|
|
Ronald 1960
|
|
|
1-1: Eigen schuld, DIKKE bult!!! |
|
|
|
|
pth
|
|
|
En dan hebben we gelukkig altijd Sjokkie nog ... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Beetje laat die rode kaart voor die kut-Ooievaar!! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
echt ongelooflijk dit....... |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Het was gewoon een zeer slechte vertoning van Ajax. Goed voetbal was dan ook niet aanwezig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 november 2014 door nieuwe ajax -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Volledig onnodig puntverlies dit. ADO kwam er totaal niet aan te pas gedurende de eerste helft toen Ajax het al lang en breed had moeten beslissen. En dan de 2e helft zo zwak spelen. Gewoon knullig. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat een kutvoetbal spelen wij zeg! Gatverdamme |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat een verschrikkelijke schandalige vertoning. Ajax onwaardig, een kampioen onwaardig. Bedankt voor een kutweekend..
Godverdomme wat een naieve tyfusbende zeg.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Nee, Loetje, te triest voor woorden. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 14:19 schreef remco k het volgende:En de spelheravattingen van Cilissen, Jezus man kan je die bal dan echt nooit bij een Ajacied krijgen?>> Dat is zijn allergrootste probleem. Altijd geweest. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 14:22 schreef remco k het volgende:Wat een verschrikkelijke schandalige vertoning. Ajax onwaardig, een kampioen onwaardig. Bedankt voor een kutweekend.. Godverdomme wat een naieve tyfusbende zeg.. Boos ??? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dat schreef ik al eerder. Ajax heeft het over zichzelf afgeroepen. Eén van de allerslechtste wedstrijden van Ajax. Maar weinig uitblinkers in positieve zin. De meesten veruit een dikke onvoldoende. |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
bedankt frank , lekkere wissel , prima |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wordt elke week slechter en slechter... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Goed gedaan Ajax, wetende dat je 2 concurrenten tegen elkaar spelen en dan zo spelen en onnodig punten verspelen! Het is en blijft lachwekkend! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 14:24 schreef Pietje het volgende:[..] Dat schreef ik al eerder. Ajax heeft het over zichzelf afgeroepen. Eén van de allerslechtste wedstrijden van Ajax. Maar weinig uitblinkers in positieve zin. De meesten veruit een dikke onvoldoende. Andersen een 7 |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
ach, zal wel allemaal onder de noemer 'verkeerde keuzes' gezet worden door de Boer.
te laag tempo en verkeerde keuzes....... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 14:22 schreef Eide het volgende:Volledig onnodig puntverlies dit. ADO kwam er totaal niet aan te pas gedurende de eerste helft toen Ajax het al lang en breed had moeten beslissen. En dan de 2e helft zo zwak spelen. Gewoon knullig. Je laten wegzetten door de nummer 15 van de eredivisie. De Ajacieden zouden zich diep moeten schamen. Er kwam geen bal aan, nog niet eens over twee of drie meter. Wat doen ze dan op de training?? |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Wat een teringvoetbal (sorry voor de grove taal) speelt mijn Ajax. De bezem door die kwalitatief uitermate teleurstellende kut selectie. Te veel Ajax onwaardige spelers. Weer mijn weekend verkloot door die lamstralen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 november 2014 door pth -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Kut. Ik ga even hardlopen. Moet wat emotie kwijt. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Helemaal mee eens... ongelooflijke wissel,
aan de andere kant ook de kansen niet afgemaakt en de wedstrijd op slot gegooid... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ja, ik wel. Dit puntverlies was gewoon niet nodig wanneer ze goed bij de les zouden zijn geweest. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Neem gelijk wat bier mee.... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 14:26 schreef NatjosFC het volgende:[..] ......... aan de andere kant ook de kansen niet afgemaakt en de wedstrijd op slot gegooid... Verkeerde keuzes gemaakt..... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ja man, waar is de ondergrens??? Waardeloos. Godverdomme wat ben ik kwaad. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 14:27 schreef Pietje het volgende:[..] Ja, ik wel. Dit puntverlies was gewoon niet nodig wanneer ze goed bij de les zouden zijn geweest. Kan je ze niet kwalijk nemen....onderwijs is zwaar kut tegenwoordig |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hij was, samen met Serero een van de minst slechten. Ook Andersen verloor (te) veel duels en leed veel balverlies. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Als Schone die bal gewoon met zijn binnenkant plaats is het een 100% goal... Kishna veel te wild bij zijn kans. Sigthorsson inbrengen domste actie ooit, op de counter tegen ADO met Milik Sigthorsson en Schöne.... Gewoon Kishna en El Ghazi, 3x zo snel. Zivkovic zou van de bank nog meer brengen dan Sigi.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Haha. Dat klopt wel ja... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
En waarom steekt die kneus van een van de hoorn geen been uit... Bij ADO was 3 man er voor gesprongen... |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 14:26 schreef Pietje het volgende:[..] Je laten wegzetten door de nummer 15 van de eredivisie. De Ajacieden zouden zich diep moeten schamen. Er kwam geen bal aan, nog niet eens over twee of drie meter. Wat doen ze dan op de training?? Panna's, stiftjes, hakjes en natuurlijk tikkie breed tikkie terug. Misschien moet iemand Frank een keer uitleggen dat je voor tiki-taka voetbal diep op de helft van de tegenstander moet opereren. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Elke week gebeurd het weer. We speelden aardig bij AZ en 20 minuten tegen Go Ahead. Het wordt de week triester en triester. Voetbal niet om aan te zien. Weinig strijd, weinig passie. Heel naïef.
En elke week wordt het erger. Overtuiging is er niet. Waar houdt dit op dan? Bovendien vind ik ons kwalitatief ook niet hoogstaand. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En het woord slotoffensief kennen wij ook niet |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 14:30 schreef NatjosFC het volgende:En waarom steekt die kneus van een van de hoorn geen been uit... Bij ADO was 3 man er voor gesprongen... Had waarschijnlijk geen zin om nog te gaan douchen ... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 14:30 schreef pth het volgende:[..] Panna's, stiftjes, hakjes en natuurlijk tikkie breed tikkie terug. Misschien moet iemand Frank een keer uitleggen dat je voor tiki-taka voetbal diep op de helft van de tegenstander moet opereren. Ja en wat betere spelers nodig heb |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Zat te denken om volgende week te gaan. Maar twijfel. Wil wel eens wat zien voor me geld |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Maar als je het iver 1 of 2 versterkingen hebt ben je ineens belachelijk en wanhopig. Want dat is tegen alle wetten en ben je een zeikerd. Het voetbal wordt toch met de week slechter. Iedere keer lees je dit was de slechtste wedstrijd tot nu toe... Zegt meer dan genoeg |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 14:30 schreef pth het volgende:[..] Panna's, stiftjes, hakjes en natuurlijk tikkie breed tikkie terug. Misschien moet iemand Frank een keer uitleggen dat je voor tiki-taka voetbal diep op de helft van de tegenstander moet opereren. Ik geloof dat ADO 62% balbezit had... Tegen de nummer 15... Wat is dit toch triest. Totaal geen bezieling, totaal geen gogme... Helemaal niks dus. Twee punten verloren. Wat zullen ze in Eindhoven en in Rotterdam lachen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 14:36 schreef Pietje het volgende:[..] Ik geloof dat ADO 62% balbezit had... Tegen de nummer 15... Wat is dit toch triest. Totaal geen bezieling, totaal geen gogme... Helemaal niks dus. Twee punten verloren. Wat zullen ze in Eindhoven en in Rotterdam lachen. Hier naast me zit niet te lachen...is meer verbaasd |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik denk eerlijk gezegd, dat Ajax genoeg goede spelers heeft, maar de mentaliteit klopt gewoon niet. Jong, dartel, straatvoetballertjes, speels... maar nog onvoldoende gogme en voetbalverstand, zich realiseren wanneer ze wat moeten doen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Volgende week thuis tegen Willem II... Geloof me, dat gaat Ajax pertinent niet winnen. Willem II heeft veel creativiteit met spelers die switchen door het elftal. Daar heeft Ajax veel moeite mee. Mijn voorspelling nu al: 1-3 |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dat lachen gaat nog wel komen, gap :-( |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Zo genoeg gezeikt van mijn zijde!! Tijd om vooruit te kijken! Volgende week wacht in eigen huis Willem II! Laten we die dan maar pakken! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 14:39 schreef Pietje het volgende:[..] Ik denk eerlijk gezegd, dat Ajax genoeg goede spelers heeft, maar de mentaliteit klopt gewoon niet. Jong, dartel, straatvoetballertjes, speels... maar nog onvoldoende gogme en voetbalverstand, zich realiseren wanneer ze wat moeten doen. Gogme is joods en Amsterdams Pietje....en laten we die net niet hebben |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Liever Feijenoord dan PSV.... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 14:40 schreef Pietje het volgende:[..] Volgende week thuis tegen Willem II... Geloof me, dat gaat Ajax pertinent niet winnen. Willem II heeft veel creativiteit met spelers die switchen door het elftal. Daar heeft Ajax veel moeite mee. Mijn voorspelling nu al: 1-3 Goed spelen ze zeker. Lef en altijd zichzelf. Schat hun hoger in dan ADO |
|
|
|