|
|
Pietje
|
|
|
quote: Nou, dat was goed te merken... Wat een waardeloze zaadpot. Godverdomme, wat ben ik ziedend. IEDEREEN zag die gelijkmaker aankomen, behalve de trainer en de spelers. Ajax heeft twee keer de nul achterin gehouden: Tegen Dordrecht (wow... wat een wereldprestatie...) en tegen PEC Zwolle, maar toen hielden we de nul ook voorin... Man, man, man... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik vind ook dat we niet veel creëren. Wel wat kansen maar nooit alsof je een keer kans op kans krijgt. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Nou ja, We moeten ook niet te vroeg boven aan komen, is niet ons sterke punt. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Op dit moment denk ik alleen maar aan Ajax. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 14:44 schreef Pietje het volgende:[..] Nou, dat was goed te merken... Wat een waardeloze zaadpot. Godverdomme, wat ben ik ziedend. IEDEREEN zag die gelijkmaker aankomen, behalve de trainer en de spelers. Ajax heeft twee keer de nul achterin gehouden: Tegen Dordrecht (wow... wat een wereldprestatie...) en tegen PEC Zwolle, maar toen hielden we de nul ook voorin... Man, man, man... Ik vind het ook erg dat we tegenwoordig ook vaak de onderliggende partij zijn in gedeeltes in de wedstrijden |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 14:46 schreef Loetje het volgende:[..] Ik vind het ook erg dat we tegenwoordig ook vaak de onderliggende partij zijn in gedeeltes in de wedstrijden Zeker. Dat doet pijn aan mijn Amsterdamse ogen. Ajax onwaardig. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Korte termijn geheugen is niet mijn sterkste punt ......komt door het bier ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Veel te afhankelijk van het collectief dit Ajax |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hahahaha....ook aan het plakken |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
En nou hoorde ik net op de radio, dat PSV zich in de winterstop gaat versterken met Sinkgraven (sc Heerenveen) en Gudelj (AZ). Zij zijn bereid diep in de buidel te tasten. Die koopclub blijft maar honger houden. Maar slagvaardig zijn ze wel. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 14:50 schreef Pietje het volgende:En nou hoorde ik net op de radio, dat PSV zich in de winterstop gaat versterken met Sinkgraven (sc Heerenveen) en Gudelj (AZ). Zij zijn bereid diep in de buidel te tasten. Die koopclub blijft maar honger houden. Maar slagvaardig zijn ze wel. Nou wordt er niet warm of koud van, komen daar allebei op de bank en PSV wordt geen kampioen dit jaar. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 14:50 schreef Pietje het volgende:En nou hoorde ik net op de radio, dat PSV zich in de winterstop gaat versterken met Sinkgraven (sc Heerenveen) en Gudelj (AZ). Zij zijn bereid diep in de buidel te tasten. Die koopclub blijft maar honger houden. Maar slagvaardig zijn ze wel. Laat lekker.....mogen ze de bankzitters zoet houden, brengt alleen maar onvrede |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 14:53 schreef NatjosFC het volgende:[..] Nou wordt er niet warm of koud van, komen daar allebei op de bank en PSV wordt geen kampioen dit jaar. Boks ouwe ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 14:53 schreef NatjosFC het volgende:[..] Nou wordt er niet warm of koud van, komen daar allebei op de bank en PSV wordt geen kampioen dit jaar. Nou... dat weet ik zo net nog niet. DIT wisselvallige Ajax wordt ZEKER ook geen kampioen hoor. Als je al niet van de nummer 15 kunt winnen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 14:56 schreef Pietje het volgende:[..] Nou... dat weet ik zo net nog niet. DIT wisselvallige Ajax wordt ZEKER ook geen kampioen hoor. Als je al niet van de nummer 15 kunt winnen. Sjaggerijn.... |
|
|
|
|
willy 020
|
|
|
waar blijft de bevestiging |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Als je nu iemand door de grond zie zakken is het Marsman van Twente....tering |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 14:56 schreef Pietje het volgende:[..] Nou... dat weet ik zo net nog niet. DIT wisselvallige Ajax wordt ZEKER ook geen kampioen hoor. Als je al niet van de nummer 15 kunt winnen. Hou die rust, vorig jaar verloren we bijna van Roda JC weet je nog... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: OK, toegegeven na vanmiddag. Maar ook realist! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: En of ik dat nog weet. Maar toen was er nog enige bezieling van sommige spelers. Vanmiddag helemaal niets, niemand. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: sorry
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 november 2014 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Kijk nu geen studio sport meer....WAARDELOOS!!! Kutwissels van de Boer! Ga in de winterstop maar op zoek naar een goede verdediger... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dat deed ik ook. Bemoeial ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 15:06 schreef Jack Huntelaar het volgende:Kijk nu geen studio sport meer....WAARDELOOS!!! Kutwissels van de Boer! Ga in de winterstop maar op zoek naar een goede verdediger... Tja, Jack... woorden schieten tekort. Wat een drama |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 15:06 schreef Jack Huntelaar het volgende:Kijk nu geen studio sport meer....WAARDELOOS!!! Kutwissels van de Boer! Ga in de winterstop maar op zoek naar een goede verdediger... Gevonden, na de winterstop gewoon het zelfde blijven spelen. alleen dan Denswil en Veltman centraal, Sigthorsson en Moisander verkopen. Dan kan Zivkovic al vast een beetje aan het eerste ruiken.
Overigens wel knap van van De Hoorn dat hij elke keer dat ie er inkomt een fout maakt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 november 2014 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 15:06 schreef Jack Huntelaar het volgende:Kijk nu geen studio sport meer....WAARDELOOS!!! Kutwissels van de Boer! Ga in de winterstop maar op zoek naar een goede verdediger... Hey nerd....ik vroeg je wat via pb |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 15:06 schreef Jack Huntelaar het volgende:Kijk nu geen studio sport meer....WAARDELOOS!!! Kutwissels van de Boer! Ga in de winterstop maar op zoek naar een goede verdediger... Zie Frank ook veel minder zijn stempel drukken. Anderzijds zit ik nu na te denken en vraag ik me af wat het maximale niveau van dit Ajax kan zijn aangezien het vrijwel wekelijks niet goed is |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 15:08 schreef Loetje het volgende:[..] Zie Frank ook veel minder zijn stempel drukken. Anderzijds zit ik nu na te denken en vraag ik me af wat het maximale niveau van dit Ajax kan zijn aangezien het vrijwel wekelijks niet goed is Inderdaad Loetje is zijn rol uitgespeeld ? Wordt het geen tijd voor Stam ? Het lijkt wel of ze niks meer creeeren voor in, vanaf het middenveld is het al zo voorspelbaar...het lijkt wel of die Schoone steeds trager wordt....en waarom Kishna wisselen voor Sigthorsson? Wat waren we slecht...kwaliteit lijkt minder als van PSV, Twente en Feijenoord... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 15:14 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Inderdaad Loetje is zijn rol uitgespeeld ? Wordt het geen tijd voor Stam ? Het lijkt wel of ze niks meer creeeren voor in, vanaf het middenveld is het al zo voorspelbaar...het lijkt wel of die Schoone steeds trager wordt....en waarom Kishna wisselen voor Sigthorsson? Wat waren we slecht...kwaliteit lijkt minder als van PSV, Twente en Feijenoord... Vandaar mijn eerdere post, dat DIT Ajax beslist geen kampioen wordt! Daarvoor is het niveau veel te laag. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 15:14 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Inderdaad Loetje is zijn rol uitgespeeld ? Wordt het geen tijd voor Stam ? Het lijkt wel of ze niks meer creeeren voor in, vanaf het middenveld is het al zo voorspelbaar...het lijkt wel of die Schoone steeds trager wordt....en waarom Kishna wisselen voor Sigthorsson? Wat waren we slecht...kwaliteit lijkt minder als van PSV, Twente en Feijenoord... Laat ik duidelijk zijn dat ik ontzettend veel respect voor Frank heb. 4 jaar op rij kampioen worden met niet de sterkste selectie. Echter geeft hij aan dat hij wil blijven zolang hij voor zijn gevoel iets kan toevoegen aan Ajax. Ik zie Ajax, dat begon eind vorig seizoen al met de week minder spelen. Crieeren ten eerste vrij weinig kansen. Wanneer we onder druk komen verzuipen we gelijk! Beleving is er veel te weinig. Wissels zijn vaker niet goed en ook langs de lijn zie ik niet de Frank die ik eerder zag. Het voetbal wordt niet beter, integendeel, het wordt de week slechter.
Zal ook wat voorbeelden geven, tegen Vitesse win je, maar Vitesse was heer en meester. Groningen uit verlies je zonder beleving. Zwolle thuis creëer je in 90 minuten maar een echte kans. Dordrecht was een dik half uur sterker dan Ajax. Go Ahead was na de 1-1 ineens minstens gelijkwaardig tot de rust. Heerenveen speelt je 45 minuten van de mat en vandaag zie je de goal van ADO ook aankomen.
Sowieso vind ik dat Ajax naar een ander systeem moet. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 15:20 schreef Pietje het volgende:[..] Vandaar mijn eerdere post, dat DIT Ajax beslist geen kampioen wordt! Daarvoor is het niveau veel te laag. Eigenlijk een wonder dat we 2e staan hoor. Het voetbal wat ik zie is 7/8e plaats waardig. Meer niet |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 15:20 schreef Pietje het volgende:[..] Vandaar mijn eerdere post, dat DIT Ajax beslist geen kampioen wordt! Daarvoor is het niveau veel te laag. Wie wel dan...niveau in de eredivisie is sowieso laag en kom niet aan met PSV, is ook niks |
|
|
|
|
biebie
|
|
|
Nou, ik ben anders best tevreden. Puntje meegenomen uit Den Haag. Bravo, jongens. Volgende week thuis tegen Willem II, misschien dat er dan een nipte overwinning inzit. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 15:08 schreef Loetje het volgende:[..] Zie Frank ook veel minder zijn stempel drukken. Anderzijds zit ik nu na te denken en vraag ik me af wat het maximale niveau van dit Ajax kan zijn aangezien het vrijwel wekelijks niet goed is Denk dat Frank al met zijn gedachten bij de A1 zit en al aan het bedenken is wie in de winterstop mee gaan naar het warme midden-oosten..... Misschiern wel de halve selectie aanvullen met jong ajax- en A1 spelers. Denk dat Moisander, Sigthorson en Schöne dan geslachtofferd gaan worden als ze niet al verkocht worden..... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 15:24 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Wie wel dan...niveau in de eredivisie is sowieso laag en kom niet aan met PSV, is ook niks Ik ben met je eens dat het niveau bedroefd is en heel veel ploegen veel amateuristische fouten maken. Zie het sowieso in meer competies tegenwoordig.
Maar pak en Feyenoord, Cambuur, PEC Zwolle, Willem II, en zelfs Excelsior. Elke wedstrijd kei hard werken, leuk voetbal om te zien. Excelsior weliswaar vandaag niet. Maar scoren makkelijk, veel kansen.
Waarom kunnen we om te beginnen niet een keer een wedstrijd spelen die op zijn minst leuk is om naar te kijken. Waar Ajax echt domineert, veel kansen krijgt en volle overgave speelt?
Nog wat anders, waarom wisselen bij een corner tegen? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 15:24 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Wie wel dan...niveau in de eredivisie is sowieso laag en kom niet aan met PSV, is ook niks Het zal dit seizoen gaan tussen PSV en Feijenoord. PSV, maar vooral Feijenoord zijn constanter. Ajax niet, hooguit constant matig tot slecht. Het verval is veel te groot, ze zakken veel te vaak door de ondergrens heen. Te wispelturig. Geen gogme. Geen drive. Enz. enz. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 15:30 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Denk dat Frank al met zijn gedachten bij de A1 zit en al aan het bedenken is wie in de winterstop mee gaan naar het warme midden-oosten..... Misschiern wel de halve selectie aanvullen met jong ajax- en A1 spelers. Denk dat Moisander, Sigthorson en Schöne dan geslachtofferd gaan worden als ze niet al verkocht worden..... We hebben juist iemand in het veld nodig die die gasten vooruit jaagt. Poulsen was zo slecht nog niet |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik heb de radio aanstaan, Radio Utrecht. Frank de Boer vertelde, dat Lasse Schöne nog altijd niet fit is, eigenlijk geblesseerd. Dat konden we dus zien. Maar waarom stelt de Boer hem dan steeds op???????? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 15:31 schreef Pietje het volgende:[..] Het zal dit seizoen gaan tussen PSV en Feijenoord. PSV, maar vooral Feijenoord zijn constanter. Ajax niet, hooguit constant matig tot slecht. Het verval is veel te groot, ze zakken veel te vaak door de ondergrens heen. Te wispelturig. Geen gogme. Geen drive. Enz. enz. Welk verval Pietje? Mensen mogen mij een zeikerd vinden maar,
Ten eerste, hoeveel is Ajax de laatste 4 jaar beter geworden? Ten tweede, welke verval dan dit seizoen? Ajax speelt structureel bagger en het lijkt wekelijks slechter te worden. Verval is er niet want we blijven namelijk kut spelen.
Zelfs in de Champions League zie ik Ajax zo naïef als wat spelen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 15:33 schreef Pietje het volgende:Ik heb de radio aanstaan, Radio Utrecht. Frank de Boer vertelde, dat Lasse Schöne nog altijd niet fit is, eigenlijk geblesseerd. Dat konden we dus zien. Maar waarom stelt de Boer hem dan steeds op???????? Zegt ook genoeg over dat we het hier wel even mee gaan redden...
Sowieso moet er wat mij betreft een goede 6 komen. Defensie is echt zwak. Alhoewel Viergever trouwens best veel goed deed vandaag. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 15:08 schreef NatjosFC het volgende:[..] Gevonden, na de winterstop gewoon het zelfde blijven spelen. alleen dan Denswil en Veltman centraal, Sigthorsson en Moisander verkopen. Dan kan Zivkovic al vast een beetje aan het eerste ruiken. Overigens wel knap van van De Hoorn dat hij elke keer dat ie er inkomt een fout maakt. Wat een fenomenale goal van die gast op jou avatar joh ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 15:36 schreef Loetje het volgende:[..] Zegt ook genoeg over dat we het hier wel even mee gaan redden... Sowieso moet er wat mij betreft een goede 6 komen. Defensie is echt zwak. Alhoewel Viergever trouwens best veel goed deed vandaag. Er was volgens mij vandaag heel veel mis met de wedstrijdmentaliteit. Zo iets van: och gossie, de nummer 15... Pom, pom, pom... dat gaan we wel eventjes winnen... pom, pom, pom. Lekker weertje vandaag, de lunchwedstrijd, dus we zijn vroeg klaar vandaag... pom, pom, pom... Zo, strakjes koploper... pom, pom, pom en dan lekker op het bankje met het vrouwtje een pilsje... pom, pom, pom... NIET DUS. Ik ben echt godvergeten ziedend. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 15:39 schreef Pietje het volgende:[..] Er was volgens mij vandaag heel veel mis met de wedstrijdmentaliteit. Zo iets van: och gossie, de nummer 15... Pom, pom, pom... dat gaan we wel eventjes winnen... pom, pom, pom. Lekker weertje vandaag, de lunchwedstrijd, dus we zijn vroeg klaar vandaag... pom, pom, pom... Zo, strakjes koploper... pom, pom, pom en dan lekker op het bankje met het vrouwtje een pilsje... pom, pom, pom... NIET DUS. Ik ben echt godvergeten ziedend. Het is pompidom Pietje....Foei, jij hebt toch kleinkinderen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 15:39 schreef Pietje het volgende:[..] Er was volgens mij vandaag heel veel mis met de wedstrijdmentaliteit. Zo iets van: och gossie, de nummer 15... Pom, pom, pom... dat gaan we wel eventjes winnen... pom, pom, pom. Lekker weertje vandaag, de lunchwedstrijd, dus we zijn vroeg klaar vandaag... pom, pom, pom... Zo, strakjes koploper... pom, pom, pom en dan lekker op het bankje met het vrouwtje een pilsje... pom, pom, pom... NIET DUS. Ik ben echt godvergeten ziedend. We delen de woede. Begin was nog prima. Maar de mentaliteit is vrijwel altijd kut. Maar begin me alleen af te vragen aangezien het structureel gebeurd het puur dat is of ook kwaliteit? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Bij mij is het pom, pom, pom! ;-) En ja, ik heb twee ontzettend lieve kleinkinderen! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Stijfkop...en dat laatste geloof ik direct |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 15:42 schreef Loetje het volgende:[..] We delen de woede. Begin was nog prima. Maar de mentaliteit is vrijwel altijd kut. Maar begin me alleen af te vragen aangezien het structureel gebeurd het puur dat is of ook kwaliteit? Het begin was inderdaad zeer hoopgevend. Ik ging er serieus voor klaarzitten. Maar het tegendeel was waar. Wat een slapjanussen. Volgens mij is er kwaliteit genoeg. Alleen een speler met (veel meer) ervaring moet er volgens mij bijkomen. Het is puur de mentaliteit. |
|
|
|