|
|
Pietje
|
|
|
quote: Morgen weer oppassen op de jongste. De oudste is naar school. Vermoeiend mar oh zo leuk |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 15:46 schreef Pietje het volgende:[..] Het begin was inderdaad zeer hoopgevend. Ik ging er serieus voor klaarzitten. Maar het tegendeel was waar. Wat een slapjanussen. Volgens mij is er kwaliteit genoeg. Alleen een speler met (veel meer) ervaring moet er volgens mij bijkomen. Het is puur de mentaliteit. Frank kan nog wel een balletje trappen en trainer/speler is niks nieuw ;-) Ronald ook
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 november 2014 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Haha. Even iets te oud, vermoed ik. Maar op het niveau van DIT Ajax, zouden beiden nog gemakkelijk meekunnen, denk ik ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 15:53 schreef Pietje het volgende:[..] Haha. Even iets te oud, vermoed ik. Maar op het niveau van DIT Ajax, zouden beiden nog gemakkelijk meekunnen, denk ik ;-) Jari ook ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Zeker... ;-) Maar dan kan ik het natuurlijk ook nog!!!! ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 15:46 schreef Pietje het volgende:[..] Het begin was inderdaad zeer hoopgevend. Ik ging er serieus voor klaarzitten. Maar het tegendeel was waar. Wat een slapjanussen. Volgens mij is er kwaliteit genoeg. Alleen een speler met (veel meer) ervaring moet er volgens mij bijkomen. Het is puur de mentaliteit. Mentaliteit is gewoon ruk. We hebben iemand nodig die dat er in perst. Kennelijk kan dat niet uit spelers zelf komen wat een schande van jawelste is.
Ik zat net te fantaseren over wat er zou gebeuren als Nigel De Jong nu op ons middelveld speelde, je zag dat Ajax alle moeite had met Kramer... Wat zou die gedaan hebben? Hem zon geniepig een schop verkopen dat ie niks meer klaarspeelde? Wat missen wij zo'n type |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 15:56 schreef Loetje het volgende:[..] Mentaliteit is gewoon ruk. We hebben iemand nodig die dat er in perst. Kennelijk kan dat niet uit spelers zelf komen wat een schande van jawelste is. Ik zat net te fantaseren over wat er zou gebeuren als Nigel De Jong nu op ons middelveld speelde, je zag dat Ajax alle moeite had met Kramer... Wat zou die gedaan hebben? Hem zon geniepig een schop verkopen dat ie niks meer klaarspeelde? Wat missen wij zo'n type Ratelband inhuren......TSJAAKKKKAAAA |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wel opvallend dat er geen een thuisploeg wint dit weekend |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Of Yomanda......of die schotse lul ?? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Hahahahahahaha. Onze sportpsycholoog. Geniaal man. Ik dacht aan Hans Teeuwen |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 15:56 schreef Loetje het volgende:[..] Mentaliteit is gewoon ruk. We hebben iemand nodig die dat er in perst. Kennelijk kan dat niet uit spelers zelf komen wat een schande van jawelste is. Ik zat net te fantaseren over wat er zou gebeuren als Nigel De Jong nu op ons middelveld speelde, je zag dat Ajax alle moeite had met Kramer... Wat zou die gedaan hebben? Hem zon geniepig een schop verkopen dat ie niks meer klaarspeelde? Wat missen wij zo'n type Ik zou het toejuichen, maar Nigel de Jong komt niet naar Ajax. Overigens heb je beslist gelijk, zo'n type speler hebben we keihard nodig. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Mark Rutte....onze nationale trots of die bolle...Alexander, zijn we ook geweldig blij mee (sarcasme druipt hier overduidelijk van af) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 16:01 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Mark Rutte....onze nationale trots of die bolle...Alexander, zijn we ook geweldig blij mee (sarcasme druipt hier overduidelijk van af) Wilders dan ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 15:58 schreef Pietje het volgende:[..] Ik zou het toejuichen, maar Nigel de Jong komt niet naar Ajax. Overigens heb je beslist gelijk, zo'n type speler hebben we keihard nodig. Die komt zeker niet. Maar wat hebben we zo'n type nodig. Een heel andere speler (niet dat Ajax er 8 moet kopen hoor) is Gudelj. Wat speelt die heerlijk zeg. Ook Bottegin vind ik heel erg goed |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 16:04 schreef Loetje het volgende:[..] Die komt zeker niet. Maar wat hebben we zo'n type nodig. Een heel andere speler (niet dat Ajax er 8 moet kopen hoor) is Gudelj. Wat speelt die heerlijk zeg. Ook Bottegin vind ik heel erg goed Bottegin vind ik ook zo'n dvd speler...heeft goede momenten maar ook bagger slecht. Gudelje voegt niks toe bij ons......we hebben betere |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 16:04 schreef Loetje het volgende:[..] Die komt zeker niet. Maar wat hebben we zo'n type nodig. Een heel andere speler (niet dat Ajax er 8 moet kopen hoor) is Gudelj. Wat speelt die heerlijk zeg. Ook Bottegin vind ik heel erg goed Gudelj schijnt in gesprek te zijn met PSV. Net als Sinkgraven. Tja... PSV is een tikkie slagvaardiger. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Frankie zegt 'we verzuimden om ons Dinsdag ook te belonen', we kregen maar een kans. Hele tijd zeggen dat we het eerder moeten beslissen, er waren wel kansen maar je zag het toch ook aankomen. Waarom heeft hij het nooit over het G team mentaliteit van Ajax man!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 16:07 schreef Pietje het volgende:[..] Gudelj schijnt in gesprek te zijn met PSV. Net als Sinkgraven. Tja... PSV is een tikkie slagvaardiger. Meen je dit? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 16:06 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Bottegin vind ik ook zo'n dvd speler...heeft goede momenten maar ook bagger slecht. Gudelje voegt niks toe bij ons......we hebben betere Bottegin ben ik wel met je eens, maar Gudelj vind ik een prachtige speler, die niet bij Ajax zal misstaan. Dat vond ik vroeger al, toen hij nog bij NAC Breda speelde. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 16:06 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Bottegin vind ik ook zo'n dvd speler...heeft goede momenten maar ook bagger slecht. Gudelje voegt niks toe bij ons......we hebben betere Mwa... Een stabiele verdediger. Dat is al heel wat tegenwoordig |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Zeker! Dat was vanmiddag op de radio te horen. Die berichten werden bevestigd door PSV. In de winterstop zouden beide spelers overgaan. Ik had dit al eerder vanmiddag geschreven. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 16:08 schreef Pietje het volgende:[..] Bottegin ben ik wel met je eens, maar Gudelj vind ik een prachtige speler, die niet bij Ajax zal misstaan. Dat vond ik vroeger al, toen hij nog bij NAC Breda speelde. Maar wat is hij nou, een 6, 8 of een 10? Hij kan het volgens mij allemaal. Zou echt van de zotte zijn wanneer PSV met alles aan de haal gaat |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 16:10 schreef Pietje het volgende:[..] Zeker! Dat was vanmiddag op de radio te horen. Die berichten werden bevestigd door PSV. In de winterstop zouden beide spelers overgaan. Ik had dit al eerder vanmiddag geschreven. Worden ze niet minder van. Vermoedelijk zal Ajax niet sneller gaan handelen hoor |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 16:08 schreef Pietje het volgende:[..] Bottegin ben ik wel met je eens, maar Gudelj vind ik een prachtige speler, die niet bij Ajax zal misstaan. Dat vond ik vroeger al, toen hij nog bij NAC Breda speelde. Mooi...zijn we het niet eens, begon gvd al aan mezelf te twijfelen |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Mooi! En nooit aan jezelf twijfelen. Doe ik ook nooit ;-) Hahaha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hou je helm op.....ga ik weer los op je ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Haha. Is goed, vriend. Maar nu stop ik even voor vandaag. Ben druk (?) doende om de roosters voor de vrijwilligers voor de komende week in elkaar te draaien. Dat moet echt zo klaar zijn. En vanavond krijgen we een gast aan tafel...
Plezierige avond allemaal. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 16:18 schreef Pietje het volgende:[..] Haha. Is goed, vriend. Maar nu stop ik even voor vandaag. Ben druk (?) doende om de roosters voor de vrijwilligers voor de komende week in elkaar te draaien. Dat moet echt zo klaar zijn. En vanavond krijgen we een gast aan tafel... Plezierige avond allemaal. Jullie ook ;-) |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Wanneer Moisander en Sigthorsson verkocht worden, vind ik het naïef om geen enkele aankoop in de winter te doen. Wanneer je iemand als Sinkgraven kunt kopen moet je dat niet nalaten. los daarvan heeft Ajax nog wel een speler op niveau nodig wil je kampioen worden. Als Ajax straks het kampioenschap mist door eigenwijsheid dan hebben ze het zelf over zich afgeroepen!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Vandaag ook onvoldoende. Geen enkele speler een voldoende vandaag, Andersen en Kishna de beste van de slechtsten vandaag.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 16:27 schreef remco k het volgende:[..] Vandaag ook onvoldoende. Geen enkele speler een voldoende vandaag, Andersen en Kishna de beste van de slechtsten vandaag.. Andersen een 7...cappiche !! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Absoluut niet... Ben een groot fan van hem, ik denk zelfs de eerste op dit forum.. Maar vandaag was ie slecht.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 16:30 schreef remco k het volgende:[..] Absoluut niet... Ben een groot fan van hem, ik denk zelfs de eerste op dit forum.. Maar vandaag was ie slecht.. Spreek mij niet tegen slome....dat doe je maar bij andere |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Kishna was toch klaar voor AC Milan zei Ratiola? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Alleen neemt de hele voetbalwereld Mino papzak Raiola alias geldzuiger niet serieus |
|
|
|
|
pth
|
|
|
In de winterstop Moisander, Duarte, Schone, Zimling, Sjokkie aftaaien. Beetje Amsterdamse bluf en een aantal spelers uit de A1 direct doorzetten naar de A-selectie en laten spelen! Daarnaast op zoek naar een fatsoenlijke centrale verdediger, een voetballende sloper op 6 en een vooral vooruitdenkende creatieve middenvelder. Niet doen, dan rest van het seizoen schijtbakken voetbal, geen kampioen (= geen CL) en weinig om voor te juichen. Frank in de winterstop op stage bij een aantal ploegen om door te krijgen hoe tiki-taka voetbal echt in elkaar zit. Boetes uitdelen aan iedere lamlul die de bal meer dan 2x achter elkaar breed of terug speelt. Het niet op kunnen brengen van een fatsoenlijke wedstrijdmentaliteit keihard afstraffen met minimaal 4 weken ballen in de Jupiler league. En natuurlijk niet vergeten Marc O. een keer per ongeluk achter te laten in de ballenbak van de IKEA (groots voetballer, ongeschikt om een voetbalbolwerk op voetbalgebied te leiden).
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 november 2014 door pth -- |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 16:06 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Bottegin vind ik ook zo'n dvd speler...heeft goede momenten maar ook bagger slecht. Gudelje voegt niks toe bij ons......we hebben betere klopt |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Rot op joh, hij was gewoon slecht, klaar en nu je mond dicht houden jij.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Whahaha, ik denk eerder dat men zo'n uitspraak niet serieus neemt, als zaakwaarnemer een aantal flinke toppers in zijn stal, en zelden spelers horen klagen over hem.. De kleine clubs zoals Ajax des te meer.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik vind helemaal niet dat Ajax vandaag op mentaliteit is verslagen. Was het maar zo geweest dat ADO op basis van vechtlust mee kon, maar behoudens wat momenten was ADO geen moment afhankelijk van vechtlust.
ADO kon meekomen omdat Ajax niet in staat was de bal voorbij de middenlijn te krijgen na rust. Elke bal vooruit ging het trechtertje in richting de spitspositie. Schone knijpt toch al constant naar binnen, maar Kishna kwam ook steeds naar binnen. De enige die nog enigszins de zijkant bezette was Andersen... Ajax maakte het ADO dus ook heel eenvoudig om de ruimtes klein te houden, Ajax hield namelijk de ruimtes zelf niet groot.
Dat vond ik vandaag echt een gebrek. Dit was nu typisch een wedstrijd geweest voor twee buitenspelers die aan het einde met het krijt op de schoenen hadden gehad. Groot veld, ADO dwingen te lopen en te werken. Het was nu zo makkelijk te verdedigen. Elke keer de bal dat knikkerpotje bij Milik in waar ze met 3 verdedigers stonden te wachten, 4 als Kishna ook naar binnen kroop.
Waar Ajax steeds wordt geroemd om het positiespel was juist dat vandaag enorm zwak. Dat heeft helemaal niets te maken met vechtlust van ADO. Nogmaals, was het maar zo, dat was nog eens een uitleg geweest. Ajax kwam juist tekort op datgene waar de ploeg juist sterk in behoort te zijn. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Pardon ???....weet je wel tegen wie je het heb |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Jazeker.. Tegen de nar van het forum.. Ga lekker in de hoek staan ofzo..
En had ik je niet verteld je smoelwerk even dicht te houden..?? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 19:02 schreef remco k het volgende:[..] Jazeker.. Tegen de nar van het forum.. Ga lekker in de hoek staan ofzo.. En had ik je niet verteld je smoelwerk even dicht te houden..?? Als je dat maar weet...de Nar...niemand neemt mij serieus, en terecht
Wat ben jij dan ?? |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Het is hier dus weer ouderwets gezellig! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Ik ben er klaar voor hoor, alleen ff warm lopen en ik kan er in ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja de kantine in en met mij aan de bar |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 19:08 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Als je dat maar weet...de Nar...niemand neemt mij serieus, en terecht Wat ben jij dan ?? Ik neem mezelf vooral niet serieus.. En de rest tsjaa.. Het verhaal van de vier touwtjes he.. Blijft leuk om te zien hoe mensen reageren.. Zeker als je eigenlijk de reacties al wel weet.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 21:42 schreef remco k het volgende:[..] Ik neem mezelf vooral niet serieus.. En de rest tsjaa.. Het verhaal van de vier touwtjes he.. Blijft leuk om te zien hoe mensen reageren.. Zeker als je eigenlijk de reacties al wel weet.. Ons kent ons gap...daarom is de lol wat mij naar jou betreft ervan af, vroeger ging je uit je plaat |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 15:08 schreef NatjosFC het volgende:[..] Gevonden, na de winterstop gewoon het zelfde blijven spelen. alleen dan Denswil en Veltman centraal, Sigthorsson en Moisander verkopen. Dan kan Zivkovic al vast een beetje aan het eerste ruiken. Overigens wel knap van van De Hoorn dat hij elke keer dat ie er inkomt een fout maakt. Nou wie weet met Denswil...idd knap van van der Hoorn maar wanneer gaat hij leren.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 15:20 schreef Pietje het volgende:[..] Vandaar mijn eerdere post, dat DIT Ajax beslist geen kampioen wordt! Daarvoor is het niveau veel te laag. PSV op zijn sloffen...of het gaat weer mis na de winterstop... |
|
|
|