|
|
Eide
|
|
|
Het geloof is er wel uit bij Apoel. Spelen gewoon weer ultra verdedigend. Ik denk dat ze nu alleen nog meer tegentreffers willen voorkomen want ze doen eigenlijk niets meer. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 10 december 2014 - 22:04 schreef Eide het volgende:Het geloof is er wel uit bij Apoel. Spelen gewoon weer ultra verdedigend. Ik denk dat ze nu alleen nog meer tegentreffers willen voorkomen want ze doen eigenlijk niets meer. Met meer dan 3-0 verliezen in de CL is natuurlijk niet iets waarmee je thuis kan en wil komen in de CL.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Whahaha schei uit man! Puur omdat APOEL nu moet komen en dat kunnen ze niet. Als Ajax in wedstrijd 2 thuis had gemoeten was 1/2-0 maximaal geweest. Barca en PSG winnen niet voor niets met 1-0. Oja die zijn minder dan Ajax? Normaal speelt APOEL 90 minuten lang het spel uit de eerste helft |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 10 december 2014 - 21:52 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Ik kom ermee omdat jij zegt dat ajax op balbezit speelt, dan zeg ik dat barca dat ook doet. Het enige en het grote verschil is wat je met het balbezit doet. Dus Remco heeft gelijk, op balbezit spelen is niet erg, het gaat erom wat je met die balbezit doet. Kijk je kan op balbezit spelen in je eigen strafschopgebied maar je kan ook ook op balbezit spelen in het strafschopgebied van de tegenstander. De moeilijkste is ook het leukste om te zien. En jij vergelijkt zoals gewoonlijk weer iets wat nergens over gaat |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 10 december 2014 - 22:06 schreef Loetje het volgende:[..] Whahaha schei uit man! Puur omdat APOEL nu moet komen en dat kunnen ze niet. Als Ajax in wedstrijd 2 thuis had gemoeten was 1/2-0 maximaal geweest. Barca en PSG winnen niet voor niets met 1-0. Oja die zijn minder dan Ajax? Normaal speelt APOEL 90 minuten lang het spel uit de eerste helft Ik meende dat serieus. Die ploeg moet vandaag komen en lopen in ons mes. Tegen Barca enzo was het niet erg om met 1-0 te verliezen.. |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Elke x als we een ruime voorsprong hebben zijn we al tevreden op het veld dan kakt het in dat is zoo jmmr de honger moet groter zijn |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Je kan op verschillende manieren tot een goed resultaat komen. Dat kan zowel met goed als met slecht voetbal.
Dus het is sowieso een doel opzich
ik bedoel met slecht voetbal(italiaans voetbal, counter voetbal, 1x scoren en dan bus parkeren) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 10 december 2014 - 22:07 schreef remco k het volgende:[..] Ik meende dat serieus. Die ploeg moet vandaag komen en lopen in ons mes. Tegen Barca enzo was het niet erg om met 1-0 te verliezen.. Als we 2e wedstrijd thuis hadden gespeeld was het niet gebeurd. Maar nu moeten ze komen. Alhoewel ik na de eerste 25 minuten dacht dat het lang 0-0 zou blijven |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 10 december 2014 - 22:07 schreef 3sterren het volgende:Elke x als we een ruime voorsprong hebben zijn we al tevreden op het veld dan kakt het in dat is zoo jmmr de honger moet groter zijn Klopt. Nu ook, nu kan het 6-0 worden. Net als tegen Willem II.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 december 2014 door Loetje -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ik hoop toch ook op wat speelminuten voor Richairo Zivkovic... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Klaassen speelt weer een goede pot trouwens. Die voetbalt zo makkelijk. Heerlijk om te zien. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Wekelijks he. Toch oogt ie vermoeid op mij |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 10 december 2014 - 22:08 schreef Loetje het volgende:[..] Als we 2e wedstrijd thuis hadden gespeeld was het niet gebeurd. Maar nu moeten ze komen. Alhoewel ik na de eerste 25 minuten dacht dat het lang 0-0 zou blijven Het gaat toch om deze wedstrijd, en we wisten de uitgangspositie toch vooraf?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
El Ghazi voor Schone en Zivkovic laten debuteren..
Heerlijke aanval. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Op ruime afstand de Ajacied van de eerste seizoenshelft voor mij. Met als goede 2e Anwar El Ghazi. En Serero als #3 in mijn ogen. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Serero lijkt ook steeds beter te tikken.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik vind Millik trouwens een goede tweede helft spelen, belangrijk bij die goal door de tweede keer niet blind alleen te gaan en is nu ook wel redelijk goed aanspeelbaar.. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
En ja hoor, 4-0. Dat gaat lekker. Dat is kassa voor Ajax. Weer 50.000 toeschouwers, de volgende ronde. Zou erg leuk zijn om in de volgende ronde tegen Liverpool te spelen. Over de hele wedstrijd gezien speelde Ajax toch ondermaats, ondanks dat de 2e helft wel beter was. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
MILLIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Wat een prachtige goal dit. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS 4-0 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat een heerlijke aanval.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Op balbezit spelen is niet het probleem en het is waar het spel zich afspeelt dat is het probleem. Bij barca speelt het spel zich af op het middenveld/aanval en bij ajax in de verdediging. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Nu wel goed afgemaakt door Milik, nu al meer goals in CL dan Sigi |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Klaassen klaassen klaassen geweldige pass |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 10 december 2014 - 22:12 schreef Eide het volgende:[..] Op ruime afstand de Ajacied van de eerste seizoenshelft voor mij. Met als goede 2e Anwar El Ghazi. En Serero als #3 in mijn ogen. Ja. Maar vond hem vorig jaar ook al zeer belangrijk |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Goede aanval, prima assist van Klaassen en weer een goal voor Milik. 4-0 is een prima uitslag in de CL, meer dan prima. En toch zou 5 of 6-0 op basis van de 2e helft niet onverdient zijn. |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Mijn gebeden zijn verhoooord omg de flanken zijn supersnel |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 10 december 2014 - 22:12 schreef Eide het volgende:[..] Op ruime afstand de Ajacied van de eerste seizoenshelft voor mij. Met als goede 2e Anwar El Ghazi. En Serero als #3 in mijn ogen. Ik vind van Rhijn daar ook nog mooi tussen passen... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
De eerste helft dan maar een investering noemen in het goede spel van de tweede helft.??? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Zaten veel te veel slechte wedstrijden van hem tussen... snap niet dat er zoveel zijn die zeggen dat hij zo gegroeit is... hij krijgt nog regelmatig in vrije positie een voorzet de 2e ring in. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Ik zou niet weten waarom?
Met dat tempo, daar worden ze echt niet moe van. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Heerlijk hoor, twee van die mannen met zon mooie actie langs de zijlijn... En dan de altijd belangrijke Schone daar nog bij.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Gaat het niet om.. Met alle rust gezocht naar de 1-0, en toen was het klaar.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 10 december 2014 - 22:17 schreef NatjosFC het volgende:[..] Zaten veel te veel slechte wedstrijden van hem tussen... snap niet dat er zoveel zijn die zeggen dat hij zo gegroeit is... hij krijgt nog regelmatig in vrije positie een voorzet de 2e ring in. Hij is verdediger en doet het in die rol gewoon hartstikke goed. Zekerheidje achterin dit seizoen. En aanvallend gaat het vrij behoorlijk maar hij speelt dit seizoen voornamelijk met El Ghazi voor zich, en die moet je gewoon de ruimte geven. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
In deze vorm moeten we ook gewoon van Utrecht en Vitesse winnen... Maar tegen Utrecht weet je het nooit met die Duplan.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 10 december 2014 - 22:17 schreef NatjosFC het volgende:[..] Zaten veel te veel slechte wedstrijden van hem tussen... snap niet dat er zoveel zijn die zeggen dat hij zo gegroeit is... hij krijgt nog regelmatig in vrije positie een voorzet de 2e ring in. Daarom is het ook een verdediger.. Zijn voorzet is ook echt al een heel stuk beter dan voorheen.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
We zijn zelf beter gaan spelen, omdat we zelf meer durfde. dat heeft wel met de 1-0 te maken, je durf namelijk meer als je voor staat |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 10 december 2014 - 22:20 schreef NatjosFC het volgende:In deze vorm moeten we ook gewoon van Utrecht en Vitesse winnen... Maar tegen Utrecht weet je het nooit met die Duplan.. Die beker boeit me niet zo veel, Excelsior een stuk belangrijker voor mij.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat speelt Ajax het matig uit. Kan echt 6/7-0 worden nu |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Nu zivkovic even belonen frank kom op geef hem het gevoel dat hij op de goede weg is |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Gewoon alles winnen!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Eerste 10 wedstrijden. Erna niet meer |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Altijd wat te zeiken.. Wat dat betreft een op en top hollander.. Eerst en altijd naar het negatieve kijken.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 10 december 2014 - 22:20 schreef remco k het volgende:[..] Daarom is het ook een verdediger.. Zijn voorzet is ook echt al een heel stuk beter dan voorheen.. Zag hem anders tegen Willem II nog weer een paar ballen de tribune in schieten, kun je wel zeggen is een verdediger maar volgens de Boer moeten de voorzetten juist van de backs komen en daarnaast is hij verdedigend ook niet echt veel beter geworden. nog vaak onnozel bal verlies en zijn man kwijt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Vind hem alleen maar beter worden.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
4-0 is gewoon een prestatie van formaat in Europa. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 10 december 2014 - 22:23 schreef NatjosFC het volgende:[..] Zag hem anders tegen Willem II nog weer een paar ballen de tribune in schieten, kun je wel zeggen is een verdediger maar volgens de Boer moeten de voorzetten juist van de backs komen en daarnaast is hij verdedigend ook niet echt veel beter geworden. nog vaak onnozel bal verlies en zijn man kwijt. Mag jij vinden, ik vind hem bij de beste 4 Ajacieden van de eerste seizoenshelft horen.. |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Yessss zivko komt eraan mooi |
|
|
|