BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - AZ Alkmaar (zondag 14 december 2014, 16:45) 2-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
sevillana
 sevillana - zondag 14 december 2014 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2014 - 19:00 schreef Stylzz het volgende:

[..]

De man zag t goed.
khad toch m'n twijfels bij minimaal 1 goal van de kazen
Stylzz
 Stylzz - zondag 14 december 2014 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2014 - 19:01 schreef sevillana het volgende:

[..]

khad toch m'n twijfels bij minimaal 1 goal van de kazen
De eerste was randje. Maar geen buitenspel
sevillana
 sevillana - zondag 14 december 2014 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2014 - 19:01 schreef Stylzz het volgende:

[..]

De eerste was randje. Maar geen buitenspel
vandaar, twijfels
Stylzz
 Stylzz - zondag 14 december 2014 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2014 - 19:03 schreef sevillana het volgende:

[..]

vandaar, twijfels
We hadden t aan onszelf te danken.
Eerste kwartier was prima,na de goal was de organisatie weg.
73% balbezit en er weinig mee doen.
Kon ook niet tegen dat compacte kaasblok.
Terminator1908
 Terminator1908 - zondag 14 december 2014 - 19:16   quote  deeplink  
Woensdag gewoon het hele kutnederlandse voetbal naar de klote helpen door met zijn elfen achter de bal alle ballen de tribune intrappen en 3 punten pakken en dan zeggen dit is typische Nederlandse overwinning.
Net als az vandaag deed.goed voetbal helpt toch niet.gewoon de wolf en fraser gedrag terug.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 december 2014 door Terminator1908 --
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 14 december 2014 - 19:17   quote  deeplink  
En dan maar weer denken dat we onoverwinnelijk zijn.
Dit is een team dat wel eens tegen een zeperd aan loopt.

Kazim kan niet meer.
Stylzz
 Stylzz - zondag 14 december 2014 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2014 - 19:17 schreef FR-Henk het volgende:
En dan maar weer denken dat we onoverwinnelijk zijn.
Dit is een team dat wel eens tegen een zeperd aan loopt.

Kazim kan niet meer.
en toch ook weer wel, maar de naald begint door te slaan naar nee.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 14 december 2014 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2014 - 19:21 schreef Stylzz het volgende:

[..]

en toch ook weer wel, maar de naald begint door te slaan naar nee.
Z'n gedrag, maniertjes. Dat gaat een keer fout.
Te weinig rendement.
Stylzz
 Stylzz - zondag 14 december 2014 - 19:26   quote  deeplink  
Die goal was sterk.
ook wat andere sterke momenten gezien.
Maar t is t niet.
tomson
 tomson - zondag 14 december 2014 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2014 - 18:30 schreef BertusBadeend het volgende:
radio rijnmond: "waardeloze aankoop dit" haha
Ongelooflijk dat ze dat vlieggewicht gehaald hebben idd
tomson
 tomson - zondag 14 december 2014 - 19:37   quote  deeplink  
Kleine jongetjes met het voorvocht aan hun duitse helmpie gelijk weer achter het toetsenbordje geglibberd ?
Stylzz
 Stylzz - zondag 14 december 2014 - 19:41   quote  deeplink  
T was weer genieten hier.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 14 december 2014 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2014 - 18:58 schreef sevillana het volgende:

[..]

azijn weer in de aanbieding bij AH?
Haha,jij vond het zeker geweldig!
rcrd
 rcrd - zondag 14 december 2014 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2014 - 17:51 schreef Billall het volgende:
Doe deze spelers in verkoop. Je raakt ze niet kwijt maar toch. Mulder, Nelom, van Beek, Wilshire, Immers, El dramati, Kazim, Te Vrede, Manu, Vilhena. Dit zijn Feyenoord onwaardige spelers. Trouwens Feyenoord stop met betaald voetbal heb ik een zorg minder. Tegen Luik gewonnen omdat er voor Luik niks meer op het spel stond. Kansen die ze nooit benutten. Feyenoord is stervende, wat ik al eerder zei
Je hoeft je eigen depressie niet op ons forum te uiten.

Hele wedstrijd de betere geweest, 2 knullige momenten achterin en counters nadat we met zijn 8en op hun zestien staan. Az rekt al tijd vanaf de 35ste minuut. Woensdag winnen we 0-2/1-3.

Fijne avond nog.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 december 2014 door rcrd --
Terminator1908
 Terminator1908 - zondag 14 december 2014 - 20:20   quote  deeplink  
Hij spoort niet.te vrede en mulder zijn niet goed genoeg dat klopt.maar dit is ook geen feyenoordfan die dat zegt.feyenoord had kwa voetbal nogmaals allang eerste moeten staan.
Terminator1908
 Terminator1908 - zondag 14 december 2014 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2014 - 20:13 schreef rcrd het volgende:

[..]

Je hoeft je eigen depressie niet op ons forum te uiten.

Hele wedstrijd de betere geweest, 2 knullige momenten achterin en counters nadat we met zijn 8en op hun zestien staan. Az rekt al tijd vanaf de 35ste minuut. Woensdag winnen we 0-2/1-3.

Fijne avond nog.
Je hebt helemaal gelijk
tomson
 tomson - zondag 14 december 2014 - 20:22   quote  deeplink  
Bij de eerste de beste achterstand gaaf het strontputje open en komt die kneus hier droeftoeteren. Zit nu in een hoekje te sippen dat het alsnog gelijk werd..
piet de paler
 piet de paler - zondag 14 december 2014 - 20:26   quote  deeplink  
Als eerste ik heb een on Nederlandse wedstrijd gezien, een enge ploeg die AZ heet v Basten als handpomp van een nog engere vd Brom. 4 wissels is al 4 minuten ,blessure behandelingen en tijdrekken minstens 3 minuten dus ook een Enge scheidsrechter, ook een hele enge grensrechter, een Kazim die wel kan voetballen en scoren. Kortom een fijne dag gehad, jammer 2 punten verloren.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 14 december 2014 - 20:26   quote  deeplink  
Bilul?
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 14 december 2014 - 20:27   quote  deeplink  
van den Brom...Eng figuur.
Terminator1908
 Terminator1908 - zondag 14 december 2014 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2014 - 20:26 schreef piet de paler het volgende:
Als eerste ik heb een on Nederlandse wedstrijd gezien, een enge ploeg die AZ heet v Basten als handpomp van een nog engere vd Brom. 4 wissels is al 4 minuten ,blessure behandelingen en tijdrekken minstens 3 minuten dus ook een Enge scheidsrechter, ook een hele enge grensrechter, een Kazim die wel kan voetballen en scoren. Kortom een fijne dag gehad, jammer 2 punten verloren.
Je haalt me de woorden uit me mond.
Terminator1908
 Terminator1908 - zondag 14 december 2014 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2014 - 19:03 schreef sevillana het volgende:

[..]

vandaar, twijfels
Bij sommige andere clubs worden twijfels wel afgevlagd of in voordeel van bepaalde clubs gefloten.ik zal geen namen noemen hoor.....
piet de paler
 piet de paler - zondag 14 december 2014 - 20:59   quote  deeplink  
Zelfs al was het buitenspel , er zijn veel foutjes gemaakt door mister respect? Wat dacht je van de overtreding op Kazim, de ene keer wachten met het nemen van een vrije schop en de andere keer niet, het tijdrekken , en aanzegt die vd Nobodys vd Brom dat je de bal moet teruggeven? Wazig allemaal heel wazig maar ik heb genoten
Terminator1908
 Terminator1908 - zondag 14 december 2014 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2014 - 20:59 schreef piet de paler het volgende:
Zelfs al was het buitenspel , er zijn veel foutjes gemaakt door mister respect? Wat dacht je van de overtreding op Kazim, de ene keer wachten met het nemen van een vrije schop en de andere keer niet, het tijdrekken , en aanzegt die vd Nobodys vd Brom dat je de bal moet teruggeven? Wazig allemaal heel wazig maar ik heb genoten
Alleen alweer niet van de uitslag
Jan Tol
 Jan Tol - zondag 14 december 2014 - 21:16   quote  deeplink  
De 1e goal van AZ was buitenspel, WAAR was de grensrechter en die scheids kon dit toch ook zien. Trouwen die scheids met Turkse naam had niet de controle over de wedstrijd, cijfer 4. Van de Brom... hmmmmmmmm(zielig )die moet zijn keeper eens waarschuwen dat was toch niet normaal..., dat heeft AZ toch niet nodig...!!
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 14 december 2014 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2014 - 21:16 schreef Jan Tol het volgende:
De 1e goal van AZ was buitenspel, WAAR was de grensrechter en die scheids kon dit toch ook zien. Trouwen die scheids met Turkse naam had niet de controle over de wedstrijd, cijfer 4. Van de Brom... hmmmmmmmm(zielig )die moet zijn keeper eens waarschuwen dat was toch niet normaal..., dat heeft AZ toch niet nodig...!!
Beide doelpunten waren helaas rechtsgeldig! Geen van tweeën was buitenspel op het moment van spelen ... Gewoon waardeloos verdedigd! Nooit maar dan ook nooit mag er ook maar 1 speler zo vrij staan ...
van geil
 van geil - zondag 14 december 2014 - 21:43   quote  deeplink  
Van de Brom heeft gelijk.
bijzonder onsportief en oude wijven gedrag.
dat hoort niet bij Feyenoord.
mannelijkheid dien je te tonen door hard te zijn in het duel.
niet met constant verbaal en clownesk gedrag(Kazim)
en twee keer n bal niet teruggooien, schandelijk.
in Engeland was er geen spaan van over gebleven.
rcrd
 rcrd - zondag 14 december 2014 - 22:10   quote  deeplink  
Feyenoord geeft de bal niet terug, dit begrijp ik volledig.
Een bal geef je terug zodra je ziet dat iemand dusdanig ernstig gewond is aan het lichaam dat in het belang van de kwetsuur snel iemand medisch geholpen kan worden.
Niet wanneer je zit te mekkeren en probeert tijd te rekken zonder dat ik ook maar 1 onfatsoenlijke( op het inkomen van immers na) schop heb gezien.

Kan van mezelf toch best zeggen dat ik objectief ben.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 december 2014 door rcrd --
Terminator1908
 Terminator1908 - zondag 14 december 2014 - 22:19   quote  deeplink  
Over ouwe wijfen gesproken.de hele tijd op de grond gaan liggen en net doen of je pijn hebt dat lijkt meer op ouwe wijfen gedrag.maja az heeft 2 punten gestolen maar die lopen tegen nog veel meer zeperds op want tegen ons lukt het helaas net wel maar dat antivoetbal blijft niet goed voor ze gaan....
MMM
 MMM - zondag 14 december 2014 - 22:22   quote  deeplink  
Zeer teleurstellend resultaat. Na 15 minuten had je gewoon al voor moeten staan. AZ komt 2 keer aan onze kant en hij zit er 2 keer in. Achterlijk juichen van Tankovic, irritant.

Trouwens volkomen begrijpelijk om die bal niet meer terug te geven. AZ lag op een gegeven moment voor alles op de grond en rekte vanaf minuut 30 tijd. Oppleuren.

Gelukkig nog een puntje overgehouden aan de wedstrijd, 2 prima goals. Woensdag MOET(!!!!) er gewonnen worden van PSV anders kunnen we strijden om plek 3.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 december 2014 door MMM --
MMM
 MMM - zondag 14 december 2014 - 22:22   quote  deeplink  
Oh en logisch dat AZ Wilkshire en Nelom vrij lieten. Wat een droevig duo met die kansloze voorzetten, niveauloos
Barabas
 Barabas - zondag 14 december 2014 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2014 - 21:43 schreef van geil het volgende:
Van de Brom heeft gelijk.
bijzonder onsportief en oude wijven gedrag.
dat hoort niet bij Feyenoord.
mannelijkheid dien je te tonen door hard te zijn in het duel.
niet met constant verbaal en clownesk gedrag(Kazim)
en twee keer n bal niet teruggooien, schandelijk.
in Engeland was er geen spaan van over gebleven.
In Engeland blijven ze niet om niets liggen... Aanstellers, daar wordt geen spaan van heel gelaten.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 15 december 2014 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2014 - 22:22 schreef MMM het volgende:
Zeer teleurstellend resultaat. Na 15 minuten had je gewoon al voor moeten staan. AZ komt 2 keer aan onze kant en hij zit er 2 keer in. Achterlijk juichen van Tankovic, irritant.

Trouwens volkomen begrijpelijk om die bal niet meer terug te geven. AZ lag op een gegeven moment voor alles op de grond en rekte vanaf minuut 30 tijd. Oppleuren.

Gelukkig nog een puntje overgehouden aan de wedstrijd, 2 prima goals. Woensdag MOET(!!!!) er gewonnen worden van PSV anders kunnen we strijden om plek 3.
Eens..!!
Als de wedstrijd tien minuten langer had geduurd hadden we alsnog gewonnen. AZ was rijp voor de slacht. Zonde dat we die twee kutgoals zo makkelijk tegen krijgen. En dat we die pas te laat konden recht zetten..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 15 december 2014 - 00:04   quote  deeplink  
Echt een mooie wedstrijd gezien met een zeer strijdvaardig Feyenoord, daar kom ik voor naar de Kuip..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 15 december 2014 - 00:04   quote  deeplink  
VEERKRACHTIG FEYENOORD MOET GENOEGEN NEMEN MET PUNT

2d91dno.jpg

Dankzij een laat doelpunt van Jordy Clasie heeft Feyenoord zondag een punt overgehouden aan de thuiswedstrijd tegen AZ. Ondanks een sterk optreden keek de ploeg van trainer Fred Rutten lange tijd tegen een 1-2 achterstand aan, totdat de aanvoerder diep in blessuretijd raak schoot: 2-2. Daarmee beloonde Clasie het elftal voor de getoonde veerkracht, want bij rust was de stand nog 0-2 in het voordeel van de bezoekers, dankzij doelpunten van Wesley Hoedt en Muamer Tankovic. Colin Kazim-Richards tekende in het begin van de tweede helft voor de aansluitingstreffer. Jens Toornstra viel twintig minuten voor tijd geblesseerd uit.

Vastberaden om in de laatste thuiswedstrijd van dit kalenderjaar het legioen in een uitverkochte Kuip iets moois voor te schotelen, schoot Feyenoord als een komeet uit de startblokken. In het eerste kwartier van de wedstrijd liet de ploeg voetbal zien dat het dit seizoen nog niet vaak had vertoond. In een moordend hoog tempo werd met uitstekend veldspel gretig de aanval gezocht, waarbij Feyenoord de bezoekers continu naar adem liet happen. Met kunst en vliegwerk bleef AZ op de been, al was het aantal echte doelkansen dat de ploeg wist te creëren niet levensgroot. Colin Kazim-Richards kwam na twintig minuten spelen met een kopbal het dichtste bij een doelpunt, maar doelman Puta tikte de bal over de lat.

zufer7.jpg

Op dat moment was het gezien het eenzijdige spelbeeld volkomen ondenkbaar dat AZ met een 0-2 voorsprong de rust in zou gaan, maar die tussenstand stond na 45 minuten spelen toch echt op het scorebord. Volkomen tegen de verhouding in kopte verdediger Wesley Hoedt zijn ploeg halverwege de eerste helft uit een hoekschop op voorsprong. Nog voor Feyenoord van de schrik was bekomen lag de bal opnieuw achter Kenneth Vermeer, toen Muamer Tankovic vijf minuten later van dichtbij binnen tikte.

Hoewel Feyenoord daarmee een mokerslag incasseerde, richtte de ploeg zich nog voor rust op. Ditmaal ontstonden er wel degelijk kansen voor de Rotterdammers. Eerst had Jean-Paul Boëtius schuin voor het doel de hoek voor het uitkiezen, alleen was zijn schot te zacht om Esteban te passeren. Ploeggenoot Jens Toornstra liet de AZ-goalie even later wel kansloos, alleen zag de middenvelder zijn schot vanaf de zijkant uiteenspatten op de paal.

1enptk.jpg

De beloning voor Feyenoords aanvalsdrift kwam pas in de tweede helft, toen Kazim-Richards voor zijn vijfde competitiegoal van dit seizoen tekende. Na een slimme steekbal van Lex Immers schoot de spits acht minuten na rust diagonaal raak. Daarmee zorgde hij niet alleen voor de aansluitingstreffer, maar bracht hij ook het geloof terug bij de spelers én de supporters. In de jacht op de gelijkmaker kon Feyenoord rekenen op de hartstochtelijke steun van het legioen, dat aanvoelde hoe zeer de ploeg behoefte had aan een twaalfde man.

Wat volgde was een laatste half uur vol spektakel en een ware stormloop op het doel van de Alkmaarders, die desondanks een grote kans kregen op een derde treffer. Een razendsnelle uitbraak bracht Tankovic oog in oog met Vermeer, die dankzij een uitstekende redding als winnaar uit de strijd kwam.

Ondertussen tikte de klok verder en ebden de krachten steeds meer weg bij Feyenoord, dat naarmate het laatste fluitsignaal naderde steeds minder een vuist kon maken. Net op het moment dat een nederlaag onafwendbaar leek en de blessuretijd liep, tekende Jordy Clasie voor de gelijkmaker. De aanvoerder nam zonder na te denken een afvallende bal op zijn schoen en zag zijn schot kiezelhard tegen de touwen vliegen. Hoewel hij daarmee een punt redde voor zijn ploeg, overheerste achteraf het gevoel dat Feyenoord ook met een punt te weinig had gekregen.

351sjnb.jpg

Feyenoord AZ 2-2

Scoreverloop:
25 0-1 Hoedt
30 0-2 Tankovic
53 1-2 Kazim-Richards
90+3 2-2 Clasie

Scheidsrechter: Gözübüyük

Geel: Boëtius, Kazim-Richards (Feyenoord) Haye, Puta, Gouweleeuw, Haps (AZ)

Opstellingen
Feyenoord: Vermeer; Wilkshire, Van Beek, Kongolo, Nelom; Clasie, Immers, El Ahmadi; Toornstra (72 Basaçikoglu), Kazim-Richards en Boëtius (76 Manu).
AZ: Puta; Luckassen (70 Marcellis), Gouweleeuw, Hoedt, Poulsen; Haye (84 Haps), Gudelj, Elm (68 Berghuis), Dos Santos; Johansson en Tankovic.

rvawzq.jpg

STATISTIEKEN

FEYENOORD
61 % Balbezit
16 Hoekschoppen
2 Buitenspel
36 Inworpen
22 Vrije trappen
16 Doelpogingen
13 Overtredingen
2 Gele Kaarten
0 Rode Kaarten

AZ
39% Balbezit
5 Hoekschoppen
4 Buitenspel
14 Inworpen
15 Vrije trappen
7 Doelpogingen
18 Overtredingen
3 Gele Kaarten
0 Rode Kaarten

rj1rpe.jpg
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite

Feyenoord - AZ 2-2 'Opkomst'

(http://youtu.be/K5U9yULW1KU)

Feyenoord 1-2 AZ 53' Kazim Richards

(http://youtu.be/6ngEUxyP93Q)

Feyenoord - AZ de 2-2 van Jordy Clasie 14-12-2014

(http://youtu.be/cancglWGlaQ)

Opstootje spelers bij Feyenoord - AZ Alkmaar 14-12-2014

(http://youtu.be/CnDzZHlzAk0)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 december 2014 door RenatoBos --
sevillana
 sevillana - maandag 15 december 2014 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2014 - 19:44 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Haha,jij vond het zeker geweldig!
dat is geheel jouw conclusie
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 15 december 2014 - 00:22   quote  deeplink  
DE VRIJ EN JANMAAT GENIETEN VAN WARM ONTHAAL IN DE KUIP

14t4w06.jpg

Stefan de Vrij en Daryl Janmaat zijn zondagmiddag even teruggekeerd in De Kuip. Het tweetal meldde zich tijdens de rust van de thuiswedstrijd tegen AZ op het veld, om daar officieel afscheid te nemen van Feyenoord en de supporters. Die klapten ondanks de teleurstelling over de 0-2 achterstand op dat moment hun handen stuk voor De Vrij en Janmaat, die afgelopen zomer Feyenoord verruilden voor respectievelijk Lazio Roma en Newcastle United.

Beide spelers genoten zichtbaar van hun rentree in het uitverkochte stadion en waren onder de indruk van de sfeer en de supporters. Die zijn echt uniek, zei De Vrij, die in totaal twaalf jaar voor Feyenoord (jeugd en eerste elftal) speelde. Ook vandaag zie je weer dat het legioen ondanks een achterstand altijd achter het elftal blijft staan. Die steun heb ik zelf altijd als heel bijzonder ervaren en daar wil ik vanaf deze plek mijn grote dank voor uitspreken. Ik heb hier een fantastische tijd gehad, eigenlijk heb ik van elk moment genoten. Natuurlijk volg ik Feyenoord nog op de voet, ik wil altijd weten wat ze gedaan hebben. Daarom vind ik het echt heel mooi om hier even terug te zijn. Deze club laat me nooit meer los.

Janmaat die in 2012 van sc Heerenveen de overstap maakte naar Feyenoord en daar vervolgens twee seizoenen speelde, sprak woorden van dezelfde strekking. Ik heb hier twee fantastische jaren gehad, waar ik met een heel goed gevoel op terugkijk. De supporters zijn geweldig vandaag, maar ik ben eigenlijk niet anders gewend. Ook toen ik hier speelde, stonden ze altijd achter ons.

2vv7xts.jpg

Voordat de spelers, die zowel van de club als de Supportersvereniging een cadeau overhandigd hadden gekregen, konden beginnen aan een welverdiende ereronde, werden ze uitgebreid toegesproken door Martin van Geel. De technisch directeur noemde Stefan de Vrij het perfecte voorbeeld van een speler die na een jarenlange opleiding op Varkenoord en een aantal goede seizoenen in het eerste elftal zijn carrière voortzet in een buitenlandse topcompetitie. We hebben jouw ontwikkeling van getalenteerd kind tot topvoetballer van dichtbij mee mogen maken. Jij leeft de droom van al die kinderen op Varkenoord. Maar dat niet alleen. Jongens als jij maken die droom tastbaar voor een ieder die nog gaat volgen, sprak Van Geel.

Ook voor Daryl Janmaat had Feyenoords td niets dan lof. Het lukt niet veel spelers die overkomen van een kleinere club om al kort na hun komst naar De Kuip een basisplek te veroveren en vervolgens een paar seizoenen afgebroken een vaste waarde te zijn. Ook jij hebt via Feyenoord een mooie overstap naar de Premier League kunnen maken en bent daarmee een waar voorbeeld te noemen. We blijven jouw verrichtingen met veel trots en interesse volgen. Fijn dat ook jij hier vandaag bent zodat we ook jou het afscheid kunnen geven dat je verdient.

nvwmc7.jpg
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite

Legioen zwaait De Vrij en Janmaat uit bij feyenoord tegen az

(http://youtu.be/_DgTHC6KmeA)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 december 2014 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 15 december 2014 - 00:23   quote  deeplink  
sevtx2.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 15 december 2014 - 10:21   quote  deeplink  
Opstootje spelers bij Feyenoord - AZ Alkmaar 14-12-2014

(http://youtu.be/CnDzZHlzAk0)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 15 december 2014 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2014 - 18:07 schreef Stylzz het volgende:
Ik hou wel van dit soort wedstrijden
Precies heerlijk om te zien..
Jan Tol
 Jan Tol - maandag 15 december 2014 - 10:37   quote  deeplink  
Over het niet teruggeven van de bal... AZ lag veelal om niets op de grond "pakte" daardoor vele kostbare minuten, zo ook die onwijze keeper, dan geef je de bal op den duur toch niet meer terug! Kom op Feyenoorders die dit tegen spreken luister eens naar je club hart!!!Die "turkse" scheidsrechter krijgt in het AD cijfer 6,waar is dat op gebaseerd een cijfer 4 had dit Moeten zijn...
de bluffer
 de bluffer - maandag 15 december 2014 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 december 2014 - 00:04 schreef RenatoBos het volgende:
Echt een mooie wedstrijd gezien met een zeer strijdvaardig Feyenoord, daar kom ik voor naar de Kuip..
Jammer dat we dan geen goeie spits hebben die het dan scorend af gaat maken
verder ben ik het met je eens
VVout
 VVout - maandag 15 december 2014 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 december 2014 - 10:37 schreef Jan Tol het volgende:
Over het niet teruggeven van de bal... AZ lag veelal om niets op de grond "pakte" daardoor vele kostbare minuten, zo ook die onwijze keeper, dan geef je de bal op den duur toch niet meer terug! Kom op Feyenoorders die dit tegen spreken luister eens naar je club hart!!!Die "turkse" scheidsrechter krijgt in het AD cijfer 6,waar is dat op gebaseerd een cijfer 4 had dit Moeten zijn...
Vals sentiment, diep in hun hart hadden ze gewoon een 4 willen schrijven.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 15 december 2014 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2014 - 21:23 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Beide doelpunten waren helaas rechtsgeldig! Geen van tweeën was buitenspel op het moment van spelen ... Gewoon waardeloos verdedigd! Nooit maar dan ook nooit mag er ook maar 1 speler zo vrij staan ...
Mee eens, tot dat moment waren we superieur, daarna was het toch az wat de beste kansen had. We hadden hun nooit zover mogen laten komen. Was het nul nul gebleven hadden ze nooit een poot aan de trapper gekregen. Nu hielpen we hun in het zadel. Vooropgesteld dat AZ eigenlijk heel netjes op de counter heeft gespeeld (en hoe! Goede counterploeg hoor), hebben we hun zelf zover laten komen. Tot dat moment was het gewoon wachten tot wij zouden scoren.... dus is het puntverlies wat mij betreft. Dit had niet gehoeven...

Aan de andere kant mogen we onze handen dichtknijpen met dit gelijkspelletje, want daarna heeft AZ nog zeer veel kansen gehad... We hadden ook dik kunnen verliezen.... Al met al wel een zeer mooie, spannende wedstrijd.... ondanks de vele slechte voorzetten... Nelom, nomaliter met een strakke voorzet, gaf er wel heel veel waardeloos. Wilkshire ging gaandeweg de wedstrijd vorderde ook steeds slechter, enzovoorts....

Wat een pegel trouwens van Clasie, nadat de scheids al had gefloten. Waarschijnlijk had hij hem anders niet zo genomen, maar dat was een hele strakke!!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 15 december 2014 - 12:46   quote  deeplink  
Is Tankovic, ondanks zijn juichen, niet wat voor ons? Goed spelertje... Of Johansson... Die bal die hij op Tankovic gaf, redelijk op het einde was weergaloos... maar ja, counterspitsen..... hebben we die wel nodig.....?
Stylzz
 Stylzz - maandag 15 december 2014 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 december 2014 - 12:46 schreef Arie.Klooster het volgende:
Is Tankovic, ondanks zijn juichen, niet wat voor ons? Goed spelertje... Of Johansson... Die bal die hij op Tankovic gaf, redelijk op het einde was weergaloos... maar ja, counterspitsen..... hebben we die wel nodig.....?
Als t maar een echte spits is, een counterspits is meestal dodelijk, die kan je in een ander systeem ook wel inzetten, andersom is lastiger.
van geil
 van geil - maandag 15 december 2014 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2014 - 19:06 schreef Stylzz het volgende:

[..]

We hadden t aan onszelf te danken.
Eerste kwartier was prima,na de goal was de organisatie weg.
73% balbezit en er weinig mee doen.
Kon ook niet tegen dat compacte kaasblok.
Nogmaals.
in vond t geen kaasblok.
Feyenoord deed dat zelf.
8 spelers rond de 16.
verwacht je dan dat de AZ spelers op het middenveld gaan staan net als Fred?
sportverteller
 sportverteller - maandag 15 december 2014 - 18:03   quote  deeplink  
Feyenoord was, in tegenstelling tot de voorgaande wedstrijden te gretig. Daardoor vergaten ze het positiespel en kon AZ te makkelijk counteren. Maar per saldo waren het de individuele fouten die Feyenoord de das om deden. Daarna was het knap dat Feyenoord zich nog terug knokte, met grote dank aan Vermeer.
piet de paler
 piet de paler - maandag 15 december 2014 - 18:27   quote  deeplink  
Nog even dit, we hebben 2 punten verloren echter
Ik heb strijd gezien
Er was passie
Teamgeest
Spanning
Ik heb genoten van deze on Nederlandse wedstrijd dus 2 punten verloren maar 47000 mensen hebben waar voor hun geld gehad. En we vergeten soms dat voetbal daarvoor is. En PSV here we come
sportverteller
 sportverteller - maandag 15 december 2014 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 december 2014 - 18:27 schreef piet de paler het volgende:
Nog even dit, we hebben 2 punten verloren echter
Ik heb strijd gezien
Er was passie
Teamgeest
Spanning
Ik heb genoten van deze on Nederlandse wedstrijd dus 2 punten verloren maar 47000 mensen hebben waar voor hun geld gehad. En we vergeten soms dat voetbal daarvoor is. En PSV here we come
Helemaal mee eens.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5137
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - AZ Alkmaar (zondag 14 december 2014, 16:45) 2-2









0.0112249