|
|
Ronald 1960
|
|
|
oefenpotje tegen jong ajax ;-) Overigens zat Sigthorson redelijk tot goed in de wedstrijd. Hij was gretig en goed en vroeg aan het storen en veroverde regelmatig de bal. Gaf ook redelijk goede voortzetting. Daarbij ook een goed doelpunt en dan binnen 20 minuten zo het veld af moeten gaan, gun ik hem absoluut niet. Echt zonde!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 december 2014 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
nora
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: jewel man, El Ghazi vervangen door Menig Zimling door Bazoer
allebei spelers voor dezelfde plek. Daarnaast verdient Zivkovic het op basis van prestaties in Jong Ajax, Zou ook echt een aanwinst zijn voor de selectie volgende week Utrecht uit dan kunnen we nog counteren bij een voorsprong. (knijp hem wel voor Utrecht uit) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 07 december 2014 - 11:10 schreef NatjosFC het volgende:[..] jewel man, El Ghazi vervangen door Menig Zimling door Bazoer allebei spelers voor dezelfde plek. Daarnaast verdient Zivkovic het op basis van prestaties in Jong Ajax, Zou ook echt een aanwinst zijn voor de selectie volgende week Utrecht uit dan kunnen we nog counteren bij een voorsprong. (knijp hem wel voor Utrecht uit) Nondeju, dan zal je hem lang knijpen want Utrecht-uit staat pas op 5 april 2015 op het programma! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Gister een heerlijk potje gezien in de Arena, uiteraard liet Ajax het de tweede helft lopen, maar dat is ook niet raar met de komende week in het vooruitzicht..
Ik heb met name op Andersen, Klaassen en Moisander gelet. En wat zijn de eerste twee verschrikkelijk goed zeg, niet normaal..
En Moisander, die oogt zo verschrikkelijk onzeker in het veld, lijkt ook in niks op de aanvoerder die hij zou moeten kunnen zijn en is echt veel meer met zichzelf bezig dan het elftal..
Mooie goals en aanvallen gezien..
Sneu voor Siggy.. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
Remco, Geef toch een veel beter overzicht als achter het schermpje. Ik geef ook al heel erg lang aan, dat Moisander een hele slechte laffe (ervaren) cv is. Hij grijpt voor de zestienmeter nagenoeg nooit in. En zo ja, dat moet hij de tegenstander meestal beetpakken. Ook grijp Veldman vaak op zijn sector in, omdat onze laffe aanvoerder alleen maar achteruit loopt. In ieder geval een heel leuke 1e helft gezien. Inderdaad sneu voor Siggy, alleen is hij in mijn ogen momenteel zeker niet onze 1e spits, en met een trainingskampioen win je niet zoveel wedstrijden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 december 2014 door Ztjes -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 07 december 2014 - 12:02 schreef remco k het volgende:Gister een heerlijk potje gezien in de Arena, uiteraard liet Ajax het de tweede helft lopen, maar dat is ook niet raar met de komende week in het vooruitzicht.. Ik heb met name op Andersen, Klaassen en Moisander gelet. En wat zijn de eerste twee verschrikkelijk goed zeg, niet normaal.. En Moisander, die oogt zo verschrikkelijk onzeker in het veld, lijkt ook in niks op de aanvoerder die hij zou moeten kunnen zijn en is echt veel meer met zichzelf bezig dan het elftal.. Mooie goals en aanvallen gezien.. Sneu voor Siggy.. In verband met visite heb ik de wedstrijd niet in zijn geheel kunnen zien. Alleen de samenvatting 's nachts. Ik heb volop genoten van een bij vlagen uiterst gretig en efficiënt Ajax. Ik was hartstikke blij voor Sightórsson met z'n doelpunt en wat had ik een medelijden met hem hoe hij -liggend op een brancard- werd afgevoerd. Dit gun ik niemand en al helemaal hem niet. Ik vind hem over het algemeen simpelweg niet zo'n goede spits, maar we moeten ook niet overdrijven: het gaat "maar" om voetbal en Sightórsson kreeg wel heel veel nare dingen over zich heen gestort. Ik verwacht zeker de komende weken, dat Zivkovic nu toch eindelijk bij de selectie voor Ajax-1 zal zitten.
Andersen en opnieuw Klaassen vielen mij ook weer positief op. Grandioos. En Lasse Schöne, oké, wat traag, maar wel bij de meeste doelpunten betrokken. Cillessen zeer betrouwbaar. Eén echte dissonant: zijn naam? Moisander! Hij speelt zonder een grijntje zelfvertrouwen, als een angsthaas. En laten we wel wezen, dat moet Frank de Boer toch ook zien?
Kijkend naar alle samenvattingen viel me bij een andere wedstrijd ook wat op, namelijk het gemarchandeer van de scheidsrechter bij FC Dordrecht-PSV. Voor een zeer lullige handsbal kreeg PSV een strafschop. Later in de wedstrijd, in een volstrekt gelijke situatie, weigerde die scheidsrechter Dordrecht een pingel te geven. Ik vind dat ronduit schandalig. Dit soort gemarchandeer riekt naar competitievervalsing. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 07 december 2014 - 12:41 schreef Ztjes het volgende:Remco, Geef toch een veel beter overzicht als achter het schermpje. Ik geef ook al heel erg lang aan, dat Moisander een hele slechte laffe (ervaren) cv is. Hij grijpt voor de zestienmeter nagenoeg nooit in. En zo ja, dat moet hij de tegenstander meestal beetpakken. Ook grijp Veldman vaak op zijn sector in, omdat onze laffe aanvoerder alleen maar achteruit loopt. In ieder geval een heel leuke 1e helft gezien. Inderdaad sneu voor Siggy, alleen is hij in mijn ogen momenteel zeker niet onze 1e spits, en met een trainingskampioen win je niet zoveel wedstrijden. Dat vind ik wel meevallen, ik heb het eigenlijk altijd al prettiger gevonden om rustig achter de TV te kijken.
Ik heb die mening over de spelers die ik benoemde dan ook al veel langer dan pas net.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 07 december 2014 - 13:17 schreef Pietje het volgende:[..] In verband met visite heb ik de wedstrijd niet in zijn geheel kunnen zien. Alleen de samenvatting 's nachts. Ik heb volop genoten van een bij vlagen uiterst gretig en efficiënt Ajax. Ik was hartstikke blij voor Sightórsson met z'n doelpunt en wat had ik een medelijden met hem hoe hij -liggend op een brancard- werd afgevoerd. Dit gun ik niemand en al helemaal hem niet. Ik vind hem over het algemeen simpelweg niet zo'n goede spits, maar we moeten ook niet overdrijven: het gaat "maar" om voetbal en Sightórsson kreeg wel heel veel nare dingen over zich heen gestort. Ik verwacht zeker de komende weken, dat Zivkovic nu toch eindelijk bij de selectie voor Ajax-1 zal zitten. Andersen en opnieuw Klaassen vielen mij ook weer positief op. Grandioos. En Lasse Schöne, oké, wat traag, maar wel bij de meeste doelpunten betrokken. Cillessen zeer betrouwbaar. Eén echte dissonant: zijn naam? Moisander! Hij speelt zonder een grijntje zelfvertrouwen, als een angsthaas. En laten we wel wezen, dat moet Frank de Boer toch ook zien? Kijkend naar alle samenvattingen viel me bij een andere wedstrijd ook wat op, namelijk het gemarchandeer van de scheidsrechter bij FC Dordrecht-PSV. Voor een zeer lullige handsbal kreeg PSV een strafschop. Later in de wedstrijd, in een volstrekt gelijke situatie, weigerde die scheidsrechter Dordrecht een pingel te geven. Ik vind dat ronduit schandalig. Dit soort gemarchandeer riekt naar competitievervalsing. Sterker nog, voor iets waar je normaal niet fluit wat hands betreft krijgt Dordrecht gewoon een rode kaart, weliswaar een tweede gele, maar het sloeg nergens op.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 07 december 2014 - 13:24 schreef remco k het volgende:[..] Sterker nog, voor iets waar je normaal niet fluit wat hands betreft krijgt Dordrecht gewoon een rode kaart, weliswaar een tweede gele, maar het sloeg nergens op.. Dat is absoluut waar. Die tweede gele kaart was een aanfluiting. Ik hoop dat de KNVB die zal gaan disponeren. Je hoort zo nu en dan coaches tekeergaan over het bevoordelen van de grote clubs en het benadelen van de kleine clubs. Gisteren was daar opnieuw een bewijs van. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op zondag 07 december 2014 - 13:23 schreef remco k het volgende:[..] Dat vind ik wel meevallen, ik heb het eigenlijk altijd al prettiger gevonden om rustig achter de TV te kijken. Ik heb die mening over de spelers die ik benoemde dan ook al veel langer dan pas net.. Thuis achter de buis is het natuurlijk rustiger een wedstrijd volgen, Alleen voor het gehele overzicht en om spelers te beoordelen waar de bal niet is, moet je toch echt in het stadium zitten. De mening heb je inderdaad al veel langer, maar in jouw opstelling laat je Moisander altijd staan en dat begrijp ik dan niet? Moisander is al bijna een jaar de slechtste verdediger, dan wordt het toch tijd om een poosje te bankzitten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 december 2014 door Ztjes -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 07 december 2014 - 13:44 schreef Ztjes het volgende:[..] Thuis achter de buis is het natuurlijk rustiger een wedstrijd volgen, Alleen voor het gehele overzicht en om spelers te beoordelen waar de bal niet is, moet je toch echt in het stadium zitten. De mening heb je inderdaad al veel langer, maar in jouw opstelling laat je Moisander altijd staan en dat begrijp ik dan niet? Moisander is al bijna een jaar de slechtste verdediger, dan wordt het toch tijd om een poosje te bankzitten. In mijn opstelling?? Ik geef hier zelden een opstelling..
Moisander heeft een heel goed seizoen gedraaid vorig jaar, en is dit jaar een stuk minder. Denswill vind ik een groot talent en mag van mij spelen.. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
In de opstellingen van CL heb je toch ook altijd met de opstelling discussies gemengd en dan liet je Moisander altijd staan voor de ervaring.
Moisander heeft na de winterstop geen enkele goede wedstrijd meer gespeeld, |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 07 december 2014 - 14:27 schreef Ztjes het volgende:In de opstellingen van CL heb je toch ook altijd met de opstelling discussies gemengd en dan liet je Moisander altijd staan voor de ervaring. Moisander heeft na de winterstop geen enkele goede wedstrijd meer gespeeld, Nee hoor, dat is niet waar wat je zegt..
De afgelopen wedstrijd gaf ik aan dat ik het niet eens was met de keuze van de Boer om direct twee jonge spelers daar neer te zetten, simpelweg omdat als er een foutje gemaakt zou worden, dat die jongens dat afgebrand zouden worden.. En dat is nog gebeurt ook.. VD Hoorn zit in mijn optiek niet eens fout bij die goal maar wordt toch volledig afgeschreven en met de grond gelijk gemaakt na die pot.
Ik vind dat je niet je hele centrum had mogen vervangen in die pot. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
Het is wel waar, dat jij Moisander in het centrum had laten. Inderdaad met bovengenoemde motivatie. En ik heb ook aangeven, dat dit niet tot verwijten moet leiden. Helaas is dat niet zo, en vallen journalisten, fans, etc. over bijv. van Hoorn heen. Geheel onterecht.
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 07 december 2014 - 12:02 schreef remco k het volgende:Gister een heerlijk potje gezien in de Arena, uiteraard liet Ajax het de tweede helft lopen, maar dat is ook niet raar met de komende week in het vooruitzicht.. Ik heb met name op Andersen, Klaassen en Moisander gelet. En wat zijn de eerste twee verschrikkelijk goed zeg, niet normaal.. En Moisander, die oogt zo verschrikkelijk onzeker in het veld, lijkt ook in niks op de aanvoerder die hij zou moeten kunnen zijn en is echt veel meer met zichzelf bezig dan het elftal.. Mooie goals en aanvallen gezien.. Sneu voor Siggy.. Ik vond Moisander gisteren best aardig spelen. Andersen en Klaassen zijn inderdaad wel echt heel erg goed en kunnen nog beter. Milik kan mij ook zeker bekoren. Als een actie niet lukt dan probeert hij zichzelf altijd terug te knokken en scoort gewoon twee keer. Helaas zie je dat Schone de tempoversnellingen niet aan kan en dat hij toch wel heel erg traag oogt en ook is dus die mag van mij weg als je als Ajax verder wilt groeien. Wat mij absoluut niet kan bekoren zijn die laffe honden van scheidsrechters in Nederland. We worden sinds jaren een keer gematst tegen Heerenveen en dat is meteen een vrijbrief voor de tegenstander om belachelijke actie te doen. Vorige week twee keer Kramer(Op Cilissen en Klaassen meen ik). Toen Wormgoor nog een keer op Andersen en gisteren de belachelijke aktie op Siggi. Maar nu hoor je niemand. Dit zijn gvd tackles waarbij benen of enkels kunnen worden gebroken maar nee de jankerds van Studio sport tot VI tot fox lopen liever te mekkeren dat ajax zo vaak gematst wordt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 07 december 2014 - 14:39 schreef Ztjes het volgende:Het is wel waar, dat jij Moisander in het centrum had laten. Inderdaad met bovengenoemde motivatie. En ik heb ook aangeven, dat dit niet tot verwijten moet leiden. Helaas is dat niet zo, en vallen journalisten, fans, etc. over bijv. van Hoorn heen. Geheel onterecht. Zeker geheel onterecht, maar dat zag je aankomen, en precies om die reden was dat mijn motivatie.
Persoonlijk had ik Moisander al veel eerder eraf gehaald... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 07 december 2014 - 14:41 schreef Brandje het volgende:[..] Ik vond Moisander gisteren best aardig spelen. Andersen en Klaassen zijn inderdaad wel echt heel erg goed en kunnen nog beter. Milik kan mij ook zeker bekoren. Als een actie niet lukt dan probeert hij zichzelf altijd terug te knokken en scoort gewoon twee keer. Helaas zie je dat Schone de tempoversnellingen niet aan kan en dat hij toch wel heel erg traag oogt en ook is dus die mag van mij weg als je als Ajax verder wilt groeien. Wat mij absoluut niet kan bekoren zijn die laffe honden van scheidsrechters in Nederland. We worden sinds jaren een keer gematst tegen Heerenveen en dat is meteen een vrijbrief voor de tegenstander om belachelijke actie te doen. Vorige week twee keer Kramer(Op Cilissen en Klaassen meen ik). Toen Wormgoor nog een keer op Andersen en gisteren de belachelijke aktie op Siggi. Maar nu hoor je niemand. Dit zijn gvd tackles waarbij benen of enkels kunnen worden gebroken maar nee de jankerds van Studio sport tot VI tot fox lopen liever te mekkeren dat ajax zo vaak gematst wordt. Het is niet een Ajax ding ofzo.. Kramer maakte ook op Clasie zo'n overtreding en kwam er met geel vanaf, voor de wedstrijd vandaag zag je een aantal van die dingen van hem terug..
Er wordt gewoon slecht gefloten in NL, maar dat vind ik niet richting of voor bepaalde clubs maar in het algemeen.. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
Brandje, Vind jij Moisander dan aardig spelen! Een aanvoerder van Ajax die in de verdediging zoveel mogelijk probeert om het ingrijpen uit te stellen, door na achter te lopen, als hij voorbij de 16-meter ingrijpt dan de tegenstanders moet beetpakken om ze te stoppen en de verantwoording van bijna elke voortzetting bij Veltman neerlegt.
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 07 december 2014 - 14:54 schreef Ztjes het volgende:Brandje, Vind jij Moisander dan aardig spelen! Een aanvoerder van Ajax die in de verdediging zoveel mogelijk probeert om het ingrijpen uit te stellen, door na achter te lopen, als hij voorbij de 16-meter ingrijpt dan de tegenstanders moet beetpakken om ze te stoppen en de verantwoording van bijna elke voortzetting bij Veltman neerlegt. Vond hem gisteren niet slecht spelen nee. Zal nooit de speler worden van een niveau dat ajax moet nastreven maar gisteren ging het wel |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 07 december 2014 - 14:48 schreef remco k het volgende:[..] Het is niet een Ajax ding ofzo.. Kramer maakte ook op Clasie zo'n overtreding en kwam er met geel vanaf, voor de wedstrijd vandaag zag je een aantal van die dingen van hem terug.. Er wordt gewoon slecht gefloten in NL, maar dat vind ik niet richting of voor bepaalde clubs maar in het algemeen.. Andere clubs boeien mij niet zoveel wat mij stoort is dat heel Nederland in vuur en vlam staat omdat ajax geen pingel tegen kreeg waar het er misschien wel een tegen had moeten krijgen tegen Heerenveen maar wanneer er tackles worden gemaakt die botbreuken kunnen veroorzaken dat hoor je de heren Gelder, Van Halst en Derksen niet. Misschien niet tegen ajax zoals jij suggereert maar wel heel typerend dat na Heerenveen alles tegen Ajax geoorloofd lijkt en doodschoppen worden beloond met geel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 december 2014 door Brandje -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 07 december 2014 - 14:41 schreef Brandje het volgende:[..] Ik vond Moisander gisteren best aardig spelen. Andersen en Klaassen zijn inderdaad wel echt heel erg goed en kunnen nog beter. Milik kan mij ook zeker bekoren. Als een actie niet lukt dan probeert hij zichzelf altijd terug te knokken en scoort gewoon twee keer. Helaas zie je dat Schone de tempoversnellingen niet aan kan en dat hij toch wel heel erg traag oogt en ook is dus die mag van mij weg als je als Ajax verder wilt groeien. Wat mij absoluut niet kan bekoren zijn die laffe honden van scheidsrechters in Nederland. We worden sinds jaren een keer gematst tegen Heerenveen en dat is meteen een vrijbrief voor de tegenstander om belachelijke actie te doen. Vorige week twee keer Kramer(Op Cilissen en Klaassen meen ik). Toen Wormgoor nog een keer op Andersen en gisteren de belachelijke aktie op Siggi. Maar nu hoor je niemand. Dit zijn gvd tackles waarbij benen of enkels kunnen worden gebroken maar nee de jankerds van Studio sport tot VI tot fox lopen liever te mekkeren dat ajax zo vaak gematst wordt. Dat laatste is absoluut waar. De tackle op de enkel van Sightórsson was in mijn ogen rijp voor een donkerrode kaart! Het was te schandalig voor woorden. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Uitblinker en Ajax gaan snel om de tafel over contractverlenging
Lucas Andersen verdiende zaterdag een applauswissel bij de competitiewedstrijd van Ajax tegen Willem II (5-0). De aanvallende middenvelder was loepzuiver in de passing en had met drie beslissende voorzetten bovendien een groot aandeel in de overwinning.
Het doel is nu om vaker bij doelpunten betrokken te zijn. Twee assists waren ook een beetje lelijk. Eigenlijk tellen die niet helemaal. Ik moet ook fysiek wat sterker worden, lachte de twintigjarige Deen in gesprek met FOX Sports. Hij voegde er ook aan toe dat hij snel met de directie van Ajax om de tafel gaat zitten om een eventueel nieuw contract te bespreken.
Andersen, die twee jaar geleden overkwam van Aalborg BK, ligt nu nog tot de zomer van 2016 vast bij Ajax.
Bron: Voetbalzone
Goed om te lezen! Met het verlengen van een aantal contracten maakt Ajax een stap in de goede richting. Spelers langer aan zich binden en hierdoor ook direct de waarde verhogen! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 december 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 07 december 2014 - 15:29 schreef Ajax Warrior het volgende:Uitblinker en Ajax gaan snel om de tafel over contractverlengingLucas Andersen verdiende zaterdag een applauswissel bij de competitiewedstrijd van Ajax tegen Willem II (5-0). De aanvallende middenvelder was loepzuiver in de passing en had met drie beslissende voorzetten bovendien een groot aandeel in de overwinning. Het doel is nu om vaker bij doelpunten betrokken te zijn. Twee assists waren ook een beetje lelijk. Eigenlijk tellen die niet helemaal. Ik moet ook fysiek wat sterker worden, lachte de twintigjarige Deen in gesprek met FOX Sports. Hij voegde er ook aan toe dat hij snel met de directie van Ajax om de tafel gaat zitten om een eventueel nieuw contract te bespreken. Andersen, die twee jaar geleden overkwam van Aalborg BK, ligt nu nog tot de zomer van 2016 vast bij Ajax. Bron: Voetbalzone Goed om te lezen! Met het verlengen van een aantal contracten maakt Ajax een stap in de goede richting. Spelers langer aan zich binden en hierdoor ook direct de waarde verhogen! Zeker, Ajax is uitstekend bezig. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Nu de supporters nog! ;-)
Tijd dat we stoppen met roepen dat we elke speler die maar een beetje leuk voetbalt in Nederland moeten kopen!! Ervaring is nodig om deze jonkies te begeleiden, maar geen spelers die zelf ongeveer 20 zijn en die moeten komen en daarbij dit soort jonkies in de weg gaan staan! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 december 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 07 december 2014 - 15:34 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Nu de supporters nog! ;-) Tijd dat we stoppen met roepen dat we elke speler die maar een beetje leuk voetbalt in Nederland moeten kopen!! Ervaring is nodig om deze jonkies te begeleiden, maar geen spelers die zelf ongeveer 20 zijn en die moeten komen en daarbij dit soort jonkies in de weg gaan staan! Daar zijn we het dus helemaal over eens! ;-) Dat roep ik ook al heel lang hier. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Zo lang als je oud bent? ;-)
Nee klopt Pietje, wij hebben dat beiden al heel lang geroepen. Echter met 1 enkele aankoop als ervaring schiet je niet veel op! Ik vind dat je toch zeker 3 ervaren spelers binnen je groep moet hebben die qua leeftijd ook de ervaring met zich meebrengen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 07 december 2014 - 15:51 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Zo lang als je oud bent? ;-) Nee klopt Pietje, wij hebben dat beiden al heel lang geroepen. Echter met 1 enkele aankoop als ervaring schiet je niet veel op! Ik vind dat je toch zeker 3 ervaren spelers binnen je groep moet hebben die qua leeftijd ook de ervaring met zich meebrengen. Haha. Nou... drie, dat is misschien wat teveel van het goede. Ik zou al heel erg blij zijn met twee ervaren spelers. Inderdaad van die spelers, waar de jonkies tegenop kijken en waarvan ze heel veel kunnen leren en dus alleen nog maar beter, sterker en slimmer worden. Ervaren spelers dus, die een verlengstuk van de trainer in het veld zijn. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 07 december 2014 - 15:59 schreef Pietje het volgende:[..] Haha. Nou... drie, dat is misschien wat teveel van het goede. Ik zou al heel erg blij zijn met twee ervaren spelers. Inderdaad van die spelers, waar de jonkies tegenop kijken en waarvan ze heel veel kunnen leren en dus alleen nog maar beter, sterker en slimmer worden. Ervaren spelers dus, die een verlengstuk van de trainer in het veld zijn. Klopt, we hebben die spelers gehad in de naam van Stam, Ooijer en Poulsen! Of Zimling dezelfde kwaliteiten heeft weet ik niet, maar het is elke keer maar 1 speler! Ik zou er 1 voor de achterhoede en 1 voor de frontlinie nemen! Maar misschien vult Bergkamp die functie wel in? Maar toch zouden enkele ervaren spelers gewenst zijn, helemaal nu Ajax zou goed de contracten van jonkies aan het verlengen is! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
|
|
|
|
Eide
|
|
|
3 goals van spitsen... WAT GEBEURT HIER ;) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 07 december 2014 - 16:02 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Klopt, we hebben die spelers gehad in de naam van Stam, Ooijer en Poulsen! Of Zimling dezelfde kwaliteiten heeft weet ik niet, maar het is elke keer maar 1 speler! Ik zou er 1 voor de achterhoede en 1 voor de frontlinie nemen! Maar misschien vult Bergkamp die functie wel in? Maar toch zouden enkele ervaren spelers gewenst zijn, helemaal nu Ajax zou goed de contracten van jonkies aan het verlengen is! Helemaal eens. Met als enige kanttekening, dat ik geen fan ben van Zimling. Ik vind hem net wat te veel fouten maken. Ik kan me niet voorstellen, dat er jonge spelers zijn, die tegen hem opkijken. Brøndby, NEC, Club Brugge en Mainz... Ik heb begrepen, dat alleen bij NEC hij basisspeler is geweest. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 07 december 2014 - 16:18 schreef Pietje het volgende:[..] Helemaal eens. Met als enige kanttekening, dat ik geen fan ben van Zimling. Ik vind hem net wat te veel fouten maken. Ik kan me niet voorstellen, dat er jonge spelers zijn, die tegen hem opkijken. Brøndby, NEC, Club Brugge en Mainz... Ik heb begrepen, dat alleen bij NEC hij basisspeler is geweest. Tja Pietje, wij weten de taak van Zimling niet! Maar ik vind dat hij overigens nog niet heel veel kans heeft gehad bij Ajax. En qua fouten zijn er meer spelers die afgeserveerd kunnen worden! ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 07 december 2014 - 16:21 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Tja Pietje, wij weten de taak van Zimling niet! Maar ik vind dat hij overigens nog niet heel veel kans heeft gehad bij Ajax. En qua fouten zijn er meer spelers die afgeserveerd kunnen worden! ;-) Oh zeker wat betreft de rol/taak van Zimling! Maar van jonkies kun je fouten verwachten, daar leren zij (als het goed is) van. Die fouten zijn ingecalculeerd, maar van een ervaren speler verwacht ik die foutjes niet meer. En dat is mijn punt. Als Niki Zimling echt goed zou zijn geweest, dan had hij vast wel meer wedstrijden in Ajax-1 gespeeld. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 07 december 2014 - 16:25 schreef Pietje het volgende:[..] Oh zeker wat betreft de rol/taak van Zimling! Maar van jonkies kun je fouten verwachten, daar leren zij (als het goed is) van. Die fouten zijn ingecalculeerd, maar van een ervaren speler verwacht ik die foutjes niet meer. En dat is mijn punt. Als Niki Zimling echt goed zou zijn geweest, dan had hij vast wel meer wedstrijden in Ajax-1 gespeeld. Maar Poulsen maakte ook veel fouten, net als Moisander nu doet! Ooijer maakte ook die fouten. Wat ik ermee bedoel te zeggen is dat Zimling op voorhand volgens mij niet is gehaald voor de basis, maar meer voor stabiliteit in de groep. Dat hij inderdaad fouten heeft gemaakt kan ik niet ontkennen, maar om het nu al een flop te noemen zoals sommigen doen dat gaat mij te ver! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 07 december 2014 - 16:27 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Maar Poulsen maakte ook veel fouten, net als Moisander nu doet! Ooijer maakte ook die fouten. Wat ik ermee bedoel te zeggen is dat Zimling op voorhand volgens mij niet is gehaald voor de basis, maar meer voor stabiliteit in de groep. Dat hij inderdaad fouten heeft gemaakt kan ik niet ontkennen, maar om het nu al een flop te noemen zoals sommigen doen dat gaat mij te ver! Ik ken de achtergrond van het huren van Zimling ook niet. Ik zal een speler ook niet gauw een flop noemen. Maar ik zie het in hem niet zitten, ik zie hem (nog) niet jonge spelers beter maken, ik zie hem niet sturen, jonge spelers aanwijzingen geven. Maar Overmars en de Boer zullen ongetwijfeld wel weten wat ze doen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Lekker trouwens dat Andersen nu goed spel ook om weet te zetten in effectiviteit. Dat was eigenlijk het enige dat wat miste bij hem, assists en goals. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 07 december 2014 - 11:18 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Nondeju, dan zal je hem lang knijpen want Utrecht-uit staat pas op 5 april 2015 op het programma! Thuis haha, foutje :) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 07 december 2014 - 20:08 schreef Eide het volgende:Lekker trouwens dat Andersen nu goed spel ook om weet te zetten in effectiviteit. Dat was eigenlijk het enige dat wat miste bij hem, assists en goals. Nu de goals nog..... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: ....die komen vanzelf...Andersen////HELD |
|
|
|