BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Standard Luik - Feyenoord (Europa League: donderdag 11 december 2014, 21:05); 0-3

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 12 december 2014 - 10:43   quote  deeplink  
Samenvatting Standard Luik - Feyenoord

n1fr6w.jpg

Feyenoord heeft donderdagavond op indrukwekkende wijze haar missie in Luik volbracht. Dankzij doelpunten van Jens Toornstra, Jean-Paul Boëtius en Elvis Manu won de ploeg van trainer Fred Rutten met 0-3 van Standard Luik, waardoor het zich definitief verzekerde van de groepswinst in poule G van de Europa League. Lucas Woudenberg en Wessel Dammers maakten in België hun officiële debuut voor Feyenoord.

11-12-2014 Samenvatting Standard Luik - Feyenoord
http://www.dailymotion.com/video/x2cdcpm_11-12-2014-samenvatting-standard-luik-feyenoord_sport

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 december 2014 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 12 december 2014 - 10:47   quote  deeplink  
DEBUTANTEN BELEVEN BIJZONDERE AVOND IN LUIK

vg94p.jpg

Voor twee Feyenoord-spelers in het bijzonder werd de avond van de Europese uitwedstrijd tegen Standard Luik er donderdag eentje om niet meer te vergeten. Lucas Woudenberg en Wessel Dammers maakten in België hun officiële debuut voor Feyenoord, nota bene in een duel waarin de Rotterdammers zich dankzij een klinkende 0-3 overwinning als groepshoofd plaatsten voor de knock-out fase van de Europa League. Mooier kan niet, glunderde Woudenberg na afloop.

De twintigjarige Woudenberg begon in Stade Maurice Dufrasne als basisspeler aan het duel, op de voor hem vertrouwde linksbackpositie. Last van zenuwen ondervond hij geen moment, bekende hij in een eerste reactie na de wedstrijd. Vanaf het begin ging het hartstikke lekker. We vonden steeds de voetballende oplossing en konden daardoor het balletje rond laten gaan, ondanks het slechte veld. Na de 0-2 van Jean-Paul werd het bijna één grote rondo, ik stond te genieten in het veld.

Voor Woudenberg betekende zijn debuut een beloning voor zijn geduld. De verdediger reisde twee seizoenen geleden al eens met de eerste selectie mee op trainingskamp naar Marbella en behoort dit jaar voor het eerst vast tot de selectie van trainer Fred Rutten, maar tot speelminuten in een officieel duel kwam het tot dusver niet. Ik heb er even op moeten wachten, de ene jeugdspeler debuteert nu eenmaal sneller dan de ander, maar daarom is het extra mooi dat het vanavond mijn beurt was, terwijl Wessel er even later ook in kwam. Mooi dat we met ons opnieuw twee spelers uit de eigen jeugd debuteren in het eerste.

14430bt.jpg

Op het moment dat de linkervleugelverdediger die woorden uitsprak, stond Wessel Dammers enkele meters verderop in de mixed zone de pers te woord. Waar Woudenberg door het niet meereizen van Miquel Nelom min of meer kon rekenen op een debuut, waren de speelminuten van Dammers minder voorzien. Hij moest na dik een uur spelen het veld in, nadat Terence Kongolo wegens buikklachten niet verder kon. Op dat moment moet je er gewoon staan, glimlachte de debutant. Ik heb heel lang uitgekeken naar dit moment.

Als vervanger van Kongolo speelde Dammers, die in de jeugd vaak in de spits speelde, het duel uit als centrale verdediger, een positie die hij de laatste maanden ook geregeld vervult in de duels van Jong Feyenoord/Excelsior. De trainer is van mening dat ik daar goed uit de voeten kan, zei Dammers daarover. Hij is veel met me bezig en ziet zeker in het huidige Feyenoord meer kansen voor mij op die positie dan in de spits. Ik wil hoe dan ook slagen bij deze club, dat is mijn doel. Daarom grijp ik deze kans van de trainer met beide handen aan.'
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 12 december 2014 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 december 2014 - 23:26 schreef Milo het volgende:
Ik snap er geen hol meer van? Zondag adriaanse zeer positief over dit Feijenoord en nu kieft en de snor lyrisch! Ik word er zenuwachtig van........
Ik kijk en luister alleen maar naar mensen die echt verstand van voetbal hebben dus alleen Adriaanse van de drie
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 12 december 2014 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 december 2014 - 10:27 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Dat dacht ik dus wel, staat ie verdomme in de verdediging..(?)
Heb je het over Dammers? nou dat wordt een echter verdediger hoor wacht maar
tomson
 tomson - vrijdag 12 december 2014 - 13:49   quote  deeplink  
http://m.youtube.com/watch?v=9Vm1wPCbppA&feature=youtu.be
van geil
 van geil - vrijdag 12 december 2014 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2014 - 12:45 schreef RenatoBos het volgende:
0-5..
Eigenlijk heb je gelijk.
dit was de juiste afspiegeling
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 12 december 2014 - 15:07   quote  deeplink  
'Als de bal gaat rollen bij Feyenoord komt er niemand meer aan'

k2hdfl.jpg

Feyenoord-watcher van Voetbal International, Martijn Krabbendam, kijkt op VI radio positief terug op de wedstrijd van donderdagavond. 'Je zag het al aankomen. Het komt ook omdat Standard Luik niet in hun sterkste formatie speelde. Maar een prima prestatie. Feyenoord heeft een uitstekend voetballende ploeg. Als je dat op dit niveau kan en je wordt eerste in de groep met de houder van de Europa League erin dan heb je een uitstekende prestatie geboekt', aldus Krabbendam op VI radio.

Feyenoord speelde met vlagen Standard Luik helemaal weg. 'Het was een groot positiespel. Je zag dat Standard Luik wel een beetje druk begon te zetten maar als de bal gaat rollen bij Feyenoord dan komt er niemand meer aan. Het is knap werk van Fred Rutten.'

Vooraf was iedereen sceptisch over de kwaliteiten van trainer Fred Rutten. Krabbendam is daar duidelijk over. 'Wie Rutten heeft gevolgd in het voetbal heeft gezien dat hij alle ploegen wel aan het voetballen heeft gekregen. Het blijft zonde dat hij pas laat met een selectie kon werken die intact was. Rutten kijkt ook naar de talenten van Feyenoord', doelt de journalist op het debuut van Lucas Woudenberg en Wessel Dammers.
Bron:FRFans
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 12 december 2014 - 15:34   quote  deeplink  
Gewonden na rellen bij Standard Feyenoord

xcjekl.jpg

De wedstrijd tussen Standard en Feyenoord was een grote risicowedstrijd. Na de wedstrijd kwam het tot rellen tussen fans van Standard en de politie. Er werden 25 arrestaties verricht en er vielen 16 lichte gewonden.

200 tot 300 fans, die niet tot de harde kern van Standard behoorden, probeerden de fans van Feyenoord te bereiken. Het ging om 20ers en de jongste waren tussen de 16 en 18 jaar. De politie greep in toen ze een voertuig van het Rode Kruis vernielden.

Ze vielen de politie aan en gebruiken verkeersborden, stenen, metalen buizen etc. Daardoor was er aanzienlijke schade aan 6 politievoertuigen en 16 mensen van de federale en lokale politie raakten licht gewond, net als één hond van de hondenbrigade. De politie arresteerde 25 mensen. Vijftien daarvan wegens het overtreden van de voetbalwet en 11 wegens het verstoren van de openbare orde.
Bron:Voetbal12

Heurts entre supporters et policier en marge de Standard - Feyenoord
http://www.dailymotion.com/video/x2cdup2_heurts-entre-supporters-et-policier-en-marge-de-standard-feyenoord_sport

Heurts entre supporters et policier en marge de Standard - Feyenoord (2)

http://www.dailymotion.com/video/x2cdz5q_heurts-entre-supporters-et-policier-en-marge-de-standard-feyenoord-2_sport

Clashes after the match Standard - Feyenoord + policeman falls into a hole 11.12.2014

(http://youtu.be/d_86Z2UyA6E)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 12 december 2014 - 15:36   quote  deeplink  
Whahahahaaaaaa kijk hoe die ME'er in dat gat flikkert..
Fart
 Fart - vrijdag 12 december 2014 - 16:08   quote  deeplink  
Schuttersputje RB .. hij viel niet
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 12 december 2014 - 16:12   quote  deeplink  
A hij stapte er bewust in dus..d:-)
tomson
 tomson - vrijdag 12 december 2014 - 16:17   quote  deeplink  
Feyenoorders hebben zich keurig gedragen iig
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 12 december 2014 - 16:18   quote  deeplink  
Inderdaad, ook dat mag gezegd worden..!!
tomson
 tomson - vrijdag 12 december 2014 - 16:20   quote  deeplink  
Werden langs alle kanten geprovoceerd door die droeftoeters.. die hebben hun koekies wel gehad :)
van geil
 van geil - vrijdag 12 december 2014 - 19:02   quote  deeplink  
bovenstaande , prima.

evenals t team n positief groeiproces.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 13 december 2014 - 10:40   quote  deeplink  
Idd heb vanaf de Belgische kant gekeken en de Feyenoord supporters gedroegen zich redelijk, trouwens de sfeer bij standaard was erg anti Nederlanders. Ik heb nog nooit zo relaxed gezeten bij een uitwedstrijd in Europees verband gezeten. Vanavond goedkope vlucht naar 020 en dan kerst vieren in Nederland wel koud in Ouddorp maar zondag lekker naat Feyenoord met vriendin . Het leven bestaat uit het geluk uit kleine dingen en Feyenoord.
VVout
 VVout - zaterdag 13 december 2014 - 11:09   quote  deeplink  
@Piet.

Waren dat dan Franstalige Belgen of Noord-Afrikanen die zo haatdragend zijn tegenover Nederland, zomaar nieuwsgierig hoe dat zit.
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 13 december 2014 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 december 2014 - 10:40 schreef piet de paler het volgende:
Idd heb vanaf de Belgische kant gekeken en de Feyenoord supporters gedroegen zich redelijk, trouwens de sfeer bij standaard was erg anti Nederlanders. Ik heb nog nooit zo relaxed gezeten bij een uitwedstrijd in Europees verband gezeten. Vanavond goedkope vlucht naar 020 en dan kerst vieren in Nederland wel koud in Ouddorp maar zondag lekker naat Feyenoord met vriendin . Het leven bestaat uit het geluk uit kleine dingen en Feyenoord.
Denk dat het tijd wordt voor een item over jou in Feyenoord-tv. Jij maakt echt veel kilometers om Feyenoord te steunen.
Respect man.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 13 december 2014 - 14:41   quote  deeplink  
Ach ik werk niet meer, heb heel veel jaren geen geld uitgegeven en als je oplet op internet heb je vluchten van 75 euri., en de wereld is klein geworden. Maar ik heb ook een huisje in Nederland sinds een paar maandjes dus het valt mee.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Standard Luik - Feyenoord (Europa League: donderdag 11 december 2014, 21:05); 0-3









0.0095610