|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 08 december 2014 - 16:25 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Dan zijn we het dus toch eens. Met de opstelling die ik een paar uur geleden gemaakt had. Het is of Schone of El ghazi. Langzaam aan zal Schone op de bank plaats nemen, terwijl je een paar uur geleden nog zei dat Schone altijd speelt. kom je daar nu op terug? Het is niet Schone of El ghazi? Gewoon Elghazi en Schone, kishna als wissel. Hij draait goed mee en kan dan voor schone gewisseld worden |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Lastige wedstrijd. Beetje te vergelijken met Ajax - AC Milan en Ajax - Celtic vorig jaar. Milan wel iets sterkere ploeg. Maar Ajax zal veel, maar ook veel geduld moeten hebben. Tempo hoog houden en veel van positie wisselen. Cyprioten kunnen behoorlijk verdedigen.
2-0
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 december 2014 door Loetje -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 08 december 2014 - 16:33 schreef remco k het volgende:typ trouwens op mn telefoon. Is niet altijd even makkelijk. Dus sorry voor mn beroerde spelling. Ik typ bijna altijd met de telefoon haha |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 08 december 2014 - 17:00 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Stel Kishna, Schone en El Ghazi zijn gelijk aan elkaar. Dan gaat je voorkeur toch uit naar El Ghazi en Kishna omdat zij echte buitenspelers zijn. Of schone dan op de bank zit dat ligt er aan. er moet dan wel ergens anders een plekje vrij zijn. Optie is bijvoorbeeld als LB (Boillissen ligt er nu toch even uit), Viergever speelt daar nu, maar die kan ook ergens anders spelen(voor Moissander). andere Opties zijn bijvoorbeeld als CVM of dat Klaassen(Cruijff idee) een linie zakt, dan is er een plekje vrij op het middenveld. Zodoende kan je altijd wel een plekje maken voor Schone. Wat frank gaat doen, dat weet ik natuurlijk niet. Wist ik dat maar!! Kishna speelt net 4-5 wedstrijden goed. Schone staat er altijd al, El ghazi gaat gewoon voor Kishna |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Mijn gevoel zegt twee opties :
1, of Ajax gaat met goed voetbal met 2-0 de rust in, en wint dan met 3-1. 2, of Ajax gaat met moeite met 1-0 de rust in, en wint dan met 3-1.
Ik denk dat Milik van de 3 doelpunten er 2 kan maken. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 08 december 2014 - 19:24 schreef nieuwe ajax het volgende:Mijn gevoel zegt twee opties : 1, of Ajax gaat met goed voetbal met 2-0 de rust in, en wint dan met 3-1. 2, of Ajax gaat met moeite met 1-0 de rust in, en wint dan met 3-1. Ik denk dat Milik van de 3 doelpunten er 2 kan maken. Ook nog doelpuntenmakers voorspellen? Dat is namelijk nergens op gebaseerd neem ik aan. Zal voor Milik een lastige wedstrijd worden. Denk juist dat de aansluitende middenvelders een belangrijke rol kunnen spelen tegen een APOEL |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ploegen spelen vaak in een 4-5-1 met 2 en regelmatig 3 controleurs voor de verdediging. Iedereen speelt puur zonedekking. Dus veel combineren en bijsluiten |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 08 december 2014 - 19:12 schreef Loetje het volgende:Lastige wedstrijd. Beetje te vergelijken met Ajax - AC Milan en Ajax - Celtic vorig jaar. Milan wel iets sterkere ploeg. Maar Ajax zal veel, maar ook veel geduld moeten hebben. Tempo hoog houden en veel van positie wisselen. Cyprioten kunnen behoorlijk verdedigen. 2-0 Ik denk dat je het niet moet overdrijven, als Ajax 10 keer tegen deze ploeg speelt, dan verwacht ik van onze club dat ze deze pot zeker 8 keer winnen.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Hele verhalen over El Ghazi, maar eerst maar eens zien dat hij kan spelen. Hij lijkt fit te zijn mits hij geen terugslag krijgt... en die kreeg hij vorig weekend toch ook. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op maandag 08 december 2014 - 21:59 schreef Eide het volgende:Hele verhalen over El Ghazi, maar eerst maar eens zien dat hij kan spelen. Hij lijkt fit te zijn mits hij geen terugslag krijgt... en die kreeg hij vorig weekend toch ook. Gewoon met Kishna spelen, denk dat El Ghazi een te groot risico is. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 08 december 2014 - 21:59 schreef Eide het volgende:Hele verhalen over El Ghazi, maar eerst maar eens zien dat hij kan spelen. Hij lijkt fit te zijn mits hij geen terugslag krijgt... en die kreeg hij vorig weekend toch ook. Een fitte Ghazi zie ik liever rechtsbuiten dan Schone.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik vind dat dit Ajax op dit moment Lasse Schone nooit buiten de basis kan laten. Ajax mist spelers die van afstand kunnen scoren, een kwaliteit die zeker tegen een tegenstander als Apoel nog wel eens doorslaggevend kan zijn. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 08 december 2014 - 21:22 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk dat je het niet moet overdrijven, als Ajax 10 keer tegen deze ploeg speelt, dan verwacht ik van onze club dat ze deze pot zeker 8 keer winnen.. Als je goed leest heb ik het totaal niet over dat ik denk dat Ajax hier niet van wint. Ik overdrijf ook totaal niet. Met de wedstrijden tegen Milan en Celtic vorig jaar bekijkt zakten hun net als APOEL ook massaal in. Dat zullen ze weer doen dus moet je net als in die wedstrijden geduld hebben en je kans afwachten. Iets wat toen goed ding. Ajax is gewoon favoriet. Maar behalve tegen Barca thuis heeft APOEL gewoon weinig weggegeven. Nou tegen een extreem verdedigende ploeg moet je met een hoog tempo opbouwen. Meer zeg ik niet |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 08 december 2014 - 22:21 schreef Eide het volgende:Ik vind dat dit Ajax op dit moment Lasse Schone nooit buiten de basis kan laten. Ajax mist spelers die van afstand kunnen scoren, een kwaliteit die zeker tegen een tegenstander als Apoel nog wel eens doorslaggevend kan zijn. Alleen op basis van dat mag hij niet buiten de basis? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Natuurlijk niet, hij brengt ook scorend vermogen, assists, ervaring... maar hij brengt ten opzichte van andere opties aan de buitenzijdes en zelfs vanaf het middenveld ook een hele goede traptechniek. En dat is een schaarse kwaliteit bij Ajax. En daarom, samen met zijn andere kwaliteiten natuurlijk, zou ik hem op dit moment bij dit Ajax altijd laten spelen.
Ik heb er nooit een geheim van gemaakt dat ik El Ghazi en Kishna als koppel op de zijkanten ook zie zitten... maar een elftal is een pakket aan kwaliteiten en dat wat Schone brengt kan Ajax niet makkelijk anders opvangen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 08 december 2014 - 22:31 schreef Eide het volgende:[..] Natuurlijk niet, hij brengt ook scorend vermogen, assists, ervaring... maar hij brengt ten opzichte van andere opties aan de buitenzijdes en zelfs vanaf het middenveld ook een hele goede traptechniek. En dat is een schaarse kwaliteit bij Ajax. En daarom, samen met zijn andere kwaliteiten natuurlijk, zou ik hem op dit moment bij dit Ajax altijd laten spelen. Ik heb er nooit een geheim van gemaakt dat ik El Ghazi en Kishna als koppel op de zijkanten ook zie zitten... maar een elftal is een pakket aan kwaliteiten en dat wat Schone brengt kan Ajax niet makkelijk anders opvangen. Schöne heeft een goede traptechniek. Maar hoe kleiner de ruimtes hoe zwakker die is. Met ruimte kan die alles. In de kleine ruimte wordt een hoge handelinssnelheid gevraagd en dat heeft Schöne vrijwel nooit.
Ik vind dat hij die ervaring in die wedstrijden ook totaal niet laat zien. Op een enkele uitgezonderd. Vaak de aanleiding van een tegenaanval door stom balverlies.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 december 2014 door Loetje -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Maar nog vaker beslissend en dat is toch wat je zoekt als ploeg. Vorig jaar Celtic thuis en dit jaar tegen PSG thuis om eens twee belangrijke momenten te noemen. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Helaas is Schone helemaal uit vorm !! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En toch weer beslissend bij de eerste en de derde goal. Hij is zelfs uit vorm in staat belangrijk te zijn. Tel daar z'n traptechniek bij op en dan geef ik heb momenteel gewoon de voorkeur boven Kishna. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 08 december 2014 - 23:01 schreef Eide het volgende:Maar nog vaker beslissend en dat is toch wat je zoekt als ploeg. Vorig jaar Celtic thuis en dit jaar tegen PSG thuis om eens twee belangrijke momenten te noemen. Dan haal je inderdaad die enkele momenten eruit. Vrije trappen en voorzetten als hij veel tijd heeft. Dat kan die! Tegen Celtic was een hele grote uitzondering. In de kleine ruimte kan hij niks. Lijd balverlies op plekken waar het niet mag en loopt erbij als een ouwe lambal. Van mij met Moisander de eerste 2 die eruit mogen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 08 december 2014 - 23:58 schreef Eide het volgende:En toch weer beslissend bij de eerste en de derde goal. Hij is zelfs uit vorm in staat belangrijk te zijn. Tel daar z'n traptechniek bij op en dan geef ik heb momenteel gewoon de voorkeur boven Kishna. Dat is het voordeel dat hij heeft, Kishna heeft nog te weinig laten zien. Wanneer die blijft spelen zoals ie nu weer doet is het heel snel gedaan met Schöne |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ik beweer ook nergens dat hij consistent de beste is bij Ajax... hij is een man van momenten maar hij heeft die momenten te vaak om het toeval te laten zijn. Hij is een van de meest effectivieve Ajacieden. Is in staat te presteren als dat nodig is. Mulitfunctioneel, goede traptechniek, beslissend. Ajax heeft hem gewoon nodig op het moment.
Ik hoop dat Kishna zich meer en meer gaat bewijzen en misschien vertrekt Schone wel en komt die kans voor Kishna er vanzelf... maar tot die tijd is Schone mijn eerste keuze naast El Ghazi. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 december 2014 - 00:46 schreef Eide het volgende:[..] Ik beweer ook nergens dat hij consistent de beste is bij Ajax... hij is een man van momenten maar hij heeft die momenten te vaak om het toeval te laten zijn. Hij is een van de meest effectivieve Ajacieden. Is in staat te presteren als dat nodig is. Mulitfunctioneel, goede traptechniek, beslissend. Ajax heeft hem gewoon nodig op het moment. Ik hoop dat Kishna zich meer en meer gaat bewijzen en misschien vertrekt Schone wel en komt die kans voor Kishna er vanzelf... maar tot die tijd is Schone mijn eerste keuze naast El Ghazi. Ik zeg alleen dat Schone tegen de ploegen die zich massaal ingraven niks presteert dan hooguit een vrije trap. En zelfs die zijn al weken niet goed. Ik zie persoonlijk iedere speler liever dan hem |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 december 2014 - 04:39 schreef Loetje het volgende:[..] Ik zeg alleen dat Schone tegen de ploegen die zich massaal ingraven niks presteert dan hooguit een vrije trap. En zelfs die zijn al weken niet goed. Ik zie persoonlijk iedere speler liever dan hem Yup zijn vrije trappen gaan hoog over, geen goede actie en zijn loopvermogen is ook matig. Als zijn belangrijkste wapen hapert blijft er maar weinig over |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
Frank stelt de spelers bovenaan zijn hiërarchie altijd op. Moisander en Schöne staan altijd op ook al zijn ze totaal uit vorm en ook al zijn er betere spelers voor hun positie. Dus zeker over deze 2 hoeven we niet te twijfelen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 december 2014 - 07:25 schreef Hummel10 het volgende:[..] Yup zijn vrije trappen gaan hoog over, geen goede actie en zijn loopvermogen is ook matig. Als zijn belangrijkste wapen hapert blijft er maar weinig over Gaat puur om zijn handelingssnelheid. Met ruimte is hij prima. Zonder is hij drama |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
quote: Denk dat frank voor de toekomst dat voor ogen heeft want dan heb je diepgang op elke flank zoals iedereen het graag wil zien Schone is belangrijk maar te traag voor de flank zoals ajax eigenlijk zou willen spelen! En dat zien we vooral op cl niveau. Dat weet frank ook maar schone vult het goed in en kishna is nog niet constant drm is het meestal of ghazi of kishna wat ik persoonlijk jmmr vind maar wel te begrijpen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik ben van mening dat heel veel supporters de rol van Lasse Schöne hopeloos onderwaarderen. In vorm of uit vorm, hij is bij veel aanvallende acties betrokken. Je ziet hem best vaak wijzen, gebaren naar de jongere spelers om die beter te positioneren. Die durf en ervaring, dat inzicht heeft zo ongeveer alleen hij in het elftal. Tel daarbij op zijn puike traptechniek en scorend vermogen. Jullie weten dat ik Frank de Boer beticht van eigenwijsheid, maar in het geval Lasse Schöne heeft hij wat mij betreft volledig gelijk. Hij is op dit moment TE belangrijk voor dit elftal om hem op de bank te zetten. Dat ziet De Boer ook! En ik dus en nog een paar hier. Niet voor niets werd Lasse het vorig seizoen verkozen tot "Ajacied van het jaar". En dan nu zo dinigrerend over hem praten?? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik hoop oprecht dat Zivko wat minuten aan speeltijd gaat krijgen. In de Jupiler League scoort hij inmiddels dat het een lieve lust is... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Eens Pietje maar hoe vaak zien we dit niet als een speler uit vorm is? Fischer? Eriksen? De Jong? Gewoon wat recente voorbeelden. En recent ook nog want Veltman kan niet verdedigen en kan Schone, ondanks uitverkiezing tot Ajacied van het jaar en veel belangrijke momenten, ook niet veel meer.
Ik noemde hem ooit al eens de grote verrassing nadat ik hem als bankzitter had weggezet. En telkens weer blijkt de afgelopen jaren dat Schone kwaliteiten bezit die Ajax kei en keihard nodig heeft.
Niet omdat hij nu zo'n fantastische speler is, want qua talent kan hij echt niet tippen aan Klaassen, Fischer, Andersen, El Ghazi of noem maar wat andere jongelingen op. Maar hij weet wat hij kan wel goed om te zetten in effectiviteit en daarmee altijd belangrijk is voor Ajax. Ook echt altijd trouwens want of Schone nu wel of niet in vorm is, hij is altijd belangrijk. Bij Ajax is hij samen met Klaassen momenteel aanvoerder in het Doelpunten/assists klassement met een score van +11 (6 goals, 5 assists). Klaassen zit op 4 om 7 trouwens. Dat is illustratief voor Schone denk ik.
Ik ben er van overtuigd dat er een moment gaat komen waarop Schone gewoon op de bank moet zitten. Als Kishna net zo goed gaat spelen als El Ghazi en het koppel Klaassen/Andersen het zo goed blijft doen komt dat moment er echt... maar tot dat moment is hij gewoon heel belangrijk voor Ajax. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Schöne is zo goed omdat hij zelf heel goed weet wat hij wel en wat hij niet kan. Hij ziet het spelletje gewoon goed! En laten we eerlijk zijn, elke voetballer heeft wel eens mindere tijden en dan is vertrouwen vaak heel belangrijk, maar idd er komt een tijd dat ook Schöne voorbij wordt gestreefd door de jongere generatie.
Maar ik hoop wel dat Zivkovic even speeltijd krijgt morgen avond en even mag proeven van een volle ArenA ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 december 2014 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 december 2014 - 13:59 schreef Eide het volgende:Eens Pietje maar hoe vaak zien we dit niet als een speler uit vorm is? Fischer? Eriksen? De Jong? Gewoon wat recente voorbeelden. En recent ook nog want Veltman kan niet verdedigen en kan Schone, ondanks uitverkiezing tot Ajacied van het jaar en veel belangrijke momenten, ook niet veel meer. Ik noemde hem ooit al eens de grote verrassing nadat ik hem als bankzitter had weggezet. En telkens weer blijkt de afgelopen jaren dat Schone kwaliteiten bezit die Ajax kei en keihard nodig heeft. Niet omdat hij nu zo'n fantastische speler is, want qua talent kan hij echt niet tippen aan Klaassen, Fischer, Andersen, El Ghazi of noem maar wat andere jongelingen op. Maar hij weet wat hij kan wel goed om te zetten in effectiviteit en daarmee altijd belangrijk is voor Ajax. Ook echt altijd trouwens want of Schone nu wel of niet in vorm is, hij is altijd belangrijk. Bij Ajax is hij samen met Klaassen momenteel aanvoerder in het Doelpunten/assists klassement met een score van +11 (6 goals, 5 assists). Klaassen zit op 4 om 7 trouwens. Dat is illustratief voor Schone denk ik. Ik ben er van overtuigd dat er een moment gaat komen waarop Schone gewoon op de bank moet zitten. Als Kishna net zo goed gaat spelen als El Ghazi en het koppel Klaassen/Andersen het zo goed blijft doen komt dat moment er echt... maar tot dat moment is hij gewoon heel belangrijk voor Ajax. Juist omdat hij niet zo getalenteerd is als een aantal jongere spelers, vind ik het erg knap hoe hij zich weet te handhaven. Door kei- en keihard te trainen en keihard te werken. Ik neem m'n petje voor hem af! Ik heb hem (bij familie) wel eens vergeleken met twee nichtjes van mij: De één zeer intelligent, was lui en deed geen moer op het VWO maar ging elk jaar wel met prachtige cijfers over. De ander, haar zusje, was aanzienlijk minder intelligent, moest keihard werken (voor iets lagere cijfers) maar ging ook elk jaar netjes over. Beiden hebben hun VWO-diploma en hebben aan de universiteit gestudeerd, maar voor mijn nichtje, dat op basis van karakter niet onderdeed voor haar zusje heb ik veel meer waardering. Zo zie ik de prestatie van Lasse Schöne ook. Op basis van karakter heeft hij zich min of meer onomstreden, onmisbaar gemaakt. Dat hij vroeg of laat op de bank moet gaat zitten is logisch, wanneer de jonkies zich zo blijven doorontwikkelen. Ik denk echter, dat we dat niet gaan meemaken omdat ik er nagenoeg zeker van ben, dat Lasse ons aan het eind van het seizoen tóch gaat verlaten. Persoonlijk zou ik dat een aderlating willen noemen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 december 2014 door Pietje -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 december 2014 - 14:08 schreef Ronald 1960 het volgende:Schöne is zo goed omdat hij zelf heel goed weet wat hij wel en wat hij niet kan. Hij ziet het spelletje gewoon goed! En laten we eerlijk zijn, elke voetballer heeft wel eens mindere tijden en dan is vertrouwen vaak heel belangrijk, maar idd er komt een tijd dat ook Schöne voorbij wordt gestreefd door de jongere generatie. Maar ik hoop wel dat Zivkovic even speeltijd krijgt morgen avond en even mag proeven van een volle ArenA ;-) Eens, ook wat betreft Zivko! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Ja klopt en ondanks dat hij het gewoon goed ingevuld heeft zie ik liever iemand die zonder veel ruimte iets kan forceren. Voor een buitenspeler denk ik dan toch dat snelheid erg belangrijk is daarom kies ik ten alle tijden voor Ghazi op rechts Fischer of Khisna zullen links uitgaan vechten(schone kan daar nu nog gewoon spelen) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Ik ben erbij, met dank aan AJAX!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 08 december 2014 - 22:25 schreef Loetje het volgende:[..] Als je goed leest heb ik het totaal niet over dat ik denk dat Ajax hier niet van wint. Ik overdrijf ook totaal niet. Met de wedstrijden tegen Milan en Celtic vorig jaar bekijkt zakten hun net als APOEL ook massaal in. Dat zullen ze weer doen dus moet je net als in die wedstrijden geduld hebben en je kans afwachten. Iets wat toen goed ding. Ajax is gewoon favoriet. Maar behalve tegen Barca thuis heeft APOEL gewoon weinig weggegeven. Nou tegen een extreem verdedigende ploeg moet je met een hoog tempo opbouwen. Meer zeg ik niet Zo kwam het op mij niet helemaal over, maar goed.
Ik denk dat Ajax tegen een ploeg als deze met een 4-0 overwinning van het veld zou moeten stappen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
vd Beek 1 x Nouri 1x El Azouzi 2 x |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik vind het echt ongelooflijk knap hoe makkelijk deze ploeg durft en kan blijven combineren op de helft van de tegenstander en zelfs in de 16 van de tegenstander zijn ze zo verschrikkelijk rustig aan de bal en blijven ze de ruimtes zoeken..
Echt een hele dikke pluim voor de prestaties in de Youth League tot nu toe. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 december 2014 - 14:25 schreef Hummel10 het volgende:[..] Ja klopt en ondanks dat hij het gewoon goed ingevuld heeft zie ik liever iemand die zonder veel ruimte iets kan forceren. Voor een buitenspeler denk ik dan toch dat snelheid erg belangrijk is daarom kies ik ten alle tijden voor Ghazi op rechts Fischer of Khisna zullen links uitgaan vechten(schone kan daar nu nog gewoon spelen) Ben het helemaal met je eens |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 december 2014 - 19:21 schreef remco k het volgende:[..] Zo kwam het op mij niet helemaal over, maar goed. Ik denk dat Ajax tegen een ploeg als deze met een 4-0 overwinning van het veld zou moeten stappen.. Ondanks dat PSG en Barca hier met 1-0 van winnen? En de ploeg 2 jaar geleden ook amper goals tegen krijgt? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 december 2014 - 13:30 schreef Pietje het volgende:Ik ben van mening dat heel veel supporters de rol van Lasse Schöne hopeloos onderwaarderen. In vorm of uit vorm, hij is bij veel aanvallende acties betrokken. Je ziet hem best vaak wijzen, gebaren naar de jongere spelers om die beter te positioneren. Die durf en ervaring, dat inzicht heeft zo ongeveer alleen hij in het elftal. Tel daarbij op zijn puike traptechniek en scorend vermogen. Jullie weten dat ik Frank de Boer beticht van eigenwijsheid, maar in het geval Lasse Schöne heeft hij wat mij betreft volledig gelijk. Hij is op dit moment TE belangrijk voor dit elftal om hem op de bank te zetten. Dat ziet De Boer ook! En ik dus en nog een paar hier. Niet voor niets werd Lasse het vorig seizoen verkozen tot "Ajacied van het jaar". En dan nu zo dinigrerend over hem praten?? Hij heeft het voor zijn doen geweldig gedaan. Je weet hoe ik erover denk. Mooie traptechniek. Ik vind gewoon wanneer hij in de kleine ruimte speelt hij echt niet goed is |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 december 2014 - 20:23 schreef remco k het volgende:Ik vind het echt ongelooflijk knap hoe makkelijk deze ploeg durft en kan blijven combineren op de helft van de tegenstander en zelfs in de 16 van de tegenstander zijn ze zo verschrikkelijk rustig aan de bal en blijven ze de ruimtes zoeken.. Echt een hele dikke pluim voor de prestaties in de Youth League tot nu toe. Kan ajax 1 nog van leren ... Al gaat dat bij vlagen steeds beter |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Succes zo dadelijk lieve Ajax vrienden..
Hopen op een goede wedstrijd met winst voor Ajax, en daarna een mooi vervolg in de EL wat voor Ajax gewoon een heel mooi toernooi is op dit moment.. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
De Arenasfeer zit er vast goed in. Nu op voor een ruime overwinning. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op woensdag 10 december 2014 - 20:40 schreef remco k het volgende:Succes zo dadelijk lieve Ajax vrienden.. Hopen op een goede wedstrijd met winst voor Ajax, en daarna een mooi vervolg in de EL wat voor Ajax gewoon een heel mooi toernooi is op dit moment.. Vrienden hahah, mag ik reageren?
EL moeten we nou eindelijk eens verder in komen.. Eerst vandaag:) |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
En, Ajax moet niet teveel de bal naar achteren spelen, maar volop in de aanval gaan. |
|
|
|