|
|
3sterren
|
|
|
quote: Klopt jonge ik ben gwn een kritische lul als et niet lkkr loopt |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: hehe, ik zit voorlopig nog niet lekker hoor ;) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 10 december 2014 - 21:33 schreef Eide het volgende:[..] Ik ben die onterechte pingel uit nog niet vergeten hoor. En deze was er een. Geen zware maar het was er wel een. Eens. En ik zal nog zwijgen over de simpelste pingels die we al vaker tegen hebben gehad. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op woensdag 10 december 2014 - 21:21 schreef Loetje het volgende:[..] Nee maar wel een systeem gebasseerd op balbezit. Pak daarbij dat er al 2 jaar geen tempo in het spel zit en je bent er. Volgens mij had Barca in hoogtijdagen 80% balbezit, het gaat erom wat je met een bal doet.
Tegenstander is gewoon goed in tegenhouden, vandaar dat in 1 wedstrijd 4x is gescoord en de andere maar met 1-0. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Nu zit je ernaast Van Marwijk. Contact is er zeggen ze toch altijd? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 10 december 2014 - 21:32 schreef Loetje het volgende:[..] Omdat je elke keer een verklaring hebt voor dat trage voetbal. Zo langzamerhand kun je toch wel constateren dat het gewoon niet beter wordt? Nog even terug te komen op een eerdere discussie met je. Zie je trouwens dat je hier niet heel makkelijk overheen gaat? Maar bij een tempoverhoging en meer beweging wordt je wel direct dreigend. Dat gebeurd te weinig Een verklaring voor dat trage voetbal?? Wat lul je nou man. Ik zeg helemaal nergens dat het wervelend is..
En Ajax kan en moet ook beter tegen deze tegenstander.. Maar de helft hier kijkt alleen naar de speler die de bal heeft en wat die daar mee doet, zonder dat ze uberhaubt zien of ze die bal wel vooruit kwijt kunnen..
Zo vind ik dat de voorste 5 er veel te weinig aan doen om loopacties te maken om zelf vrij te komen of een medespeler vrij te krijgen, en komen ze eens vrij eisen ze de bal totaal niet op.. Dat vind ik veel erger dan een speler die geen risico in een pass legt.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 10 december 2014 - 21:36 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Volgens mij had Barca in hoogtijdagen 80% balbezit, het gaat erom wat je met een bal doet. Tegenstander is gewoon goed in tegenhouden, vandaar dat in 1 wedstrijd 4x is gescoord en de andere maar met 1-0. Ga weg met die vergelijking met Barca joh! Barca deed het in een ziekelijk hoog tempo en sloopte de tegenstander. Veel beweging, veel positiewisselingen. Kortom, geen vergelijking |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Whahaha, dat zijn we allemaal... Alleen vind ik wel dat we een verschil moeten maken tussen een Europese wedstrijd en de Nl competitie.. Hier gaat het om het resultaat.. |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Bert slaat de spijker op zn kop hoor haha |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Het was geen penalty, maar ik ontvang graag cadeautjes. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik ben het op zich wel met hem eens hoor, het is en blijft een contactsport..
Maar goed, mij hoor je niet klagen.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 10 december 2014 - 21:37 schreef remco k het volgende:[..] Een verklaring voor dat trage voetbal?? Wat lul je nou man. Ik zeg helemaal nergens dat het wervelend is.. En Ajax kan en moet ook beter tegen deze tegenstander.. Maar de helft hier kijkt alleen naar de speler die de bal heeft en wat die daar mee doet, zonder dat ze uberhaubt zien of ze die bal wel vooruit kwijt kunnen.. Zo vind ik dat de voorste 5 er veel te weinig aan doen om loopacties te maken om zelf vrij te komen of een medespeler vrij te krijgen, en komen ze eens vrij eisen ze de bal totaal niet op.. Dat vind ik veel erger dan een speler die geen risico in een pass legt.. Wat ik lul? Dat je vaker zegt dat het voetbal zo geweldig is terwijl het gewoon niet goed is. Dat is wat ik lul!
Ik kijk continu naar spelers zonder bal, dat is misschien nog wel een grotere ellende. Het is daarentegen ook wat Van Marwijk zegt, soms moet je ook iemand in de dekking durven aanspelen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 december 2014 door Loetje -- |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
quote:Op woensdag 10 december 2014 - 21:38 schreef Loetje het volgende:[..] Ga weg met die vergelijking met Barca joh! Barca deed het in een ziekelijk hoog tempo en sloopte de tegenstander. Veel beweging, veel positiewisselingen. Kortom, geen vergelijking Helemaal waar |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 10 december 2014 - 21:39 schreef remco k het volgende:[..] Ik ben het op zich wel met hem eens hoor, het is en blijft een contactsport.. Maar goed, mij hoor je niet klagen.. Maar tegenstanders bij ons zijn ook vaak zat gaan liggen terwijl er wel heeeeeeel licht contact was. Dan zeiden ze ook penalty. Analytici en scheidsrechter zelf. Dan is dit er dus gewoon een |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
quote:Op woensdag 10 december 2014 - 21:40 schreef Loetje het volgende:[..] Wat ik lul? Dat je vaker zegt dat het voetbal zo geweldig is terwijl het gewoon niet goed is. Dat is wat ik lul! Ik kijk continu naar spelers zonder bal, dat is misschien nog wel een grotere ellende. Het is daarentegen ook wat Van Marwijk zegt, soms moet je ook iemand in de lekking durven aanspelen Dat was zon beetje het enige waar ik het mee eens was met bert |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 10 december 2014 - 21:38 schreef remco k het volgende:[..] Whahaha, dat zijn we allemaal... Alleen vind ik wel dat we een verschil moeten maken tussen een Europese wedstrijd en de Nl competitie.. Hier gaat het om het resultaat.. Het laatste klopt wel. Maar met het tempo van de eerste 25 minuten ga je toch geen resultaat halen? Of ligt dat nou echt aan mij? Erna gaathet tempo iiets omhoog en komen er kansen, niet waar? |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Kan niet wachten op kishna en ghazi allebei op de flank dat wordt genieten! |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op woensdag 10 december 2014 - 21:38 schreef remco k het volgende:[..] Whahaha, dat zijn we allemaal... Alleen vind ik wel dat we een verschil moeten maken tussen een Europese wedstrijd en de Nl competitie.. Hier gaat het om het resultaat.. Waarom zou je een onderscheid maken tussen competitie en europees?
Volgens mij speelt Vitesse prima voetbal maar wint het niet. Daar zijn ze dan ook niet tevreden over.
Het gaat altijd om het resultaat. Van de coach en van de club hangt het af of het team ook het publiek wil vermaken.
Ajax wil ook het publiek vermaken, wil aanvallend voetbal spelen. Het resultaat behalen moet niet daar te kosten van gaan. Het liefst gaat het hand in hand.
Wat ik hier gewoon mis is de durf en de wil om aanvallend voetbal te spelen |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Nu zou Ajax moeten doordrukken naar 2-0 en 3-0. Dat geeft veel meer vertrouwen dan nu. We wachten maar af. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Zie eerder Kishna eraf gaan. Alhoewel 2 flankspelers prima welkom zijn |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Heb wel het idee dat Klaassen wat vermoeid oogt, ligt dat aan mij? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Milik, maak hem gewoon! Godzijdank dat Schone er dan in dit geval staat |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Dan moet Apoel plots iets gaan doen en dan is het ook meteen klaar. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Zo eindelijk. 2-0. Nu op naar de volgende ronde. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Milik wil echt veel te veel met de bal vind ik |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
LASSSEE SCHONE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Nog een derde erbij om ze kans op een aansluitingstreffer te ontnemen. Kom op! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 10 december 2014 - 21:47 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Waarom zou je een onderscheid maken tussen competitie en europees? Volgens mij speelt Vitesse prima voetbal maar wint het niet. Daar zijn ze dan ook niet tevreden over. Het gaat altijd om het resultaat. Van de coach en van de club hangt het af of het team ook het publiek wil vermaken. Ajax wil ook het publiek vermaken, wil aanvallend voetbal spelen. Het resultaat behalen moet niet daar te kosten van gaan. Het liefst gaat het hand in hand. Wat ik hier gewoon mis is de durf en de wil om aanvallend voetbal te spelen Ik heb het over Ajax.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op woensdag 10 december 2014 - 21:38 schreef Loetje het volgende:[..] Ga weg met die vergelijking met Barca joh! Barca deed het in een ziekelijk hoog tempo en sloopte de tegenstander. Veel beweging, veel positiewisselingen. Kortom, geen vergelijking Ik kom ermee omdat jij zegt dat ajax op balbezit speelt, dan zeg ik dat barca dat ook doet.
Het enige en het grote verschil is wat je met het balbezit doet.
Dus Remco heeft gelijk, op balbezit spelen is niet erg, het gaat erom wat je met die balbezit doet.
Kijk je kan op balbezit spelen in je eigen strafschopgebied maar je kan ook ook op balbezit spelen in het strafschopgebied van de tegenstander. De moeilijkste is ook het leukste om te zien. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 10 december 2014 - 21:52 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Ik kom ermee omdat jij zegt dat ajax op balbezit speelt, dan zeg ik dat barca dat ook doet. Het enige en het grote verschil is wat je met het balbezit doet. Dus Remco heeft gelijk, op balbezit spelen is niet erg, het gaat erom wat je met die balbezit doet. Kijk je kan op balbezit spelen in je eigen strafschopgebied maar je kan ook ook op balbezit spelen in het strafschopgebied van de tegenstander. De moeilijkste is ook het leukste om te zien. Hoe kun je zoveel typen als de wedstrijd bezig is joh? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
KLAAAAAAAAAASSSSSSSSSSSSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Goede actie van Kishna en prima goal voor Klaassen! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Bam! Tempo maken. Nu is er ruimte. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: NIet zo raar die 4-0 gedachte nu toch??? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
lekkerrr hoorrrrrrrrrrrr 3-0!!! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Had ik voorspeldt...... |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Van rhijn blijf aub achterin nu wil je opeens voorin melden |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Ja, ik geef enkel een voorbeeld wat je eigenlijk niet wil hebben. ik welke competitie dan ook. Goed spelen en niet winnen.
Ajax moet winnen en het liefst met goed voetbal.
De doel is niet: Ajax moet goed spelen en ongeacht het resultaat. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Maak er maar iets moois van denk ik. Apoel is rijp voor een echte slacht. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En weer balverlies Moisander. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
wellicht een wissel voor Riedewald? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 10 december 2014 - 21:57 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Ja, ik geef enkel een voorbeeld wat je eigenlijk niet wil hebben. ik welke competitie dan ook. Goed spelen en niet winnen. Ajax moet winnen en het liefst met goed voetbal. De doel is niet: Ajax moet goed spelen en ongeacht het resultaat. Het doel is niet goed voetbal, het is "slechts" een middel om tot winst te komen.. |
|
|
|