|
|
Stylzz
|
|
|
Peer naar voren en rennen, effectief door onszelf |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Aansluitingstreffer..... Komaan Jens! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 14 december 2014 - 17:18 schreef Stylzz het volgende:[..] klopt zag ik ook, je vergat trouwens van Beek, die hief buitenspel van die peer naar voren op. van Beek kan ik het nog vergeven die Nelom en Wilkshire niet omdat die gewoon waardeloos zijn ... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
onzin. spelen gewoon 4-4-2. en daar heeft Feyenoord moeite mee, het overtal is er niet op t middenveld. AZ heeft gewoon drie kansen gehad. wij nul. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Nu kijken wat voor hout Rutten gesneden is. Come on nog een en uur |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Slissend het seizoen uitspelen ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 14 december 2014 - 17:21 schreef van geil het volgende:onzin. spelen gewoon 4-4-2. en daar heeft Feyenoord moeite mee, het overtal is er niet op t middenveld. AZ heeft gewoon drie kansen gehad. wij nul. Onzin, zijn fouten van onszelf. |
|
|
|
|
Billall
|
|
|
Wat een wereldelftal dit Feyenoord. 0-2 achter en het hele seizoen is weg. Dat halen ze niet meer in. Europees voetbal had van mij niet gehoeven. Kampioen worden is belangrijker. Dit seizoen halen ze niet eens de top 5.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 december 2014 door Billall -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Simpel: brandhout ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik zou nu 3-4-3 gaan spelen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Daar hebben we onze vriend Bilal weer |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Meer een wedstrijd voor te Vrede, az speelt zo ver naar achteren |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Lijkt wel of ze nog MOE zijn van afgelopen donderdag ! Watjes ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: door hun afgedwongen omdat ze 1 op 1 staan. dat had Feyenoord kunnen weten, zo spelen ze al n tijdje |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Vind ik ook. Was inderdaad wel een fout van Van Beek, maar goed....
Scoren voor de rust nu!!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Ik kan beter naar Swansea-Tottenham kijken, daar wordt tenminste gevoetbald !!! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
We spelen niet best hoor... |
|
|
|
|
Billall
|
|
|
Als ik Clasie was, zou ik in de winterstop snel vertrekken. Want Clasie word steeds minder in deze vierde rangs elftal. Rot op met die Wilkshire El Almadi en Immers. Feyenoord onwaardige spelers. En dan die van Beek en Nelom. Stelletje amateurs. Az legt alles bloot. En Rutten rot op man. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 14 december 2014 - 17:24 schreef Barabas het volgende:[..] Vind ik ook. Was inderdaad wel een fout van Van Beek, maar goed.... Scoren voor de rust nu!!! Scoren? Wie moet dat gaan doen dan? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Guzubuyukukukelekuuuyuk..... wat een butscheids zeg. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Billall
|
|
|
Sven van Beek is 'n zwakke schakel, net als Nelom, Wilshire, Immers, El adaditi, Boetius en Kamzim. Feyenoord is dood. 17 december weer verliezen dan van PSV en dan is het seizoen over en uit. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Nou... Ben je het kwijt jongen? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 14 december 2014 - 17:26 schreef Billall het volgende:Als ik Clasie was, zou ik in de winterstop snel vertrekken. Want Clasie word steeds minder in deze vierde rangs elftal. Rot op met die Wilkshire El Almadi en Immers. Feyenoord onwaardige spelers. En dan die van Beek en Nelom. Stelletje amateurs. Az legt alles bloot. En Rutten rot op man. Als ik Clasie was geweest was ik afgelopen zomer al vertrokken ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Matig spel hoor.... Wel weer pressie nu.... |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kom op Fred, Manu en Te Vrede er in graag |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 14 december 2014 - 17:29 schreef Billall het volgende:Sven van Beek is 'n zwakke schakel, net als Nelom, Wilshire, Immers, El adaditi, Boetius en Kamzim. Feyenoord is dood. 17 december weer verliezen dan van PSV en dan is het seizoen over en uit. Dat is nu al over en uit ! Alleen als ze de 3 wedstrijden voor de winterstop winnen kan het nog iets worden ... Dus van AZ, PSV en NAC |
|
|
|
|
Billall
|
|
|
Ja voor Clasie word het een lijdensweg. Met dit elftal wordt je nooit kampioen. Flut spelers, om verdrietig van te worden. Stelletje (k)neuzen. En PSV maar lachen. Ja Rotterdam alles ist vorbij. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Flikker toch op met te Vrede, daar wordt het alleen maar minder van ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tweede helft komt t er op aan. Vind t wel mooi om te zien . Mentaliteit probleem, kijken of ze t op kunnen pakken. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 14 december 2014 - 17:32 schreef Billall het volgende:Ja voor Clasie word het een lijdensweg. Met dit elftal wordt je nooit kampioen. Flut spelers, om verdrietig van te worden. Stelletje (k)neuzen. En PSV maar lachen. Ja Rotterdam alles ist vorbij. Groeten thuis en een fijne dag nog doei! |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
Wat een drama en zeer onterecht weer godverdomme en was buitenspel volgens mij |
|
|
|
|
Billall
|
|
|
AL JAREN IST IS VOORBIJ. DOOD IS FEYENOORD. KUT van Geel. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Reageer er nu gewoon niet op joh. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat is allang bekend en toch zijn contract verlengd !!! Echt een mispeer van van Geel ... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 14 december 2014 - 17:33 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dat is allang bekend en toch zijn contract verlengd !!! Echt een mispeer van van Geel ... Het enige dat ik begrijp is dat Woudenberg deze positie voor het einde van het seizoen veroverd heeft. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is wel jammer als voorgevoel uitkomt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Zelfs jij ziet toch wel dat bij de 25 ballen in de 16 er niemand anticipeerde of in de buurt stond. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kazim -3 de eerste helft net als Immers. |
|
|
|