|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
pff, kan De Jong niet effe bij de enkels afgezaagd worden? |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote:Op woensdag 17 december 2014 - 21:32 schreef Billlalll het volgende:Clasie luister. Ga weg bij die vierde rangs spelers, je bent er te goed voor. De rest in dit kneuzen elftal kunnen niks. Ga weg in de winter. Je bereikt toch niks met dit elftal. Aangezien het meestal wijs is exact het tegenovergestelde te doen wat jij zegt; ga zo door! Dan tekent ie gewoon bij |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
quote:Op woensdag 17 december 2014 - 21:32 schreef Billlalll het volgende:Clasie luister. Ga weg bij die vierde rangs spelers, je bent er te goed voor. De rest in dit kneuzen elftal kunnen niks. Ga weg in de winter. Je bereikt toch niks met dit elftal. Doe effe normaal joh . |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote: Tijd voor een Afrikaanse Tackle zoals Kongolo het noemt ;) |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
|
|
|
lion1
|
|
|
Hoop dat Wilkshire gewisseld word. Krijgt straks rood en zwemt op rechtsbuiten |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
Hoe kan die de jong scoren met z'n ogen half dicht?????????????? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Laat lekker gaan, Boudewijn regelt t later wel weer. Hoeven wij niets voor te doen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Tof,kan hier helaas geen online stream kijken, het internet te langzaam. Feyenoord voor tot nu toe zie ik. Alleen zit er hier een beetje ruis op het forum met Billalll. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: eens. En er liggen daar veel meer kansen |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote: Ik hoop dat ie Karsdorp brengt |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Precies! Kuipers effe een tientje toestoppen dat ie de andere kant opkijkt.. |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
quote:Op woensdag 17 december 2014 - 21:29 schreef Billlalll het volgende:Ach je Feyenoord scoort 1-2. Hoe lang houden ze dat vast? Wordt weer vast 2-2 en/of 3-2. Lekker stressen nu tot de 90ste minuut kleuters. Gewoon, pisv verdediging is lek. |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
quote: Hoi Billlalll. Jij lijkt mij een slimme knaap. Groetjes, Maurico Aros. |
|
|
|
|
Billlalll
|
|
|
jankerd het word toch 3-2. feyenoord kennende. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Die kuipers doet er helemaal niks tegen dus gaat ie gewoon door.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 december 2014 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die grens moet die overtreding zien, die loopt op lijn. |
|
|
|
|
Billlalll
|
|
|
feyenoord teert alleen nog op het verleden.
voor het laatst in 99 kampioen. en de rest alleen maar tussenjaren. tot 1974 had ik er schik in, maar dat is allang voorbij. |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote: Volgens mij ben jij stiekem voor Sparta ;) |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
als nu niemand het nog ziet.wat een waardeloze knjbschijtsrechter en hoe opzichtig proberen ze feyenoord te naaien!hahahaha
feyenoord had allang op 0-2 moeten staan.elke blinde boer en neus ziet dat er eerst een overtreding wordt gemaakt in het centrum en dan toch door laten spelen.jullie hele zeist zooi en knjbtroep zijn een lachertje!!EN DIT IS NIET DE EERSTE KEER!wanneer krijgt die de jong eens een kaart?
FEYENOORD DE ENIGE ECHTE KAMPIOEN!
COME ON FEYENOORD!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 december 2014 door Terminator1908 -- |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote:Op woensdag 17 december 2014 - 21:38 schreef Billlalll het volgende:feyenoord teert alleen nog op het verleden. voor het laatst in 99 kampioen. en de rest alleen maar tussenjaren. tot 1974 had ik er schik in, maar dat is allang voorbij. Kijk, en eerst vond ik je vervelend en nu heb ik recht vanuit de grond van mijn hart een GIGANTISCH medelijden met je.
De schik is al weg sinds 1974 en ruim 40 jaar later kun je dat nog altijd niet verkroppen? That's some deep sh!t man |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op woensdag 17 december 2014 - 21:38 schreef Billlalll het volgende:feyenoord teert alleen nog op het verleden. voor het laatst in 99 kampioen. en de rest alleen maar tussenjaren. tot 1974 had ik er schik in, maar dat is allang voorbij. Je vergeet 2002 homo! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Tnx, deze audio stream kan de verbinding aan. Ik was al aan het zoeken. |
|
|
|
|
Billlalll
|
|
|
dat waren nog eens jaren tot 1974 dan. haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wie van de drie krijgt de rode kaart? |
|
|
|
|
Billlalll
|
|
|
quote: haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 2002 europacup 3 stelt toch geen reet meer voor. dat is toch geen prijs jankerd. je bent zelf een homo, lekker puh. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Klassieke trol. Niet op reageren. Alleen melden. |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote: kan die badeend niet oprotten naar zijn pisvlek site waar ze een doelpunt cadeau hebben gekregen. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op woensdag 17 december 2014 - 21:38 schreef Billlalll het volgende:feyenoord teert alleen nog op het verleden. voor het laatst in 99 kampioen. en de rest alleen maar tussenjaren. tot 1974 had ik er schik in, maar dat is allang voorbij. En Feijenoord schrijf je met een hoofdletter en met ij ! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Gewoon je trollefilter opzetten, verdwijnt wel weer zo'n eng geval. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nelom weer lekker bezig ???? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kuipers heeft echt zijn dag niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
weer niets, weer fluiten. |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote: heb in thailand gewoond. had hetzelfde probleem ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote:Op woensdag 17 december 2014 - 21:44 schreef Terminator1908 het volgende:[..] kan die badeend niet oprotten naar zijn pisvlek site waar ze een doelpunt cadeau hebben gekregen. Huh? Wat heb ik nou weer verkeerd gezegd? |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
Klotezooi. Slecht Immers !! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
daangr97
|
|
|
ik kan het niet geloven elke keer een scheids die ons naait...... |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dit is Immers die je 2x op rij naait. |
|
|
|
|
daangr97
|
|
|
quote: dan het nu gvd 2-2 gestaan elk jaar is dit hetzelfde elk jaar fouten van scheidsrechters kosten ons punten psv krijgt weer is alles mee het is niet te geloven kijk ook naar de duwen die kazim enzo in hun rug krijgen dat is toch niet normaal meer man pff
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 december 2014 door daangr97 -- |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
Jezus wat is dit om te janken zeg zo blijf ke het weggeven |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
quote:Op woensdag 17 december 2014 - 22:08 schreef daangr97 het volgende:[..] dan het nu gvd 2-2 gestaan elk jaar is dit hetzelfde elk jaar fouten van scheidsrechters kosten ons punten psv krijgt weer is alles mee het is niet te geloven Scheids kan niks aan die drama immers doen hoor |
|
|
|
|
daangr97
|
|
|
nee maar wel aan die 2-2 dat is gewoon schandalig gefloten echt |
|
|
|