|
|
R()b
|
|
|
quote: Steek even een Feyenoordvlag omhoog, dan weten we waar je zit! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik snap de afwegingen wel. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: aha, dus dan maakt het minder uit dan wanneer een speler meer aan de zijkant is geplakt, bedoel je? Zit wat in. Overigens denk ik dat er qua snelheid tussen Toornstra en Wilkshire geen significant verschil zit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 december 2014 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Boulahrouz én Wilkshere.... Mooi resultaat van die afweging..... NOT! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Laten we vooral vooraf lekker zeiken. Goed idee. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ik heb er gewoon vertrouwen in. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Voorgevoel voor een brilstand. |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
Belachelijke en laffe opstelling. Je MOET winnen. 2 bejaarde rechtsbacks opstellen . Word niks. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je moet niet winnen, je mag niet verliezen. |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
9 punten is al te veel in deze competitie . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lion1
|
|
|
Na de winterstop ajax uit . MOETEN we die dan wel winnen of mag dat ook gelijk worden? Word het wel 11 punten |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 17 december 2014 - 20:48 schreef lion1 het volgende:Na de winterstop ajax uit . MOETEN we die dan wel winnen of mag dat ook gelijk worden? Word het wel 11 punten Die moet je altijd winnen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De rechterkant kan je aanvallend afschrijven. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lion1
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
lion1
|
|
|
Verlos alsjeblieft die Wilkshere uit zijn lijden daar ! Drama . Stond tegen AZ ook al te slapen |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
lion1
|
|
|
Nu je voorstaat misschien maar met 2 spitsen. Wilkshere eruit en Vilhena erbij op middenveld |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lion1
|
|
|
|
|
|
lion1
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ik weet het beroep van zijn moeder. |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
Gewoon een overtreding de Jong . Had afgekeurd moeten worden |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
KutKuipers !!!! Geeft 3x geel en telt doelpunt ondanks overtreding |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
tegen 12 is lastig voetballen |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Tis weer zo'n wedstrijd die we niet mogen winnen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mevrouw Kuipers; 'Schat, moet je fluiten vanavond?' Kuipers; 'Ja, tegen Feyenoord.' |
|
|
|
|
Billlalll
|
|
|
Daar gaan we weer 4-1. Wat een elftal met af dankers en slis gemeenschap. |
|
|
|
|
Billlalll
|
|
|
Mij lopen bannen, omdat ze niet tegen de waarheid kennen. Sneue kleuters. |
|
|
|
|
Billlalll
|
|
|
Waarom blijven jullie Feyenoord steunen? Het is mij een raadsel. Ik heb allang mijn rug toegekeerd naar die losers. |
|
|
|
|
Billlalll
|
|
|
Zij hebben Depay, Feyenoord heeft ?????? Feyenoord heeft een leuk verleden tot 1974 Hahahaha. |
|
|
|
|
el triste
|
|
|
quote: pff trieste jongen heb je je pil al op? |
|
|
|
|
el triste
|
|
|
quote: vind het normaal echt een goede scheid maar vanavond is ie de weg kwijt ! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
|
|
|
Billlalll
|
|
|
Als ik Feyenoord wil zien winnen, dan kijk ik naar You tube naar die oude beelden tot 1974. Kan ik weer ff juichen ,en kan ik er weer tegenaan. Ja Kindvall, hands, nee doelpunt. We hebben de cup. |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
|
|
|
Billlalll
|
|
|
Ach je Feyenoord scoort 1-2. Hoe lang houden ze dat vast? Wordt weer vast 2-2 en/of 3-2. Lekker stressen nu tot de 90ste minuut kleuters. |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote:Op woensdag 17 december 2014 - 21:29 schreef Billlalll het volgende:Ach je Feyenoord scoort 1-2. Hoe lang houden ze dat vast? Wordt weer vast 2-2 en/of 3-2. Lekker stressen nu tot de 90ste minuut kleuters. Zolang Bilal er niet in wordt gebracht komt het helemaal goed jonguh! |
|
|
|
|
Billlalll
|
|
|
Clasie luister. Ga weg bij die vierde rangs spelers, je bent er te goed voor. De rest in dit kneuzen elftal kunnen niks. Ga weg in de winter. Je bereikt toch niks met dit elftal. |
|
|
|