oude 45-toerenlaatjes uit 1970: "Geen woorden maar daden" van Jacky van Dam, "Feyennord", gezongen door het eerste elftal van toen en het radioversag van de finale Feyenoord-Cerltic (The Koomen en Wim Hoogendoorn). Ik heb zelf geen platenspeler meer, mijn kinderen hebben er geen belang bij, dus, wie kan ik hier een plezier mee doen?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 16 december 2014 - 10:21   quote  deeplink  
Zonde om het sterke middenveld uit elkaar te trekken. Van mij mag hij Schaken opstellen. Die heeft vaker tegen Willems gespeeld en meestal was Schaken goed.
MauricioAros
 MauricioAros - dinsdag 16 december 2014 - 10:24   quote  deeplink  
Verhoek vreet Willems op
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 16 december 2014 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 december 2014 - 10:11 schreef MMM het volgende:
Fred denkt aan El Ahmadi op de plek van Toornstra. Zou niet mijn idee zijn. El Ahmadi heeft geen goed schot en scoort dus ook zelden terwijl Toornstra vaak voor de goal komt
Achahbar zou je t wel mee kunnen doen.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 16 december 2014 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 december 2014 - 10:21 schreef Arie.Klooster het volgende:
Zonde om het sterke middenveld uit elkaar te trekken. Van mij mag hij Schaken opstellen. Die heeft vaker tegen Willems gespeeld en meestal was Schaken goed.
Schaken had ik nog niet aan gedacht. Is ook zeker een optie..
MMM
 MMM - dinsdag 16 december 2014 - 13:23   quote  deeplink  
Schaken zit niet bij de selectie.
Milo
 Milo - dinsdag 16 december 2014 - 13:36   quote  deeplink  
gewoon boetius links en manu rechts probleem opgelost!
Milo
 Milo - dinsdag 16 december 2014 - 13:38   quote  deeplink  
vermeer wilkshere van beek kongolo nelom el ahmadi clasie immers boetius kazim manu
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 16 december 2014 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 december 2014 - 13:36 schreef Milo het volgende:
gewoon boetius links en manu rechts probleem opgelost!
Hij wil die man extra op het middenveld blijven creëren, dat gaat misschien met Manu ook lukkken.
Barabas
 Barabas - dinsdag 16 december 2014 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 december 2014 - 13:36 schreef Milo het volgende:
gewoon boetius links en manu rechts probleem opgelost!
Denk ook dat dat m gaat worden.

Interessant.... Misschien ook wel wat van positie wisselen.
Barabas
 Barabas - dinsdag 16 december 2014 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 december 2014 - 11:00 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Achahbar zou je t wel mee kunnen doen.
Denk je? Ik weet het niet hoor. Hij speelt nooit en dan uitgerekend tegen Pisvee wel?

Heb er geen fiducie in.
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 16 december 2014 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 december 2014 - 00:42 schreef RenatoBos het volgende:
Geen Jens dus, hopelijk kunnen we de drie punten toch mee naar huis nemen..
Dat hoop ik ook maar ik denk dat het voor die 3 p. wel moeilijk wordt ik denk dat het
1-1 wordt succes morgen ik zit er
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 16 december 2014 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 december 2014 - 15:42 schreef Barabas het volgende:

[..]

Denk je? Ik weet het niet hoor. Hij speelt nooit en dan uitgerekend tegen Pisvee wel?

Heb er geen fiducie in.
Dat is de enige met gelijkwaardige capaciteiten als Jens.
Alleen wel veel minder.
van geil
 van geil - dinsdag 16 december 2014 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 december 2014 - 13:36 schreef Milo het volgende:
gewoon boetius links en manu rechts probleem opgelost!
Dan pas je je aan.
als je ze beiden in t centrum van de aanval zet, dan heeft Pisvee n probleem.
MauricioAros
 MauricioAros - dinsdag 16 december 2014 - 16:29   quote  deeplink  
Ik vind dat Rutten zich indekt door nu al te zeggen dat bij een nederlaag het seizoen nog lang duurt en alles nog kan.
Bij een nederlaag wordt het gat 12 punten, dat is niet overbrugbaar. Dat is alleen in te halen als je er al vanuit gaat dat je echt alles wint en PSV nog kwakkelt tegen kleinere clubjes.

Natuurlijk, ik wil echt dat we winnen en een gelijkspel zal mij verdrietig maken. Maar toch denk ik dat als het de wedstrijd er naar is, je tevreden zal moeten zijn met een gelijkspel.

9 punten is dan nog steeds het verschil, krijg je PSV nog thuis. Winst zou 6 punten zijn en dan kan je inderdaad nog hopen dat ze het in ieder geval in een van de 'toppers' laten liggen.

Kortom. Vol voor de winst gaan. Maar als het 0-0 staat tegen het einde, geen ridicule dingen doen die ons de kop kan kosten.

Zelf maar 1 puntje, maar het belangrijkste is dat PSV er geen 3 haalt.
Barabas
 Barabas - dinsdag 16 december 2014 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 december 2014 - 16:27 schreef van geil het volgende:

[..]

Dan pas je je aan.
als je ze beiden in t centrum van de aanval zet, dan heeft Pisvee n probleem.
Dat is het scenario waar ik al weken op hoop. Denk echter niet dat Fred nu het systeem omgooit voor deze optie.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 16 december 2014 - 17:39   quote  deeplink  
Even de Kerstgedachten.................................kut psv
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 17 december 2014 - 00:10   quote  deeplink  
Cocu geïmponeerd: "Bij Feyenoord laat hij dat ook weer zien"

2vtuluh.jpg

PSV gaat al weken aan kop in de Eredivisie en kan overwinteren als nummer één, als het geen steken laat vallen in de laatste twee duels voor de winterstop. Woensdagavond komt Feyenoord op bezoek in het Philips Stadion en zaterdag ontvangt men Go Ahead Eagles. Coach Phillip Cocu zou het knap vinden van zijn ploeg, wanneer er allereerst wordt afgerekend met de Rotterdammers.

Feyenoord verloor dit seizoen drie van zijn vijftien competitieduels, maar de laatste nederlaag in de Eredivisie dateert alweer van 21 september. Voor woensdag rekent Cocu erop dat de club uit de havenstad doet wat het altijd doet. Namelijk spelen voor de overwinning. Hun speelstijl is in uitwedstrijden niet anders dan tijdens thuiswedstrijden. De strijd op het middenveld wordt belangrijk, vermoed ik.

Als we daar de slag kunnen winnen en daarnaast de strijd om de tweede bal winnen, is de kans op een goed resultaat groot, voorspelt Cocu, die in Fred Rutten een oude bekende tegenkomt. Hij diende in het verleden zelf als assistent van de Feyenoord-trainer, toen de twee allebei bij PSV werkten. Cocu zegt het mooi te vinden om nu in een rechtstreeks duel verwikkeld te zijn met Rutten. Ik heb geweldig met hem samengewerkt en ben persoonlijk ook wijzer door hem geworden.

Fred Rutten is een goede coach met een uitstekende visie en een ontzettend prettige persoonlijkheid. Bij Feyenoord laat hij dat ook weer zien, aldus Cocu. De trainers voeren echter niet de boventoon, meent hij. De spelers zijn morgen het belangrijkst. Beide teams hebben een aantal wapens in het team om doelpunten te maken én te voorkomen. Met name dat laatste zal een belangrijker rol spelen. We zullen de organisatie goed op orde moeten hebben, aldus Cocu op de clubwebsite van PSV.
Bron:Voetbalzone
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 17 december 2014 - 00:10   quote  deeplink  
RUTTEN: NIEMAND IS ONVERSLAANBAAR

21nl1s8.jpg

Feyenoord kan woensdagavond een belangrijke slag slaan op bezoek bij regerend koploper PSV. Het gat tussen deze ploegen bedraagt momenteel negen punten en is bij een overwinning van het elftal van Fred Rutten dus weer te overzien. We gaan naar Eindhoven om PSV te verslaan, was Rutten helder tijdens de persconferentie in aanloop naar de inhaalwedstrijd.

'Op papier heeft PSV de beste selectie van Nederland'
Fred Rutten

Aan de andere kant is het niet zo dat we daar het seizoen kunnen winnen, vervolgde Rutten. Het is duidelijk dat het gat groot wordt als we niet winnen, maar er zijn daarna nog achttien wedstrijden te spelen. Als wij ons blijven doorontwikkelen, weet je nooit hoe dit seizoen verder kan verlopen.

Rutten kent de kracht van PSV, helemaal omdat huidig hoofdtrainer Phillip Cocu zijn assistent was in de tijd dat Rutten zelf de leiding had in Eindhoven. Maar dat speelt helemaal niet voor mij, dit is een wedstrijd als ieder ander, zei de trainer.

Volgens Rutten heeft PSV in elk geval een stabielere ploeg dan de afgelopen jaren. PSV heeft absoluut een ontwikkeling doorgemaakt. De ploeg kan snel omschakelen bij balbezit of na balverlies. Op papier heeft PSV de beste selectie van Nederland, maar ook zij hebben dit seizoen punten laten liggen. Niemand is onverslaanbaar.

Over het strijdplan dat Feyenoord woensdag zal hanteren wilde Rutten op de dag voor de wedstrijd nog niet veel kwijt. Duidelijk is dat de trainer geen beroep kan doen op Jens Toornstra, die afgelopen zondag in de thuiswedstrijd tegen AZ geblesseerd uitviel. Ik besteed mijn aandacht vooral aan de spelers die wel beschikbaar zijn, zei Rutten daarover. Ik kan verschillende keuzes maken om zijn positie in te vullen.

Rutten liet ten slotte weten dat Khalid Boulahrouz woensdag terugkeert bij de wedstrijdselectie, nadat hij in de uitwedstrijd tegen Standard Luik halverwege de eerste helft geblesseerd uitviel.

PSV ligt op titelkoers

44456482_1944034317o.jpg

Bij een overwinning op Feyenoord aanstaande woensdagavond mag PSV zich winterkampioen noemen. De huidige koploper in de Eredivisie komt dan namelijk op een totaal van 40 punten, een aantal dat voor de winterstop ook door achtervolger en regerend landskampioen Ajaks niet meer te overtreffen is. Hoewel over de waarde van een eventuele wintertitel getwist kan worden, is het duidelijk dat PSV daarmee op koers ligt om aan het einde van de rit met de schaal te staan, iets wat in 2008 voor het laatst voor kwam.

Dat PSV momenteel de ranglijst aanvoert, is aan de ene kant verrassend te noemen. In de afgelopen vier jaar ging de belangrijkste prijs van het Nederlandse clubvoetbal telkens naar Amsterdom, terwijl de Eindhovenaren een uiterst teleurstellend jaar achter de rug hebben. Mede dankzij liefst elf competitienederlagen en 45 tegendoelpunten viel de ploeg van trainer Philip Cocu vorig seizoen buiten de top drie, iets wat in de afgelopen twintig seizoenen slechts één keer eerder voorkwam. Ter vergelijking: dit seizoen verloor PSV pas tweemaal en staat de teller na vijftien duels op elf tegengoals.

Anderzijds is PSV het aan haar stand verplicht om een serieuze gooi te doen naar het kampioenschap, zeker gezien de selectie waarover Cocu kan beschikken. Zo hebben aanvallers Memphis Depay, Luuk de Jong en Luciano Narsingh allemaal al wedstrijden voor het Nederlands elftal achter hun naam. Datzelfde geldt voor onder meer Georginio Wijnaldum, Adam Maher, Jetro Willems en Jeffrey Bruma, terwijl Santiago Arias en Andrés Guardado steevast kunnen rekenen op een oproep voor de nationale ploeg van respectievelijk Colombia en Mexico.

Cocu is erin geslaagd om van een groep vol talent en kwaliteit een hecht team te smeden, dat vooral in de omschakeling levensgevaarlijk is. Dankzij de snelheid en het scorend vermogen is de ploeg dit seizoen moeilijk te verslaan. In slechts drie van de vijftien tot dusver gespeelde competitieduels wist de ploeg niet te winnen, terwijl PSV evenals Feyenoord al in de voorlaatste wedstrijd van de groepsfase van de Europa League zeker was van de volgende ronde van het toernooi. Bovendien vervolgen de Eindhovenaren na de winterstop ook in de KNVB beker hun weg naar succes.

Dan is er nog de statistiek die PSV dit seizoen kan weerleggen in thuisduels. Alle zeven competitiewedstrijden die de formatie van Cocu tot dusver speelde in het eigen Philips Stadion werden gewonnen, terwijl het alleen tegen NAC Breda een tegendoelpunt hoefde te incasseren. Dat maakt de aanstaande topper tegen Feyenoord alleen maar interessanter, aangezien de Rotterdammers dit seizoen nog ongeslagen zijn in uitduels.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite

Fred Rutten vindt duel met PSV niet cruciaal

(http://youtu.be/cfAGXUGiJLg)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 december 2014 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 17 december 2014 - 00:12   quote  deeplink  
Wijnaldum: "Wij zijn sterker dan Feyenoord"

116kj0h.jpg

Georginio Wijnaldum kijkt enorm uit naar de topper tegen Feyenoord. De aanvoerder van PSV denkt dat zijn ploeg sterker is dan de club waar hij doorbraak in het betaald voetbal.

"Ik denk dat het een moeilijke wedstrijd wordt omdat Feyenoord een heel goed team heeft. Ze zijn heel stabiel en geven niet veel weg. Het is niet zo dat wij die wedstrijd makkelijk gaan winnen. Wie op dit moment sterker is? Wij. Zeker", vertelt Wijnaldum in gesprek met het televisiekanaal van De Telegraf.

Ook Luuk de Jong is vol vertrouwen. "Feyenoord heeft een goede ploeg. Ik denk dat ze lang mee kunnen doen om de titel. In de Europa League hebben ze laten zien dat ze sterk zijn. We willen heel graag winnen, elke wedstrijd weer. Ook tegen Feyenoord. Als wij echt gaan voetballen, komen we tot goede aanvallen en zijn we gevaarlijk. Dan denk ik ook dat wij sterker zijn dan Feyenoord."
Bron:Soccernews
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 17 december 2014 - 00:17   quote  deeplink  
nfsk8j.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 17 december 2014 - 00:53   quote  deeplink  
Tip voor diegene die met de auto naar Eindhoven afreizen. Zet je auto niet in de buurt van de herdgang want daar is schijnt nogal wat autoinbraken te zijn..
dr love
 dr love - woensdag 17 december 2014 - 01:07   quote  deeplink  
Helaas voor feyenoord maar psv speelt beter en herkenbaar tis vreselijk jammer want eigenlijk heeft feyenoord de beste en sterkste selectie alleen die rutten bakt er weinig van bijv.je weet dat kazim geen echte spits is en te driftig is moet je hem op tien zetten en manu als 11 en toornstra hoort op het middenveld te spelen samen met vilhena, achmadi, karsdorp,
En aanvallers heb je schaken, bouituis, achabar, bilal.

Te vrede, clasie komen te kort voor de top.
dr love
 dr love - woensdag 17 december 2014 - 01:11   quote  deeplink  
Tuurlijk weet ik dat de meeste suporters helemaal in de wolken zijn over clasie, ik uit puur op sportieve kritiek dan persoonlijke.
dr love
 dr love - woensdag 17 december 2014 - 01:18   quote  deeplink  
Hoop natuurlijk dat feyenoord wint maar als ik puur naar alle wedstrijden van feyenoord analyse hebt gedaan dan speelt feyenoord rommelig spelers die niet hun gewenste positie speelt en natuurlijk zou een echte diepe spits een beetje het verschil kunnen maken maar goed en verzorgd voetbal begint op het middenveld.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 17 december 2014 - 01:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 december 2014 - 01:07 schreef dr love het volgende:
Helaas voor feyenoord maar psv speelt beter en herkenbaar tis vreselijk jammer want eigenlijk heeft feyenoord de beste en sterkste selectie alleen die rutten bakt er weinig van bijv.je weet dat kazim geen echte spits is en te driftig is moet je hem op tien zetten en manu als 11 en toornstra hoort op het middenveld te spelen samen met vilhena, achmadi, karsdorp,
En aanvallers heb je schaken, bouituis, achabar, bilal.

Te vrede, clasie komen te kort voor de top.
papa-if-you-can-hear-me-o.gif
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 17 december 2014 - 05:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 december 2014 - 01:07 schreef dr love het volgende:
Helaas voor feyenoord maar psv speelt beter en herkenbaar tis vreselijk jammer want eigenlijk heeft feyenoord de beste en sterkste selectie alleen die rutten bakt er weinig van bijv.je weet dat kazim geen echte spits is en te driftig is moet je hem op tien zetten en manu als 11 en toornstra hoort op het middenveld te spelen samen met vilhena, achmadi, karsdorp,
En aanvallers heb je schaken, bouituis, achabar, bilal.

Te vrede, clasie komen te kort voor de top.
Daar is ie weer ! Vrij gelaten ?
flipje tiel
 flipje tiel - woensdag 17 december 2014 - 06:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 december 2014 - 01:18 schreef dr love het volgende:
Hoop natuurlijk dat feyenoord wint maar als ik puur naar alle wedstrijden van feyenoord analyse hebt gedaan dan speelt feyenoord rommelig spelers die niet hun gewenste positie speelt en natuurlijk zou een echte diepe spits een beetje het verschil kunnen maken maar goed en verzorgd voetbal begint op het middenveld.
prutser ken jij niet analist worden bij een tv progamma als je nu alles al zo goed weet
Stylzz
 Stylzz - woensdag 17 december 2014 - 07:21   quote  deeplink  
Zonder Toornstra verlies je de slag op t middenveld.
Als Vilhena speelt helemaal.
Appie53
 Appie53 - woensdag 17 december 2014 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 december 2014 - 07:21 schreef Stylzz het volgende:
Zonder Toornstra verlies je de slag op t middenveld.
Als Vilhena speelt helemaal.
Als we ze flink op de huid zitten is alles mogelijk, hebben alle tegenstanders moeite mee.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 17 december 2014 - 10:05   quote  deeplink  
Dan heb je dus niets aan Vilhena.
Milo
 Milo - woensdag 17 december 2014 - 10:06   quote  deeplink  
COME ON FEIJENOORD!!!!!!
MMM
 MMM - woensdag 17 december 2014 - 10:08   quote  deeplink  
COME ON FEYENOORD!!!!
MMM
 MMM - woensdag 17 december 2014 - 10:08   quote  deeplink  
Win eindelijk eens een gigantisch belangrijke wedstrijd, dat word echt eens tijd!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: PSV - Feyenoord (woensdag 17 december 2014, 20:45) 4-3









0.0094761