|
|
cat
|
|
|
steeds het zelfde godver,kenne ze aanhaken verkutten zehet weer ,word er strontgek van |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Manu er zeker in. Woudenberg voor Nelom, Immers eruit Te Vrede erin, Kazim linie terug... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Denk niet dat Fred er drie gaat wisselen.... Al helemaal niet bij rust. |
|
|
|
|
Billall
|
|
|
Te Vrede Hahahahahaha. Wereldvoetballer. Hahahahaha. Feyenoord helaas tot volgend jaar in het nieuwe seizoen. Wellicht weer tussenjaar, daarna ook weer, daarna ook weer. Alle seizoenen tot je dood tussenjaren. Hahahaha. Nelom wauw. Hahaha. |
|
|
|
|
De Pater
|
|
|
Voorin zijn we machteloos, en honderdduizend van die boogballetjes de zestien in is heel makkelijk te verdedigen. Betere flankspelers en een slimme spits hebben we nodig. Maar dat wisten we al meneer van geel.. bilal hebben we al, nu nog een goede spits |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als je deze verliest is het over en uit. dus erop klappen |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
Ellende ellende en nog meer ellende.zoooooo zwaar onterecht weer maar we hebben nog een tweede helft .laat zien dat je nu een kerel bent en schiet er 3 in |
|
|
|
|
Billall
|
|
|
Rutten contract verlengen. Hahahaha. Echt niet deze man bezorgt je ieder jaar tussenjaren. Hahaha. Nooit kampioen Hahaha |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Jammer dat mijn voorgevoel tot nu toe uit kom. Daardoor ben ik thuis gebleven ... |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Tevrede en Bilal erin Immers en Kazim eruit JP op rechts, Bilal op links Jens op 10 met Tevrede in de spits. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 14 december 2014 - 17:43 schreef De Pater het volgende:Voorin zijn we machteloos, en honderdduizend van die boogballetjes de zestien in is heel makkelijk te verdedigen. Betere flankspelers en een slimme spits hebben we nodig. Maar dat wisten we al meneer van geel.. bilal hebben we al, nu nog een goede spits Pardon,, ik heb drie messcherpe voorzetten van Toornstra gezien volgens het boekje. strak tussen de stip en de keeper. en niemand erbij. |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
|
|
|
Billall
|
|
|
Ellende. Het is al jaren ellende, Feyenoord komt er maar niet uit. Feyenoord is gezond maar voor de rest is het klote. Dure aankopen op de bank en mislukkelingen in het veld. Wilkshire is een lachertje. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 14 december 2014 - 17:45 schreef Billall het volgende:Rutten contract verlengen. Hahahaha. Echt niet deze man bezorgt je ieder jaar tussenjaren. Hahaha. Nooit kampioen Hahaha Ik hoop ook dat dat niet gaat gebeuren , maar dat hoopte ik bij Nelom ook. Maar helaas pindakaas ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Genieten op t forum ook 😃 |
|
|
|
|
luukbarrie
|
|
|
Flikker op mee da gezeik. Spel is prima maar bal wil er niet in. Afgelopen maanden steeds positief geweest en nu zouden ze er niets van kunnen. Stelletje azijnzeikers. Tweede helft alles geven we kunnen dit nog omdraaien |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Statistieken spreken voor zich deze wedstrijd |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Allemaal gezwaaid naar Stefan en Daryl? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Billall.... Oprotten met dat kinderlijk gezeik. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
Billall
|
|
|
Doe deze spelers in verkoop. Je raakt ze niet kwijt maar toch. Mulder, Nelom, van Beek, Wilshire, Immers, El dramati, Kazim, Te Vrede, Manu, Vilhena. Dit zijn Feyenoord onwaardige spelers. Trouwens Feyenoord stop met betaald voetbal heb ik een zorg minder. Tegen Luik gewonnen omdat er voor Luik niks meer op het spel stond. Kansen die ze nooit benutten. Feyenoord is stervende, wat ik al eerder zei |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 14 december 2014 - 17:48 schreef luukbarrie het volgende:Flikker op mee da gezeik. Spel is prima maar bal wil er niet in. Afgelopen maanden steeds positief geweest en nu zouden ze er niets van kunnen. Stelletje azijnzeikers. Tweede helft alles geven we kunnen dit nog omdraaien Spel is prima? Waar zit jij naar te kijken? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Inderdaad... Matig... Zo lijkt het wel |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 14 december 2014 - 17:51 schreef Billall het volgende:Doe deze spelers in verkoop. Je raakt ze niet kwijt maar toch. Mulder, Nelom, van Beek, Wilshire, Immers, El dramati, Kazim, Te Vrede, Manu, Vilhena. Dit zijn Feyenoord onwaardige spelers. Trouwens Feyenoord stop met betaald voetbal heb ik een zorg minder. Tegen Luik gewonnen omdat er voor Luik niks meer op het spel stond. Kansen die ze nooit benutten. Feyenoord is stervende, wat ik al eerder zei Ga terug naar je kleuterklas !!! |
|
|
|
|
Billall
|
|
|
FR Henk kun je niet tegen de waarheid. Over en uit met Gudde, van Geel en Rutte. Nieuwe mensen zijn nodig om alles weer opnieuw op te bouwen. Die 3 die ik noemde maken Feyenoord stuk. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Volgens Gudde hebben we een fantastische spits. Die schiet er in de tweede helft vast een hattrickje in. En dus blijf ik (Gudde) van mening dat we in de winterstop geen spits moeten halen als je zo'n geweldenaar in huis hebt Wat ben ik blij dat ik vandaag thuis zit en niet in de Kuip. Al is mijn vrouw constant in de keuken te vinden omdat ze mijn gevloek niet langer aan wil horen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Wat een slechte pot leggen wij op de mat zeg. Tijd om in te grijpen Fred! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hoge ballen zinloos.
Kazim hahaha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Nou.... Allez gasten... Prik er nog ff een paar bij! |
|
|
|
|
Billall
|
|
|
Feyenoord is een lijdensweg he lijdensweg. Als spelen ze een derde helft, dan nog winnen ze niet. Feyenoord is de ploeg met de meeste tussenjaren. Van mij kan Feyenoord gestolen worden en nu jullie nog. Tegen Luik heb ik niet eens gekeken. Mijn Feyenoord hart heb ik allang opgeborgen. |
|
|
|
|
Billall
|
|
|
1-2? AZ maakt 1-3 counterploeg Hahahahaha. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Laatste niuws: Gudde wil de opening van het nieuwe stadion in 2024 vieren met het eerste kampioenschap sinds 25 jaar. En die vervelende supporters moeten niet zeuren. Die zijn er tenslotte alleen maar om een dure seizoenkaart te kopen. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Dit vuur had de wedstrijd nodig, volle Kuip die erachter gaat staan |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
pffffffffffff. dank u Vermeer |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
er viel weinig te verdedigen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Deze scheids is zo labiel |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Goed moment om Kazim te wisselen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Zal zich hopelijk uitbetalen... |
|
|
|
|
Billall
|
|
|
Ze moeten 2-2 maken. Bij verlies 10 punten achterstand. 17 december wacht PSV verlies 13 punten achter Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Alles ist forbei |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik vind t smakeloos wat Feyenoord nu doet |
|
|
|