BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Meevaller Feyenoord: aanklager geeft geen vervolg aan vooronderzoek

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - dinsdag 25 november 2014 - 15:10
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Meevaller Feyenoord: aanklager geeft geen vervolg aan vooronderzoek (VoetbalPrimeur)

hand in hand kamerad
 hand in hand kamerad - dinsdag 25 november 2014 - 16:31   quote  deeplink  
Bestudeer de foto die pal na de zgn.overtreding is genomen. Zowel de scheids als de grens staan er met hun neus bovenop. Zij reageren niet met fluit of vlag. Hier lijkt mij sprake van een ongelukkige botsing. Heb mij afgelopen zondag bij Rijnmond Sport op de tv , enorm gestoord aan de Spartaan en chef Sport van Rijnmond Ruud van Os. Het leek wel of hij Feyenoord bewust een oor wilde aannaaien door te spreken over een smerige overtreding i.p.v. een ongelukkige botsing.
R()b
 R()b - dinsdag 25 november 2014 - 16:40   quote  deeplink  
Ik kan Rijnmond zelden op positiviteit betrappen als het om Feyenoord gaat.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 25 november 2014 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 16:31 schreef hand in hand kamerad het volgende:
Bestudeer de foto die pal na de zgn.overtreding is genomen. Zowel de scheids als de grens staan er met hun neus bovenop. Zij reageren niet met fluit of vlag. Hier lijkt mij sprake van een ongelukkige botsing. Heb mij afgelopen zondag bij Rijnmond Sport op de tv , enorm gestoord aan de Spartaan en chef Sport van Rijnmond Ruud van Os. Het leek wel of hij Feyenoord bewust een oor wilde aannaaien door te spreken over een smerige overtreding i.p.v. een ongelukkige botsing.
Het is en blijft smerig om op een been van een tegenstander te gaan staan en dan daarna die speler buiten het veld te willen rollen! Wat mij betreft geeft men vanuit Feyenoord een boete aan El Ahmadi.
El Ahmadi regeerde gewoon verkeerd in mijn ogen, een handje uitsteken om hem te helpen was wel beter geweest.
ar
 ar - dinsdag 25 november 2014 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 16:31 schreef hand in hand kamerad het volgende:
Bestudeer de foto die pal na de zgn.overtreding is genomen. Zowel de scheids als de grens staan er met hun neus bovenop. Zij reageren niet met fluit of vlag. Hier lijkt mij sprake van een ongelukkige botsing. Heb mij afgelopen zondag bij Rijnmond Sport op de tv , enorm gestoord aan de Spartaan en chef Sport van Rijnmond Ruud van Os. Het leek wel of hij Feyenoord bewust een oor wilde aannaaien door te spreken over een smerige overtreding i.p.v. een ongelukkige botsing.
Het was wel een bewussie hoor..heel geniepig.
VVout
 VVout - dinsdag 25 november 2014 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 17:44 schreef ar het volgende:

[..]

Het was wel een bewussie hoor..heel geniepig.
Lekker hoor, zal die wel verdient hebben die gast. Iedereen die tegen Feyenoord lult is sowieso een lul, terecht of niet. Ben happy dat het verder geen gevolgen zal hebben en de zaak wordt afgesloten :)
Barabas
 Barabas - dinsdag 25 november 2014 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 17:25 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Het is en blijft smerig om op een been van een tegenstander te gaan staan en dan daarna die speler buiten het veld te willen rollen! Wat mij betreft geeft men vanuit Feyenoord een boete aan El Ahmadi.
El Ahmadi regeerde gewoon verkeerd in mijn ogen, een handje uitsteken om hem te helpen was wel beter geweest.
Ik geloof dat ik mij wel kan vinden in een boete door de club. Geef maar lekker aan het kinderziekenhuis die poen. Wel zo netjes.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 25 november 2014 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 19:08 schreef Barabas het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik mij wel kan vinden in een boete door de club. Geef maar lekker aan het kinderziekenhuis die poen. Wel zo netjes.
Dat zou Karim eens helemaal uit zichzelf moeten doen : een schenking aan het kinderziekenhuis na zo'n smerige overtreding! Is ook een slecht voorbeeld voor de jeugdvoetballers zo'n overtreding ...
JanM
 JanM - dinsdag 25 november 2014 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 20:16 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat zou Karim eens helemaal uit zichzelf moeten doen : een schenking aan het kinderziekenhuis na zo'n smerige overtreding! Is ook een slecht voorbeeld voor de jeugdvoetballers zo'n overtreding ...
Hé moraalridder, hang je weer lekker onder je paard?
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - dinsdag 25 november 2014 - 20:20   quote  deeplink  
Toen we allemaal Luigi Bruins figuren hadden voetballen was het ook niet goed.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 25 november 2014 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 20:18 schreef JanM het volgende:

[..]

Hé moraalridder, hang je weer lekker onder je paard?
Heerlijk mán! En dat jij geen normen en waarden heb kan ik niks aan doen ;-)
van geil
 van geil - dinsdag 25 november 2014 - 20:26   quote  deeplink  
Er kan ook wel eens een keer n kerstpakket voor ons forumleden van af!
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 25 november 2014 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 20:26 schreef van geil het volgende:
Er kan ook wel eens een keer n kerstpakket voor ons forumleden van af!
Haha, wat dan van geil ?
van geil
 van geil - dinsdag 25 november 2014 - 21:00   quote  deeplink  
Zou n mooi gebaar zijn
toch, :)
Els
 Els - dinsdag 25 november 2014 - 21:47   quote  deeplink  
In het stadion was al zichtbaar dat het een smerige overtreding was. Alleen verdacht ik Kazim er van.
MMM
 MMM - woensdag 26 november 2014 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 16:31 schreef hand in hand kamerad het volgende:
Bestudeer de foto die pal na de zgn.overtreding is genomen. Zowel de scheids als de grens staan er met hun neus bovenop. Zij reageren niet met fluit of vlag. Hier lijkt mij sprake van een ongelukkige botsing. Heb mij afgelopen zondag bij Rijnmond Sport op de tv , enorm gestoord aan de Spartaan en chef Sport van Rijnmond Ruud van Os. Het leek wel of hij Feyenoord bewust een oor wilde aannaaien door te spreken over een smerige overtreding i.p.v. een ongelukkige botsing.
Ruud van Os is een vieze Spartaan die een hekel heeft aan Feyenoord. Storend om die kop steeds weer te zien op een regionale zender als Rijnmond, die pro-Feyenoord zou moeten zijn.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Meevaller Feyenoord: aanklager geeft geen vervolg aan vooronderzoek









0.0055139