|
|
remco k
|
|
|
ZIVKOVIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Debuut voor Zivkovic. Leuk voor hem. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Die klootzak met die laserpointer mag ook een levenslang stadionverbod krijgen van mij. Dat hoort niet, opbokken met zo'n oetlul. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 december 2014 door Positieve Arrogantie -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op woensdag 10 december 2014 - 22:26 schreef Eide het volgende:Die klootzak met die laserpointer mag ook een levenslang stadionverbod krijgen van mij. Dat hoort niet, opbokken met zo'n oetlul. EENS!!! |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 december 2014 door Positieve Arrogantie -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Goh, dat zou Eide niet weten... Pfffffffff |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Poeh, zo veel ruimte voor Veltman. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Voor CL ja, Niet voor Ajax(JOS) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 10 december 2014 - 22:22 schreef remco k het volgende:[..] Altijd wat te zeiken.. Wat dat betreft een op en top hollander.. Eerst en altijd naar het negatieve kijken.. Mag ik? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Slechts een constatering..
Vraagje, wat valt er op de volgende 4 rekensommen..
1+1=2 2+2=4 3+3=5 4+4=8 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 10 december 2014 - 22:32 schreef remco k het volgende:[..] Slechts een constatering.. Vraagje, wat valt er op de volgende 4 rekensommen.. 1+1=2 2+2=4 3+3=5 4+4=8 Dat je je verveelt? ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Denk er maar eens over na.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: dat 3+3 geen 5 is maar 6? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
4-0. Prima resultaat, prima 2e helft na een moeizame 1e helft. Goed werk van onze boys.
Maar het blijft zonde dat Ajax de kansen niet heeft gepakt die er waren om verder te gaan in de CL. Apoel uit, PSG uit. Zomaar 2 potjes waar heel veel meer in had gezeten. En dan is het uiteindelijk toch gewoon een gefaald CL avontuur.
Maar goed, hopen op een leuke loting en dan 3 Nederlandse ploegen in de Europa League en zien waar het schip strand. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ik weet wel wat je bedoeld. Maar ga er niet eens op reageren. Als ik Ajax slecht vind mag ik het zeggen. Net als iemand het er niet mee eens hoeft te zijn. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
3 NL ploegen in Europa na de winter inderdaad.. Dat is volgens mij ook wel even terug..
Een lichtpuntje aan het einde van de duisternis??? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 10 december 2014 - 22:38 schreef Loetje het volgende:[..] Ik weet wel wat je bedoeld. Maar ga er niet eens op reageren. Als ik Ajax slecht vind mag ik het zeggen. Net als iemand het er niet mee eens hoeft te zijn. Natuurlijk mag je dat zeggen, maar het valt zeker bij jou op dat iedere opmerking eerst een negatieve lading heeft.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En dan kan ik ook zeggen 30+50+10. Reis, entree en eten en drinken. Wil je ook waar voor je geld en 90 minuten genieten als het even kan. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 10 december 2014 - 22:39 schreef remco k het volgende:[..] Natuurlijk mag je dat zeggen, maar het valt zeker bij jou op dat iedere opmerking eerst een negatieve lading heeft.. Klopt. Vind er ook weinig leuks aan. Hoop iedere keer op beter. Zoals ik Ajax de eerste 20 minuten zag spelen tegen Go Ahead, toen genoot ik |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
De volgende wedstrijd(en) kunnen erg leuk en spannend worden voor Ajax. Spelen onder ander tegen clubs als Liverpool, Anderlecht, Olympiakos of FC Zenit. Dat zijn wel andere wedstrijden dan tegen Nicosia. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 10 december 2014 - 22:32 schreef remco k het volgende:[..] Slechts een constatering.. Vraagje, wat valt er op de volgende 4 rekensommen.. 1+1=2 2+2=4 3+3=5 4+4=8 Als je de 2+8 doet krijg je 10 als je de 4+5 doet krijg je 9, als je daar het antwoord van de eerste som van aftrekt krijg 9-2 = 7. 7 + 10 = 17, als je het antwoord van de 1e som aftrekt van de derde krijg je 5-2=3 en als je van 17 af haalt krijg je 14.
14 is het nummer van Johan Cruijff. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 10 december 2014 - 22:38 schreef remco k het volgende:3 NL ploegen in Europa na de winter inderdaad.. Dat is volgens mij ook wel even terug.. Een lichtpuntje aan het einde van de duisternis??? Zeker. Ook omdat we onze directe toegangsbewijs dreigen kwijt te raken. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 10 december 2014 - 22:41 schreef NatjosFC het volgende:[..] Als je de 2+8 doet krijg je 10 als je de 4+5 doet krijg je 9, als je daar het antwoord van de eerste som van aftrekt krijg 9-2 = 7. 7 + 10 = 17, als je het antwoord van de 1e som aftrekt van de derde krijg je 5-2=3 en als je van 17 af haalt krijg je 14. 14 is het nummer van Johan Cruijff. Illuminati confirmed. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 10 december 2014 - 22:39 schreef Loetje het volgende:En dan kan ik ook zeggen 30+50+10. Reis, entree en eten en drinken. Wil je ook waar voor je geld en 90 minuten genieten als het even kan. Oke, gaan we het zo beredeneren..
Stel, je gaat 10 keer naar een film voor die 90 Euro. En dat doe je 10 keer naar een film van dezelfde maker.. En 10 keer blijkt het een belachelijke kut film. Ga je dan de 11e keer weer naar een film van dezelfde maker toe?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 10 december 2014 - 22:40 schreef Loetje het volgende:[..] Klopt. Vind er ook weinig leuks aan. Hoop iedere keer op beter. Zoals ik Ajax de eerste 20 minuten zag spelen tegen Go Ahead, toen genoot ik Niet alleen over voetbal kerel, het valt gewoon in het algemeen op bij jou.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 10 december 2014 - 22:42 schreef remco k het volgende:[..] Oke, gaan we het zo beredeneren.. Stel, je gaat 10 keer naar een film voor die 90 Euro. En dat doe je 10 keer naar een film van dezelfde maker.. En 10 keer blijkt het een belachelijke kut film. Ga je dan de 11e keer weer naar een film van dezelfde maker toe?? Nope. Maar jou vergelijking slaat nergens op. Je bent trouw aan je club dus je betaald ervoor. Je hoopt alleen meer zien. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 10 december 2014 - 22:41 schreef NatjosFC het volgende:[..] Als je de 2+8 doet krijg je 10 als je de 4+5 doet krijg je 9, als je daar het antwoord van de eerste som van aftrekt krijg 9-2 = 7. 7 + 10 = 17, als je het antwoord van de 1e som aftrekt van de derde krijg je 5-2=3 en als je van 17 af haalt krijg je 14. 14 is het nummer van Johan Cruijff. Blij dat tenminste iemand het snapt.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Remco >>> Illuminatie overload |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ach. Ieder zijn minpunten. Zal z'n redenen hebben. Ben er ook niet zo gevoelig meer voor |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Wij voelen elkaar aan hé ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 10 december 2014 - 22:43 schreef Loetje het volgende:[..] Nope. Maar jou vergelijking slaat nergens op. Je bent trouw aan je club dus je betaald ervoor. Je hoopt alleen meer zien. Ik beredeneer zoals jij dat in eerste instantie doet kerel..
Je laatste zin ben ik helemaal mee eens.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Je moet het niet verkeerd opvatten, en het is niet een minpunt van je. Maar wel zonde van je tijd.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op woensdag 10 december 2014 - 22:37 schreef Eide het volgende:4-0. Prima resultaat, prima 2e helft na een moeizame 1e helft. Goed werk van onze boys. Maar het blijft zonde dat Ajax de kansen niet heeft gepakt die er waren om verder te gaan in de CL. Apoel uit, PSG uit. Zomaar 2 potjes waar heel veel meer in had gezeten. En dan is het uiteindelijk toch gewoon een gefaald CL avontuur. Maar goed, hopen op een leuke loting en dan 3 Nederlandse ploegen in de Europa League en zien waar het schip strand. Ja, kansen waren er. zoals die er altijd wel zijn, ongeacht de loting.
Maar die loting, dat kan volgens mij niet.
Er zijn 3 ploegen die in pot 1 zitten die Europa domineren. (Real, Barca, Bayern) Toch vreemd dat we van de 8 altijd 1 van die 3 treffen. Niet 1x maar gewoon 5 a 6x achter elkaar.
Opzicht niet erg als we geen sterke nummer 2 krijgen. Die krijgen we 1x niet(lyon), we weten hoe dat is geëindigd. Andere keren kregen we de sterkste, vooraf gezien(vorig jaar Milan niet de sterkste, maar de 1ste wedstrijd thuis hadden we moeten winnen) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 10 december 2014 - 22:46 schreef remco k het volgende:[..] Je moet het niet verkeerd opvatten, en het is niet een minpunt van je. Maar wel zonde van je tijd.. Negatief zijn is een minpunt. Zal het een beetje proberen uit te leggen. Zonder te open te zijn op een openbaar forum. Ik heb de laatste pak hem beet 4 jaar veel tegenslagen gehad, vrij heftige ook. Ik moest knokken om te bereiken waar ik nu weer sta... Ik haalde overal het maximale uit. Soms de kleinste dingen. Als ik iemand zie die ergens het maximale niet uit haalt kan ik me daar aan storen. Ondanks dat fouten erbij horen.
Voelde me ook niet aangevallen maar wil dit wel gezegd hebben |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Didn't need to read those details, man. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 10 december 2014 - 22:49 schreef Loetje het volgende:[..] Negatief zijn is een minpunt. Zal het een beetje proberen uit te leggen. Zonder te open te zijn op een openbaar forum. Ik heb de laatste pak hem beet 4 jaar veel tegenslagen gehad, vrij heftige ook. Ik moest knokken om te bereiken waar ik nu weer sta... Ik haalde overal het maximale uit. Soms de kleinste dingen. Als ik iemand zie die ergens het maximale niet uit haalt kan ik me daar aan storen. Ondanks dat fouten erbij horen. Voelde me ook niet aangevallen maar wil dit wel gezegd hebben Dat weet ik, en daarom benadruk ik het ook... |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Trouwens, waar is resultaat goed voor?
Als je vorig seizoen bekijkt en hoe ajax in de eredivisie staat, dan heeft het volgens mij weinig om het lijf. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 10 december 2014 - 22:51 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Trouwens, waar is resultaat goed voor? Als je vorig seizoen bekijkt en hoe ajax in de eredivisie staat, dan heeft het volgens mij weinig om het lijf. Resultaat zorgt voor 3 punten.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik ben overigens weg.. Ook te weinig slaap gehad de laatste weken.
Gefeliciteerd allemaal met de overwintering, op naar een mooie loting.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: En voor een miljoen, maar als je vervolgens de volgende ronde zo makkelijk laat slachten. Dan vraag ik mij af waarom je hier zoveel moeite voor heb gedaan. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
-
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Pb ff. Want nu snap ik je niet meer ;-)
Mij is het puur dat ik het maximale wil zien, snap je? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hoop op Liverpool. Toch wel me 2e club. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op woensdag 10 december 2014 - 22:32 schreef remco k het volgende:[..] Slechts een constatering.. Vraagje, wat valt er op de volgende 4 rekensommen.. 1+1=2 2+2=4 3+3=5 4+4=8 Dat je dus niet kan rekenen ;-) |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Het maakt mij niet uit.
Als we maar winnen. |
|
|