|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Billall
|
|
|
Wanhoop niet bij 2-2. 4de plaats een punt achter Zwolle, wie Zwolle? Hahahahaha. Bij verlies 5de achter Zwolle en AZ Haaaaaaaaaaaaaaaaa. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik hou wel van dit soort wedstrijden |
|
|
|
|
Billall
|
|
|
Feyenoord word niks dit jaar en dan Rutten verlengen. Rot toch op met die vent. Alles komt weer op Manu aan. Feyenoord is kleuterclub die Ajax en PSV nooit meer zullen in halen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
tjonge jonge. dat is toch geen koppen |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Er moet nu wel gewisseld worden .. pff duurt weer lang |
|
|
|
|
Billall
|
|
|
Ik ben gekocht voor 3,5 miljoen. Maar zit op de bank en af en toe op de tribune. Wat heeft die jongen een verkeerde keuze gemaakt. Bilal is een van de beste en de rest is klote. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Beetje te spannend... Teveel aanleiding om me te storen aan persoonlijke fouten en uitblijvende wissels. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 14 december 2014 - 18:09 schreef Barabas het volgende:[..] Beetje te spannend... Teveel aanleiding om me te storen aan persoonlijke fouten en uitblijvende wissels. Heerlijk |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ik vind dit soort wedstrijden ook wel leuk, maar dan moet er we NU gescoord worden in ons voordeel |
|
|
|
|
Billall
|
|
|
Wat een kneus is Boetius toch. Voetballen ken die niet. En lopen en verdedigen ook niet. Een grote niks nut is het. Vermeer had nooit naar Feyenoord moeten gaan. Sommige denken gewoon niet goed na. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Jij wil zeker niet oud worden 😁 |
|
|
|
|
Billall
|
|
|
Is het al 1-3? Hahahahahaha Wisselvallig elftal dat Feyenoord. Het wordt nooit niks meer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Billall
|
|
|
quote: Dreigen jonge? Zal even de politie bellen, hebben je zo achter de computer gehaald. Zeg het maar. |
|
|
|
|
Billall
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Je bent echt te dom om recht te kakken.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
Voor t eerst sinds maanden weereens ingelogd. gewoon puur omdat ik helemaal stuk ga om meneer Billall Balhaar hiero :p |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
Billall
|
|
|
2-2 betekend zowiezo punten verliezen. Helaas kwakkel elftal. Dit is toch geen team. Vilhena, van Beek en Wilshire zijn hier een voorbeeld van WAARDELOOS. Weer een tussen jaar, en volgend jaar en volgende jaren. We blijven fan en ieder jaar is het klote |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
F**k. Zonder Toornstra wordt het een stuk moeilijker tot winterstop |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
scheelt n hoop gezeik in dit topic, hij moet voetballen nu |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
He billall, doe eens lief. Je naamgenoot staat nu in het veld. we zullen het zien |
|
|
|
|
Billall
|
|
|
Man rot op. Fred Rutten volgend jaar in etalage zetten. Deze trainer is zwak Geen contract verlenging en van Geel en Gudde oprotten. Gewoon weer Wim jansen naar voren schuiven en Henk Fraser de nieuwe trainer. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Manu had er al een half uur in moeten staan... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Schiet op... Nog een kwartier.... |
|
|
|
|
Billall
|
|
|
2-2. In nog geen honderd jaar. Nee na honderd jaar scoren ze nog niet. En weer achter de feiten aan lopen. Ajax en PSV lopen verder uit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Heb ik nog wat gemist? Ja, de 1-2 .... van wie? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Alleen aan niet ingrijpen door trainert |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
En een zwak optreden van onze beide vleugelverdedigers. |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
waardeloze speler die bilal :p |
|
|
|
|
Billall
|
|
|
Nee Stylzz Feyenoord red het niet meer, nooit meer, het is over en uit met Rotterdam zuid. Feyenoord is stervende. Ze zullen niet meer levend uit het graf opstaan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zeg mij hoe dit geen buitenspel was. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Wis je dat nog niet dan? 2 zwakke schakels bij dit Feyenoord !!! |
|
|
|
|
Billall
|
|
|
Elk jaar hebben ze thuis problemen met Ajax en AZ. Hoe komt dat toch. Verloren seizoen en wie nog gaat kijken is gek. Je ergert hier alleen maar aan. Waardeloze kut club. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De ballen vallen ook net beroerd ach ja |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Net zoals dat forumlid ... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Van de ene was het mij bekend. De ander valt vandaag voor het eerst in negatieve zin op. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Zit het een keer tegen op het verkeerde moment. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Rutten had allang tevrede naast Kazim er in moeten brengen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 14 december 2014 - 18:26 schreef Billall het volgende:Elk jaar hebben ze thuis problemen met Ajax en AZ. Hoe komt dat toch. Verloren seizoen en wie nog gaat kijken is gek. Je ergert hier alleen maar aan. Waardeloze kut club. Feyenoord heeft ALTIJD problemen met ploegen uit de Noord Hollandse provincie, kwestie van mentaliteit !!! |
|
|
|
|
Billall
|
|
|
10 punten achter en op 17 december 13 punten. Weer een tussenjaar, volgend jaar weer tussen jaar.Jaar daarop weer tussenjaar, Jaar daarop weer tussenjaar. Jankers het is over en uit met Feyenoord in ieder geval voor mij. Dom als je supporter blijft. Tussenjaren forever |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
radio rijnmond: "waardeloze aankoop dit" haha |
|
|
|