|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Nou, dat werkt dan niet! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ajax laat ADO geloven in de wedstrijd. De 2e helft is nog veel zwakker dan de 1e tot nu toe. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Kolere ik vind er geen ruk aan...wat een zaadpot |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Klopt. Ik vind die 0-1 zeer gevaarlijk. Pff Ajax onder druk van de nummer 15 van de ED... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
De tijd voor Schone is ook wel gekomen. Prima meer dan prima speler voor ons geweest. Je ziet alleen dat het tempo en alles niet meer is zoals het was. Hij wordt ook niet beter meer daarin. Kan me daarom wel vinden in een kishna-el ghazi opstelling |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Pfffff Kishna wat een balgevoel... Ook hem vind ik slecht vandaag |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Mooi balletje van Andersen ;-) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Andersen aan de zijkant? Siggie aan de zijkant? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
kut Moisander.... goed opgelet Serero...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 november 2014 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Goede pass wel weer van Andersen. Jammer dat Kishna het dan mooi wil doen lijkt het. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Mooie en nuttige redding van Moisander |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Ajax kampioen worden ?????? Moeten ze zeker niet zo spelen als wat ze nu doen. Had nu al 0-3 moeten zijn. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Serero speelt als een held! Met die ballen afpakken enzo. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Weer zo'n fout. Klasse van Serero, dat weer wel. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Eens. Beste Ajacied op het veld. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 13:38 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Maar nog steeds is je constatering niet de juiste. En dat heb ik nu met meerdere voorbeelden aangetoond! Wanneer heeft deze scheids ajax voor het laatst gefloten wat geen regionale/stads derby was?
Braamhaar mocht heracles twente fluiten omdat hij evenveel last zou hebben. Braamhaar geboorteplaats is in Rijssen onder de rook van Almelo.
Maar als je Braamhaar twente ziet fluiten tegen Excelsior dan zal ik het wel mis hebben.
Maar ik denk dat Kuipers wel degelijk een voorkeur heeft voor Twente en dat hij zich zelf in bescherming neemt. Maar zijn argument is ook een reden om Twente niet te willen fluiten.
Ik zal als KNVB ook geen Ajax Hooligan Ajax laten fluiten terwijl hij in Delfzijl woont, terwijl hij wel een prima scheids is. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Veltman trouwens ook wel goed tegen Kramer hoor. Beetje zoals toen tegen Twente met Castagnois. Die één op één gevechten puur in de mandekking liggen Veltman wel. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Inderdaad:) misschien die jongen tijd geven want denk dat hij daar heel belangrijk kan zijn. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Manmanman. Eerst geeft ie geel voor dingen en laat dat nu achterwegen. Een warboel van fluiten is het, de ene keer wel de andere keer niet. Snap wel dat het rommelig is dan |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Schone heeft nu de zijkant helemaal los gelaten terwijl hij zelf de reden is dat hij daar geen ballen krijgt doordat hij te veel naar binnen staat. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Ajax moet een dubbele wissel doen, nu het nog kan. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Sigthorsson erin.. O myy haha aan de zijkant? Voor schone? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Commentator zegt Milik, die weten er niks van wss |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Jezus Christus... Van Rhijn toch!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Maak af dan verdomme.
Ja Frankie, laat die Schone maar weer staan |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
pff uitkijke jongens , zo speel je nog gelijk ook |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Beetje Ajax kijken ja, siggie aan de zijkant😄 |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ehhh, waarom Ricardo. gewoon afmaken zo'n bal.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 november 2014 door Eide -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: ...van Nazareth toch ?? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Slechte stift zeg Khisna helemaal vrij tweede paal |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Dan wordt het nu een verkapte 4-4-2 met Siggie en Milik waarbij Andersen en Schone dan over de zijkanten wat meer gaan spelen denk ik.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 november 2014 door Eide -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Nu nog een wissel. Mag best. Misschien wordt Ajax dan echt eens wakker. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 13:59 schreef Eide het volgende:Dan wordt het nu een verkapte 4-4-2 met Siggie en Milik waarbij Andersen en Schone dan over de zijkanten wat meer gaan spelen denk ik. Siggie staat altijd zijkant op zulke momenten |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Stiften is zo moeilijk op volle snelheid terwijl je veel makkelijker lekker tegen die bal aan kan lopen.
En Cillissen pakt punten ;) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Die gaat echt veel naar binnen komen. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Shit, had een penalty kunnen zijn. Komt Ajax goed van af. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Maar moet toch ook de zijkant bezet houden, |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Let op, gaat niet gebeuren. Siggie gaat echt dat centrum opzoeken :) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 13:53 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Wanneer heeft deze scheids ajax voor het laatst gefloten wat geen regionale/stads derby was? Braamhaar mocht heracles twente fluiten omdat hij evenveel last zou hebben. Braamhaar geboorteplaats is in Rijssen onder de rook van Almelo. Maar als je Braamhaar twente ziet fluiten tegen Excelsior dan zal ik het wel mis hebben. Maar ik denk dat Kuipers wel degelijk een voorkeur heeft voor Twente en dat hij zich zelf in bescherming neemt. Maar zijn argument is ook een reden om Twente niet te willen fluiten. Ik zal als KNVB ook geen Ajax Hooligan Ajax laten fluiten terwijl hij in Delfzijl woont, terwijl hij wel een prima scheids is. Moet ik je nu 10 keer uitleggen wat de regel is van de KNVB? Of snap je hem ook gewoon na 1 keer?? Sjonge jonge wat ben jij een vermoeiend persoon! En dan ook van die drama vergelijkingen die nergens op slaan!! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Het zal me niets verbazen als het 1-1 wordt! En het is nog geeneens onverdiend ook! |
|
|
|