BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - AZ Alkmaar (zondag 14 december 2014, 16:45) 2-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 15 december 2014 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 december 2014 - 18:27 schreef piet de paler het volgende:
Nog even dit, we hebben 2 punten verloren echter
Ik heb strijd gezien
Er was passie
Teamgeest
Spanning
Ik heb genoten van deze on Nederlandse wedstrijd dus 2 punten verloren maar 47000 mensen hebben waar voor hun geld gehad. En we vergeten soms dat voetbal daarvoor is. En PSV here we come
Also true.
piet de paler
 piet de paler - maandag 15 december 2014 - 20:12   quote  deeplink  
Ik zit net de wedstrijd weer te bekijken, maar wat een graftakjes die kaasjes. En hoe durft vd Brom iets te zeggen over het niet teruggeven van de bal. Komt tie handpomp v vBasten uit een ei. Snorrie zal met Gijpie ook hiervan wat vinden .
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 15 december 2014 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 december 2014 - 18:27 schreef piet de paler het volgende:
Nog even dit, we hebben 2 punten verloren echter
Ik heb strijd gezien
Er was passie
Teamgeest
Spanning
Ik heb genoten van deze on Nederlandse wedstrijd dus 2 punten verloren maar 47000 mensen hebben waar voor hun geld gehad. En we vergeten soms dat voetbal daarvoor is. En PSV here we come
Nog even dit: Ik heb een WAARDELOZE Wilkshire en Nelom gezien en een amateuristisch Immers.
Verder inderdaad was er passie, teamgeest en spanning.
R()b
 R()b - maandag 15 december 2014 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 december 2014 - 20:12 schreef piet de paler het volgende:
En hoe durft vd Brom iets te zeggen over het niet teruggeven van de bal.
Eigenlijk niemand niet.
Ook vd Brom was als speler niet heilig.
Dan erbij als je als AZ 2-0 voorstaat, en je bent oh zo 'topclub' bouw dan uit naar 5-0.
Maar ga niet voor rust al tijd rekken, flikker op met je kut Luxemburgse anti voetbalpraktijken.
Dan wordt er wel eens wat tijd terug gepakt in het veld ja, en wat dan nog?
Dit is nou precies wat er fout is in Nederland op voetbalgebied, dat miertjesneukerij altijd.
Terminator1908
 Terminator1908 - maandag 15 december 2014 - 20:49   quote  deeplink  
gewoon ALWEER 2 punten onnodig laten liggen.
tomson
 tomson - maandag 15 december 2014 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 december 2014 - 20:37 schreef R()b het volgende:

[..]

Eigenlijk niemand niet.
Ook vd Brom was als speler niet heilig.
Dan erbij als je als AZ 2-0 voorstaat, en je bent oh zo 'topclub' bouw dan uit naar 5-0.
Maar ga niet voor rust al tijd rekken, flikker op met je kut Luxemburgse anti voetbalpraktijken.
Dan wordt er wel eens wat tijd terug gepakt in het veld ja, en wat dan nog?
Dit is nou precies wat er fout is in Nederland op voetbalgebied, dat miertjesneukerij altijd.
VD Brom was als speler idd ook een enorme klootzak. Heeft ook het geluk gehad dat er toen nog zo weinig camera's waren..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 16 december 2014 - 00:33   quote  deeplink  
Rutten niet eens met kritiek Van den Brom over onsportiviteit

kyx6t.jpg

Volgens John van den Brom ontbrak er zondagmiddag sportiviteit bij tegenstander Feyenoord. De trainer van AZ zag langs de kant diverse opstootjes en tot twee keer toe gaven de Rotterdammers de bal niet terug aan AZ nadat de bal door die ploeg was buitengeschoten voor een blessurebehandeling.

'De eerste bal was al uit', meent Rutten tegenover Voetbal International, 'en als je 'm dan over de lijn verder schopt, betekent dat niet dat die ingooi terug moet. De verantwoordelijkheid ligt bij de scheidsrechter en de spelers zelf. Die kunnen heel goed beoordelen of iets een overtreding is of niet en bepalen zelf of ze een bal wel of niet teruggeven.'

'Ik weet dat wij dat altijd zullen doen als de situatie er recht aan doet', vervolgt Rutten. 'Ik vind het overdreven om daar dan na afloop een punt van te maken, zoals mijn collega bij AZ heeft gedaan. Dat heeft hij (Van den Brom, red.) ook helemaal niet nodig.'
Bron:VI
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 16 december 2014 - 00:56   quote  deeplink  
Legioen zwaait De Vrij en Janmaat uit bij feyenoord tegen az

(http://youtu.be/_DgTHC6KmeA)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - AZ Alkmaar (zondag 14 december 2014, 16:45) 2-2









0.0099349