BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Verdediging !!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Brandje
 Brandje - maandag 01 december 2014 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2014 - 18:59 schreef nora het volgende:

[..]

Omdat hij er in kwam om Kramer te verdedigen en hij is weer eens zijn man kwijt en draait zich om als er geschoten wordt een drama deze man.
Makkelijk he om iemand de schuld te geven die daar niks aan kan doen. Als je team niet goed speelt en jij komt erin dan duurt het even voordat je in de wedstrijd zit.
Waar was Veltman? Die zie je ook nooit. Waar was Cillisen want de bal ging gewoon door de vijf meter heen dus hoort een keeper te hebben maar nee we blaten lekker met zijn allen elkaar na en gaan een zondebok zoeken.
Veel te makkelijk en ook nog eens onterecht. Ga op Viergever lopen zeiken die voor zijn eige zestien gaat dribbelen!! Ga op van Rhijn zeiken die de 0-2 MOET maken. Net als Schone die het veel te mooi wil doen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 december 2014 door Brandje --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 01 december 2014 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2014 - 19:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry kerel, maar dat is echt gelul van de bovenste plank.. Die bal ging twee keer heen en weer, mag jij me vertellen wat hij moest dekken, de binnen of de buitenkant??
...En waar was de rest van de verdediging? Overigens vind ik het een raar moment om bij een corner tegen, 2 man te wisselen....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 december 2014 door Ronald 1960 --
Eide
 Eide - maandag 01 december 2014 - 23:16   quote  deeplink  
De goal viel trouwens niet uit de corner maar uit een later moment.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 01 december 2014 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2014 - 23:16 schreef Eide het volgende:
De goal viel trouwens niet uit de corner maar uit een later moment.
kniesoor ;-)
riveco
 riveco - maandag 01 december 2014 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 november 2014 - 21:28 schreef Nenam_tiL het volgende:
Ik vind die van Beek van Feijenoord wel wat.....zou hij willen ??
Die is wel groot, maar heeft een motoriek waar je niet op zit te wachten.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 02 december 2014 - 07:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2014 - 23:26 schreef riveco het volgende:

[..]

Die is wel groot, maar heeft een motoriek waar je niet op zit te wachten.
Hij gaat tenminste wel de duels aan
remco k
 remco k - dinsdag 02 december 2014 - 11:31   quote  deeplink  
Die van Beek is echt goed en gaat nog veel beter worden. Feyenoord had die laatste goal nooit tegen gekregen. Daarin zijn ze verder dan wij.
El Gappo
 El Gappo - dinsdag 02 december 2014 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2014 - 19:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry kerel, maar dat is echt gelul van de bovenste plank.. Die bal ging twee keer heen en weer, mag jij me vertellen wat hij moest dekken, de binnen of de buitenkant??
Buiten de 16 gaat hij duel met Kramer aan, vervolgens gaat het spel verder en Kramer gaat de 16 in. Mike zit er niet op en sukkelt er maar achteraan op een meter of wat en dat is het momentum. Daar moet je fel zijn en er op zitten/meegaan, als Kramer de 16 in kan rennen, dan kan jij dat ook ook om hem te verdedigen. En dat is hele probleem bij Ajaax verdedigers, altijd dat dromerige...v Rhijn heeft dat, Boilesen, etc.

En verder verlies je het idd als team, omdat meerdere het laten afweten, daar ben ik wel mee eens. Schone zonder doelpunten is gewoon matig, brengt weinig, zou mooi zijn als we ooit een keer met een El Ghazi EN Kisha in vorm op de vleugels kunnen spelen...hopelijk valt het de 2e helft van het seizoen weer op z'n plek allemaal...Fischer zal ook wel het nodige vuur gaan brengen als ie terug is.
nora
 nora - dinsdag 02 december 2014 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2014 - 19:06 schreef Brandje het volgende:

[..]

Makkelijk he om iemand de schuld te geven die daar niks aan kan doen. Als je team niet goed speelt en jij komt erin dan duurt het even voordat je in de wedstrijd zit.
Waar was Veltman? Die zie je ook nooit. Waar was Cillisen want de bal ging gewoon door de vijf meter heen dus hoort een keeper te hebben maar nee we blaten lekker met zijn allen elkaar na en gaan een zondebok zoeken.
Veel te makkelijk en ook nog eens onterecht. Ga op Viergever lopen zeiken die voor zijn eige zestien gaat dribbelen!! Ga op van Rhijn zeiken die de 0-2 MOET maken. Net als Schone die het veel te mooi wil doen.
Beste Brandje ik begrijp niet dat jij je zo kwaad maakt kijk nou is terug naar alle wedstrijden die hij gespeeld heeft zowel in jong Oranje en Ajax hij is bijna altijd betrokken bij tegen doelpunten hij komt gewoon te kort het is jammer dat je dat niet ziet, ik ben voor Ajax en niet voor iemand persoonlijk en nog even terug te komen op afgelopen zondag hij kwam er speciaal in voor Kramer en liet gewoon ze man vrij staan en deed geen moer om het schot te blokken en ja daarvoor maakte Viergever de fout maar hij kon het nog voorkomen en zoals vele voorgaande keren deed hij dat niet en daarom hebben de meeste fans en analisten het wel gezien met hem, het is jammer maar het is niet anders.
nora
 nora - dinsdag 02 december 2014 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2014 - 11:37 schreef El Gappo het volgende:

[..]

Buiten de 16 gaat hij duel met Kramer aan, vervolgens gaat het spel verder en Kramer gaat de 16 in. Mike zit er niet op en sukkelt er maar achteraan op een meter of wat en dat is het momentum. Daar moet je fel zijn en er op zitten/meegaan, als Kramer de 16 in kan rennen, dan kan jij dat ook ook om hem te verdedigen. En dat is hele probleem bij Ajaax verdedigers, altijd dat dromerige...v Rhijn heeft dat, Boilesen, etc.

En verder verlies je het idd als team, omdat meerdere het laten afweten, daar ben ik wel mee eens. Schone zonder doelpunten is gewoon matig, brengt weinig, zou mooi zijn als we ooit een keer met een El Ghazi EN Kisha in vorm op de vleugels kunnen spelen...hopelijk valt het de 2e helft van het seizoen weer op z'n plek allemaal...Fischer zal ook wel het nodige vuur gaan brengen als ie terug is.
Prima verwoord klopt excact.
Brandje
 Brandje - dinsdag 02 december 2014 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2014 - 12:41 schreef nora het volgende:

[..]

Beste Brandje ik begrijp niet dat jij je zo kwaad maakt kijk nou is terug naar alle wedstrijden die hij gespeeld heeft zowel in jong Oranje en Ajax hij is bijna altijd betrokken bij tegen doelpunten hij komt gewoon te kort het is jammer dat je dat niet ziet, ik ben voor Ajax en niet voor iemand persoonlijk en nog even terug te komen op afgelopen zondag hij kwam er speciaal in voor Kramer en liet gewoon ze man vrij staan en deed geen moer om het schot te blokken en ja daarvoor maakte Viergever de fout maar hij kon het nog voorkomen en zoals vele voorgaande keren deed hij dat niet en daarom hebben de meeste fans en analisten het wel gezien met hem, het is jammer maar het is niet anders.
We hebben TWEE centrale verdedigers en op een of andere manier wordt Veltman altijd met de mantel der liefde beschermd om het even zo te zeggen. Of Moisander krijgt het te verduren of nu Hoorn.
Hij komt er kort voor tijd in en het liep al niet bij Ajax maar Veltman en Moisander hadden samen Kramer gewoon n hun zak zitten want die raakte geen bal op een kansje de eerste helft na dus ik begrijp de hele wissel al niet want Kramer was totaal niet gevaarlijk.
De bal gaat in de zestien heen en weer en er zijn meer schuldige. Ik vond Cillisen zeer zwak staan want de bal gaat door de vijf meter. Bij de tweede paal werd ook niet ingegrepen toen de bal werd terug gekopt op Kramer. Viergever die loopt te kutten op een plek waar dat nooit mag en alleen Hoorn krijgt het weer te verduren. Ik vind dat onterecht
Pietje
 Pietje - dinsdag 02 december 2014 - 14:24   quote  deeplink  
In deze hele discussie over Mike van der Hoorn sta ik volledig achter Brandje en Remco. Mike was destijds bij FC Utrecht één van de beste verdedigers van Nederland, gezien ook zijn toenmalige uitverkiezing in de voorselectie van Jong Oranje. Dat doet zo'n bondscoach uiteraard niet zomaar. Mike heeft beslist potentie. Hij heeft alleen de pech, dat hij moet invallen in moeilijke wedstrijden en bovendien maar enkele minuten. Ik geef het je te doen zo zonder wedstrijdritme! Ik herinner mij bij voorbeeld nog hoe hij mocht invallen tijdens Ajax-AC Milan en waar Ballotelli "zijn man" was. In de slotseconden viel die maffe Italiaan als een stervende zwaan, er was nauwelijks contact. Een penalty, besloot de dienstdoende arbiter, waarme Milan er een onverdiende 1-1 uit sleepte. Zo heeft Mike van der Hoorn meer invalbeurten gehad, ook afgelopen zondag tegen ADO Den Haag. De 1-1 van Kramer was pertinent NIET de schuld van Mike van der Hoorn. Zo'n bal is niet te verdedigen, die ging razensnel van links naar rechts en vervolgens in het doel. De gehele verdediging blonk op dat moment niet uit. Het is ronduit lullig, dat Mike constant de schuld krijgt. Deze jongen heeft vertrouwen nodig, van de trainers en van de supporters! Mijn vertrouwen heeft hij in ieder geval wel.
remco k
 remco k - dinsdag 02 december 2014 - 14:28   quote  deeplink  
Amen
Pietje
 Pietje - dinsdag 02 december 2014 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2014 - 14:28 schreef remco k het volgende:
Amen
Haha. Ben je gelovig? ;-)
Maar ik meen elk woord dat ik heb neergeschreven. Mike van der Hoorn is een prima verdediger, die vertrouwen moet krijgen.
nora
 nora - dinsdag 02 december 2014 - 15:37   quote  deeplink  
Ha grappig wat is dat toch dat er altijd een aantal mensen zijn die zo,n jongen blijven verdedigen he Pietje die gozer komt echt te kort qua techniek handelingssnelheid en ik vrees ook maar daar wil ik hem nog een kans ingeven inzicht, zoals vele al aangeven en dat kan je terug zien in herhalingen staat hij veel lucht te dekken en blokt geen schot maar draait zich om en daar zijn vele herhalingen van gezien, dus wat mij betreft verhuren die man misschien als hij elke week speelt bij een staartclub in de eredivisie dat hij zich toch spectaculair gaat verbeteren maar ik vrees van niet . Amen
Pietje
 Pietje - dinsdag 02 december 2014 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2014 - 15:37 schreef nora het volgende:
Ha grappig wat is dat toch dat er altijd een aantal mensen zijn die zo,n jongen blijven verdedigen he Pietje die gozer komt echt te kort qua techniek handelingssnelheid en ik vrees ook maar daar wil ik hem nog een kans ingeven inzicht, zoals vele al aangeven en dat kan je terug zien in herhalingen staat hij veel lucht te dekken en blokt geen schot maar draait zich om en daar zijn vele herhalingen van gezien, dus wat mij betreft verhuren die man misschien als hij elke week speelt bij een staartclub in de eredivisie dat hij zich toch spectaculair gaat verbeteren maar ik vrees van niet . Amen
Ook jij bent dus gelovig? ;-)

Weet je nora, Mike van der Hoorn gaat zich nog beter ontwikkelen, wanneer hij vaker speeltijd krijgt. Dat komt zijn ontwikkeling nog beter van pas. Ik heb Mike een aantal prima wedstrijden zien spelen, hoor. Waarom mag Veltman wèl (bijna) wekelijks foutjes maken en mag van der Hoorn dat niet? Mocht hij ze maken, althans. Ook Denswil betrap ik zo nu en dan op foutjes. Vergeet niet dat al die jongens nog heel erg jong zijn en dat al die jonge spelers zullen leren van hun fouten, ook Mike van der Hoorn. Wat hij nu vooral nodig heeft, is vertrouwen! Echt van iedereen.

Zie hieronder een aardige column:

Mike van der Hoorn is de meest besproken voetballer van de afgelopen week. Vooraanstaande journalisten als Valentijn Driessen en Johan Derksen namen de centrale verdediger van Ajax onder vuur na zijn optredens tegen PSG en ADO Den Haag.

Schrijver Roman Helinski wijdt in Hard Gras een column aan de bekritiseerde mandekker: ''Was Mike van der Hoorn maar een Italiaan. Dan speelde hij elke week een aardige wedstrijd in de serie B. En als hij eens een fout maakte, kon niemand dat een biet schelen. Misschien zou een grote club hem ook daar al op jonge leeftijd hebben aangekocht, maar alsnog zou hij dan jaren worden verhuurd. Eerst aan een hele slechte club, dan aan een iets minder slechte club, dan een middelmatige ploeg. Trapsgewijs naar de top.''

''Een verdediger nemen ze in Italië pas serieus als hij tegen de dertig loopt. Een back iets eerder, zon jong veulen aan de zijkant kan weinig kwaad. Maar een centrale man? Het is net als met spitsen. Die moeten ook op leeftijd zijn. Kijk naar Pelle. Groot talent, maar de Italianen wisten: rijp eerst maar tien jaar. Van Gaal haalde hem toen al naar AZ, die dacht niet als een Italiaan.''

''Als Mike van der Hoorn Michelangelo van de Hoorn had geheten, dan was hij nu nog die beloftevolle ruwe diamant geweest, in plaats van een afgeserveerde miskoop'', vervolgt Helinski zijn bijdrage. ''Ajax moet hem snel verhuren aan NAC of Dordrecht om te vechten in de kelder. Groei op je gemak maar een paar jaar. Op het WK in 2020 wordt Mike de revelatie namens Nederland, zoals Ron Vlaar afgelopen zomer. In Italië vinden ze Vlaar trouwens nog steeds aan de jonge kant voor een dragende centrale verdediger.''

bron
nora
 nora - dinsdag 02 december 2014 - 15:59   quote  deeplink  
Nou zit er toch niet ver naast om hem te verhuren alleen ben ik geen Italiaan en zie ik liever een Veltman als een v/d Hoorn en ja ze maken allebei fouten alleen vind ik Veltman een veel betere voetballer die in mijn ogen veel completer kan worden als die sympatieke Almeerder Mike.
Brandje
 Brandje - dinsdag 02 december 2014 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2014 - 15:37 schreef nora het volgende:
Ik blijf hem inderdaad verdedigen want hij heeft nooit een echte kans gehad. Hoeveel "domme" pingels heeft veltman al niet veroorzaakt. Hoe veel domme rode kaarten heeft hij niet gehad en die wordt iedereen nog steeds gezien als een potentiele topper. Dus zet de dingen gewoon in perspectief ipv heel makkelijk een zondebok te zoeken
nora
 nora - dinsdag 02 december 2014 - 20:51   quote  deeplink  
Dat klopt ook omdat de meeste fans/analisten meer zien in Veltman omdat hij alles heeft om een topper te worden en met alle respect zie ik en ook andere dit niet bij Mike.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 02 december 2014 - 21:16   quote  deeplink  
Nu even op een andere boeg...Waarom staat Viergever niet centraal, waarom staat hij nooit op zijn positie waarin hij zich heeft bewezen? Waarom staat Viergever wel op de positie van L.B. of als V.M.
Ik zou graag de volgende verdediging zien met reserves:

Van Rhijn/Ligeon------Veltman/vd Hoorn----Viergever/ Denswil------Boilesen/Riedewalt
nora
 nora - dinsdag 02 december 2014 - 23:29   quote  deeplink  
Die discussie loopt ook al heel lang net zo als rechterspits op rechts en een linkerspits op links ook daar is een heftige mening over . We moeten maar vertrouwen op Frankie
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 03 december 2014 - 07:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2014 - 21:16 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Nu even op een andere boeg...Waarom staat Viergever niet centraal, waarom staat hij nooit op zijn positie waarin hij zich heeft bewezen? Waarom staat Viergever wel op de positie van L.B. of als V.M.

Van Rhijn/Ligeon------Veltman/vd Hoorn----Viergever/ Denswil------Boilesen/Riedewalt
Ik ook zo alleen dan is die boilesen weer weken out.
Eigenlijk kun je niet op hem bouwen
3sterren
 3sterren - woensdag 03 december 2014 - 08:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2014 - 18:57 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik blijf hem inderdaad verdedigen want hij heeft nooit een echte kans gehad. Hoeveel "domme" pingels heeft veltman al niet veroorzaakt. Hoe veel domme rode kaarten heeft hij niet gehad en die wordt iedereen nog steeds gezien als een potentiele topper. Dus zet de dingen gewoon in perspectief ipv heel makkelijk een zondebok te zoeken
Veltman is geen verdediger dacht altijd dat hij wel kon verdedigen en dat ie klein was achjah als je goed kan verdedigen is het genoeg dacht ik dan!
Ik dacht die heeft de lengte niet nodig de fysieke kracht ook niet en bovendien kan hij wel aardig voetballen dacht ik!
Maar wat ik toen dacht bleek allemaal niet waar te zijn!
Hij kan dus niet verdedigen, wint met moeite kopduels, aan de bal maakt hij nooit gelijk een keuze of het is de verkeerde!
Kon ik maar trg naar toen, toen ik hem nog goed vond....
Eide
 Eide - woensdag 03 december 2014 - 10:55   quote  deeplink  
Vandaar dat Joel Veltman vorig jaar met grote afstand de speler was die de meeste persoonlijke duels won, namelijk 70.4% van zijn persoonlijke duels.

Zwam toch niet man. Als je nou iets roept, onderbouw dat dan fatsoenlijk. Zo moeilijk is het niet om de statistische onderbouwing voor allerlei claims te vinden. Naast Van Rhijn is juist Veltman een van de verdedigers die juist wel redelijk goed presteert. Kramer had afgelopen weekend 85 minuten lang niets te makken en verloor elk duel van Veltman. Dan staat het 1 keer slecht waarbij V.d. Hoorn Kramer een meter ruimte geeft en dan kan Veltman er niets van? Jaja.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 december 2014 door Eide --
remco k
 remco k - woensdag 03 december 2014 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2014 - 21:16 schreef Jack Huntelaar het volgende:

Omdat de Boer in mijn optiek terecht denkt dat Denswill daar een betere optie voor is..
remco k
 remco k - woensdag 03 december 2014 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2014 - 07:33 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ik ook zo alleen dan is die boilesen weer weken out.
Eigenlijk kun je niet op hem bouwen
Vind ik te makkelijk, hij was topfit en deze blessure is niet iets waar hij wat aan kan doen..
remco k
 remco k - woensdag 03 december 2014 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2014 - 10:55 schreef Eide het volgende:
Vandaar dat Joel Veltman vorig jaar met grote afstand de spelers was die de meeste persoonlijke duels won, namelijk 70.4% van zijn persoonlijke duels.

Zwam toch niet man. Als je nou iets roept, onderbouw dat dan fatsoenlijk. Zo moeilijk is het niet om de statistische onderbouwing voor allerlei claims te vinden. Naast Van Rhijn is juist Veltman een van de verdedigers die juist wel redelijk goed presteert. Kramer had afgelopen weekend 85 minuten lang niets te makken en verloor elk duel van Veltman. Dan staat het 1 keer slecht waarbij V.d. Hoorn Kramer een meter ruimte geeft en dan kan Veltman er niets van? Jaja.
Helemaal met je eens. Ik roep al jaren dat we spelers veel te makkelijk af schrijven. Veltman is gewoon een heel groot talent dat zijn foutjes nog maakt. Is dat erg??? De Boer stond in zijn tijd als een van de beste verdedigers van de wereld te boek, en die stond juist bekend om zijn regelmatige foutje..

Het afschrijven van zowel Veltman als vd Hoorn slaat als een lul op een drumstel. Mensen zouden eens wat vaker zelf moeten oordelen i.p.v. domweg de media te volgen met hun mening..
remco k
 remco k - woensdag 03 december 2014 - 11:40   quote  deeplink  
Overigens speelt Veltman de laatste tijd niet best en mag ie best eens op de bank plaatsnemen en mag vd Hoorn weleens een echte kans krijgen..
Eide
 Eide - woensdag 03 december 2014 - 11:49   quote  deeplink  
Los van wie er moet spelen. Je mag best kritisch zijn, maar er wordt zo simplistisch en opportunistisch gereageerd. Als iemand even uit vorm is kan hij er meteen geen kut van. En niet zeggen dat men het anders nooit doet, ik heb het mensen verdomme over gasten als Vertonghen en Eriksen zien schrijven.

Ieder z'n mening, ik ben de laatste die een mening zal afsabelen omdat het de mijne niet is. Maar heb in ieder geval wel het lef die mening ergens op te baseren.
remco k
 remco k - woensdag 03 december 2014 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2014 - 11:49 schreef Eide het volgende:
Los van wie er moet spelen. Je mag best kritisch zijn, maar er wordt zo simplistisch en opportunistisch gereageerd. Als iemand even uit vorm is kan hij er meteen geen kut van. En niet zeggen dat men het anders nooit doet, ik heb het mensen verdomme over gasten als Vertonghen en Eriksen zien schrijven.

Ieder z'n mening, ik ben de laatste die een mening zal afsabelen omdat het de mijne niet is. Maar heb in ieder geval wel het lef die mening ergens op te baseren.
Wederom helemaal eens..
nora
 nora - woensdag 03 december 2014 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2014 - 08:01 schreef 3sterren het volgende:

[..]

Veltman is geen verdediger dacht altijd dat hij wel kon verdedigen en dat ie klein was achjah als je goed kan verdedigen is het genoeg dacht ik dan!
Ik dacht die heeft de lengte niet nodig de fysieke kracht ook niet en bovendien kan hij wel aardig voetballen dacht ik!
Maar wat ik toen dacht bleek allemaal niet waar te zijn!
Hij kan dus niet verdedigen, wint met moeite kopduels, aan de bal maakt hij nooit gelijk een keuze of het is de verkeerde!
Kon ik maar trg naar toen, toen ik hem nog goed vond....
Komt wel weer hij komt vanzelf weer in vorm, ze krijgen allemaal een vormdip Fischer had dat op dit moment Schone en Veltman enz gaat weer goedkomen.
nora
 nora - woensdag 03 december 2014 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2014 - 10:55 schreef Eide het volgende:
Vandaar dat Joel Veltman vorig jaar met grote afstand de speler was die de meeste persoonlijke duels won, namelijk 70.4% van zijn persoonlijke duels.

Geweldig Eide dit klopt excact.
nora
 nora - woensdag 03 december 2014 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2014 - 11:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Omdat de Boer in mijn optiek terecht denkt dat Denswill daar een betere optie voor is..
Zal die eerst moeten tekenen !!!!
nora
 nora - woensdag 03 december 2014 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2014 - 11:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Helemaal met je eens. Ik roep al jaren dat we spelers veel te makkelijk af schrijven. Veltman is gewoon een heel groot talent dat zijn foutjes nog maakt. Is dat erg??? De Boer stond in zijn tijd als een van de beste verdedigers van de wereld te boek, en die stond juist bekend om zijn regelmatige foutje..

Het afschrijven van zowel Veltman als vd Hoorn slaat als een lul op een drumstel. Mensen zouden eens wat vaker zelf moeten oordelen i.p.v. domweg de media te volgen met hun mening..
Nou Veltman ga ik volledig in mee maar v/d Hoorn twijfel ik aan ik mis bij hem een aantal basis technieken.
El Gappo
 El Gappo - woensdag 03 december 2014 - 17:04   quote  deeplink  
Mensen die van der Hoorn verdedigen, zijn daar beter in dan Mike zelf :P
remco k
 remco k - woensdag 03 december 2014 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2014 - 16:44 schreef nora het volgende:

[..]

Nou Veltman ga ik volledig in mee maar v/d Hoorn twijfel ik aan ik mis bij hem een aantal basis technieken.
Als ik naar zijn basis kijk vind ik die juist heel goed. Positioneel komt hij tegen top spelers nog wat te kort, maar fysiek wint ie bijna alles, kan bikkelhard zijn, verdedigd op de bal en doet dat vooruit, aan de bal vind ik hem sterk, een goede inspeel pass en ook het lef om die te geven..

Overigens vind ik de fouten die Veltman dit seizoen heeft gemaakt kinderlijker en dommer dan de fouten die ik heb gezien bij vd Hoorn..
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 03 december 2014 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2014 - 20:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Als ik naar zijn basis kijk vind ik die juist heel goed. Positioneel komt hij tegen top spelers nog wat te kort, maar fysiek wint ie bijna alles, kan bikkelhard zijn, verdedigd op de bal en doet dat vooruit, aan de bal vind ik hem sterk, een goede inspeel pass en ook het lef om die te geven..

Overigens vind ik de fouten die Veltman dit seizoen heeft gemaakt kinderlijker en dommer dan de fouten die ik heb gezien bij vd Hoorn..
Eens
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 03 december 2014 - 22:54   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ik vind elke fout van een speler dom, want blijkbaar ben je dan niet helemaal met je koppie bij de wedstrijd!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 03 december 2014 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2014 - 22:54 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik vind elke fout van een speler dom, want blijkbaar ben je dan niet helemaal met je koppie bij de wedstrijd!
Beetje kort door de bocht dit....van fouten leer je
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 03 december 2014 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2014 - 23:31 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Beetje kort door de bocht dit....van fouten leer je
Mooi voor jouw, maar elke foute pass heeft gewoon te maken met concentratie!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 03 december 2014 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2014 - 23:47 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Mooi voor jouw, maar elke foute pass heeft gewoon te maken met concentratie!
Nog korter door de bocht....het zijn geen robots, oefening baart kunst
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 03 december 2014 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2014 - 23:50 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Nog korter door de bocht....het zijn geen robots, oefening baart kunst
Klopt, ik neem altijd de binnenbaan! Als je een bal al niet eens over 3 meter in de voeten van een ander kan passen tijdens een wedstrijd mag je jezelf toch eens afvragen hoe lang je daar nog op moet oefenen!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 03 december 2014 - 23:55   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 december 2014 door Ajax Warrior --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 03 december 2014 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2014 - 23:55 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Klopt, ik neem altijd de binnenbaan! Als je een bal al niet eens over 3 meter in de voeten van een ander kan passen tijdens een wedstrijd mag je jezelf toch eens afvragen hoe lang je daar nog op moet oefenen!
....of in hoeverre je de zenuwen de baas bent, sommige kunnen dat een periode en dan weer een periode niet, eigenlijk de meeste....totdat de media gaat brullen en de zogenaamde analisten, die jongens krijgen dat ook mee
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 04 december 2014 - 01:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2014 - 23:59 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

....of in hoeverre je de zenuwen de baas bent, sommige kunnen dat een periode en dan weer een periode niet, eigenlijk de meeste....totdat de media gaat brullen en de zogenaamde analisten, die jongens krijgen dat ook mee
Dan heeft het dus toch te maken met concentratie?
remco k
 remco k - donderdag 04 december 2014 - 08:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2014 - 22:54 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Onzin, dat zou dus betekenen dat als je goed geconcentreerd bent je een heel leven foutloos kan voetballen??
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 04 december 2014 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 december 2014 - 08:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Onzin, dat zou dus betekenen dat als je goed geconcentreerd bent je een heel leven foutloos kan voetballen??
Misschien niet elke fout maar ik heb me de afgelopen weken tot zeer continu geërgerd aan verkeerd gegeven passes over 3 meter en dat heeft zeker wel te maken met concentratie.
remco k
 remco k - donderdag 04 december 2014 - 09:44   quote  deeplink  
Fouten kunnen van alles als oorzaak hebben..
nora
 nora - donderdag 04 december 2014 - 09:47   quote  deeplink  
Als je een pas over 3 meter fout geeft dan ben je slordig en dat heeft meestal met concentratie te maken en die fouten hou je als voetballer maar dat zal je moeten beperken tot af en toe een keer, zoniet dan mis je de basis om top te worden.
Brandje
 Brandje - donderdag 04 december 2014 - 11:13   quote  deeplink  
quote:

[..]

Eens

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Verdediging !!!!

0.0116429