|
|
van geil
|
|
|
voor deze competitie n gevaarlijke counterploeg |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
quote:Op zondag 14 december 2014 - 11:05 schreef RenatoBos het volgende:[..] Herkenbaar, maar ik ga zo aanrijden anders krijg ik ruzie met mijn vrouw thuis.. Ik zit hier toch alleen maar te kontdraaien op de bank.. Ja hahahaha volkomen herkenbaar. Ik ben van armoe maar stuk gaan wandelen met moeder de vrouw. Nu nog 5 uurtjes. Nog even neuzen kijken zolang ze niet voor komen te staan dan zet ik hem meestal af. Heb al weer beetje de bibbers en niet van de kou. Knallen vanmiddag. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Psv en ajax verliezen en wij laten iedereen beven! 3-0! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dat eerste gaat al niet meer lukken |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Neuzen nu 2-1 come on Utrecht |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Zo nog 20 min ga ik weg heb mijn fey sjaal al om. De zenuwen beginnen te komen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
Ik zit even naar Pisvee te kijken, echt een verdediging voor Kazim!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
Hehehe opvreten die kazen boeren en nakkerssss |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik weet t niet. de druk staat er nu vol op. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik weet t wel, als wij moeten profiteren, doen we t niet. Als we moeten winnen, ook niet.
Lood in de schoenen. |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote: Nu pas?nee hoor de druk is er ALTIJD dus daar moet je wel mee om kunnen gaan nu.ze spelen prima voetbal nu moet het maar eens echt uitbetaald worden met 3 keer winst achter elkaar.laat het voetbal eens winnen.dus come on Feyenoord!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 december 2014 door Terminator1908 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vergeet het maar jongen, 3 uit negen wordt t nu. Ik had er vertrouwen in, maar de laatste wedstrijd spelen van de dag met de druk er vol op, er zakken er altijd een paar door t ijs. Dan staat er de volgende wedstrijd helemaal druk op. Nou, dat wordt dan ook niets. |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote:Op zondag 14 december 2014 - 15:22 schreef Stylzz het volgende:Vergeet het maar jongen, 3 uit negen wordt t nu. Ik had er vertrouwen in, maar de laatste wedstrijd spelen van de dag met de druk er vol op, er zakken er altijd een paar door t ijs. Dan staat er de volgende wedstrijd helemaal druk op. Nou, dat wordt dan ook niets. Haha.nee nu is het iets heel anders.nu speel je de wedstrijden namelijk echt heel goed. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 14 december 2014 - 15:22 schreef Stylzz het volgende:Vergeet het maar jongen, 3 uit negen wordt t nu. Ik had er vertrouwen in, maar de laatste wedstrijd spelen van de dag met de druk er vol op, er zakken er altijd een paar door t ijs. Dan staat er de volgende wedstrijd helemaal druk op. Nou, dat wordt dan ook niets. Kop omhoog, borst vooruit en schreeuw ze naar voren!
Komt vast goed.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik zit er klaar voor. hoop zo op n volwassen ploeg . COME ON FEYENOORD |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We zullen zien. Toornstra, El Ahmadi, Vermeer, Wilkshire en Clasie zullen de kar moeten trekken. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Zijn er wel de mannen voor! Ik heb vertrouwen in een goede afloop! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Kongolo er weer bij gelukkig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Voetbal tot nu toe redelijk verzrgd. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Niet bepaald slecht nee... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
En toch zijn er mensen die denken dat we het met Kazim gaan redden.... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Kut Wilkshire ... slaapkop |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Nog zo'n slaperd: Nelom .... pfffff wat een trieste uitvoering tot nu toe! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Phew..... bijna weer mis gegaan... Gelukkig een beïnvloedbare ref. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Tankovic gaat wel makkelijk neer daar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Immers mocht dat kopduel ook wel winnen |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Ik ben inderdaad een hele slechte spits. Maar heb nooit gezegd dat het anders was. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Immers kut, Nelom kut, Wilkshire kut en Kazim kut ...... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Immers is overigens gewoon de zwakste schakel. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dit was ook weer een dubieuze hoor. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
En wat krijgen we dan: een 0-2 achterstand !!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lange halen en maar rennen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We moeten niet gaan doen alsof AZ ons van de mat speelt. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Pfffff..... Knap waardeloos dit. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hoezo dubieus? Geen van twee de doelpunten zijn buitenspel door die homo's van slapers bij ons in de verdediging: Nelom en Wilkshire |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Na de tegengoal angsthazen. Iemand moet nu opstaan. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Wat de hel staan ze te doen daar zeg! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 14 december 2014 - 17:17 schreef lijdensweg het volgende:[..] Hoezo dubieus? Geen van twee de doelpunten zijn buitenspel door die homo's van slapers bij ons in de verdediging: Nelom en Wilkshire klopt zag ik ook, je vergat trouwens van Beek, die hief buitenspel van die peer naar voren op. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Nee, maar het is wel zwaar klote ... met die middelmatige spelers erin !!! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Fantasieloos voetbal... Kenmerk voor hun coach. |
|
|
|