|
|
remco k
|
|
|
Best een goede constatering en een bewijs dat de Boer gelijk heeft met het opstellen van deze voorhoede.
Wat vinden jullie hiervan, een onbelangrijk detail of een goede zaak?? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Vooral het rendement van de vleugel is ontzettend hoog. Dat zegt wel iets. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 03 december 2014 - 20:19 schreef remco k het volgende:Best een goede constatering en een bewijs dat de Boer gelijk heeft met het opstellen van deze voorhoede. [ afbeelding ] Wat vinden jullie hiervan, een onbelangrijk detail of een goede zaak?? Ik vind het allemaal niet zo boeiend.....het boeit me geen reet eigenlijk |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Indiaantje aan het spelen met je mede studentjes ?? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Neuhh. Wel mad scientists. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hahaha....anglofiel |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Zul je nog wel vaker denken wanneer ik er weer es ben hier haha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: i don't mind, you fool ;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Je haar is iets langer geworden... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Maar de grote vraag is of het past of niet. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Geen idee...wel dat je Remco zijn topic verneukt |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Hahaha ach, het is niet alsof andere topics wel overeind blijven ofzo. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: True.....zeker niet met mij in de beurt of online, wat je wil |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Kwam teveel lucht uit ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 december 2014 door Loetje -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:
Succes |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Zou die nu nog bezig zijn......;-)
(met plakken dan hè....) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Dont worry, zo gepiept.
Ik ga verder, laterzz... haha |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Hahaha, goed bezig gap ;-) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op woensdag 03 december 2014 - 20:19 schreef remco k het volgende:Best een goede constatering en een bewijs dat de Boer gelijk heeft met het opstellen van deze voorhoede. [ afbeelding ] Wat vinden jullie hiervan, een onbelangrijk detail of een goede zaak?? Ik vind het best interessant om te zien dit...
Zie ik daar nou SIGGIE STAAN??? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Jazeker, en effectiever dan de zo geprezen Zyech.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 03 december 2014 - 20:19 schreef remco k het volgende:Best een goede constatering en een bewijs dat de Boer gelijk heeft met het opstellen van deze voorhoede. [ afbeelding ] Wat vinden jullie hiervan, een onbelangrijk detail of een goede zaak?? Ik vind dit beslist wel boeiend en dit is het bewijs dat Ajax gewoon erg goed bezig is. En nu maar hopen, dat het veldspel van Ajax ook weer het aanzien waard wordt. Maar met de spelers die we hebben, met deze selectie moet het echt wel goed komen. Zie je trouwens hoe hoog het rendement van Lasse Schöne ook is! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Ongelooflijk dat Sigthorsson er tussen staat. Maar ik vind het wel een zeer belangrijke statistiek en laat idd ook de Boer's gelijk zien.
overigens wel apart dat Locadia er tussen staat terwijl hij vrijwel nooit meer speelt, of is hij geblesseerd? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Qua feiten natuurlijk wel. Al zal hij in deze grafiek komen puur door de wedstrijd tegen NAC |
|
|
|