BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Standard Luik - Feyenoord (Europa League: donderdag 11 december 2014, 21:05); 0-3

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 28 november 2014 - 12:44   quote  deeplink  
Standard Luik - Feyenoord (Europa League: donderdag 11 december 2014, 21:05)

Standaard-Luik-Feyenoord_61D8AE2201345982C1257D43004CAEBD.jpg

Datum & tijdstip: Donderdag 11 december 2014, 21:05 uur
Locatie: Stade Maurice Dufrasne, Luik
Scheidsrechter: Alon Yefet, Israël..

38221_ori_stade_maurice_dufrasne_sclessin_.jpg

Feyenoord heeft de knock-outfase van de Europa League bereikt.Titelhouder Sevilla,dat thuis met 2-0 gewonnen had, werd in De Kuip met 2-0 verslagen. Feyenoord begon gedreven aan het duel, zette Sevilla onder druk en kreeg kort voor rust een goede kans op de 1-0.Na goed doorzetten van Van Beek zette El Ahmadi vanaf de achterlijn voor,maar zijn voorzet bereikte Boëtius niet.
Een prachtige actie van Boëtius leidde tien minuten na de pauze de 1-0 in van Toornstra,die de bal in een leeg doel schoof.Nadat Boëtius een grote kans op de 2-0 had gemist (zijnet),stelde El Ahmadi met een prachtig wreefschot de plaats in de knock-outfase veilig.

Onze laatste poule wedstrijd spelen we tegen Standard die niet wisten te winnen van Rijeka. Arslanagic kreeg rood in die wedstrijd en zal de wedstrijd tegen Feyenoord moeten missen. Hoorde gisteren op de tribune dat er al zo'n 3000 kaarten en Feyenoorders zijn verkocht in met name Belgische vakken. Naar schatting zullen tussen de 8000 en 10.000 Feyenoorders verwacht gaan worden in Luik. Als dat maar goed gaat, want nu overwinteren en straks pakken ze het van ons af wegens ongeregeldheden. Heb zelf besloten niet meer af te reizen naar Luik..

Stand groep G:
1. FEYENOORD * 5- 9 ( 7- 6)
2. Sevilla 5- 8 ( 7- 5)
3. NK Rijeka 5- 7 ( 7- 7)
4. Standard Luik 5- 4 ( 4- 7)
* naar tweede ronde

Verslag van de thuiswedstrijd in Rotterdam:

MANU BEZORGT FEYENOORD EERSTE PUNTEN IN EUROPA LEAGUE

6enmdx.jpg

Feyenoord heeft donderdagavond de eerste drie punten gepakt in poule G van de Europa League. Door een laat doelpunt van Elvis Manu werd Standard Luik in De Kuip met 2-1 verslagen. Sven van Beek opende kort na rust de score namens Feyenoord. Door de overwinning op Standard Luik doet Feyenoord weer helemaal mee in poule G, waarin HNK Rijeka met 2-2 gelijk speelde tegen Sevilla FC.

Feyenoord kon bij rust vooral tevreden zijn over de wijze waarop de ploeg in de eerste 45 minuten het initiatief in de wedstrijd volledig in handen had gekregen. Dat dankte het elftal voornamelijk aan een agressieve speelwijze, die ervoor zorgde dat Standard Luik nauwelijks voet aan de grond kreeg in de met ruim 30.000 supporters gevulde Kuip.

Tegelijkertijd kon Feyenoord nog niet tegemoet komen aan de wens die Fred Rutten een dag eerder had uitgesproken. De trainer stelde dat het tijd werd dat Feyenoord zichzelf ging belonen voor het goede spel dat het in de afgelopen periode had laten zien. Waar dat in de afgelopen uitwedstrijd tegen Go Ahead Eagles met vier doelpunten nog prima was gelukt, wist Feyenoord in de eerste helft tegen Standard Luik een overwicht nauwelijks om te zetten in grote kansen, met een doelpuntloze ruststand als gevolg.

Alleen Elvis Manu kwam in de eerste helft twee keer toe dicht bij een doelpunt. De linksbuiten had de bal na een klein half uur voor het binnentikken, nadat keeper Eiji Kawashima een schot van Jordy Clasie niet onder controle kreeg. Manu mikte de bal echter niet voldoende in de hoek, waardoor de Japanse international met een katachtige reflex redding kon brengen. Dezelfde doelman hoefde een kwartier later niet in actie te komen toen Manu een voorzet van Miquel Nelom doorkopte richting de tweede paal, maar voorlangs zag zeilen.

Juist vanwege het verloop van de eerste helft, was de ontlading groot toen Feyenoord al direct na rust een verdiende voorsprong pakte. Dat gebeurde toen Sven van Beek zijn hoofd tegen een verre ingooi van Nelom kreeg. Daarmee verraste hij keeper Kawashima, want de bal plofte vervolgens bij de tweede paal binnen.

2m2dx5x.jpg

Hoewel het vertrouwen van Feyenoord daarmee aanvankelijk een flinke boost kreeg, lag twintig minuten later de bal aan de andere kant van het veld in het net. Waar Standard tot de gelijkmaker nog niet verder was gekomen dan een lobje van Jeff Louis die knap door Kenneth Vermeer over het doel werd getikt, was één defensieve misser direct noodlottig voor Feyenoord. Nadat Luke Wilkshire een diepe pass van de bezoekers niet kreeg weggewerkt, kwam Jonathan Viera oog in oog met Vermeer te staan. De middenvelder stiftte de bal over de uitkomende doelman in het doel en bracht de stand daarmee weer in evenwicht.

Voor Standard Luik was de gelijkmaker het startsein om het gaspedaal dieper in te drukken, waardoor Feyenoord voor het eerst in de wedstrijd serieus onder druk kwam te staan. Dat Feyenoord desondanks met de zege aan de haal ging was te danken aan Manu. De aanvaller, die in de play-off ronde tegen Zorya Luhansk met een doelpunt in extremis Feyenoord al de winst had bezorgd, bleek opnieuw goud waard voor zijn ploeg.

Kort nadat hij een opgelegde kans op het lichaam van Kawashima had geschoten, revancheerde Manu zich door de bal op aangeven van Kazim-Richards met rechts in de bovenhoek te knallen. Daarna kwamen de drie punten niet meer in gevaar en kon in De Kuip een klein feest gevierd worden, in de wetenschap dat Feyenoord helemaal terug in de race is in groep G.

ridssp.jpg

Feyenoord Standard Luik 2-1

Scoreverloop:
47 1-0 Van Beek
65 1-1 Viera
84 2-1 Manu

Scheidsrechter: De Sousa (Por)

Geel: Immers, Nelom (Feyenoord), Mpoku, Van Damme (Standard Luik)

Opstellingen:
Feyenoord:
Vermeer; Wilkshire, Van Beek, Kongolo, Nelom; Clasie, Immers (77 Basaçikoglu), El Ahmadi; Toornstra, Kazim-Richards en Manu (90 Vilhena).
Standard Luik: Kawashima; Milec, Ciman, Arslanagic, Van Damme; Viera (77 Ono), Trebel (89 De Camargo), Faty, Mpoku; Louis en Vinicius (70 )

2niqq0l.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 december 2014 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 28 november 2014 - 12:45   quote  deeplink  
0-5..
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 28 november 2014 - 17:13   quote  deeplink  
Ik hoop op één ding dat we 3 punten mee nemen en dat we na die tijd
geen boete krijgen van de UEFA
dan kunnen we het geld bij de nieuwe spits doen Vrienden gedraag je
maak er een mooie avond van op 11 December a.s.
Barabas
 Barabas - vrijdag 28 november 2014 - 17:18   quote  deeplink  
0-1
Sensi
 Sensi - vrijdag 28 november 2014 - 18:12   quote  deeplink  
Luik legt er sowieso uit.. Denk een 1-2 want verwacht wel een tegendoelpunt.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 28 november 2014 - 18:18   quote  deeplink  
Immers in de spits uitproberen.
Sensi
 Sensi - vrijdag 28 november 2014 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2014 - 18:18 schreef FR-Henk het volgende:
Immers in de spits uitproberen.
Hij gaf gisteren anders wel een geniaal balletje aan JP.. Jammer dat hij m dan niet afmaakt maar was een knappe aanval.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 28 november 2014 - 18:42   quote  deeplink  
1-0
JanM
 JanM - zaterdag 29 november 2014 - 18:18   quote  deeplink  
0-7 met 4 keer Kazim!
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 29 november 2014 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2014 - 18:12 schreef Sensi het volgende:
Luik legt er sowieso uit.. Denk een 1-2 want verwacht wel een tegendoelpunt.
Hoezo? Gaat Erwin Mulder keepen dan?
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 02 december 2014 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2014 - 18:42 schreef Stylzz het volgende:
1-0
Het is niet in Rotterdam hoor
VVout
 VVout - dinsdag 02 december 2014 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2014 - 10:33 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Het is niet in Rotterdam hoor
Je kent Stylzz toch, ziet het niet altijd rooskleurig ;)
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 december 2014 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2014 - 10:33 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Het is niet in Rotterdam hoor
Goed gezien pik!
Barabas
 Barabas - woensdag 03 december 2014 - 12:44   quote  deeplink  
Mat ligt erbij als een knollenveld. Oppassen met blessures!
adje
 adje - woensdag 03 december 2014 - 19:57   quote  deeplink  
alle reserves opstellen en bidden dat het rustig blijft zodat we geen geouwehoer krijgen met de uefa de luik supporters zullen wel op rellen uit zijn.
tomson
 tomson - woensdag 03 december 2014 - 20:32   quote  deeplink  
Heerlijk.. kom terug in dit topic en het gaat alweer over rellen. Het is een omen !
van geil
 van geil - woensdag 03 december 2014 - 20:37   quote  deeplink  
kloten er af hakken!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 03 december 2014 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2014 - 19:57 schreef adje het volgende:
alle reserves opstellen en bidden dat het rustig blijft zodat we geen geouwehoer krijgen met de uefa de luik supporters zullen wel op rellen uit zijn.
Reserves opstellen en 600000 € mislopen, logisch ook..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 04 december 2014 - 17:07   quote  deeplink  
"Ik ben trots op onze supporters dit seizoen"

312z9yf.jpg

Feyenoord speelt volgende week een uitwedstrijd tegen Standard Luik - Feyenoord voor de Europa League. De voorzitter van de Feyenoord Supportersvereniging heeft geen enkel signaal ontvangen dat het bezoek aan België problemen gaat opleveren. "Wij gaan de fans niet oproepen dat ze zich moeten gedragen, wij zijn geen schoolmeester. Alle fans zijn oud en wijs genoeg om zich te realiseren dat iedereen dolgraag wil dat we naar de volgende ronde willen in Europa."

Toch ligt Standard Luik-Feyenoord onder een vergrootglas bij de lokale overheidsinstanties. Begin oktober stonden de twee clubs in Rotterdam tegenover elkaar en vlak voor aanvang van de wedstrijd ging het mis. Belgische fans braken uit hun vak en zochten de confrontatie met de Rotterdamse supporters. Het was een wonder dat het niet tot een explosie van geweld kwam. Dappere stewards gingen tussen beide groeperingen staan en hielden de boel in toom. Maar ook supporters van Feyenoord maanden hun medefans tot rust.

"We zijn samen met de club al jaren bezig om tot normalisatie te komen en daarbij speelt zelfregulering onder de supporters een belangrijke rol", zegt Smit. "In dit geval riepen mensen dat anderen moesten kappen, omdat ze wisten hoe belangrijk het voor de club is om niet weer te worden gestraft voor wanordelijkheden. Dus bleef een confrontatie uit. Ik weet dat het niet alleen maar lieverdjes zijn, er kan altijd wel iets gebeuren. Daar sluiten we onze ogen heus niet voor, maar ik ben echt trots op hoe onze supporters zich dit seizoen in Europa hebben gedragen. Bloedfanatiek en verder geen gezeur. In het verleden hebben we een bedenkelijke naam opgebouwd, daardoor wordt er nog steeds snel naar ons gewezen. Maar ik kan niet anders zeggen dat het nu fantastisch gaat. En dat zal in Luik niet anders zijn."
Bron:Metronieuws
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 04 december 2014 - 19:43   quote  deeplink  
Crisis bij Standard.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 05 december 2014 - 07:40   quote  deeplink  
Beste zgn supporters zorg ervoor met jullie gedrag dat die overwinning op Sevilla en de winst die we maken financieel zo blijft. Ik hou er een hard hoofd in dat het allemaal goed gaat. Dus hierbij mijn oproep misschien zinloos maar ik hoop dat een hoop echte supporters mij steunen.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 05 december 2014 - 07:42   quote  deeplink  
Ik steun je Piet, ik zou in eerste instantie gaan zonder kaarten, maar zie er vanaf, heb er ook een slecht gevoel bij..
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 05 december 2014 - 07:58   quote  deeplink  
Ik heb wel kaartje maar zit tussen de Belgen, ik had het liefste tussen de supporters v Feyenoord gezeten maar beter voor hun en voor mij dat ik daar niet zit
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 05 december 2014 - 09:04   quote  deeplink  
Piet is dus gewoon onderdeel van de FLKG..!
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 05 december 2014 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 december 2014 - 07:42 schreef RenatoBos het volgende:
Ik steun je Piet, ik zou in eerste instantie gaan zonder kaarten, maar zie er vanaf, heb er ook een slecht gevoel bij..
Ik blijf ook thuis lekker op de bank met een jonge neut
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 05 december 2014 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 december 2014 - 07:40 schreef piet de paler het volgende:
Beste zgn supporters zorg ervoor met jullie gedrag dat die overwinning op Sevilla en de winst die we maken financieel zo blijft. Ik hou er een hard hoofd in dat het allemaal goed gaat. Dus hierbij mijn oproep misschien zinloos maar ik hoop dat een hoop echte supporters mij steunen.
Ik wil je wel steunen vanuit mijn huis a.s. Donderdagavond
VVout
 VVout - vrijdag 05 december 2014 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 december 2014 - 07:42 schreef RenatoBos het volgende:
Ik steun je Piet, ik zou in eerste instantie gaan zonder kaarten, maar zie er vanaf, heb er ook een slecht gevoel bij..
HELD///
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 05 december 2014 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 december 2014 - 09:04 schreef Bosifyable het volgende:
Piet is dus gewoon onderdeel van de FLKG..!
Uhhhhhhhhhh ikke niet begrijp ikke buitenlander
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 05 december 2014 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 december 2014 - 13:51 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Uhhhhhhhhhh ikke niet begrijp ikke buitenlander
Feyenoord Losse Kaarten Groep
VVout
 VVout - vrijdag 05 december 2014 - 14:06   quote  deeplink  
Tussen de nep Belgen, als dat maar goed gaat :)
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 05 december 2014 - 14:10   quote  deeplink  
Met de Belgen zie ik geen problemen, die weten toch niet dat ik Feyenoord fan ben, hhaaaaa
legrande
 legrande - vrijdag 05 december 2014 - 14:29   quote  deeplink  
We zijn samen met de club al jaren bezig om tot normalisatie te komen en daarbij speelt zelfregulering onder de supporters een belangrijke rol", zegt Smit. "In dit geval riepen mensen dat anderen moesten kappen, omdat ze wisten hoe belangrijk het voor de club is om niet weer te worden gestraft voor wanordelijkheden. Dus bleef een confrontatie uit. Ik weet dat het niet alleen maar lieverdjes zijn, er kan altijd wel iets gebeuren. Daar sluiten we onze ogen heus niet voor, maar ik ben echt trots op hoe onze supporters zich dit seizoen in Europa hebben gedragen. Bloedfanatiek en verder geen gezeur. In het verleden hebben we een bedenkelijke naam opgebouwd, daardoor wordt er nog steeds snel naar ons gewezen. Maar ik kan niet anders zeggen dat het nu fantastisch gaat. En dat zal in Luik niet anders zijn."

Renato ik vind je stukje zoals zo vaak heel scherp. Ik zou echt ieder supporter willen vragen om alle andere in de gaten te houden want misschien onbedoeld met alcohol of drugs kunnen deze wat van plan zijn en niemand nee niemand mag er voor zorgen dat we straks gestraft gaan worden voor wat een paar van die gekken doen. We hebben zo'n feest gehad tegen Sevilla en ik wil zo graag een voortzetting(wie iet met een echt feyenoordhart). Dus supporters die meereizen naar Luik. Ik hoop op een toffe wedstrijd voor jullie dan is het ook voor ons maar svp nogmaals verziek het niet. Niemand heeft daar war aan. Veel plezier in Luik.
van geil
 van geil - zondag 07 december 2014 - 19:24   quote  deeplink  
Zou mooi zijn n overwinning
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 07 december 2014 - 22:59   quote  deeplink  
En een miljoen extra.
tomson
 tomson - zondag 07 december 2014 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 december 2014 - 07:58 schreef piet de paler het volgende:
Ik heb wel kaartje maar zit tussen de Belgen, ik had het liefste tussen de supporters v Feyenoord gezeten maar beter voor hun en voor mij dat ik daar niet zit
Kijk je een beetje uit ? Het zijn daar een stelletje lafbekken die wachten op zo'n buitenkansje. Maar dat weet je net zo goed als ik ( hoop ik )
tomson
 tomson - zondag 07 december 2014 - 23:53   quote  deeplink  
Wat op de bonnefooi naar Luik rijden betreft : Daar kan weinig anders dan ellende van komen, en in het slechtste geval weer consequenties voor Feyenoord. Worst case scenario : weer een uitsluiting en dat vind ik niet wenselijk, zeker niet als we de poule ook nog eens als groepswinnaar zouden eindigen. Laat de sportieve prestaties maar eens spreken, zelfs de voorzitter van Sevilla weet inmiddels hoe heavy onze hoolies zijn dus daar hebben we ook niks meer te bewijzen ;)
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 08 december 2014 - 06:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 december 2014 - 07:58 schreef piet de paler het volgende:
Ik heb wel kaartje maar zit tussen de Belgen, ik had het liefste tussen de supporters v Feyenoord gezeten maar beter voor hun en voor mij dat ik daar niet zit
Dan geef je helaas WEER het slechte voorbeeld! Maar ik hoop dat je een leuke wedstrijd te zien krijgt zonder al te veel problemen ...
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 08 december 2014 - 06:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 december 2014 - 09:04 schreef Bosifyable het volgende:
Piet is dus gewoon onderdeel van de FLKG..!
Feyenoord Losers Kaarten Groep ....
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 08 december 2014 - 06:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 december 2014 - 17:07 schreef RenatoBos het volgende:
"Ik ben trots op onze supporters dit seizoen"

[ afbeelding ]

Feyenoord speelt volgende week een uitwedstrijd tegen Standard Luik - Feyenoord voor de Europa League. De voorzitter van de Feyenoord Supportersvereniging heeft geen enkel signaal ontvangen dat het bezoek aan België problemen gaat opleveren. "Wij gaan de fans niet oproepen dat ze zich moeten gedragen, wij zijn geen schoolmeester. Alle fans zijn oud en wijs genoeg om zich te realiseren dat iedereen dolgraag wil dat we naar de volgende ronde willen in Europa."

Toch ligt Standard Luik-Feyenoord onder een vergrootglas bij de lokale overheidsinstanties. Begin oktober stonden de twee clubs in Rotterdam tegenover elkaar en vlak voor aanvang van de wedstrijd ging het mis. Belgische fans braken uit hun vak en zochten de confrontatie met de Rotterdamse supporters. Het was een wonder dat het niet tot een explosie van geweld kwam. Dappere stewards gingen tussen beide groeperingen staan en hielden de boel in toom. Maar ook supporters van Feyenoord maanden hun medefans tot rust.

"We zijn samen met de club al jaren bezig om tot normalisatie te komen en daarbij speelt zelfregulering onder de supporters een belangrijke rol", zegt Smit. "In dit geval riepen mensen dat anderen moesten kappen, omdat ze wisten hoe belangrijk het voor de club is om niet weer te worden gestraft voor wanordelijkheden. Dus bleef een confrontatie uit. Ik weet dat het niet alleen maar lieverdjes zijn, er kan altijd wel iets gebeuren. Daar sluiten we onze ogen heus niet voor, maar ik ben echt trots op hoe onze supporters zich dit seizoen in Europa hebben gedragen. Bloedfanatiek en verder geen gezeur. In het verleden hebben we een bedenkelijke naam opgebouwd, daardoor wordt er nog steeds snel naar ons gewezen. Maar ik kan niet anders zeggen dat het nu fantastisch gaat. En dat zal in Luik niet anders zijn."
Bron:Metronieuws
Dat zouden ze wel moeten doen! Het is JUIST wel een kleutergroep ... En die heeft juist een schoolmeester nodig.
VVout
 VVout - maandag 08 december 2014 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 december 2014 - 06:20 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Feyenoord Losers Kaarten Groep ....
Er zijn ook mensen die wel gewoon met supporters van de tegenstander samen een wedstrijd kunnen bekijken.
tomson
 tomson - maandag 08 december 2014 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 december 2014 - 09:56 schreef VVout het volgende:

[..]

Er zijn ook mensen die wel gewoon met supporters van de tegenstander samen een wedstrijd kunnen bekijken.
+1
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 08 december 2014 - 16:16   quote  deeplink  
Snavels zijn toch geen mensen..(?)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 08 december 2014 - 16:46   quote  deeplink  
Scheidsrechter uit Israël leidt Standard Luik - Feyenoord

2v3iq2b.jpg

De UEFA heeft met Alon Yefet een scheidsrechter uit Israël aangesteld bij de komende uitwedstrijd van Feyenoord tegen Standard Luik. Feyenoords komende tegenstander in de Europa League won dit weekend op bezoek bij Sporting Charlois met 0-1, dankzij een doelpunt kort voor rust van Ivan de Camargo.
Standard Luik boekte daarmee sinds 9 november weer eens een overwinning.


Standard Luik, dat de afgelopen vier officiële wedstrijden dus verloor, passeerde daardoor de tegenstander op de ranglijst en klom naar de zevende plaats, met slechts vier punten achter de nummer twee Kortrijk. Feyenoord gaat aanstaande donderdag op bezoek in Luik, voor het laatste groepsduel in de Europa League.
Bron:Feyenoord.nl
VVout
 VVout - maandag 08 december 2014 - 17:36   quote  deeplink  
Eerst woord Luik gecoached door een neus, is ie weggelopen krijg je een neus als scheids. Zit een luchtje aan hoor!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 08 december 2014 - 17:58   quote  deeplink  
Dat zit aan alle neuzen..
VVout
 VVout - maandag 08 december 2014 - 18:01   quote  deeplink  
Jaman.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 08 december 2014 - 18:01   quote  deeplink  
Klopt en zijn neefje ook..
piet de paler
 piet de paler - maandag 08 december 2014 - 18:14   quote  deeplink  
80.000€ aan boetes er kan nog meer bij er kan nog meer bij,of gaan we nadenken!
VVout
 VVout - maandag 08 december 2014 - 18:23   quote  deeplink  
Loop toch niet te zeiken over dat vuurwerk, geeft een mooi sfeertje en er gebeurt verder niks. Is anders als je daar bommen op het veld gaat gooien of met fakkels, dat is voor hersenloze weggelegd. Moet wel ff bedenken waar het om gaat en nu wordt dit volledig misbruikt door de UEFA om te cashen, stelletje eikels.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 08 december 2014 - 19:44   quote  deeplink  
Pornofilm tonen.
Ander vuurwerk.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Standard Luik - Feyenoord (Europa League: donderdag 11 december 2014, 21:05); 0-3









0.0068600