|
|
NatjosFC
|
|
|
Hallo Mede-ajacieden, Aangezien Eide aangaf geen tijd te hebben zal ik even een wedstrijdtopic plaatsen. Ons Ajax neemt het vanavond op tegen Willem II in de ArenA. Één van 3 zeer belangrijke thuiswedstrijden die ons te wachten staan en om veerkracht te tonen na het teleurstellende gelijke spel in den Haag.
Teamnieuws: El Ghazi en Zimling zitten niet bij de selectie, Menig en Bazoer zullen hun plek op de bank innemen. Boilesen en Fischer zijn er ook niet bij. Verwachte opstelling: Cilessen Rhijn Veltman Moisander Viergever Serero Klaassen Andersen Schöne Sigthorsson Kishna
historische wedstrijd: Ajax speelde 5 mei 2013 ook tegen Willem II, toen stond er wel wat meer op het spel. Ajax speelde die dag de kampioenswedstrijd, maar van extra druk leek geen sprake, want de wedstrijd mondde uit in een zakelijke 5-0 op Tilburgers. In die wedstrijd speelden onder andere nog spelers mee als Ryan Babel, Christian Eriksen en Siem de Jong. Die nu allemaal ergens anders hun brood verdienen.
Scoreverloop: 12' Sigthorsson 24' Eriksen 68' Fischer 81' de Jong 88' Hoesen
We moeten echter niet verwachten dat het opnieuw zo simpel zal gaan zegt Frank de Boer. hij waakt voor onderschatting van Willem II dat eerder dit seizoen al wist te winnen van Feyenoord. Voor Joel Veltman en Moisander een belangrijke taak, zij moeten Armenteros gaan afstoppen. een spits in goede doen en vorige bijna speler van de week.
Bookmakers: de bookmakers voorspellen een makkelijke overwinning voor Ajax. zo wordt winst voor Willem II gequoteerd op een 8.9 en winst voor Ajax op 1.19, een gelijkspel geeft je 5.74 keer je inzet terug. Een wedstrijd waarin Ajax de torenhoge favoriet is, we gaan zien of ze het waarmaken.
Eigen voorspelling: 4-1 Ajax heeft moeite de '0' te houden en ik verwacht ook niet dat dit zal gaan gebeuren. het gaat er echter om vaker te scoren dan de tegenstander en dat zal gaan gebeuren. Goals van: Kishna Milik Andersen Viergever
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 december 2014 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Mooi gedaan Natjos, je toont je als een waardig vervanger van Eide ;-)
Ik vrees dat het een lastige pot wordt, mede door het feit dat we toch vaak best laconiek de strijd aangaan.....
Ik ga wel voor een kleine overwinning: 2-1 |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Geen Milik? Denk dat hij nou de kans even krijgt hoor. Oo zie dat je die ergens vandaan hebt gehaald?:) en daarna je eigen idee? Die inderdaad dat je daar Milik in je score hebt staan.
Ik verwacht een 3-0 voor Ajax. We zijn misschien laconiek maar ze zullen uiteindelijk allemaal net wat sterker en beter zijn aan het einde van de wedstrijd. En veel meer met Milik dan met Siggie heb je dat er uit zomaar een moment gescoord kan worden. Milik heeft meer iets onverwachts al helemaal als een club bij de 16 blijft staan en Ajax laat komen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 december 2014 - 11:55 schreef Ronald 1960 het volgende:Mooi gedaan Natjos, je toont je als een waardig vervanger van Eide ;-) Ik vrees dat het een lastige pot wordt, mede door het feit dat we toch vaak best laconiek de strijd aangaan..... Ik ga wel voor een kleine overwinning: 2-1 Krent ;-)....ik zeg 4-1 |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Wow Natjos. Mooi man. Je doet niks onder voor Eide hoor. Mijn oprechte complimenten. Dan de wedstrijd. Ik vind Willem II een meer dan aardige ploeg. Eén van de verrassingen van deze competitie, net als SC Cambuur. Ajax gaat deze wedstrijd niet zomaar even winnen. Ik hoop dat de Ajax-spelers daar ook van overtuigd zijn en 90 minuten geconcentreerd blijven voetballen. Deze wedstrijd mag pertinent geen puntverlies opleveren. Ik houd het voorzichtig op 3-1 voor onze jongens. Het zou mooi zijn, wanneer de keeper en de verdediging eindelijk weer eens "de nul" weten te behouden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 december 2014 door Pietje -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 december 2014 - 12:12 schreef freakie het volgende:Geen Milik? Denk dat hij nou de kans even krijgt hoor. Oo zie dat je die ergens vandaan hebt gehaald?:) en daarna je eigen idee? Die inderdaad dat je daar Milik in je score hebt staan. Ik verwacht een 3-0 voor Ajax. We zijn misschien laconiek maar ze zullen uiteindelijk allemaal net wat sterker en beter zijn aan het einde van de wedstrijd. En veel meer met Milik dan met Siggie heb je dat er uit zomaar een moment gescoord kan worden. Milik heeft meer iets onverwachts al helemaal als een club bij de 16 blijft staan en Ajax laat komen. Heb zo het gevoel dat Sigi gaat starten, Milik scoort bij invalbeurt. |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
OPSTELLING AJAX: Cillessen Rhijn Veltman Moisander Boilesen Serero Klaassen Andersen Schone Sigi Kishna |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Wauw.. Dat had ik niet zien aankomen, triest dit.. Siggie in de spits is geen best gevoel. Ik denk 2-1 voor Ajax |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Gaaat ie weeer hooor met die siggy |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hoop op een keer een goed Ajax. Zal nodig zijn ook |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Hijs weer goed bezig volgens de boer op de training! Trainingen zegggen nikss in de wedstrijden moet je het doen |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Maargoed laat me niet in de negativiteit blijven hangen ik voorspel 6-1 |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Bidden doe je in de kleedkamer....stelletje idioten |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
De Boer heeft gelijk en wij zijn losers......hahahahahahaha! |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Ziet er lelijk uit gun em geen blessure |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Eigenlijk heel erg dit....weer siggy! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Die zn banden zijn kapot hoor.... |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
God grijpt in en Sigthorsson als nog eruit! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
"Laatste wedstrijd Sigthorsson in Ajax 1" |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Dit gun je echt niemand jongens |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Laatste post bobby 1972 |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Die bestaat niet....gek |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hij heeft net verlengd dombo |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
God houdt van Ajax en PSV staat met 1-0 achter tegen Dorddrecht..hahahahahaha |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nogmaals die bestaat niet.... |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote: Dat heb ik ff gemist dan Nenam! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Domme reacties om spelers blessures te gunnen. We hebben ze allemaal nodig, ook al zijn we misschien geen fan van Sigi. Sterkte Sigthórsson, hopelijk valt de blessure mee!! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote: Ik dacht dat hij in de winter weg zou gaan. En op basis van de blessure verwacht ik hem niet meer terug dit jaar. Ik zou nooit grappen gaan maken t.a.v. blessures. En al helemaal niet over eigen spelers. eerst goed lezen en niet gaan insinueren. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
het was net wel een pingel |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Dus dit is geen grap over zn blessure?
Omdat niemand erom lacht, maakt jouw opmerking niet minder erg... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 december 2014 - 21:38 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Dus dit is geen grap over zn blessure? Omdat niemand erom lacht, maakt jouw opmerking niet minder erg... God is de grap Wout....laat gaan |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Ben benieuwd of Menig en Bazoer nog gaan invallen. ik hoop van wel.
en waarschijnlijk Zivkovic tegen Apoel bij de selectie! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 december 2014 - 21:51 schreef NatjosFC het volgende:Ben benieuwd of Menig en Bazoer nog gaan invallen. ik hoop van wel. en waarschijnlijk Zivkovic tegen Apoel bij de selectie! Frankie kennende...denk het niet |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Toch wel..... maar waarom voor Andersen ??? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ik denk dat niet zivkovic maar er een verdediger extra bij zit. Bij wissel veltman in de spits. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Mooie 5-0 overwinning, wel vreemd dat er hier weinig positieve reacties zijn op deze mooie overwinning.... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Jammer dat ze dan niet doordrukken voor het doelsaldo hè. Verder mooie goals gezien en een goed laatste half uur in de eerste helft. Begin 2e helft was nog goed. Erna niet meer. Van Rhijn mag wel wat aan zijn voorzetten doen en Schone is veel te traag |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 07 december 2014 - 01:37 schreef Loetje het volgende:Jammer dat ze dan niet doordrukken voor het doelsaldo hè. Verder mooie goals gezien en een goed laatste half uur in de eerste helft. Begin 2e helft was nog goed. Erna niet meer. Van Rhijn mag wel wat aan zijn voorzetten doen en Schone is veel te traag Niks nieuws dus van Rhijn kan oefenen wat hij wil maar zijn voorzetten zullen nooit heel goed worden. Schone tja leuk in balbezit en combinatie voor de rest komt hij gewoon te kort. Doe mij maar snel Khisna--Milik---Ghazi weer |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 december 2014 - 23:45 schreef Jack Huntelaar het volgende:Mooie 5-0 overwinning, wel vreemd dat er hier weinig positieve reacties zijn op deze mooie overwinning.... 5-0 had ik niet verwacht Willem 2 voetbald dit seizoen vaak goed mee. Mooie doelpunten ook maar weer jammer dat ze gas terugnemen (wat logisch is als je dinsdag moet). |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 07 december 2014 - 08:00 schreef Hummel10 het volgende:[..] 5-0 had ik niet verwacht Willem 2 voetbald dit seizoen vaak goed mee. Mooie doelpunten ook maar weer jammer dat ze gas terugnemen (wat logisch is als je dinsdag moet). Dinsdag???? Tegen wie???? |
|
|
|