|
|
Eide
|
|
|
De vraag of Ajax zich bij het rijtje Nederlandse clubs die zullen overwinteren in Europa zal scharen kan door ons aller Ajax zelf beantwoord worden. Op woensdag speelt Ajax in de eigen ArenA tegen de stugge Cyprioten met als doelstelling om, net als PSV en Feyenoord, na de winterstop verder te bekeren in de Europa League. Om dat te bewerkstelligen zal Ajax minimaal moeten gelijk spelen maar liever natuurlijk gewoon winnen.
Apoel Nicosia is de record kampioen van Cyprus en was ook de afgelopen 2 jaren kampioen. Hoewel de Cypriotische competitie geen aansprekende is, is de heerschappij van Apoel in de A-Divizion ontstellend. In 12 wedstrijden won de tegenstander van Ajax 9 maal en 3 maal werd er gelijk gespeeld. Bovendien wisten de Cyprioten in 2011/12 nog door te dringen tot de kwartfinale van de Champions League, een prestatie waar Ajax terug voor in de tijd moet tot 2005/06. Apoel is dus bepaald geen "walk-over" en Ajax zal absoluut een goede wedstrijd op de mat moeten leggen om dit klusje te klaren. De Braziliaan Manduca is de topscorer van Apoel met 6 goals in 12 wedstrijden. Dit klinkt als weinig maar is in de ultra defensieve Cypriotische competitie een prestatie van formaat. Manduca maakte ook de enige Apoel goal in de Champions League dit seizoen van 11 meter tegen Ajax in het duel op Cyprus. De kracht van Apoel is het stugge defensieve blok. In Camp Nou maakte Barca 4 goals tegen Apoel maar in de overige wedstrijden kregen de Cyprioten steeds slechts 1 goal tegen.
Bij Ajax zal toch de teleurstelling moeten overheersen na alweer een mislukt Champions League avontuur. Om het Europese seizoen te redden is een resultaat tegen Apoel noodzakelijk. Daarbij zal Ajax moeten opletten dat het niet in het mes loopt waar het in verschillende wedstrijden al in liep, namelijk de omschakeling. Ondanks dat Apoel moet winnen om door te gaan zullen de Cyprioten zeker niet alles op de aanval gooien. Ze zullen Ajax het spel laten maken en gokken op counters en acteerwerk om vrije trappen en penalty's uit te lokken. Ajax zal zich hiertegen moeten wapenen als het billenknijpen wil voorkomen.
Bij Ajax ontbreekt Anwar El Ghazi vermoedelijk nog vanwege de liesklachten die hem al 2 weken aan de kant houden. Sightorsson heeft een pittige enkelblessure overgehouden aan het duel tegen Willem II en is er dus ook niet bij. Boilesen is langdurig geblesseerd en Fischer heeft pas net de groepstraining hervat is is er tot de winterstop zeker nog niet bij. Ajax zal dus vermoedelijk starten met dezelfde basiself als tegen Willem II waarbij Milik Sightorsson vervangt in de spits.
Geen makkelijk filmpje, om de eerste wedstrijd te zien zal je even op de link moeten klikken. Het betreft natuurlijk de samenvatting van het duel eerder dit seizoen toen Ajax na een scheidsrechterlijke dwaling van jewelste op 1-1 bleef steken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 december 2014 door Eide -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Goe gedaan jochie ;-)
Ik denk toch wel aan een redelijk lastige pot met uiteindelijk 3-0 op het scorebord
WZAWZDB!!!!! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 07 december 2014 - 21:20 schreef Ronald 1960 het volgende:Goe gedaan jochie ;-) Ik denk toch wel aan een redelijk lastige pot met uiteindelijk 3-0 op het scorebord WZAWZDB!!!!! Gewaagd, ze hielden Barca op 1-0. Ik denk dat wij ook met 1-0 gaan winnen, Toto is gunstig met een quotering van 1.50. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 07 december 2014 - 21:32 schreef NatjosFC het volgende:[..] Gewaagd, ze hielden Barca op 1-0. Ik denk dat wij ook met 1-0 gaan winnen, Toto is gunstig met een quotering van 1.50. Ik ga met Ronald mee.... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Ik ga er niet heen hoor, blijf lekker thuis voor de buis ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja en...als je maar bier hebt, ben er om een uur of 8 |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: amstel, bavaria 0,0 en Amstel Radler 0,0
That's all, voor de rest is het geld op :-(
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 december 2014 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 07 december 2014 - 21:52 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] amstel, bavaria 0,0 en Amstel Radler 0,0 That's all, voor de rest is het geld op :-( Mijn auto is stuk, kan geen kant op ;-( |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Zo een heb ik er nu ook voor de deur staan...... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Meen je niet....das kut gap, die van ons staat ergens in Oosterhout bij de Fiatgarage |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 07 december 2014 - 22:02 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Meen je niet....das kut gap, die van ons staat ergens in Oosterhout bij de Fiatgarage Ik heb nog de mazzel dat mijn vrouw ook een auto heeft....... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: ....die van mij een fiets maar die is ook stuk, net als haar computer |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Heeft mijn vrouw ook. Ik ook, maar die heeft twee lekke banden..... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ach, als we maar gelukkig zijn.... and that's a fact ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Nee, ik zorg wel dat die van haar op spanning blijven ;-) |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Na een 45 min staat het 4-0. Eindstand 4-1
1-0 Millik 2-0 Klaassen 3-0 El Ghazi 4-0 Millik
Opstelling Cillissen Van Rhijn-Veltman-Moissander-Viergever Serrero Klaassen-Andersen El Ghazi-Millik-Kishna |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 08 december 2014 - 11:13 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Na een 45 min staat het 4-0. Eindstand 4-1 1-0 Millik 2-0 Klaassen 3-0 El Ghazi 4-0 Millik Opstelling Cillissen Van Rhijn-Veltman-Moissander-Viergever Serrero Klaassen-Andersen El Ghazi-Millik-Kishna 4-0:o |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 08 december 2014 - 11:13 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Na een 45 min staat het 4-0. Eindstand 4-1 1-0 Millik 2-0 Klaassen 3-0 El Ghazi 4-0 Millik Opstelling Cillissen Van Rhijn-Veltman-Moissander-Viergever Serrero Klaassen-Andersen El Ghazi-Millik-Kishna De Boer gaat op zeker niet starten zonder Lasse Schöne. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
En alweer zo'n mooi topic, Eide. Ik denk dat Ajax voorzichtig gaat winnen: 2-0 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Inderdaad. snap ook niet dat mensen dat überhaupt nog denken. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Volgens mij is schone ook niet geheel fit. Twijfel tussen el ghazi en schone.
Maar het zou zeer goed kunnen dat el ghazi op de bank begint en dat schone begint.
Maar de kans word met de dag groter dat frank een aanval opstelt zonder schone El ghazi kishna en millik hebben de voorkeur. Iedereen is daar tevreden over.
Of je dan schone op de bank beland is een tweede. Wellicht keert hij terug naar het middenveld |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
1-1 en plaatsing EL is zeker! |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Er is een groepje spelers die vast staat dat ze spelen. Cillissen Van rhijn Veltman Moisander Boillissen Klaassen Schone Fisher(voor zijn blessure)
Dan is er een groepje van 2 die er tegen aanzitten Anderssen en el ghazi
Dan is er 1 duel Siggy vs Millik
En er is 1 experiment met serrero, hier moet naar worden gekeken of dit geslaagd is of niet
Als ik goed reken kom ik op 12 spelers. Volgens mij is de regel dat we met 11 spelers spelen
Wie is hier het slachtoffer? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Je moet nog maar afwachten hoe Viktor Fisher gaat terugkomen. Na zo'n lange en ernstige blessure, zal hij langzaam gebracht gaan worden, verwacht ik.
Verder ben ik het met je oneens over Lucas Andersen, waar jij zegt dat hij er tegenaan zit. Andersen is namelijk basisspeler.
De strijd tussen Arek Milik en Kolbeinn Sightórsson lijkt me beslecht in het voordeel van Arek: Sightórsson mag (moet?) vertrekken, evenals Niklas Moisander.
Verder vind ik dat Serero het alleszins goed doet op "6". Nog niet perfect, maar wel goed. Hij verdient een kans die nog wat langer duurt.
Tot slot mis ik in je post de naam van Kishna...?! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik denk dat de basis wel vaststaat. en dat er überhaupt maar 1 positie is waar twijfel bestaat en dat is de 9 plek.
dat er andere spepers beter worden en basis gaat verdrijven is een andere discussie. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 08 december 2014 - 15:29 schreef remco k het volgende:Ik denk dat de basis wel vaststaat. en dat er überhaupt maar 1 positie is waar twijfel bestaat en dat is de 9 plek. dat er andere spepers beter worden en basis gaat verdrijven is een andere discussie. Dat ben ik beslist met je eens. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op maandag 08 december 2014 - 15:24 schreef Pietje het volgende:Je moet nog maar afwachten hoe Viktor Fisher gaat terugkomen. Na zo'n lange en ernstige blessure, zal hij langzaam gebracht gaan worden, verwacht ik. Verder ben ik het met je oneens over Lucas Andersen, waar jij zegt dat hij er tegenaan zit. Andersen is namelijk basisspeler. De strijd tussen Arek Milik en Kolbeinn Sightórsson lijkt me beslecht in het voordeel van Arek: Sightórsson mag (moet?) vertrekken, evenals Niklas Moisander. Verder vind ik dat Serero het alleszins goed doet op "6". Nog niet perfect, maar wel goed. Hij verdient een kans die nog wat langer duurt. Tot slot mis ik in je post de naam van Kishna...?! Over Fisher, dat klopt. Hij hoorde bij dat groepje voor zijn blessure. Zijn status was toen bekend, nu is dat niet het geval. Vandaar dat er ook geen probleem is, probleem ontstaat pas bij terugkeer van Fisher op volle oorlogsterkte.
Over Andersen ben ik het niet met eens. Jonge spelers hebben wel eens een terugval. Hij is bezig met een goeie reeks maar die reeks is te kort, om zeker te zijn van dat hij zeker is. Concurrentie is te groot op die positie. Daarom staat hij ook niet als experiment of als duel geschreven. Hij is een basisspeler maar bij slecht presteren denk ik dat zijn status te klein is om zeker te zijn van een basisplek.
Siggy is nog niet weg. De Boer heeft nog niks besloten, in ieder geval niet gezegd dat hij iets besloten heeft. Dat Siggy weg moet, dat doet er niks aan af. Net als Moissander ook op het punt staat om die groep te verlaten enkel zijn vervanger staat nog niet klaar.
Experiment met Serero gaat nog wel even door, dat denk ik ook.
Kishna vist als het goed is achter het net. Fisher heeft de voorkeur op links(als hij goed is hersteld) en El Ghazi heeft de voorkeur op Rechts. Dus dan zit Kishna niet in een van de groepjes. Niet als Vaste Basisspeler, Niet die er dicht tegen aanzit(vorm bepalend), niet als Experiment of als Duel. Overigens kan hij wel een duel aangaan met Fisher Maar dan heb ik er 13. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op maandag 08 december 2014 - 15:29 schreef remco k het volgende:Ik denk dat de basis wel vaststaat. en dat er überhaupt maar 1 positie is waar twijfel bestaat en dat is de 9 plek. dat er andere spepers beter worden en basis gaat verdrijven is een andere discussie. ik reageer enkel op het feit dat je Schone bij als vaste basisspeler vind horen.
Als je met mij meerekent kom ik op 12 a 13 spelers.
Dan stel ik mijzelf een vraag en die stel ik ook aan jouw?
Wie zijn er zeker van een basisplek aan het eind van het seizoen. Als je vorm, transfers, blessures en schorsingen niet mee zou nemen.
maar ik wil best een topic over beginnen... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
je kan blessures en sxhorswingen er niet buien houden. En je neemt zomaar aan dat Fischer de voorkeur gaat krijgen. Je verondersteld allerlei zaken zonder de inns en outs te weten.
De Boer heeft voor dit seizoen aangegeven meer te willen rouleren als de kkwaliteit bij elkaar ligt.
ik denk dat spelers die het goed doen niet vervangen gaan worden. Als El Ghazi en Kishna me deze vorm doorgaan zal het voor Fischer verdomd moeilijk worden zijn plekje te heroveren. en voor schone heel lastig om zijn plekje te behouden. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op maandag 08 december 2014 - 16:18 schreef remco k het volgende:je kan blessures en sxhorswingen er niet buien houden. En je neemt zomaar aan dat Fischer de voorkeur gaat krijgen. Je verondersteld allerlei zaken zonder de inns en outs te weten. De Boer heeft voor dit seizoen aangegeven meer te willen rouleren als de kkwaliteit bij elkaar ligt. ik denk dat spelers die het goed doen niet vervangen gaan worden. Als El Ghazi en Kishna me deze vorm doorgaan zal het voor Fischer verdomd moeilijk worden zijn plekje te heroveren. en voor schone heel lastig om zijn plekje te behouden. Dan zijn we het dus toch eens. Met de opstelling die ik een paar uur geleden gemaakt had.
Het is of Schone of El ghazi.
Langzaam aan zal Schone op de bank plaats nemen, terwijl je een paar uur geleden nog zei dat Schone altijd speelt. kom je daar nu op terug? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
nu trek je zelf conclusies. dat post ik namelijk niet. Ik zeg dag je nu eigenlijk helemaal geen keuzes kan maken omtrent de opstelling. alles valt of staat met schorsingen blensures ontwikkeling en de vorm die er wel of niet is. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: ik had een opstelling gemaakt zonder schone.
Pietje maakte een opmerking dat Frank altijd met Schone speelt.
Ik dacht dat jij daarop weer reageerde |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Op dit moment is a schone basis speler en ik denk dat ie als een van de eersten op papier staat. Maar je kan daar niets uithalen met het oog richting einde seizoen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
typ trouwens op mn telefoon. Is niet altijd even makkelijk. Dus sorry voor mn beroerde spelling. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 08 december 2014 - 16:30 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] ik had een opstelling gemaakt zonder schone. Pietje maakte een opmerking dat Frank altijd met Schone speelt. Ik dacht dat jij daarop weer reageerde Dat was ik, die dat schreef, maar enkel en alleen als commentaar op jouw opstelling voor a.s. woensdag. In die opstelling liet jij Schöne buiten de opstelling en daar reageerde ik op, dat De Boer op zeker niet zonder Lasse Schöne gaat gaat beginnen. In de toekomst kan ook ik niet kijken... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 08 december 2014 - 16:33 schreef remco k het volgende:typ trouwens op mn telefoon. Is niet altijd even makkelijk. Dus sorry voor mn beroerde spelling. Haha. Ik kan je goed volgen hoor :) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 08 december 2014 - 11:13 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Na een 45 min staat het 4-0. Eindstand 4-1 1-0 Millik 2-0 Klaassen 3-0 El Ghazi 4-0 Millik Opstelling Cillissen Van Rhijn-Veltman-Moissander-Viergever Serrero Klaassen-Andersen El Ghazi-Millik-Kishna Alleen hierop reageerde ik |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op maandag 08 december 2014 - 16:32 schreef remco k het volgende:Op dit moment is a schone basis speler en ik denk dat ie als een van de eersten op papier staat. Maar je kan daar niets uithalen met het oog richting einde seizoen. Nu nog wel, maar dat komt omdat er op de flanken wel iemand geblesseerd is of een andere reden heeft dat hij niet speelt.
Nu dat Kishna en El ghazi laten zien dat ze betere buitenspelers zijn dan gelegenheid voetballer schone, dat ziet er niet goed uit.
Ik zie het al snel gebeuren dat schone niet meer in de aanval staat. Nu is El ghazi waarschijnlijk niet fit genoeg voor een basisplek. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op maandag 08 december 2014 - 16:33 schreef Pietje het volgende:[..] Dat was ik, die dat schreef, maar enkel en alleen als commentaar op jouw opstelling voor a.s. woensdag. In die opstelling liet jij Schöne buiten de opstelling en daar reageerde ik op, dat De Boer op zeker niet zonder Lasse Schöne gaat gaat beginnen. In de toekomst kan ook ik niet kijken... El Ghazi is niet fit genoeg voor een basisplek en de wedstrijd is te belangrijk om met hem te beginnen. Dus zeer waarschijnlijk begint Schone idd.
Maar dat gaat binnenkort wel veranderen.
vandaar dat ik met een lijstje van vaste basis spelers kwam. Dat de kans groot is dat schone terug keert naar de oude rol namelijk als ideale 12de man.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 december 2014 door Positieve Arrogantie -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 08 december 2014 - 16:41 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] El Ghazi is niet fit genoeg voor een basisplek en de wedstrijd is te belangrijk om met hem te beginnen. Dus zeer waarschijnlijk begint Schone idd. Maar dat gaat binnenkort wel veranderen. Dat laatste dat weet jij niet en dat weet ik niet. Alleen Frank de Boer en zijn assistenten. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op maandag 08 december 2014 - 16:42 schreef Pietje het volgende:[..] Dat laatste dat weet jij niet en dat weet ik niet. Alleen Frank de Boer en zijn assistenten. is er een reden dat dit niet zou gebeuren dan?
Schone speelde toch enkel als buitenspeler omdat de buitenspelers tegenvielen. En hij het redelijk tot goed deed.
Nu hebben we wel de gewenste buitenspelers, dan kan je toch aannemen dat de rol van Schone als buitenspeler is uitgespeeld dat is idd een aannamen maar waarom zou ik zo aannamen niet maken? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 08 december 2014 - 16:47 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] is er een reden dat dit niet zou gebeuren dan? Schone speelde toch enkel als buitenspeler omdat de buitenspelers tegenvielen. En hij het redelijk tot goed deed. Nu hebben we wel de gewenste buitenspelers, dan kan je toch aannemen dat de rol van Schone als buitenspeler is uitgespeeld dat is idd een aannamen maar waarom zou ik zo aannamen niet maken? Je vergeet daarbij dat Lasse een multifunctionele speler is. Hij kan op veel plekken uit de voeten. Hij heeft zelfs een keer rechtsback gestaan, meen ik mij te herinneren. Maar de tijd zal het leren. Wat ik zeker ook niet uitsluit is een definitief vertrek van hem. Ajax maakt in ieder geval geen haast om hem een nieuw contract aan te bieden. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Stel Kishna, Schone en El Ghazi zijn gelijk aan elkaar. Dan gaat je voorkeur toch uit naar El Ghazi en Kishna omdat zij echte buitenspelers zijn.
Of schone dan op de bank zit dat ligt er aan. er moet dan wel ergens anders een plekje vrij zijn. Optie is bijvoorbeeld als LB (Boillissen ligt er nu toch even uit), Viergever speelt daar nu, maar die kan ook ergens anders spelen(voor Moissander). andere Opties zijn bijvoorbeeld als CVM of dat Klaassen(Cruijff idee) een linie zakt, dan is er een plekje vrij op het middenveld.
Zodoende kan je altijd wel een plekje maken voor Schone.
Wat frank gaat doen, dat weet ik natuurlijk niet. Wist ik dat maar!! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Schone kan gewoon beter deze winter of van de zomer aan een nieuw avontuur beginnen voordat het ongemakkelijk gaat worden. Links Khisna en Fischer Rechts zie ik nu al liever Ghazi dan komen Menig en Muric acolatse ect. er ook nog aan Middenveld Andersen en andere kant Klaassen dan komt hij dus eigenlijk op geen één positie meer als basisspeler in aanmerking en kan hij beter de eer aan zichzelf houden. Ook staat hij anders alleen maar talentvolle jeugd in de weg |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik ben en blijf van mening dat de Boer Schone heel erg belangrijk vind. En laten we eerlijk zijn, dat is ie natuurlijk ook. met zijn ervaring goals en assists. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Remco, dat kan ik ook niet ontkennen, want dat is ook zo.
Maar als er andere spelers zijn, die ook belangrijk kunnen zijn of die het al zijn dan moet er toch echt keuzes worden gemaakt.
De Boer hoefde geen keuzes te maken omdat er wel altijd wel een plek vrij was. Bij afwezigheid van Van Rhijn of spelen op 6 of op zijn oude positie of als buitenspeler. Er is altijd wel iemand die er dan niet is of rijp is voor een plek op de bank. Daarnaast vind de boer ook ooit Ooijer belangrijk.
Dus het klopt, hij is belangrijk. en belangrijke spelers zitten wel eens op de bank, of je dat hem gunt. Nee, daarom ook het advies van Hummel om naar een andere Club te gaan.
Maar ik vind dat Ajax meer gebaat is bij Schone dan Duarte. Neemt niet weg dat ik schone het aller beste gun en dus een basisplek bij een mooie club, als het niet meer bij Ajax kan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 december 2014 door Positieve Arrogantie -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 08 december 2014 - 17:32 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Remco, dat kan ik ook niet ontkennen, want dat is ook zo. Maar als er andere spelers zijn, die ook belangrijk kunnen zijn of die het al zijn dan moet er toch echt keuzes worden gemaakt. De Boer hoefde geen keuzes te maken omdat er wel altijd wel een plek vrij was. Bij afwezigheid van Van Rhijn of spelen op 6 of op zijn oude positie of als buitenspeler. Er is altijd wel iemand die er dan niet is of rijp is voor een plek op de bank. Daarnaast vind de boer ook ooit Ooijer belangrijk. Dus het klopt, hij is belangrijk. en belangrijke spelers zitten wel eens op de bank, of je dat hem gunt. Nee, daarom ook het advies van Hummel om naar een andere Club te gaan. Maar ik vind dat Ajax meer gebaat is bij Schone dan Duarte. Neemt niet weg dat ik schone het aller beste gun en dus een basisplek bij een mooie club, als het niet meer bij Ajax kan. de boer hoeft die keuze niet te maken zolang de nieuwe spelers niet beter zijn. pas als dat het geval is zal hij keuzes moeten maken. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op maandag 08 december 2014 - 17:36 schreef remco k het volgende:[..] de boer hoeft die keuze niet te maken zolang de nieuwe spelers niet beter zijn. pas als dat het geval is zal hij keuzes moeten maken. Ik zie dat El Ghazi en Kishna beter zijn dan Schone als buitenspeler Schone is qua vorm weggezakt en die 2 zijn met de wedstrijd beter gaan spelen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik denk dat het wel meevalt . |
|
|
|