|
|
freakie
|
|
|
Uuu wat zonde van Milik net trouwens |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Wat een verschrikkelijke pot zeg. Het is dat veltman vrijwel alles wint achterin en dat Serero goed speelt...
Klaassen met veel inzet en vermogen maar verder vind ik het erg matig wat de spelers van Ajax laten zien. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 14:08 schreef Eide het volgende:Wat een verschrikkelijke pot zeg. Het is dat veltman vrijwel alles wint achterin en dat Serero goed speelt... Klaassen met veel inzet en vermogen maar verder vind ik het erg matig wat de spelers van Ajax laten zien. Speelt hij nou aan de zijkant? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Maak ik zelf wel uit! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Riedewald op het middenveld dus, en Van der Hoorn terecht voor Moisander. Wat een zwakke pot weer van Moisander zeg.
En die band staat Klaassen erg goed. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hahaha sorry gappies, neem alles terug over Moisander |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
En daar is hij dan!! Zo voorspelbaar! Ongelooflijk!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Gvd...wat een klootzakken! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
En inderdaad...Godverdomme!! Je zag het aankomen |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Tja. Dat zat er al even aan te komen. |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
dik verdiend , gvd stelletje prutsers godver |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Verliespunten 100% de verantwoording van de trainer, Als je dan een verdediger erbij brengt op de boel dicht te houden, dan doe je dat toch niet voor een andere verdediger??
Jezus wat dom zeg.. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Moet Ajax maar goed spelen. Is klote. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Vanaf de 8e minuut ongeveer.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Oké ADO op naar de 2-1... Jezus nog aan toe |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 14:11 schreef remco k het volgende:Verliespunten 100% de verantwoording van de trainer, Als je dan een verdediger erbij brengt op de boel dicht te houden, dan doe je dat toch niet voor een andere verdediger?? Jezus wat dom zeg.. Helemaal met je eens |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 14:11 schreef remco k het volgende:Verliespunten 100% de verantwoording van de trainer, Als je dan een verdediger erbij brengt op de boel dicht te houden, dan doe je dat toch niet voor een andere verdediger?? Jezus wat dom zeg.. Zal hij daarom van der Hoorn ingezet hebben? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat een domme wissel... Echt te belachelijk voor woorden.. |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Eigen schuld en nu willen we weer druk gaan zetten |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Tjonge jonge kut Kramer ook nog ook |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Komop 1-2 kan nog
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 november 2014 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Lijkt me duidelijk om die Kramer tegen te houden..
Jezus wat dom.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Overigens kan vd Hoorn daar helemaal niks aan doen.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Waardeloos had al lang 0-2 moeten staan |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Het is hoe dan ook een domme wissel. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik word zo moe van die laksheid en onscherpte die er dan in de 2e helft opnieuw is. Dit mag Ajax zichzelf aanrekenen!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Frank maakt ook steeds meer fouten |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Had ook nu ineens 1-2 kunnen staan |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat vind ik niet, vind hem normaal wel goed wisselen... Maar dit is gewoon heel erg dom.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat een verschrikkelijke wedstrijd van Ajax dit trouwens.. Echt tenekrommend slecht.. Gadverdamme wat laat ik me weekend er weer door verneuken zeg. Godverdomme... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Ging toch iemand aardig in de fout Viegever dus.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
De intentie was wel goed omdat kramer een gevaar is in de lucht en ze zouden ballen naar voren gaan pompen |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
93ste minuut gaat Ajax de 1-2 scoren! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Pingel voor Ajax straks.... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Nou ja, hij wisselt op duelkracht natuurlijk. Van der Hoorn is meer mandekker dan Moisander. Dat die goal dan valt ligt niet aan de wissel, dat ligt aan de erbarmelijke 2 helft van Ajax als ploeg.
De wissel van Riedewald snap ik minder goed. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Oneglooflijk wat is die Schone daar allemaal aan het doen zeg.. KOm eens op man.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 14:17 schreef Eide het volgende:Nou ja, hij wisselt op duelkracht natuurlijk. Van der Hoorn is meer mandekker dan Moisander. Dat die goal dan valt ligt niet aan de wissel, dat ligt aan de erbarmelijke 2 helft van Ajax als ploeg. De wissel van Riedewald snap ik minder goed. Het is overduidelijk verdedigend bedoeld, dan had je dat of voor de wedstrijd moeten doen, of je had er een aanvaller af moeten halen.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Er komt werkelijk niet een pass aan. Ermarmelijk |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Wat een top wissels ... El Ghazi niet inzetbaar maar wel gewoon meenemen ipv een jeugdspeler. Zwakzinnige gelul over domineren ... Tijd voor ome Frank om eens goed in de spiegel te kijken en na te denken over zijn vreemde keuzes van dexafgelopen weken. Nu weer punten verspelen tegen zo een prut tegenstander. En nu al weten te roepen dat er in de winterstop niets hoeft te gebeuren. Oh nee ... natuurlijk niet heeft zijn topaankoop Zimling al binnen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Niet eens druk zetten. Lachwekkend gewoon |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En de spelheravattingen van Cilissen, Jezus man kan je die bal dan echt nooit bij een Ajacied krijgen?>> |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 14:16 schreef remco k het volgende:[..] Dat vind ik niet, vind hem normaal wel goed wisselen... Maar dit is gewoon heel erg dom.. Heeft toch steeds minde invloed? |
|
|
|